Milloin Nurmijärvikin siirtyy led-aikaan?

Valoa_kansalle

Parantolantielle Röykässä on ilmestynyt led-katuvalot. Vanhoihin katuvaloihin on vain vaihdettu elohopealamppujen tilalle led-lamput. Ilmeisesti erittäin edullinen tapa, koska valaisinta ei tarvitse vaihtaa.

Valon laatu on aivan mahtava ja värit toistuvat upeasti. Kyllä on talven ankeus tiessään. Lisää tällaista!!!

Nuo on ilmeisesti Helsingin kaupungin tekosia, koska Helsingin kaupunki omistaa ko. sairaala-alueen.

Milloin esim. Klaukkalan himmentyneiden katuvalojen tilalle saadaan ledit? Nyt palaa verorahaa sähkön eikä valoa kuitenkaan synny.

10

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asukasalueelta

Hyvä valaistus juontaa kylläkin sitä, että alueella meidän rahoilla lomailleille irakilaisturisteille haluttiin tehdä kaikki palvelut ja turvata häiriöttömät ja turvalliset shoppailumatkat. Olisihan ollut kauhea uutisointi jos metsän jänis olisi pelästyttänyt vain puukoilla varustautuneiden sotilaskarkurien shoppailusaattuetta.

• rygonomus

No tulihan se sieltä. Nyt tällä Nurmijärvi- palstalla joka ainoa asia kääntyy sairaanloisesti rasistiseksi. Eikö teidän pikkuisissa aivoissa muuta asiaa liiku. Säälittävää. Ehdotan että koko Nurmijärvi osia poistetaan sillä täällä ei toimi enää mikään asiallinen keskustelu.

• kiitosalkaariittää

Selvitä nyt ensin itsellesi rasismi-käsite, ennen kuin syytät em. rikoksesta muita. Suomessa ei taida olla ensimmäistäkään rasistista tekoa tehty vaikka mielestäni aihettakin olisi ollut. Kriittinen saa olla. Sen perusoikeuden takaa meille jokaiselle maamme perustuslaki.

Et taida olla asunut Suomeen tunkeutuneiden alkuasukkaiden hotellimajoituksen vieressä? Minä asuin vuoden. Nimenomaan sen vuoksi olen entistä kriittisempi.

Pihalleni tehdyt kuset, elintarvikepakkausten roskat, sinne heitetyt tukipäätökset, kortsupaketit ja freepaid-liittymien pakkaukset ja ohjekirjaset tulivat tutuiksi. Toivon noille mölyapinan tasoisille muslimialkuasukkaille nopeaa matkaa ja kauas. Toivottavasti edes rygonymuksen naapuriin asti.

Niin että hei vaan ja onnea.

• rygonomus
        kiitosalkaariittää kirjoitti:

Selvitä nyt ensin itsellesi rasismi-käsite, ennen kuin syytät em. rikoksesta muita. Suomessa ei taida olla ensimmäistäkään rasistista tekoa tehty vaikka mielestäni aihettakin olisi ollut. Kriittinen saa olla. Sen perusoikeuden takaa meille jokaiselle maamme perustuslaki.

Et taida olla asunut Suomeen tunkeutuneiden alkuasukkaiden hotellimajoituksen vieressä? Minä asuin vuoden. Nimenomaan sen vuoksi olen entistä kriittisempi.

Pihalleni tehdyt kuset, elintarvikepakkausten roskat, sinne heitetyt tukipäätökset, kortsupaketit ja freepaid-liittymien pakkaukset ja ohjekirjaset tulivat tutuiksi. Toivon noille mölyapinan tasoisille muslimialkuasukkaille nopeaa matkaa ja kauas. Toivottavasti edes rygonymuksen naapuriin asti.

Niin että hei vaan ja onnea.

Eli tuo vastaus oli juuri esimerkki täällä käytävän keskustelun tasosta. Kutsutaan nyt sitä sitten vaikka : ei totuuteen perustuvaksi vihapuheeksi.

• Vihanen

On se kumman kun juuri sinne pitää nämä valot laittaa !

• Kateellisetpaskiaiset

Eikös se ole yksityisaluetta?
        Kiukutteletko silloinkin kun naapuri laittaa komeammat valot
        tai ajaa paremmalla autolla?

• Suvakkiröykkä
        Kateellisetpaskiaiset kirjoitti:

Eikös se ole yksityisaluetta?
        Kiukutteletko silloinkin kun naapuri laittaa komeammat valot
        tai ajaa paremmalla autolla?

Harvemmin se ajaa komeammalla autolla :P

• Valoa_riittää

Tänä kesänä Röykässä on valaistu ledeillä yksi katu lisää: Takamaantie. Ainakin urheilukentän kohdalla. Sinne on laitettu uudet tolpat toiselle puolelle tietä.

Hyvä juttu.

• Kalliiksitulee

No liikkuuko sielläkin sitten ulkomaalaisia turisteja niin paljon
        että piti oikein Ledit laittaa?

• Takamaantie

Hienosti valaisee. Kävin illalla katsomassa. 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5818
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      244
      4617
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2568
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      84
      1511
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1315
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      98
      1208
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1171
    Aihe