Pepun muotoilu

peppupop

Mitenkähän pepun muotoilu onnistuisi vai tuleeko ihan muodoton?

10

1617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pingpingping

Jos on ylimääräistä rasvaa kunnolla ja valmis olemaan istumatta 2-3 viikkoa niin rasvansiirto. Tai pakaraimplantit, en tiedä laitetaanko niitä Suomessa. Tai kunnon pakaralihastreeni, joka on edullisin.

• syöporkkana

älä tupakoi !!

• mistärahaa

Nuorilla on näköjään aikaa peppu peilin edessä

• Expl

Pakaroiden muotoilua tehdään, rasvaimulla, jos halutaan pienentää volyymia ja implanteilla tai rasvansiirrolla jos halutaan lisätä tilavuutta.
      Pakaran suurentaminen implantilla on viimeaikoina jäänyt rasvan siirron varjoon. Implantti pakarassa joutuu melkoisen rasituksen kohteeksi ja siksi erilaisia komplikaatioita on usein. Suomessa on tietämykseni mukaan asennettu vain muutama pakaraimplantti.
      Sen jälkeen kun Plastiikkakirurgi Mendieta Miamista (ks hänen nettisivunsa) kävi täällä kouluttamassa suomalaisia plastiikkakirurgeja, on pakaroiden suurentaminen hänen rasvansiirto menetelmällään ollut täällä tapa toimia.
      Ongelma rasvansiirrossa on, että usein pienipakaraiset ovat myös niin laihoja, että riittävän rasvamäärän saaminen siirrettäväksi tuottaa vaikeuksia.

• hoh10

miten istuminen ?

• Thcsjkvfesry
        hoh10 kirjoitti:

miten istuminen ?

Ei muistaakseni voi istua 3-4 viikkoon siirron jälkeen. Ja hoikilla ei tosiaan ole tarpeeksi rasvaa ko. toimenpiteeseen.

• iisot

si likonit

• Anonyymi
        Thcsjkvfesry kirjoitti:

Ei muistaakseni voi istua 3-4 viikkoon siirron jälkeen. Ja hoikilla ei tosiaan ole tarpeeksi rasvaa ko. toimenpiteeseen.

Tästä on todella paljon erilaisia ohjeistuksia! Klinikka johon itse menen ohjeisti 3 viikkoa, mutta pisin ohjeistus mitä olen kuullut on 10 viikkoa. Se on jo melkoinen aika ja hankaloittaa elämää varmasti hyvin monin tavoin…

• Happopeppu

Rasvansiirto on vanha menetelmä, ainoo hyvä lopputulos tulee UÄ rasvaimulla jota ei Suomessa nyt taida olla missään ja sekin voi kadota epätasaisesti. Maailmassa ollaan siirytty hyaluronihappo täyttöön muttä tämä hintavaa onkin eikä suomessa taida kukaan tehdä sitäkään. Netistä luettuani toimenpide kestää pari tuntia jonka jälkeen siteet 1-2 vrk ja voi viettää 2 vuotta normaalia elämää jonka jälkeen aine häviää ja uusi kierto. Mutta tää onse instagram ihme pakara mikä on kaikilla, kai siin fotoshoppiakin käytetään.

• Anonyymi

Rasvansiirrossa 50% tuloksesta tulee siitä rasvaimusta. Hyaluronihappotäytöllä ei tule sitä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe