Heips,
Aloitin 3 viikkoa sitten yasmin pillerit kun vuoto tuli. Nyt siis ensimmäinen taukoviikko alkoi ja mennään taukoviikon 2. päivää. Tyhjennysvuotoa ei näy eikä kuulu. Onko siis normaalia että näin käy?Kroppani ei varmaan ole vielä tottunut, mutta onko muilla samanlaisia kokemuksia?
YASMIN E-PILLERIT
3
173
Vastaukset 3
- lueohje
Lue pakkausseloste. Vastaus löytyy sieltä.
- Yaass
Pakkausselosteessa ei ole vastausta tähän :/
- lueohje
Mitä kohtaa et ymmärrä tästä tekstistä (suora lainaus pakkausselosteesta)?
"Seuraavien 7 päivän aikana ei oteta tabletteja. Kuukautiset (tyhjennysvuoto) alkavat näiden 7 taukopäivän sisällä, yleensä 2–3 päivän kuluttua viimeisen Yasmin-tabletin ottamisesta.
Aloita seuraava läpipainopakkaus 8. päivänä viimeisimmän Yasmin-tabletin ottamisen jälkeen (eli 7 päivän taukoviikon loputtua) riippumatta siitä, onko vuoto loppunut. Näin aloitat uuden pakkauksen aina samana viikonpäivänä ja tyhjennysvuoto tulee suunnilleen samaan aikaan joka kuukausi."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532