.
"Kari yllätti Luumäen mystisen varkaan – kettu loikki pokkana pakoon kiistelty kenkä suussa"
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001951037.html
har!1
.
Kettu vei klopottimet
31
140
Vastaukset
- Persut_rötösherroja
Uskomme, että varas on Lääke Untamo Lehtinen eikä mikään kettu.
- E-e-e-i---
.
"Ei nyt oikein ulkonäkö täsmää epäilemme silti kettua"
http://is.mediadelivery.io/img/628/caf0802dc03f46a88e4116297f289ec0.jpg
"Kettu rapsutti itseään mökin terassilla"
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001951037.html
har-har
.
- Foxtrotanzzy_
Tuohan on Irma alias Alias Elluketkuå
Tuo kettu on siivouspuuhissa. Ihmiset ovat kovin huolimattomia tavaroittensa kanssa, pakkohan jonkun on huolehtia nuo turvaan. Luultavasti menevät tarpeeseen. Reipas Repolainen.
- kylä-näi-o
.
"Kettu on järjestyksen ihminen eiku siis eläin"
har-har
. - Rix-Rax_
Varo vaan, ettei Elluketku pölli
Sun kalliita turvakenkiä raxalta Olen pedantti, järjestyksen ihminen. Kaikki kengät ovat turvallisesti lukollisessa kassakaapissa väri- ja aakkosjärjestyksessä.
Pidän niille päivittäin nimenhuudon.- PedAnzzy
tosi..typy kirjoitti:
Olen pedantti, järjestyksen ihminen. Kaikki kengät ovat turvallisesti lukollisessa kassakaapissa väri- ja aakkosjärjestyksessä.
Pidän niille päivittäin nimenhuudon.Eikö sukkamehun haisusta voi tietää
Kenen klopottimet ovat paikalla?
Pedantti kämppis raivostui yhdast
Makaroonist keittiön lattialla,
kun tuli kuselle tiskialtaaseen
Pölyimuroi silakan perkeet imuriin
Ei tiennyt, ettäimurissa pitää olla
suodatin pa7kalla....hyffyyy
Damsugare antoi kämppään
Naisen tuoxun - Ketut_syrjäyttävät---
.
"Ketuilla on selvä Plän ninetynine from auter speis ne syrjäyttävät ihmisen viemällä niiden klopottimet"
har
. - RepoAnzzy
Shhit maailmasta tulee
TOSI KETTUMAINEN(!) - IHmistä_ketuttaa---
.
"SEuraavaksi ketut vievät Mänhättäninkin!!!!!!!!11!!!!!1"
har
. - TrollitorjuntaAnzzy
Ja Trollhättanin
KÄÄÄÄÄÄK - mai_fuud----
.
"Kettu vie # PITSANKIN #"
Red fox behaving around pizza
https://www.youtube.com/watch?v=md7JXprAzCM
har-har
. - kengät_järjestyksessä--
tosi..typy kirjoitti:
Olen pedantti, järjestyksen ihminen. Kaikki kengät ovat turvallisesti lukollisessa kassakaapissa väri- ja aakkosjärjestyksessä.
Pidän niille päivittäin nimenhuudon..
"Tärkeää on myös että kengät ovat juuri oikeassa kenkä # MUODOSTELMASSA #" wii want pörfect risalts
har!11
.
- sekötaassevn
peräkettu
Kettu minulta vienyt on golfpalloja muutaman kesken pelin.
& jossain muualki
A Fox Steals A Man's Golf Ball And Has The Time Of His Life!
https://www.youtube.com/watch?v=ul_fxYUgurg- ZorroAnzzy
Pikku-Elluxi ristimäni sitikettu
Sai kanan koipireiden ja nyh
Väijyy ain kaupankulmilla
Ku tule e lähemmäs
Saan shiit karvalakin Eläinkunta on melko varastelevaa sakkia. Koirat, ketut ja oravat lähinnä leikkiäkseen, linnut tarpeeseen.
- pallorunoilija
Golfpallot ei ole hyväksi koiran hampaille. Tuskin ketunkaan hampaille.
Lisäksi g-pallo on niin pieni, että voi lipsahtaa eläimen nieluun. - Ybböskä
Mää laitankis niit palloi
Kanalan ympäril
Jos sill sais tapettu ketui Ybböskä kirjoitti:
Mää laitankis niit palloi
Kanalan ympäril
Jos sill sais tapettu ketuiTuossa aletaan olla jo siinä rajoilla, voiko kettujentappokommentit nimetä vihapuheeksi.
- ALFAnzzy
Woil wee
Ellu onkin kuuluisa _KETTUTYTTÖ_
warokaa minkkiturkkiset venakot
Ellu tulee ja spreijaa turkin pilalle! No ei viittis hyvää turkkia pilata. Ymmärtäähän sen, kun Venäjällä on niin kylmä, eikä kunnolliseen villakankaaseen ole varaa, että loogisempaa on se puhdas tarhapentu ommelluttaa selkäänsä.
Ihmisennahka jos olisi kaunimpaa, niin kai meillä olisi jo tarhat täytetty pienistä pulleista lapsukaisista.- NahpkisAnzzy8
Kamalia nuo ketut!
Ellukin vaatii nyt ihmisnahkarotzin
Kohta vaanii kanalan sijasta
LASTENTARHOJA#################### p
- AIruna
Hitler-fani Lääkelehtinen se oli :/
- ei_hitleri---
.
"hitlerillä oli omat vikansa mutta tiettävästi ei ollut # KLEPTOMAANI #"
har
. - Hate.HitlerAnzzy
LäskipääLehttinen oN nyh ULAalla
Nazit pöllivät#KAIKEN#
Hiuxet päästä tatuidut iho0
Lampunvarjosti miin läskit saapasrasvaxi ja saippuaxie - hitlerit_tuomittiin_jo
.
"Mutta miksi # COMMUNISTEJA # ei tuomittu lainkaan??????" laillisuutta
har!11
.
Olen syytön..
- juu_aar_gilti--
.
"juua aar gilti :) "
har-har
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519