Paljon on persuja käräjillä

Hulluaho

Hakkarainnen, kiemunki, merivirta, tynkkynen, asema-aukion persu, ilja, Jyväskylässä riehuneet persut... Lista se vaan kasvaa päivittäin. Lisäksi kuulin kylillä juttua että olisivat houkuttelemassa isolla rahalla tätä Oulun insesti-isää mukaan puolueeseen.

Kyllä persuissa noita kriminaaleja riittää ja väkivaltarikollisiakin hyysäävät minkä ehtivät. Miksi kukaan haluaa äänestää persujengiä on minulle täysi arvoitus.

20

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhä noitaki sitte tuomion jälkeen voi ihan hyvällä omallatunnolla kutsua rasisteiksi?

    • aamukahveet

      Suomessa näköjään joutuu käräjille, kun sanoo asiat niin kuin ne on.
      Ja kun vielä sattuu olemaan perussuomalainen sanoja, niin heti oikeuteen.
      Jos tuosta Teuvonkin jutusta muka tulee tuomio, niin minäkin olen mielelläni rasisti, koska olen samaa mieltä asiasta kuin Teuvokin.
      Rasisti on nyt oikein hittisana...voittaa varmaan kohta hokeman "v***u", "nykylapsille" uutta hokemista.
      Joka asiaan aletaan vaan tuota hokemaan on sitten järkee tai ei (hokijalla).

      • Hulluaho

        Niin, persu uhriutuu kun ei saa huudella mitä sattuu. Muita persu sitten käskeekin olemaan hiljaa...


    • ps-rähinää-kähinää

      Persut tuntuvat oikein rakastavan käräjäsaleja?

    • persutotuus

      Talven tullessa on hyvä hankkia lämmin majoitus valtion piikkiin !

    • liukasta_on

      Vankiloiden suihkuissa tulee jälleen väreilemään vanha tuttu seksuaalinen jännitys kun pojat tiputtavat saippuansa.

      • PerSS

        Tämä siinä ehkä onkin syynä: Tähtitorninmäellä alkaa olemaan jo kylmä tähän aikaan.


    • tätäköhaluamme

      Minä olen aina ajatellut, että eduskuntaan -ja eduskuntatyöhön tulisi valita vain hyvin koulutettuja ihmisiä, ja joilla on poliittista kokemusta ja tietopohja hoitaa asioita. Emme tarvitse näinkin vaikeina aikoina käräjäporukkaa ja edustajien kiihottamista ihmisiä kansanryhmää vastaan. Se nyt minusta on viimeinen asia. Minusta PS puheenjohtajan tulisi panna ruotuun nämä ihmiset ja mitä pikimmin. Sananvapaus ei tarkoita, että voi suustaan päästellä mitä sattuu ja kirjoittaa vielä facebookkiin rasistisia ajatuksiaan.
      Näillä eväillä Suomi ei ikinä nouse suosta vaan menee yhä syvemmälle taitamattomien käsissä. Tätäkö haluamme.

    • sortinsakkia-ps

      Jos tahtoo tavata persun, löytyy varmimmin vankilasta? Ulkopuolella olevat persut pakoilevat ja kiemurtelevat.

      • S24uomlaineN

        Ainakin talousrikosten kohdalla demarit ovat kunnostautuneet: Nurmes, Vantaa, Oulun rehtori ja suolana pohjalla Petosmies Antti Rinne.


      • Uoti_ja_Putkonen

        Persuna olisin ihan hiljaa ainakin talousrikollisista, raiskaajista ja rasisteista.
        Ei paljon ole varaa osoitella etusormella.


    • Töhriäpaavo

      listalle mahtuu Paavo Arhinmäki joka on ainoa puoluejohtja joka on tuomittu rikoksesta.

    • siltä-se-vaikuttaa

      Persut rakastavat käräjäsaleja??

    • herkkua_on

      Vankiloiden eroottinen tunnelma vetää hunajan lailla persuja puoleensa.

    • riittäänoita

      Kansanedustaja Hongisto oli käräjillä 2012-2014 kun antoi avustajalleen laittomat potkut...

      • MilläPäälläAjattelee

        Olikos tää Honsisto se, joka vänkäsi avustajaltaan pesää, ja kun oli saanut, halusi siirtyä seuraavaan kukkaan pörräämään? Huonounisia veijareita nämä persu-ukot, kun yöllä sekstaillaan avustajien kanssa ja ehdotellaan vähennän epäsuorasti yhteistä aktia.


    • Hirveätuomio

      Onneksi Torniainen selvisi ehtolliisella että yhden narkkaripojan pojan potkusta tuli näin iso tuomio.

    • karrrrvaperrrrse-pSS

      Perssupoijat tietävät, että vankilassa hekin vihdoin saavat?

    • Hyvinmeni

      Jesse sai ehdonalaisen tuomion hhe mahtaa vituttaa hhe vastarinta liikkeet saivat uutta pokua . Että potkittavia riittää narkaripojat älkää enää syljeskelkö.

      • rajakit.on.tyhmiä

        Tuomio tulee vasta perjantaina ...

        Ennenaikaista ilakointia teillä. Ettekö te todellakaan tiedä mitään?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1665
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1322
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      855
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      227
      820
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    9. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      729
    10. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      721
    Aihe