Joku nainen sais musta hyvän miehen kuulemma

Olen 26 vuotias mies. Olen ollut sinkku koko ikäni. Yhden illan juttujakaan en ole harrastanut. Usempaan kertaan olen kuullut sanottavan, että joku nainen saa musta hyvä miehen itsellensä. Tämän sanoneet ovat olleet yleensä äitini ikäisiä, tai sitä iäkkäämpiä naisia. Kerran sanoin, että siitä minun hyvyydestä voi olla montaa eri mieltä. Sain vastaukseksi, että älä ny sano noin.

Joskus oli parilla eri sivustolla deittiprofiilit. En sitten saanut aikaiseksi, että olisin johonkin naiseen ottanut yhteyttä. Eikä minuunkaan kukaan ottanut yhteyttä. Ajattelin, että nuo profiilit on ihan turhaan, niin laitoin pois ne. Nykyisin on tinderissä profiili, tosin sekin täysin joutava, kun ei sitä kautta tule otettua kontaktia kehenkään.

6

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmistuin ammattiopistosta 2010, ja kotiuduin armeijasta tammikuussa 2011. Kesällä 2011 sain olla koulutusta vastaavassa työssä, jonka jälkeen ei ole palkkatöitä ollut.

      Syksyllä 2011 aloitin puolen vuoden pätkän työelämän valmennuksessa kierrätyskeskuksessa. Ei siis palkallista työtä, vaan työmarkkinatuen päälle 9 euroa päivältä. No siellä kierrätyskeskuksessa oli hommissa yks keski-ikäinen nainen, noin 55v. Kyseli multa, että onko tyttöystävää, miks ei oo yms.

      Se puolen vuoden työelämän valmennus loppui helmikuussa 2012. Saman vuoden huhtikuussa avasin säästötilin, jollekka aloin säästämään rahaa omilleen muuttoa varten. Pääsin marraskuulla 2012 kuntouttavaan työtoimintaan samaan kierrätyskeskukseen, jossa olin aiemmin työelämän valmennuksessa. Periaatteessa samaa työmarkkinatuki 9 euroa päivältä systeemiä siis.

      No se sama aiemmin mainitsemani nainen oli edelleen siellä kierrätyskeskuksessa. Kyseli sitten ens alkuun, että onkos tyttöystävää löytynyt. Ei ollut löytynyt. Hänen mielestään mun olis hyvä löytää joku. Luetteli naisia sieltä kierrätyskeskuksesta, joista voi valita. No joo, ei kaikkia ihmisten puheita kannata niin tosissaan ottaa niin tosissaan. Nykyisin tämä nainen ei siellä kierrätyskeskuksessa ole.

      2015 kesällä oli kertynyt hyvän suuruinen summa säästöjä, ja aloin miettimään, että mihin kaikkeen nämä riittävät. Tein excel-taulukon, johon arvioin, paljonko tarvitsee takuuvuokraan, huonekaluihin yms. laskujeni mukaan säästöjä oli tarpeeksi, ja aloin selailemaan asuntoilmoituksia. Heinäkuun lopulla löysin asunnon, ja muutin kuun viimeinen päivä omaan kotiin.

      Tilanne on nyt se, että asun yksin. Olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa 4 vuotta, eikä parisuhteesta tietoakaan.

    • KylläSeSiitäParemmaksi

      Kuulostat negatiiviselta,laita vaan rohkeasti isompaa vaihdetta päälle ja juttele naisten kanssa joidenka kanssa olet tekemisissä,mutta älä ole liian innokas.

      Onnea vaimon etsinnässä.

    • naisen.neuvo

      Huomaatko missä vika? Deittifoorumilla et ota kontaktia ja vain odotat että joku muu ottaa. Laitat omia profiilia, et vastaa. Et tee minkäänlaista aloitetta tutustua kehenkään. Odotat että se nainen putoaa eteesi tyhjästä?
      Kuulostat hyvinkin järkevälle nuorelle miehelle. Varmasti potensiaalia vaikka mihin, kun vain ryhdistäydyt ja rohkaistut!
      Älä enää odota!

      • NAisihminen2

        Niin, keskimäärin mieheltä odotetaan huomattavasti enemmän kontaktien suhteen, että tekisi aloituksen.
        Naiset voivat keskimääräistä paljon helpommin kyhätä profiilin ja jäädä odottamaan yhteydenottajia. Mutta rohkaistuttava naisenkin ottamaan yhteyttä, jos odottelu ei tuota tulosta tai jotta pääsisi tutustumaan johonkin tiettyyn itseä kiinnostavaan tyyppiin.
        Kun valitsee keneen ottaa yhteyttä, kannattaa ottaa huomioon myös millainen ihminen voisi ehkä kiinnostua myös itsestä. En tarkoita, että antaisi huonon itsetunnon estää ottamasta yhteyttä, vaan että esim. tavallisena ihmisenä ottaa yhteyttä tavallisiin ihmisiin, eikä niinkään ns. hienostoihmisiin ja tuntuisi että kyseisen ihmisen kanssa luonne, arvot ja/tai mielenkiinnonkohteet voisivat kohdata.


    • maturee

      Rupeet suosiolla katsomaan 50 ikäisiä eukkoja.

      • mammatonna

        Samaa mieltä, rimaa alas(ikä rimaa) .Varmasti yllätyt ku rupiaa oleen mammaa jonossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe