"Sadun alkkarit" kertoo suominaisen rappiosta

Ikis..M

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000001953742.html?ref=rss

"Liian nopeasti Satu juo taas valkkarit, ja nyt sen jalassa ei pysy enää alkkarit. Huutaa #YOLOA, on aina yhtä noloa, ei kateeks käy ton kotirouvan huomispäivän oloa.

...

Liisa huutaa: ”Saunan ovi meni lukkoon, helvetin Satu, et sekaannu mun ukkoon!” Vaimo kuiskaa: ”Arttu, nyt lähdemme kotiin.”

Olisiko joskus 50-luvulla kukaan laulaja julkaissut tuollaista? Tuskinpa, silloin on laulettu ihanasta rakkaudesta ja ihanista naisista, ei ollut tuollaisia "Satuja" kuin tänä päivänä.

10

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin pitkään kun ätmit joutuvat valittamaan naisettomuuttaan, Satuja ei ole vielä lainkaan tarpeeksi. Neitsytfetissit sitten asia erikseen.

      • Ikis..M

        50-luvulla ei ollut ätmejä, kiltin ja kunnollisen miehen on silloin ollut helppo löytää kiltti ja kunnollinen vaimo, naisettomiksi jäivät kunnottomat jännämiehet, rappioalkoholistit ja muut mutta nykyäänhän se on toisinpäin.


      • Old_school_man

        50-luvulla ei ollut miehiä, jotka internetissä dissasivat muita miehiä.


      • Ikis..M kirjoitti:

        50-luvulla ei ollut ätmejä, kiltin ja kunnollisen miehen on silloin ollut helppo löytää kiltti ja kunnollinen vaimo, naisettomiksi jäivät kunnottomat jännämiehet, rappioalkoholistit ja muut mutta nykyäänhän se on toisinpäin.

        50-luvulla oli runsaasti peräkamarinpoikia.


      • Old_school_man kirjoitti:

        50-luvulla ei ollut miehiä, jotka internetissä dissasivat muita miehiä.

        Mutta ei ollut naisten kelvottomuudesta ja miesten jännyydestä netissä valittavia miehiäkään.


      • Ikis..M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        50-luvulla oli runsaasti peräkamarinpoikia.

        Joo mutta ne oli niitä jotka nykyään on jännämiehiä ja wt-naisten lasten isiä. Kiltit ja kunnolliset miehet löysivät helposti työpaikan ja sitten sitä arvostavan naisen joka halusi sitten perustaa perheen sen kiltin & kunnollisen miehen kanssa.


      • Ratikkakuski
        Ikis..M kirjoitti:

        Joo mutta ne oli niitä jotka nykyään on jännämiehiä ja wt-naisten lasten isiä. Kiltit ja kunnolliset miehet löysivät helposti työpaikan ja sitten sitä arvostavan naisen joka halusi sitten perustaa perheen sen kiltin & kunnollisen miehen kanssa.

        No sitten täytyy olla iloinen, että synnyinkin vasta 70-luvulla. :-)


    • Nnnainennnnnn

      Kyllä niitä syrjähyppyjä on ollut talonpoikaisaikanakin vaikkei niistä lauluja olekaan tehty. Ylipäätään sanotukset on olleet erittäin sensuroituja aina näihin päiviin asti. Sanni ja Janna on esim mahtavan rohkeita kun ne ei pelkää sanottaa totta.

      • Ikis..M

        Aika moni "rohkea" nykypäivän nainen saattaa joskus myöhemmin hävetä tekemisiään, selittelee sitten tehneensä vain rahan ja suosion vuoksi ja olevansa ihan erilainen.


    • Siis ihan sika hyvä biisi, sitä vois vaix tanssii.. ;)) thihiiii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe