Vaasan leipomon (myymälä) loppuminen???

mmälä

Mikäs tuon Vaasan leipomon tilanne on eli ollaanko se sulkemassa?
Varsinki harmittaa kun se leipomon myymälä sitten tietenkin suljetaan.
Samat leivät ja pullat kun maksaa ruokakaupassa jopa 3-4 kertaa enemmän eli aina haettu sieltä kaikki leipomotuotteet.
Kerran-parikin viikossa tullut haettua kotiin ja työmaan kahvipöytään aina muutama iso kassillinen tavaraa.

13

2389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SirkkaKapernaumista

En kyllä osaa sanoa mikä on Vaasan leipomon myymälän tilanne.
      Kannattaa laittaa kysymys muillekin palstoille, jos joku tietäisi mikä
      on Vaasan leipomon myymälän tilanne.

• kiikushjuva

Huono juttu jos lopettaa. Ollaan myös aina haettu leivät halpaan hintaan sieltä. Sen oon kyllä huomannu, että asiakkaita käy tuossa tehtaanmyymäläs oudon vähän. Ehkä ihmiset ei vain tiedä sen olemassaoloa. Tai sitten ihmisillä on liian hyvä rahatilanne, kun on varaa ostaa 3x kalliimpaa leipää Prismasta. Monihan täällä Seinäjoella elää muutenkin yli varojensa, pienet palkat ja suuret velat, autot on viimeesintä huutoa ja taloo maharottoman isoo. Ja Prismas käydään näyttämäs ostovoimaa, lappaamalla kärry täyteen hintaa katsomatta, ja puolet menee sitten tästäkin kotona roskiin. Kulutusluottoa ja lainaa otetaan, että saataisiin paukuteltua henkseleitä, tästä on kyse. Sen takia halpakaupat ei oikein Seinäjoella toimi, koska pröystäilevä kansa haluaa näytellä rikasta ostamalla mahdollisimman kallista, vaikka sitten velalla.

• kerppanne

Kyseessä on SEINÄJOEN myymälä koska ollaan Seinäjoki palstalla ja koska tiedossa on että SEINÄJOEN leipomoa ollaan ehkä sulkemassa mutta Sirkka ei ole tainnut itse koskaan ostaa leipää kun sossun auto tuo kotiin?

• Otatsitäsinne

Oletko hieman yksinkertainen???

• loppuuhaa
      • kantisasiakas

Mä oon käyny 26 vuotta, kaks kertaa viikossa.

• kuismeidänkäy
    • kosto-elää

Se oli vaasan kosto s-joelle sairaalan takia.

• sieltäsaa

Nyt kaikki Vaasan tuoteet pannaan ... ostetaan Pirjn Pakarista jotta se pysyisi meillä ja saataisiin tuoretta lähituotteita.

• voitajaruista

Pirjon Pakarin tuotteisiin on niin kyllästynyt, parhaat tuotteet tulee Lapuan leivästä ja Kauhajoelta tulee myös tosi hyviä tuotteita. Pohjanmaan vuoka on niin himoittavan hyvää, mikähän Pirjon Pakarissa olis vastaava tuote?

• mitätilalle

Pirjon pakarilla ainakin leivät todella kuivia ja mauttomia. Onko niillä mitään hyviä tuotteita?
      http://www.pirjonpakari.fi/index.php/fi/etusivu/

Lapuan leivän leipää en ole koskaan maistanut mutta syntisen hyviä pullia niillä on ja uskomattoman hyviä kermamunkkeja:
      http://www.lapuanleipa.fi/

Mikä firma siellä Kauhajoella on? Onkos Härmässä vielä joku leipomo?

• Astalii

Kun Fazerin leipomo suljettiin, lopetin Fazerin leipomotuotteiden oston. Nyt sitten lopetetaan Vaasan leipomo enkä enää aio ostaa senkään leipomon leipiä.

• läpinää

tuo on sitä paljon puhuttua kuplan puhkeemisen käynnistymistä...velkarahalla rakennetaan mutta työpaikat katoo pikkuhiljaa..korjatkaa jos olen väärässä mutta seinäjoki on kun itäsuomen samankokoiset ns.nousukaupungit eli nyt autioita kymmen vuotta sitten niin hehkutettiin uusista teollisuuskylistä...sote-velka bunkkeri on ainut joka työllistää muttei tuota..nähtäväksi jää atrian ulkomaankaupan lisäponnistus paikkakunnalla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2751
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1519
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1360
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      56
      967
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      944
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      914
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      79
      868
    9. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      58
      836
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe