Vuonna 2008 USA:ssa ihmiset menettivät talonsa ja media väittää siitä yhdysvaltojen presidenttiä. On jännää kuin on video egyptin pyramideistä että miten ne on samassa linjassa suomen kanssa(pituuspiirissä)... tästä päätellen suomi on erittäin tärkeä jotenkin kuten myös pyramidit. Ehkä historiallisesti voisi sanoa. Palataan vuoteen 2008 ja suomen sen ajan tapahtumiin kuten suomalaisen jalkapallon veikkausliigan Fc Inter Turku jalkapallo seuran veikkausliiga voittoon. On mielenkiintoista miten esim. Tänä vuonna he meinasivat pudota ja trump valittiin hiljattain presidentiksi. Jännää on myös että youtubesta löytyy videoita missä sanotaan että Turku on suomen perseenreikä. Puu ei kasva ilman juuria. Ketä kontroloi mediaa ja miten. Mitä uskoa mediaan ja mitä ei. Miten jotkut ovat päätyneet päättämään mediaan ja miksi. ? Meinasin runkata hillary clintonin kuvaa katsoessa. Tämä ei ainakaan ole hyvä asia. Olen niin täynä turkulaista paskaa jalkapalloa että en usko koko Tps enkä Inter juttuun. Kaikki on saman mitättömyyden tekosia. Onneksi maapallo on kumminkin hyvä paikka ja löytyy muitakin seuroja. Itse henkilökohtaisesti ei ole muuta kuin real madrid-barcelona. Ja tietenkin niitä ketkä tykkäävät tehdä onnistumisia omassa itsessään. Mikä on omaa itseään ja mikä ei?
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496