Osiossa boikotit, arvosteltiin Israelia (434 vastausta). En onnistunut kommentoimaan. Liikaa kritiikkiä? No, enpä ihmettelisi, vaikka "lagaaminen" johtuisi siitä.
Yritin kommentoida- Israel- ei onnistunut
3
72
Vastaukset
Niin, Kaikkia valtiota saa kritisoija jos aihetta on, olisi rehellistä käyttää samoja punnuksia punnittaessa eri valtioiden menettelyjä ja siltä pohjalta rakentavaa kritiikkiä.
Näin ei ole "kritisoitaessa" Israelia, "kritiikki" on vain solvaamista, valehtelua, panettelua, siis vasemmistolaista, kansallissosialistista ja islamistista propagandaa.
Näiden yhteisöjen yhteinen agenda on poistaa Israel maailmankartalta ja heittää maailman kaikki juutalaiset uuniin, eli saattaa das Endlösung der Judenfrage päätökseen.
Kansalaiset:
Ehkä vasemmisto osaa hoitaa Suomen sisäpolitiikkaa, mutta älkää päästäkö kansallissosialisteja, vasemmistoa ja islamisteja Suomen ulkopoliiikan puikkoihin käsiksi, se olisi Suomelle katastrofi.
Der Führer Jasser Arafat julisti 15.11.1988 Israelin tilalle "palestiinalais valtion", se sai välittömästi taakseen ja tuekseen maailman vasemmisto- ja oikeisto sosialistit.
Palestiinan jako arabeille ja juutalaisille:
http://www.ajanteos.com/kuva.php?id=31
Kiihko islamistin Der Führer Jasser Arafatin maan anastus ja fanaattisten vasemmisto- sekä oikeistososialistien agenda. Huomaa Golanin ylänkö.
http://www.telegram.ee/wp-content/uploads/2013/09/palestiina2.jpg
Tämän takia Suomelle fanaattiset vasenoikeasosialistit on hengenvaara, kuten der Führer Adolf Hitler tuli Saksalle ja Euroopalle 1933, kun hän nousi Valtakunnan kansleriksi.
Kun nämä siis pääsevät Suomen ulkopolitiikkaan käsiksi, Suomi tunnustaa täydellisesti Israelin ja UNRWA avusta riippuvaisen keinotekoisen ja elinkelvottoman rikollisen "palestiinalaisvaltion" Israelin tilalle. Ei se onnistu.
Kiihkovasenoikeasosialistien ja islamistien hankkeet eivät onnistu, vaan heitä itseään kohtaa katastrofit, se minkä he ajattelivat tehdä juutalaisille kohdistuu heihin itseensä.- mitä.luulette
Sama juttu kun yritin kommentoida matujen riehumista. Helsingissä.. Näin se sananvapaus toimii:(
Varmaan sensuroidaan kaikki "epämieluisat" aloituksetkin samantien. - Kortinpelaaja
Suomessa on sensuuri eikä sananvapautta jos arvostelee tiettyjä piirejä ja maita. Esim. Israelia ei sovi arvostella, tulee heti holokaust-kortti esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921