Kettu vei klopottimet

klopottimet_goone

31

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persut_rötösherroja

      Uskomme, että varas on Lääke Untamo Lehtinen eikä mikään kettu.

    • Foxtrotanzzy_

      Tuohan on Irma alias Alias Elluketkuå

    • Tuo kettu on siivouspuuhissa. Ihmiset ovat kovin huolimattomia tavaroittensa kanssa, pakkohan jonkun on huolehtia nuo turvaan. Luultavasti menevät tarpeeseen. Reipas Repolainen.

      • kylä-näi-o

        .

        "Kettu on järjestyksen ihminen eiku siis eläin"

        har-har

        .


      • Pääasia on, että tavarat pysyy järjestyksessä. :)


      • Rix-Rax_

        Varo vaan, ettei Elluketku pölli

        Sun kalliita turvakenkiä raxalta


      • tosi..typy

        Olen pedantti, järjestyksen ihminen. Kaikki kengät ovat turvallisesti lukollisessa kassakaapissa väri- ja aakkosjärjestyksessä.
        Pidän niille päivittäin nimenhuudon.


      • PedAnzzy
        tosi..typy kirjoitti:

        Olen pedantti, järjestyksen ihminen. Kaikki kengät ovat turvallisesti lukollisessa kassakaapissa väri- ja aakkosjärjestyksessä.
        Pidän niille päivittäin nimenhuudon.

        Eikö sukkamehun haisusta voi tietää

        Kenen klopottimet ovat paikalla?

        Pedantti kämppis raivostui yhdast

        Makaroonist keittiön lattialla,

        kun tuli kuselle tiskialtaaseen

        Pölyimuroi silakan perkeet imuriin

        Ei tiennyt, ettäimurissa pitää olla

        suodatin pa7kalla....hyffyyy

        Damsugare antoi kämppään

        Naisen tuoxun


      • Ketut_syrjäyttävät---

        .

        "Ketuilla on selvä Plän ninetynine from auter speis ne syrjäyttävät ihmisen viemällä niiden klopottimet"

        har


        .


      • RepoAnzzy

        Shhit maailmasta tulee

        TOSI KETTUMAINEN(!)


      • IHmistä_ketuttaa---

        .

        "SEuraavaksi ketut vievät Mänhättäninkin!!!!!!!!11!!!!!1"

        har

        .


      • TrollitorjuntaAnzzy

        Ja Trollhättanin

        KÄÄÄÄÄÄK


      • mai_fuud----

      • kengät_järjestyksessä--
        tosi..typy kirjoitti:

        Olen pedantti, järjestyksen ihminen. Kaikki kengät ovat turvallisesti lukollisessa kassakaapissa väri- ja aakkosjärjestyksessä.
        Pidän niille päivittäin nimenhuudon.

        .

        "Tärkeää on myös että kengät ovat juuri oikeassa kenkä # MUODOSTELMASSA #" wii want pörfect risalts

        har!11

        .


    • sekötaassevn

      peräkettu

      • ZorroAnzzy

        Pikku-Elluxi ristimäni sitikettu

        Sai kanan koipireiden ja nyh

        Väijyy ain kaupankulmilla

        Ku tule e lähemmäs

        Saan shiit karvalakin


      • Eläinkunta on melko varastelevaa sakkia. Koirat, ketut ja oravat lähinnä leikkiäkseen, linnut tarpeeseen.


      • pallorunoilija

        Golfpallot ei ole hyväksi koiran hampaille. Tuskin ketunkaan hampaille.
        Lisäksi g-pallo on niin pieni, että voi lipsahtaa eläimen nieluun.


      • Ybböskä

        Mää laitankis niit palloi

        Kanalan ympäril

        Jos sill sais tapettu ketui


      • Ybböskä kirjoitti:

        Mää laitankis niit palloi

        Kanalan ympäril

        Jos sill sais tapettu ketui

        Tuossa aletaan olla jo siinä rajoilla, voiko kettujentappokommentit nimetä vihapuheeksi.


      • ALFAnzzy

        Woil wee

        Ellu onkin kuuluisa _KETTUTYTTÖ_

        warokaa minkkiturkkiset venakot

        Ellu tulee ja spreijaa turkin pilalle!


      • No ei viittis hyvää turkkia pilata. Ymmärtäähän sen, kun Venäjällä on niin kylmä, eikä kunnolliseen villakankaaseen ole varaa, että loogisempaa on se puhdas tarhapentu ommelluttaa selkäänsä.

        Ihmisennahka jos olisi kaunimpaa, niin kai meillä olisi jo tarhat täytetty pienistä pulleista lapsukaisista.


      • NahpkisAnzzy8

        Kamalia nuo ketut!

        Ellukin vaatii nyt ihmisnahkarotzin

        Kohta vaanii kanalan sijasta

        LASTENTARHOJA#################### p


    • AIruna

      Hitler-fani Lääkelehtinen se oli :/

      • ei_hitleri---

        .

        "hitlerillä oli omat vikansa mutta tiettävästi ei ollut # KLEPTOMAANI #"

        har

        .


      • Hate.HitlerAnzzy

        LäskipääLehttinen oN nyh ULAalla

        Nazit pöllivät#KAIKEN#

        Hiuxet päästä tatuidut iho0

        Lampunvarjosti miin läskit saapasrasvaxi ja saippuaxie


      • hitlerit_tuomittiin_jo

        .

        "Mutta miksi # COMMUNISTEJA # ei tuomittu lainkaan??????" laillisuutta

        har!11

        .


    • Olen syytön..

      • juu_aar_gilti--

        .

        "juua aar gilti :) "

        har-har

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe