SUOMALAISET MIEHET VASTUUTTOMIA nahjuksia

yletänään

Miehet ovat vastuuttomia

Michael Majalahti haluaa edustaa ajatustaan klassisesta miehestä, joka kelpaisi esimerkiksi nuorille. Majanlahti kuvailee showpainihahmoaan StarBuckia sanansa mittaiseksi mieheksi, joka seisoo kuin kallio.

– Minua säälittää vätysmäisyys, mitä näen tällä hetkellä yhteiskunnassamme. Miehet eivät ole hirveän miehekkäitä. He ovat vastuuttomia.

Majalahti uskoo, että miehet ovat tästä syystä jossain määrin kadottaneet naisten kunnioituksen.

– Nainen ei voi kunnioittaa vastuutonta miestä. Miehen täytyy ansaita paikkansa. Jos mies ansaitsee paikkansa, niin silloin hän voi olla kuningas omassa talossaan. Tätä mies kaipaa.

Majalahti uskoo myös, että moni mies kaipaa yhä edelleen kunniaa ja haluaa loistaa.

Päättäjät ovat riisuneet lasten vanhemmilta kasvatuksen keinot.

Michael Majalahti

– Jos mies onnistuu ja hänen teoillaan on jotain merkitystä, miehen täytyy saada kunniansa. Tällöin hyvä nainen seisoo miehen takana, tukee häntä, jotta mies voi loistaa, sanoo StarBuck.

Miehen pitää olla perheen pää

Majanlahti kaipaa yhteisiä absoluuttisia totuuksia ja periaatteita, joiden hän katsoo nykyisin puuttuvan yhteiskunnasta.

– Kaikki on hämärtynyt. Ei ole enää mustaa eikä valkoista, vaan kaikki on harmaasävyjä.

Hänen mielestään esimerkiksi miestä ja naista ei pitäisi tasapäistää. Lasten kasvatukseenkin hän kaipaisi lisää järjestystä.

Michael Majalahti

StarBuckin mielestä laatujätkän sana pitää.
– Oli aika, jolloin miehellä oli viimeinen sana. Hän oli auktoriteetti perheessä. Tämä herran pelko puuttuu nyt yhteiskunnastamme. Päättäjät ovat riisuneet lasten vanhemmilta kasvatuksen keinot.

Michael ”StarBuck” Majanlahti esiintyy 11.11.2016 Perjantaissa TV1:ssä kello 21.05.

4

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vfgbnhjmkl

Niin, no, vastuutontahan se todellakin on suomalaisilta miehiltä olla esim. tätä mokutusta vastaan. Ilmankos ämmät haukkuvatkin rasisteiksi ja juoksevat pillut märkänä niiden vastuullisten raiskareiden perässä.

• anarkofemakko

No no eipä kaikki juokse. Puolustakaa te meitä jos raiskari iskee. Kyllä silloin saa kiitollisuutta. Sama kunniallisuus koskee myös naisia, sana pitää. Mitään syytä en nää siihen miksi miehen pitäisi olla perheen pää ja saada viimeinen sana. Mulkkunsa takia vai. Heräis tähän päivään hän. Mutta painijat nyt tyhmiä toki ovatkin, pää iskenyt lattiaan vähän liikaa...

• pohjalaane313

Mies sanoo viimeisen sanan koska osaa ajatella järkevästi, kun taas nainen ei omaa järkeä vaan tunteellisen tuuliajon.

• jossainmiElessä

oon ylpeä miehisyydestäni, JA kainuulaisesta kasvatuksesta, JONKA isäni ja ukkini antoi ! OON PERÄÄNANTAMATON, ENKÄ KUVIA KUMARTELE, ENKÄ NAISTANI LYÖ, MUTTA OLEN TOTISESTI VANAHAN KANSAN JÄÄRIEN JÄLÄKELÄINEN, EIKÄ NAISENI OLE JOUTUNEET PETTYMÄÄN. SAAN HEIDÄT NAURAMAAN, JA HE KUNNIOITTAVAT MINUA.
      MINÄ OLEN PERUS SUOMALAINEN, JA ARMEIJAN SUORITIN,KUNNIAKKAASTI, Ja PUNTISREISSUISTANI HUOLIMATTA PÄÄLLIKKÖNI KUNNIOITTIVAT MINUA.

SUOMALAISET NAISET OVAT NAISISTA PARHAIMPIA, mutta ÄIJÄN ON SE MYÖS TAJUTTAVA, ja NAISTANSA KUNNIOITTAA !
      JA VOI VALTAVAA,-kuinka HE PITÄVÄT TODELLISESTA ÄIJÄSTÄÄN HYVÄÄ HUOLTA !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2264
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1384
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1128
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe