Onko normaalia että ystäväni on hankkimassa vain sitä varten kokovartalopeiliä että voi katsella itseään kun kuuntelee samalla himin join me:tä ja itsetyydyttää itseään?
Ystäväni tyydyttää itseään peilin edessä
16
1084
Vastaukset
- Turunpalloseura
Hullumpaa olis jos kuuntelis Nirvanan Rape me
- vfffdv
lopettakaa nämä mikä on normaalia ja ei normaalia ja tehkää sitä mitä tykkäätte
- Peilinedessä
Peilin edessä on hienoa vedellä. lopuksi sperma peiliin
ja toisinaan runkkaus videolle mistä voi katsoa hidastettuna
sperman lentoa. ihan normaalia - ssdfsdfd
Tän kruunais se viel et ikkunan takana katselis salaa naapurin tyttö, joka sormettais itteensä samalla kun seurailee ystäväsi touhuja... ;) huh...
- Anonyymi
Kuihottavaa
- Anonyymi
Minulle on tuo toteutunut. Alasti runkkasin peilin edessä ja vastapäisesä talossa nuori tyttö, tuskin edes 18v koska oli lapsen vahti..hän hieroi rintojaan ja toinen käsi oli alhaalla, en vaan nähnyt hänen jalkoväliään koska oli kerrosta ylempänä. Katselin useamman kerran aamupäivästä kun runkkasin itseäni alasti. Olin niin kiihottunut että spermat olis lentänyt heti, jouduin pidättelemään.
- UKM1954
Itse runkkailen usein peilin edessä. Laitan huulipunaa, punaisen peruukin päähän ja vaimon rintsikat. On se vaan niin ihanaa.
- UKM1954
Pitää nyt vielä täsmentää, että siis ex vaimon rintsikat.
- Anonyymi
On yhdessä makuhuoneessa vaatekaapit jossa on peiliovet. Välillä kun puen rintaliivit , sukkanauha vyö ja nylonit runkkaan posliini kullini peilien edessä , on kyllä kiihottavaa. Lähes päivittäin käytän naisten ihania alusvaatteita kun runkkaan.
M 64 CD 💃
- tumputtajam
a-kyl miekii tykkään peilin edes vetää käteen, on se jotenkin kiihottavaa, sukkahousut jalassa ja kortsu kalus ja kumihanskatmkädessä ,aah
- werwrwreer
Ei oo normaalia. Kannattaisi käydä psykologilla selvittämässä mikä on vialla.Lähtökohtaisesti ihmisen ei tarvitse tyydyttää itseään kun se voi olla ilman seksiä joten seksin harrastaminenkaan ei ole normaalia.
- kokeilu_mielessä
Laita toisenkin peilin sivuttain, pääsette muka porukkalla
- Panomeisseli
Mun nainen laittaa soimaan kikan, tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua, kun tahtoo seksii. Minä taas Juicen panomies kappaleen, kun tekee mieli. Peilit on vaatekaapin ovessa ja katossa myös.
- Anonyymi
Runkkaan aina peilin edessä. Upeaa kiusata ja ärsyttää oikein piinaten eikä anna laueta. Tätä kun jatkaa pari tuntia, on painetta ja kyrpä niin herkkänä ettei uskalla juuri kauppaan mennä ettei näe jotain herkkupersettä. Lisäksi oma kyrpä näyttää niin isolta peilissä
- Anonyymi
Lähes aina kotona runkatessa peilin edessä ja juttelen peilikuvan kanssa irstaita.
- Anonyymi
Kerro kerro kuvastin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446