tapahtuu Ihmisoikeuksien päivänä 10.12.2016
Kansainvälisen humanistisen ja eettinen unioni IHEU on julkaissut vuodesta 2012 alkaen vuotuisen raportin Ajatuksen vapauden tilasta maailmassa, The Freedom on Thought Report (http://freethoughtreport.com/).
Toivotaan, että myös suomalainen media kiinnittää huomiota uuteen raporttiin, jossa käydään läpi ajatuksen, omantunnon, uskonnon ja vakaumuksen vapauden tilannetta kaikkialla maailmassa.
Ajatuksen vapaus 2016 -raportin julkaisu
Humanistisest
1
95
Vastaukset
- okkigaam
Perkele kylvää ja kyntää. Miksi suomalaisille köyhille joita varmasti on myös Kemijärvellä, ei jaeta ostokortteja. Menin ja ostin tänään kalafikuuri pinssin Primeeristä Ja aion pitää sitä hiljaisena mielenosituksena kaulassa ketjussa. Kun Jeesuksen seuraajia vainottiin oli se heidän keskinäinen salainen merkkinsä, josta toisensa tunnistivat ---> kaikkea tuo kirkon pakolais rikollisuuden suosiminen saa minussakin aikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175