Onko normaalia että ystäväni on hankkimassa vain sitä varten kokovartalopeiliä että voi katsella itseään kun kuuntelee samalla himin join me:tä ja itsetyydyttää itseään?
Ystäväni tyydyttää itseään peilin edessä
30
1900
Vastaukset
- Turunpalloseura
Hullumpaa olis jos kuuntelis Nirvanan Rape me
- Anonyymi
Tuohan olisi aivan loistavaa
- vfffdv
lopettakaa nämä mikä on normaalia ja ei normaalia ja tehkää sitä mitä tykkäätte
- Anonyymi
Ketä edes kiinnostaisi niin palijon toisen omat toimet
- Peilinedessä
Peilin edessä on hienoa vedellä. lopuksi sperma peiliin
ja toisinaan runkkaus videolle mistä voi katsoa hidastettuna
sperman lentoa. ihan normaalia - ssdfsdfd
Tän kruunais se viel et ikkunan takana katselis salaa naapurin tyttö, joka sormettais itteensä samalla kun seurailee ystäväsi touhuja... ;) huh...
- Anonyymi
Kuihottavaa
- Anonyymi
Minulle on tuo toteutunut. Alasti runkkasin peilin edessä ja vastapäisesä talossa nuori tyttö, tuskin edes 18v koska oli lapsen vahti..hän hieroi rintojaan ja toinen käsi oli alhaalla, en vaan nähnyt hänen jalkoväliään koska oli kerrosta ylempänä. Katselin useamman kerran aamupäivästä kun runkkasin itseäni alasti. Olin niin kiihottunut että spermat olis lentänyt heti, jouduin pidättelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on tuo toteutunut. Alasti runkkasin peilin edessä ja vastapäisesä talossa nuori tyttö, tuskin edes 18v koska oli lapsen vahti..hän hieroi rintojaan ja toinen käsi oli alhaalla, en vaan nähnyt hänen jalkoväliään koska oli kerrosta ylempänä. Katselin useamman kerran aamupäivästä kun runkkasin itseäni alasti. Olin niin kiihottunut että spermat olis lentänyt heti, jouduin pidättelemään.
Minullekin. Runkkasin kaikessa rauhassa mukavassa lämmössä kesäauringon loisteessa puiden katveessa, kun satunnaisia ihmisiä liittyi kohteliaasti mukaan ja runkattiin toisiamme. Seurana oli niin miehiä sekä naisia ja poliisejakin. Meillä oli hauska happyhour, kunnes tajusin että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua nähdä kun sinä vammaisena runkkaat pientä pippeliäsi.
- UKM1954
Itse runkkailen usein peilin edessä. Laitan huulipunaa, punaisen peruukin päähän ja vaimon rintsikat. On se vaan niin ihanaa.
- UKM1954
Pitää nyt vielä täsmentää, että siis ex vaimon rintsikat.
- Anonyymi
On yhdessä makuhuoneessa vaatekaapit jossa on peiliovet. Välillä kun puen rintaliivit , sukkanauha vyö ja nylonit runkkaan posliini kullini peilien edessä , on kyllä kiihottavaa. Lähes päivittäin käytän naisten ihania alusvaatteita kun runkkaan.
M 64 CD 💃
- tumputtajam
a-kyl miekii tykkään peilin edes vetää käteen, on se jotenkin kiihottavaa, sukkahousut jalassa ja kortsu kalus ja kumihanskatmkädessä ,aah
- Anonyymi
Kumihanskat kuulostavat mieleenkiintoisilta saaden tuntemattoman tunteen?
- werwrwreer
Ei oo normaalia. Kannattaisi käydä psykologilla selvittämässä mikä on vialla.Lähtökohtaisesti ihmisen ei tarvitse tyydyttää itseään kun se voi olla ilman seksiä joten seksin harrastaminenkaan ei ole normaalia.
- Anonyymi
Kell normi on, se normin kätkeköön
- kokeilu_mielessä
Laita toisenkin peilin sivuttain, pääsette muka porukkalla
- Panomeisseli
Mun nainen laittaa soimaan kikan, tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua, kun tahtoo seksii. Minä taas Juicen panomies kappaleen, kun tekee mieli. Peilit on vaatekaapin ovessa ja katossa myös.
- Anonyymi
Runkkaan aina peilin edessä. Upeaa kiusata ja ärsyttää oikein piinaten eikä anna laueta. Tätä kun jatkaa pari tuntia, on painetta ja kyrpä niin herkkänä ettei uskalla juuri kauppaan mennä ettei näe jotain herkkupersettä. Lisäksi oma kyrpä näyttää niin isolta peilissä
- Anonyymi
Arvostan, sillä en kykene pidättäytymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan, sillä en kykene pidättäytymään.
Tuota ärsytystä kun tekee päivittäin vähintään kaksi tuntia viikon ajan, niin voit vain kuvitella mitä päässä liikkuu kun näkee upeaperseisen neidon legginseissä
- Anonyymi
Lähes aina kotona runkatessa peilin edessä ja juttelen peilikuvan kanssa irstaita.
- Anonyymi
Kerro kerro kuvastin..
- Anonyymi
En näe lainkaan pahana asiana, vaan kertoo lähinnä edes sellaisesta itsetunnosta että voi runkata peilin edessä, oli ajatus mikä tahansa. Juuri runkkasin web kameran edessä ja tulin, jonka päätteeksi sanoin itselleni ääneen "tää ei ollu itsensä ihannoimista", sillä en ole atleettikroppainen mies. Katselin jonkun naisen leikkiä netissä ja tuumin olisiko pitkästä aikaa kokeiltava samaa itsekin. Siinä on jotain "kielletyn" seksikästä toimintaa jota kenenkään ei tarvitse tietää, sillä mitä väliä, ei kukaan kavereilleen puhu masturboimisestaan.
- Anonyymi
"kaverin puolesta kyselen" heh heh. Ihan ok homma tuo on. Ei sitä tarvitse kaveri alter egolla kysellä :D
- Anonyymi
Eniten aiheessa mietityttää se, että kuinka päädyitte keskustelemaan join me:n tahdissa runkkaamisesta peilin edessä.
- Anonyymi
Peilin edessä runkkaaminen on varmaan hyvin kiihottavaa. Itsellä parasta musiikkia on runsaan Bepanthenin litinä kullin varressa ja pallien hakkaakkamaaminen perspersposkille, Sooloaktin kuvaaminen on varmaankin . kiva lisä tähän. Tietysti homma on vielä näyttävämpää jos on pitkä ja paksu kulli runkattavana
- Anonyymi
Sitten olis tosi kiihottavaa jos sais kuvattua itsensä onnistuneen autofellation jälkeen kun spermaa valuu suupielistä.
- Anonyymi
Peilin edessä on todella kiihottavaa runkata. Sheivatut pallit pomppivat..en osaa sen järkevämmin asiaa perustella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741