Nythän on juurikin niin että en löydä kartalta tätä paikkaa nimeltä Kaunainen.Missä päin maata se mahdollisesti sijainnee?
Missä on Kaunainen ?
10
945
Vastaukset
- syöpottuasiellä
Ole juntti huoletta siellä peräkammarissasi, missä lienet nälkämaalla.
Ei sinun tarvitse tietää Granista tai Westendistä mitään.- ajai
voi sentään,tekikö jollekulle noin kipeää?Eihän se toki ollut tarkoitus.
- GaryOldman
Joku karannu lastentarhasta oijoi.
Pitäiskö kasvaa eka?!
- verade
Enhän minä juntti ole, sinä se olet kyrvänsyylä kun panttaat tietoa.
- keskiespoosta
Täällä ihan naapurissa
- kaunasilainen
Ei sen nimi ole KAUNAINEN, sen nimi on KAUNAS ja se sijaitsee Liettuassa. Se on Liettuan toiseksi suurin kaupunki ja maan entinen pääkaupunki.
- Vitsikäs.etsijä
Se minusta on rattoisaa kun mieheni puhelimessa paikannin määrittelee: Suur-Kauniainen
- aafijaakatokr
Se tarkoittaa Kaunasin kaupungin ymäristöä Liettuassa 200 km säteellä.
- guldkulla
Köyhien kartoilta paikkaa ei löydykään.
Pitää olla vähintään tonnin navigaattori, Teslan tai Bugatin navi tai rikkaita kamuja.
Jollain mersun köslöllä sut nauretaan vaan pihalle ja tulee paha mieli. - konduktööri999
Älä nukaha junas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866