Pööh.........

Helsingissä ei kyllä kannata käydä, sillä siellä jaetaan kaupoissa ilmaisnäytteitä kauden muodikkaimmista flunssaviruksista.
Yleensä flunssassa on kuumetta, mutta jostain syystä minulla on juuri nyt asteen verran alilämpöä. Silti kylmä koko ajan.

26

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiskoniin

      Asunnossasi ei ole lämpöjä päällä?

    • TsadiAnzzy

      Vältän muutenkin Hellsingiä

      Ja kaikkia muitakin Venäjän

      Kyliä

      • hjelsinki-----

        .

        "Hjelsinki holotna olo?????????"

        har

        .


      • TsadiAnzzy_
        hjelsinki----- kirjoitti:

        .

        "Hjelsinki holotna olo?????????"

        har

        .

        Hellsingistä alkaa Siberian taiga

        Vladivostokiin saakka

        Tsadi on Udmurtian satamakaupunki

        Kuten Ateenan Pieraus


      • Olenko_hjelsingissä---
        TsadiAnzzy_ kirjoitti:

        Hellsingistä alkaa Siberian taiga

        Vladivostokiin saakka

        Tsadi on Udmurtian satamakaupunki

        Kuten Ateenan Pieraus

        .

        "# LADA !!!!1!1!!!1!!!1 DA!!!!!1!!!!! #"

        har

        .


    • En nyt tiedä, kävin eilen Helsingissä ja kannatti käydä. Tosin en käynyt kaupassa

      • KatuAnzzy

        Ruuna kävi lunta kolaamasssa

        Asunnottomien pihalta


      • työrunoilija
        KatuAnzzy kirjoitti:

        Ruuna kävi lunta kolaamasssa

        Asunnottomien pihalta

        Jotkut osaa näköjään olla kateellisia työttömillekkin


    • oiiih--

      Voisiko olla näin äärettömn onnellisesti, että olisitkin nyt palstalla parissamme meitä viihdyttämässä?

      • Olen enimmäkseen nukkunut, eli ei oikein onnistu. Lisäksi joka paikkaa särkee.
        Burana auttaa hiukan.
        Ja torstaina pitäisi taas olla reissussa...
        Toivottavasti tämä ei jatku kauaa.


      • zäppp----
        buddy-love kirjoitti:

        Olen enimmäkseen nukkunut, eli ei oikein onnistu. Lisäksi joka paikkaa särkee.
        Burana auttaa hiukan.
        Ja torstaina pitäisi taas olla reissussa...
        Toivottavasti tämä ei jatku kauaa.

        .

        "Panadol Zäpp 500 mg on kova sana ja # CIPRALEX #"

        har-har

        .


      • FlueAnzzy
        buddy-love kirjoitti:

        Olen enimmäkseen nukkunut, eli ei oikein onnistu. Lisäksi joka paikkaa särkee.
        Burana auttaa hiukan.
        Ja torstaina pitäisi taas olla reissussa...
        Toivottavasti tämä ei jatku kauaa.

        Flunssa paranee lääkkeeillä
        kahdesssa viikossa

        Ilman lääkkeitä 14vrk

        Tamiflu_ infuele6ssälääkkeenä on

        HUIJAUSTA


      • FlueAnzzy kirjoitti:

        Flunssa paranee lääkkeeillä
        kahdesssa viikossa

        Ilman lääkkeitä 14vrk

        Tamiflu_ infuele6ssälääkkeenä on

        HUIJAUSTA

        Sairaalahoidossa oleville vastuskyvyttömille influenssapotilaille ihan suotavaa syöttää se Tamiflukuuri. Lyhentää kantajuus- eli myös tartuttajuusaikaa.

        Suotavampaahan tietysti olisi, jos ihmiset hoitaisivat rokotteensa ensin kuntoon.

        Harmi vaan kun näille lukemattomille virustaudeille ei oikein ole mitään ehkäisevää hoitoa.


      • tohtorirunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Sairaalahoidossa oleville vastuskyvyttömille influenssapotilaille ihan suotavaa syöttää se Tamiflukuuri. Lyhentää kantajuus- eli myös tartuttajuusaikaa.

        Suotavampaahan tietysti olisi, jos ihmiset hoitaisivat rokotteensa ensin kuntoon.

        Harmi vaan kun näille lukemattomille virustaudeille ei oikein ole mitään ehkäisevää hoitoa.

        On, käsien pesu ennen ruokailua ja kun tulee kotiin, ensimmäisenä käsien pesu.
        Kun tulee flunssan alkuoireita, vähintään litran verran enemmän juotavaa (ei alkoholia) mitä normaalisti ja keittokin auttaa


      • ScamedAnzzy
        elisakettu kirjoitti:

        Sairaalahoidossa oleville vastuskyvyttömille influenssapotilaille ihan suotavaa syöttää se Tamiflukuuri. Lyhentää kantajuus- eli myös tartuttajuusaikaa.

        Suotavampaahan tietysti olisi, jos ihmiset hoitaisivat rokotteensa ensin kuntoon.

        Harmi vaan kun näille lukemattomille virustaudeille ei oikein ole mitään ehkäisevää hoitoa.

        Ellu vois esittää ne syltty-yliopistojen

        "Tutkimuxet" lääkebisnes Tamiflu

        Toiset tutkijat pitävät täysin turhana

        Amantadiiniakiin lanseerattiin

        Ppyh.........eèi mitään apua....


        On Lääkelehtist7en huijåaust7a

        Monett, monet Hotat


      • BucketAnzzy_

        Kumpi ompi suurempi

        Pillu, vai9ko ämpäri?

        Ämpärissä pohja on

        Mutta pillu pohjaton


    • Kaupoista ja varsinkin ostoskärryistä ja -koreista kannattaisi tosiaan pysytellä kaukana. Jostain syystä yksi näistä flunssaviruksista kuljettaa mukanaan myös jonkinlaista niveltulehdusta.

      Voi olla että seuraavalla kerralla en tyydy sanomaan enää ystävällisesti työkavereilleni, että pysyisivät räkänenineen kotona. Koskee muitakin aivastelijoita samalla tavalla.

      • WhiskyAnzzy

        Ellunkin on syy8tä varoa käpälätartuntaa

        Kuonoa ei saa kosketella, eikä
        Kaivaa kirsua

        Käpälädesiä huusis ja köökis
        Aina_

        Mulloli käsidesiä kylppärissä

        Ku yx waanha äämä tuli kylään

        Jutskailemaan vaan

        Tarjosin pari wiskipaukkua vain6

        ÄäMä kävi tiheästi kuseskelemASSA

        tuli neliveto päälle ja kaatuili

        Kummallisesti . Kaatokännissa

        Viskitilkasta......?

        Äämä olikin juanu mun käsidesiä!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • WhiskyAnzzy kirjoitti:

        Ellunkin on syy8tä varoa käpälätartuntaa

        Kuonoa ei saa kosketella, eikä
        Kaivaa kirsua

        Käpälädesiä huusis ja köökis
        Aina_

        Mulloli käsidesiä kylppärissä

        Ku yx waanha äämä tuli kylään

        Jutskailemaan vaan

        Tarjosin pari wiskipaukkua vain6

        ÄäMä kävi tiheästi kuseskelemASSA

        tuli neliveto päälle ja kaatuili

        Kummallisesti . Kaatokännissa

        Viskitilkasta......?

        Äämä olikin juanu mun käsidesiä!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Käsihygieniani on kunnossa, kiitoksia vaan huolenpidosta. Pahempi ratkaistava onkin hengitysilma. Maskipakkoa voisi hieman kehittää suuremman yleisön hyödyksi.


      • NöfnöfAnzzy

        Nöfnöfmaskin läpi on liian raskasta hengittääl, rasituxessa loppuu9 happi!

        Savuåsuåkeltajan laitteetkin
        Painavia ja hankalia


      • Paukkuanzzy

        SA.INT episodi

        Häkäpärstä l. Kaasu9naamarikou9lutuxessa

        Olimme nelirivissä, ku pääsi jytkypieru
        Koulttajaa karjaisi:"ASENTOOOOO
        KUKA SE OLI.?"
        Äijä tuttkailì r iviäi tuijattaen silmiin
        Jokaista.......mun kohdalla pokka petti
        Kavaeltaen pieraisijan:(

        --"PIERAISKAA VIELÄ KERRAN NIH
        KOKO JOUKKUE NUKKUU TELTASSAAKIN HÄKÄPÄRSTÄ PÄÄLLÄ"


    • Mikä on flunssatilanne, joko helpottaa? Lämmintä juomaa, hunajaa, C-vitamiinia ja lepoa. Toivottavasti voit jo paremmin. :)

      • Väsyttää ja nukun paljon.
        Yskittää hirmuisesti ja on nuhaa.
        Yli 10 vuotta siitä kun on ollut yhtä paha flunssa.
        Huomenna olisi pitänyt olla Helsingissä, mutta ei kyllä onnistu ja ilmoitin jo päivällä, että siirtävät sen jutun. Pöh... niillä muilla on huonosti yhteen sopivat aikataulut, eli saattaa mennä aika pitkän ajan taakse.
        (vaadin Eu-direktiiviä, jolla kielletään kaikkien flunssavirusten maahantuonti ja jakelu)


      • DosAnzzy

        Codesan comp.

        Olis tehokas troppi tuahon

        Kodeiini lievittää kivut

        Efedriini avaa yskäröörit

        Kontraindikaatio

        Rasituxes voipi sydänlihaxet tulehtuaa


        Ja Nirri pois

        Joten lepäåminen ekax


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe