Mietin tässä että syyt eroihini ovat 100% aina olleet joko se että mies on liian kiltti tai se, että mies kohtelee huonosti.
Eli onkohan maanpäällä miestä joka ei ole kiltti mutta ei kohtele huonosti? :D
Kertokaapas
210
630
Vastaukset
- exkeittiöekspertti
Jeesus Nasaretilainen
- shdfssh
ja se on jo vainaa
- mmmmmmiesh
On on.täälläkin olisi yksi semmonen. :)
- Nnnainennnnn
En usko ;)
- Syytä_huomata---
.
"On syytä *huomautella* että sitä saa mitä tilaaaaaaaaaaa---aaaaa"
har!1
.
Ei sinua koskaan ihmetytä, että kaikissa sun eroissa aina toisena osapuolena on joku ihme tyyppi ja toisena osapuolena 100% tapauksissa sinä.
- Nnnainennnnn
Ei ihmetytä koska ongelma on aina sama: en jaksa taistella omien etujeni puolesta vaan tottelen miestä oli se hitler tai stalin tai whoever.
Nnnainennnnn kirjoitti:
Ei ihmetytä koska ongelma on aina sama: en jaksa taistella omien etujeni puolesta vaan tottelen miestä oli se hitler tai stalin tai whoever.
Mitä sä teet, että sun miehet 100%:sti on hitler tai stalin tai whoever. Miten ihmeessä nuo suhteet alkaa?
- Nnnainennnnn
scrg kirjoitti:
Mitä sä teet, että sun miehet 100%:sti on hitler tai stalin tai whoever. Miten ihmeessä nuo suhteet alkaa?
Ihan niinku muutkin suhteet eli ne miehet ihastuu mun ulkonäköön.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnn kirjoitti:
Mistä sä haet miehesi?
- Nnnainennnnn
exkeittiöekspertti kirjoitti:
Mistä sä haet miehesi?
Ne tulee vastaan eri paikoissa arjessa, tutun tuttuja, putkimiehiä, työkavereita jne. En ole hakenut mistään.
Nnnainennnnn kirjoitti:
Huh, meillä on siis jotain yhteistä...
Mutta sitten niistä jotka ihastuu sun ulkonäköön, niin ketkä etenee suhteeseen saakka siis niistä joiden ulkonäköön sä myös ihastut. Missä vaiheessa ja miten luonne- ja arvojutut alkaa vaikuttamaan?- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnn kirjoitti:
Ne tulee vastaan eri paikoissa arjessa, tutun tuttuja, putkimiehiä, työkavereita jne. En ole hakenut mistään.
Mun exällä oli ystävätär jolle myös tuli noita miesystäviä vastaan joka käänteessä, heti kun edellinen meni niin uusi tuli. Oli niin rasvanen ämmä että jopa minä jätin panematta vaikka kuinka tyrkytti itseään.
Seksi on iloinen asia mutta paneminen ei pitäisi vielä tarkoittaa avioliittoon menemistä. - Nnnainennnnnnn
Mun exällä oli ystävätär jolle myös tuli noita miesystäviä vastaan joka käänteessä, heti kun edellinen meni niin uusi tuli. Oli niin rasvanen ämmä että jopa minä jätin panematta vaikka kuinka tyrkytti itseään.
Seksi on iloinen asia mutta paneminen ei pitäisi vielä tarkoittaa avioliittoon menemistä.Kyl mä oon saman miehen kanssa aina vuosia etten vaihtele usein enkä helposti.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnnn kirjoitti:
Kyl mä oon saman miehen kanssa aina vuosia etten vaihtele usein enkä helposti.
No ei sulla sitten niin huonosti mene, eihän kenenkään kanssa pitäisikään olla mitään kymmeniä vuosia.
- Nnnainennnnn
No ei sulla sitten niin huonosti mene, eihän kenenkään kanssa pitäisikään olla mitään kymmeniä vuosia.
7v mun pisin liitto tosin siitäkin 5v turhaa kaveruutta vaan. :D
- Nnnainennnnnnn
scrg kirjoitti:
Huh, meillä on siis jotain yhteistä...
Mutta sitten niistä jotka ihastuu sun ulkonäköön, niin ketkä etenee suhteeseen saakka siis niistä joiden ulkonäköön sä myös ihastut. Missä vaiheessa ja miten luonne- ja arvojutut alkaa vaikuttamaan?Hullu huumorintaju on ollu aina yhdistävä tekijä. Siitä alkanu tutustuminen.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnn kirjoitti:
7v mun pisin liitto tosin siitäkin 5v turhaa kaveruutta vaan. :D
Suhteissa pitäisi olla draivia, elähtäneet suhteet on ajanhukkaa.
- erika-täti
Suhteissa pitäisi olla draivia, elähtäneet suhteet on ajanhukkaa.
Niin.
Oma arvio on aina paras. Omalle itsetunnolle.
Mutta nyt sanon jotain ihan kamalaa, vaikka yritän sen kertoa ystävällisesti, koska minulla ei ole syytä olla teille kummallekaan ilkeä.
Tai jätänpä sanomatta, jätän vain pienen äänen, joka kehottaa tarkkailemaan itseä enemmän kuin ympäristöä. Ja sitten olisi vielä sellainen 200 desibelin tuomiopäivän pauke, joka ohjeistaa olemaan ensisijaisesti rehellinen omalle itselle, jos sellaisen osaa enää löytää.
Voitte nyt sitten suuttua, mutta jos ymmärrätte oikein, niin kiitätte minua jossain vaiheessa. Napanöyhtä on katoavaista. - Nnnainennnnnnnnn
Jos sä oot suhteessa missä et haluaisi todellisuudessa enää olla niin eikö se ole valheessa elämistä jos jokin?
Musta se on todella epärehellistä olla suhteessa vaikkei siinä kokosydämellä olekaan.
- exkeittiöekspertti
Sun ongelmat johtuu sun isäsuhteestasi.
- Nnnainennnnnn
Tavallaan meidät kyl kasvatettiin "pärjäämään niinkuin mies" mut esim rahan suhteen ei kasvatettu mitenkään ja toivon että puoluso hoitas ja sijottas mun rahat eikä varastas niitä mut se on kai liikaa toivottu. Onneks mulla on muukin intohimo kuin mies. ;)
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Tavallaan meidät kyl kasvatettiin "pärjäämään niinkuin mies" mut esim rahan suhteen ei kasvatettu mitenkään ja toivon että puoluso hoitas ja sijottas mun rahat eikä varastas niitä mut se on kai liikaa toivottu. Onneks mulla on muukin intohimo kuin mies. ;)
Sä kannat tilipäivänä rahasi puolituntemattomalle narkkarille sijoitettavaksi?
Sanoisin että itsetuhoista käytöstä... - Nnnainennnnn
Sä kannat tilipäivänä rahasi puolituntemattomalle narkkarille sijoitettavaksi?
Sanoisin että itsetuhoista käytöstä...Hahahaha...en ole enää itsetuhoinen. Oon monta kertaa toivonu et saisin jonku holhoojan tms mut se kai rajottas mun omaakin vapautta.
- Nnnainennnnnnn
Nnnainennnnn kirjoitti:
Hahahaha...en ole enää itsetuhoinen. Oon monta kertaa toivonu et saisin jonku holhoojan tms mut se kai rajottas mun omaakin vapautta.
Eikä sitä edes saa, oon tutkinu noi jutut et kovin helpolla ei myönnetä.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnn kirjoitti:
Hahahaha...en ole enää itsetuhoinen. Oon monta kertaa toivonu et saisin jonku holhoojan tms mut se kai rajottas mun omaakin vapautta.
Jos tarviit hyvää holhoojaa niin tässä sulla on sellainen; keittiöpertsa.
- Nnnainennnnnn
Jos tarviit hyvää holhoojaa niin tässä sulla on sellainen; keittiöpertsa.
Asutko kaukana? ;) asun etelä-suomessa.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Asutko kaukana? ;) asun etelä-suomessa.
Minä asun pk-seudulla, mutta ihan näillä puheilla en kyllä holhoojaksesi ala...
Oliko näin että sun edellinen suhde kaatui n. 3 kuukautta sitten? - Nnnainennnnnn
Minä asun pk-seudulla, mutta ihan näillä puheilla en kyllä holhoojaksesi ala...
Oliko näin että sun edellinen suhde kaatui n. 3 kuukautta sitten?Joo. :D
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Joo. :D
Kauanko sulla on yleensä vienyt aikaa edellisestä suhteesta kun oot uudessa?
- Nnnnainennnnn
Kauanko sulla on yleensä vienyt aikaa edellisestä suhteesta kun oot uudessa?
Vähän hankala kertoa koska leijailen pilvissä ja usein mies ei välttämättä edes tiedä ihastuksestani kuten nyt. :D okei tietää
On siis etäsuhteita ja lähisuhteita....ja sellaisia suhteita missä mies ei edes tiedä olemassaolostani saatika siitä että olen ihastunut. :D
Että miten se suhde käsitetään. Kesällä nussin viimeksi eikä mitään kiirettä alkaa seksisuhdetta kenenkään kanssa. En ole koskenut kehenkään sen jälkeen.
Henkisyys on itselleni paljon kovempi juttu kuin fyysinen kanssakäyminen eli se mitä aivoissani tapahtuu on paljon vaarallisempaa kuin se jos nyt satun tapaamaan fyysisesti jotakuta. - exkeittiöekspertti
Nnnnainennnnn kirjoitti:
Vähän hankala kertoa koska leijailen pilvissä ja usein mies ei välttämättä edes tiedä ihastuksestani kuten nyt. :D okei tietää
On siis etäsuhteita ja lähisuhteita....ja sellaisia suhteita missä mies ei edes tiedä olemassaolostani saatika siitä että olen ihastunut. :D
Että miten se suhde käsitetään. Kesällä nussin viimeksi eikä mitään kiirettä alkaa seksisuhdetta kenenkään kanssa. En ole koskenut kehenkään sen jälkeen.
Henkisyys on itselleni paljon kovempi juttu kuin fyysinen kanssakäyminen eli se mitä aivoissani tapahtuu on paljon vaarallisempaa kuin se jos nyt satun tapaamaan fyysisesti jotakuta.Käytkö sä koskaan miesten kanssa treffeillä ajautumatta sänkyyn?
- Nnnainennnnnn
Käytkö sä koskaan miesten kanssa treffeillä ajautumatta sänkyyn?
En oo koskaan käyny treffeillä. Aina avoliitossa. Niinku suoraan. Yhet treffit kesti sen 7v. Ei yhtään yötä tai päivää oltu erossa ensitapaamisen jälkeen.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnn kirjoitti:
En oo koskaan käyny treffeillä. Aina avoliitossa. Niinku suoraan. Yhet treffit kesti sen 7v. Ei yhtään yötä tai päivää oltu erossa ensitapaamisen jälkeen.
Se on siinnä, tuo on virhe.
Vaikka minäkin olen elostelija, niin suoraan panon päälle en löisi lusikoita samaan laatikkoon.
Otappa seuraavalla kerralla taktiikakses käydä vaikka kolmilla romanttisilla treffeillä ja kato kestääkö äijän kiinnostus sua kohtaan. Jos se kestää kolmet treffit ilman sänkyleikkejä, niin se arvostaa suo tarpeeksi jotta siitä jotain voisi tulla.
Jos lähdet heti petileikkeihin, sä oot pelkkä vitunkantoteline. - Nnnainennnnnn
Vaikka minäkin olen elostelija, niin suoraan panon päälle en löisi lusikoita samaan laatikkoon.
Otappa seuraavalla kerralla taktiikakses käydä vaikka kolmilla romanttisilla treffeillä ja kato kestääkö äijän kiinnostus sua kohtaan. Jos se kestää kolmet treffit ilman sänkyleikkejä, niin se arvostaa suo tarpeeksi jotta siitä jotain voisi tulla.
Jos lähdet heti petileikkeihin, sä oot pelkkä vitunkantoteline.Kun mentiin avoliittoon niin pihtasin kuukauden ennenku annoin.
Ei mulla oo aikaa mihinkään treffeihin kun pitää ehtiä elää. Täysillä..:( - Nnnainennnnnnnn
Jos lähdet heti petileikkeihin, sä oot pelkkä vitunkantoteline.Rehellisesti sanottuna mun kiinnostus ei kyl kestäs kolmia treffejä jollei mitään tapahtus!!!! Se ensisekunti on tärkein ja jollei sillon tunne kemiaa niin ei ikinä. Näin ollu koko elämä. Eikä se että haltioituu toisesta tarkoita seksiä vaan sitä että ollaan yhtä ja molemmat tietää sen.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Kun mentiin avoliittoon niin pihtasin kuukauden ennenku annoin.
Ei mulla oo aikaa mihinkään treffeihin kun pitää ehtiä elää. Täysillä..:(Muista kultaseni silti varmistua siitä että mies kunnioittaa sinua ennenkuin päästät sen körilään sun hunajapurkille.
Kun sä sanot ei, niin miehen naamalle pitää nousta kiukku mutta sen pitää pystyä hillitseen itsensä. Tästä sä tiedät että miehessä on munaa mutta se kunnioittaa sun tahtoa. - Nnnainennnnnnn
Muista kultaseni silti varmistua siitä että mies kunnioittaa sinua ennenkuin päästät sen körilään sun hunajapurkille.
Kun sä sanot ei, niin miehen naamalle pitää nousta kiukku mutta sen pitää pystyä hillitseen itsensä. Tästä sä tiedät että miehessä on munaa mutta se kunnioittaa sun tahtoa.En halua tuottaa pettymyksiä. :(
- exkeittiöekspertti
En halua tuottaa pettymyksiä. :(
Minä en olisi itse halunnut nostaa tätä asiaa esille, mutta onneksi teit sen itse.
Käytös jossa nainen hakee miehen hyväksyntää seksiä tarjoamalla, on kaikkein tuhoisinta suhteelle. Tuota näkee hirveän paljon, kutsun ilmiötä papin tyttären syndroomaksi sillä jostain syystä minun kohdalleni on sattunut useampi tämän lajin edustaja.
Ensin pitäisi olla kiintymyssuhde, sitten siihen päälle vasta seksiä kiintymyksen osoittamiseksi. Toisinpäin kuvio on panosuhde eikä siihen yleensä muodostu kiintymystä. - Nnnainennnnnnn
Minä en olisi itse halunnut nostaa tätä asiaa esille, mutta onneksi teit sen itse.
Käytös jossa nainen hakee miehen hyväksyntää seksiä tarjoamalla, on kaikkein tuhoisinta suhteelle. Tuota näkee hirveän paljon, kutsun ilmiötä papin tyttären syndroomaksi sillä jostain syystä minun kohdalleni on sattunut useampi tämän lajin edustaja.
Ensin pitäisi olla kiintymyssuhde, sitten siihen päälle vasta seksiä kiintymyksen osoittamiseksi. Toisinpäin kuvio on panosuhde eikä siihen yleensä muodostu kiintymystä.Mä en tunne edes itseäni...mulla monia sivupersoonia...niin miten voisin rakastaa ketään kun en edes tiedä kuka itse olen?
Mun minuus on nujerruttu jo lapsuudessa. Ei ollut mahdollisuutta kehittää sellaista kuin "oma tahto". - Nnnainennnnnnnn
Ensin pitäisi olla kiintymyssuhde, sitten siihen päälle vasta seksiä kiintymyksen osoittamiseksi. Toisinpäin kuvio on panosuhde eikä siihen yleensä muodostu kiintymystä.En tiedä sun naisista mut itse kasvoin kodissa missä piti miellyttää ja omaa tahtoa ei saanut olla minkään asian suhteen koska tahto oli jo isukilla ja sitä kaikki noudatti tai jollei noudattanut niin itki ja noudatti. En tiä voisiko olla tästä kyse?
Itse en vaan jaksa puolustaa omia rajojani että mitä saa toinen tehdä ja mitä ei. Siksi olen mielummin yksin kuin alkaisin laittamaan miestä kuriin. Vaikka alussa olisi tasaväkinen tilanne niin se luisuu aina siihen että oon kiltti hyväksikäytettävä. En tiä miksi. Ei se alussa ole niin. - exkeittiöekspertti
Mä en tunne edes itseäni...mulla monia sivupersoonia...niin miten voisin rakastaa ketään kun en edes tiedä kuka itse olen?
Mun minuus on nujerruttu jo lapsuudessa. Ei ollut mahdollisuutta kehittää sellaista kuin "oma tahto".Mun varhaisin lapsuusmuisto on minuun kohdistettu haulikonpiippu, mutsi keräsi meidät mukulat mukaansa ja kirmaistiin talvipakkaseen paljasjaloin.
Harvalla ne lähtökohdat on mitään herkkua, kyllä lapsuus minuunkin jäljet jätti. Koko elämäni on ollut opettelua arvostaa itseäni, eikä mun elinikä riitä päästä ihmisen normaaliin olotilaan.
Silti itseään pitää kunnioittaa ja pitää elää niin että muutkin sua kunnioittaa. Minä en lähtenyt hajottamaan mun kasettia millään psykologialla, tein tietoisen valinnan opetella pärjäämään kovuudella.
Jokainen ihminen on rakkauden arvoinen, se pitää vain uskoa todeksi. - exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnnnn kirjoitti:
En tiedä sun naisista mut itse kasvoin kodissa missä piti miellyttää ja omaa tahtoa ei saanut olla minkään asian suhteen koska tahto oli jo isukilla ja sitä kaikki noudatti tai jollei noudattanut niin itki ja noudatti. En tiä voisiko olla tästä kyse?
Itse en vaan jaksa puolustaa omia rajojani että mitä saa toinen tehdä ja mitä ei. Siksi olen mielummin yksin kuin alkaisin laittamaan miestä kuriin. Vaikka alussa olisi tasaväkinen tilanne niin se luisuu aina siihen että oon kiltti hyväksikäytettävä. En tiä miksi. Ei se alussa ole niin.Mä en tiedä varmuudella minkälaiset kotiolot näillä mun kohtaamillani papintyttärillä oli, mutta kuvittelisin että yhteisön paine faijaa kohtaan on ajanut nää faijat pitämään tyttärensä kovassa kurissa.
Jos prässi on liian kova, se heikentää omaa tahtoa, mutta jos se ei tee sitä, se laittaa kapinavaiheen päälle. - exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnnnn kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna mun kiinnostus ei kyl kestäs kolmia treffejä jollei mitään tapahtus!!!! Se ensisekunti on tärkein ja jollei sillon tunne kemiaa niin ei ikinä. Näin ollu koko elämä. Eikä se että haltioituu toisesta tarkoita seksiä vaan sitä että ollaan yhtä ja molemmat tietää sen.
Kyllä sitä kemiaa kuuluu olla, mutta sitä voisi pitää hetken housuja sen kemian päällä kunnes selviää onko muitakin palikoita mukana.
- romantikko78
Kyllä sitä kemiaa kuuluu olla, mutta sitä voisi pitää hetken housuja sen kemian päällä kunnes selviää onko muitakin palikoita mukana.
Mä en ymmärrä miten kukaan edes pystyy sotkemaan lakanat jo ekoilla treffeillä? Miten ihmiset pystyy siihen?
Eihän siinä vielä edes tunne toista, eikä suhde ole vielä vakaalla pohjalla. Kyllä sitä kemiaa tosiaan voi olla ja onkin, jos kerran tapaamisia jatketaan.
Mutta jos liian aikaisin hypätään sänkyyn, siinä voi mennä hyvin alkanut juttu ihan pilalle.
Itse ainakin haluaisin rakastua ja luottaa kunnolla ensin, sitten vasta rakasteltaisiin. Jos vaan joskus löytyisi sellainen ihme kuin samalla tavalla ajatteleva mies, kun sellasia ei näytä löytyvän millään.
Nykyään tuntuu, että parisuhteeseen pääsee vain antamalla seksiä nopeasti. Muuten käy kuin minulle, eli jäät ihan yksin =( romantikko78 kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten kukaan edes pystyy sotkemaan lakanat jo ekoilla treffeillä? Miten ihmiset pystyy siihen?
Eihän siinä vielä edes tunne toista, eikä suhde ole vielä vakaalla pohjalla. Kyllä sitä kemiaa tosiaan voi olla ja onkin, jos kerran tapaamisia jatketaan.
Mutta jos liian aikaisin hypätään sänkyyn, siinä voi mennä hyvin alkanut juttu ihan pilalle.
Itse ainakin haluaisin rakastua ja luottaa kunnolla ensin, sitten vasta rakasteltaisiin. Jos vaan joskus löytyisi sellainen ihme kuin samalla tavalla ajatteleva mies, kun sellasia ei näytä löytyvän millään.
Nykyään tuntuu, että parisuhteeseen pääsee vain antamalla seksiä nopeasti. Muuten käy kuin minulle, eli jäät ihan yksin =(Äl Sie Naikkone Murehi Tuollassii Ollenkas.. ;P
O niit Romantikkoi Nii Ku Siäki Oot.. Miehissäki.. Mut Su Pittää Vaa Löyttää Sellane Romantikko jok Aatteloo SamalViisii Ku Sieki.. ;P
O niit Muitakki Köriläi jotka NuiViisii Aatteloo.. Mut Romantikol soppis Rakkaaks Toine Mokoma.. ;P- Xxx4444
romantikko78 kirjoitti:
Nykyään tuntuu, että parisuhteeseen pääsee vain antamalla seksiä nopeasti. Muuten käy kuin minulle, eli jäät ihan yksin =(Ei suhde ole vakaalla pohjalla niinkauan kuin Ei harrasteta seksiä. Sillonhan molemmilla on oikeus hommata seksinsä mistä tahtoo ja suhde on erittäin epävakaalla pohjalla.
Ennen kuin oot harrastanu seksiä et voi edes tietää onko suhteelle jatkoa tiedossa. Luultavasti ei koska seksi on taivaallista vain hyvin harvan kanssa ja jos se ei toimi, se ei valitettavasto siitä muutu.
Ja jos odotetaan toisen todellista tuntemista niin sitä saa odottaa vuosia. Xxx4444 kirjoitti:
Ei suhde ole vakaalla pohjalla niinkauan kuin Ei harrasteta seksiä. Sillonhan molemmilla on oikeus hommata seksinsä mistä tahtoo ja suhde on erittäin epävakaalla pohjalla.
Ennen kuin oot harrastanu seksiä et voi edes tietää onko suhteelle jatkoa tiedossa. Luultavasti ei koska seksi on taivaallista vain hyvin harvan kanssa ja jos se ei toimi, se ei valitettavasto siitä muutu.
Ja jos odotetaan toisen todellista tuntemista niin sitä saa odottaa vuosia.Tuon on Vain sinunkaltaistesi AjatusMaailmaa.. Ei kaikki ole VapaaSeksuaaleja.. Osa on A-Seksuaaleja, LuottamusSeksuaaleja, DemiSeksuaaleja ja vaikka mitä.. ;P
SinunKaltaisesi sopii hyvin Toiselle SamanMoiselle Mokomalle.. Mutta ei erillaiselle.. Ei ainakaan SielunKumppaniksi ja ElämänToveriksi.. ;P- exkeittiöekspertti
Xxx4444 kirjoitti:
Ei suhde ole vakaalla pohjalla niinkauan kuin Ei harrasteta seksiä. Sillonhan molemmilla on oikeus hommata seksinsä mistä tahtoo ja suhde on erittäin epävakaalla pohjalla.
Ja jos odotetaan toisen todellista tuntemista niin sitä saa odottaa vuosia.Sanoisin että olet jäljillä, sänkypuuhat osoittavat kannattaako suhteeseen panostaa.
Sanoisin myös että älä tuomitse heti jos seksi ei vastaa odotuksiasi, vasta n. vuoden päästä aktiivisen seksisuhteen aloittamisesta kannattaa jutella miehen kanssa asiasta ja hakea uutta puhtia petipuuhiin. - Nainennnnnnn
Sanoisin että olet jäljillä, sänkypuuhat osoittavat kannattaako suhteeseen panostaa.
Sanoisin myös että älä tuomitse heti jos seksi ei vastaa odotuksiasi, vasta n. vuoden päästä aktiivisen seksisuhteen aloittamisesta kannattaa jutella miehen kanssa asiasta ja hakea uutta puhtia petipuuhiin.Ei siitä suhteen tulevaisudesta voi tietää yhtään mitään ennen yhteisen seksielämän alkamista.
Vuosi on aika pitkä aika katella miestä joka nai huonosti eikä tyydytä naista. Elämä on lyhyt, sen olen oppinut ettei sitä kannata haaskata "kivoihin" ihmisiin vaan niihin joihin rakastuu. Tunteella ja täysillä. Vaikka se juttu ei kestäs lopunelämää ja vaikka sen tietäs jo etukäteen (kaikki suhteet loppuu viimeistään toisen kuolemaan) niin pitkällä elämänkokemuksella voin sanoa ettei ainutlaatuisia tilaisuuksia kannata jättää ikinä välistä!
On mutta sellainen on vain Mies joka ei Halua Alistua, eikä Alistaa.. (Kuin ehkä kiusoitellen ja tietyissä tilanteissa leikillään).. ;P
Eikä Sellaiselle Miehellekään ole hyvä mikään DraamaQueen tjmv.. ;P
Sellaiselle miehelle Sopisi ehkä SamanMoinen Nainen tai sitten sellainen, joka ei osaa oikein pitää puoliaan ja on taipuvainen Alistumaan.. ;P
Koska SamanMoinen olisi luultavasti Pohdiskelija & Muutenkin Fiksu ihminen, jonka kanssa saisi asiat Fiksusti hoidettua ja sitten taas "Alistuja" nainen ei saisi mitään p*skaa vaan hyvää kohtelua tälläiseltä mieheltä.. Ja Mies pystyisi tukemaan tälläistä naista myös kehittymään siitä "AlistumisTilasta".. ;P- Nnnnainennnnn
Aika hyvä vastaus. Kiitos.
Emmä ole mikään draama queen lähinnä vaan niin kiltti että suhteet kääntyy aina siihen että mies hyväksikäyttää kiltteyttäni vaikka alkutilanne olisikin ollut tasavertainen. Koska vika on siinä etten jaksa "pitää voimakkaasti puoliani" niin en nyt seurustele kenenkään kanssa. Nnnnainennnnn kirjoitti:
Aika hyvä vastaus. Kiitos.
Emmä ole mikään draama queen lähinnä vaan niin kiltti että suhteet kääntyy aina siihen että mies hyväksikäyttää kiltteyttäni vaikka alkutilanne olisikin ollut tasavertainen. Koska vika on siinä etten jaksa "pitää voimakkaasti puoliani" niin en nyt seurustele kenenkään kanssa.Noh, se on jo paljon, että huomaa sen, ettei kovinkaan moni ihminen ole oikeasti samanlainen, kuin itse on.. Ei edes sinnepäin välttämättä.. Siis jos on sellainen Oikea Kiltti.. Joka tietenkin voi luulla hyvinkin pitkään, että näin ei ole, kun Jokainen Yksilö kuitenkin ajattelee, pohtii, tuntee ja miettii asioita jne., sen oman persoonan/luonteensa ja muiden Minuutensa sisältämien ominaisuuksien Läpi.. ;P
Jos on vaikka Herkkä, Kiltti & EmppisSymppis, niin maailma näyttää, tuntuu, maistuu, tuoksuu ja näyttäytyy ihan eritavalla, kuin taas jonkun muun Yhdistelmän läpi.. ;P
Jokainen helposti luulee inhimillisesti, että se oma Juttu/Jutut on edes suunnilleen samalla tavalla, kuin muillakin.., mutta näin ei ole tietenkään.. Kiltit, herkät ja EmppisSymppikset herättää pääsääntöisesti SiperianKylmäOppikoulu.. ;P
Joku toisenlainen persoona/luonne ei välttämättä edes ikinä oikein huomaa mitään sen suurempaa RistiRiitaa missään, koska he eivät ole niitä jotka eniten kärsivät, eikä heitä käytetä (pystytä käyttämään) samalla tavalla hyväksi, kuin siinä tapauksessa, että kohtaavat jonkun itsestään kylmemmän persoonan, joka taas pystyy käyttämään heidän "SiniSilmäisyyttä & Maailmankuvaa" hyväksi.. ;P
Mitä lämpimämpi persoona/luonne sitä kauempana se on on kylmimmästä persoonasta/luonteesta ja kumpikaan ei oikeasti tule ikinä täysin ymmärtämään ja sisäistämään toisen puolen SielunMaisemaa jne.. ;P
Kylmät oppivat tunnistamaan nopeasti itsestään lämpimämmät ja osaavat käyttää heidän "SiniSilmäisyyttä" hyväksi, kunnes SiperianOppikoulu on tehnyt tehtävänsä ja myös lämpimät oppivat tunnistamaan kylmemmät tämän OppiKoulun Seurauksena.. Tämän jälkeen lämpimämmät joutuvat useimmissa tapauksissa rakentamaan MaailmanKuvaansa uusiksi.. Ja se on yleensä Raskas Prosessi.. ;P
Minä olen, mutta olen myös varattu.
- Nnnainennnnnn
Niinpä. Tiedän.
No minusta tuo on maailman mystisin juttu. Olen miettinyt sitä varmaan eniten tässä 2,5-3 vuoden aikana. Mihinkä se kiltteys ja tuhmuus perustuu? Onko se seksi vai ihan yleinen olemus?
Mutta toisaalta järkeenkäypäsin syy on tää kulttuurin muuttuminen toisaalta nopeasti ja siihen taas sukupolvien vastaaminen hitaasti. Selitän tarkemmin:
Eli vielä 40-50 vuotta sitten suurin osa suomalaisista sai elantonsa pelloilta ja metsistä. Ja nyt ihan muualta. Asutaan kaupungeissa ja meillä on aikaa parisuhteille. Ennen ei ollut niin. Mutta 50 vuotta on lyhyt aika kääntää tämä kulttuurissa. Miehen paikka on muuttunut eniten. Ennen riitti kun kuokki peltoja ja painoi niskalimassa metsikössä ja illalla täräytti saunanjälkeen akkaa kannikkaan. Vaimo sai siinä monta tunnetta tyydytettyä ja se oli silloin ok. Mutta nyt ei noitten körmyjen jälkeläiset osaa kuin maata sohvalla, kuten isäkin... ja tuppisuuna ihmetellä, miksi nainen kiukkuaa.
No nainen tarvitsee yhä sen partaisen murisevan miehen täräyttämään kannikkaan hikisenä. Se on sitä luonnollista uros/naaras-ajattelua, mutta nyt pitää myös siivota, laittaa ruokaa, eikä tarvii mennä hakemaan kuusipuita ja pilkkoo niitä, vaan kipaista netissä vaihtovirta.netistä vertaamassa sähköntoimittajat...
Siinä yksi teoria...- Nnnainennnnn
Totta. Parisuhteet on nykysin niin kaukana alkuperäisistä kun jääkaapitkin on älyjääkaappeja eikä ruokia tarvii kantaa kaupasta kun ne tuodaan kotiin. Pitäs olla ohjelmoidut älypuolisot niin ois jotai toivoo. :(
Nnnainennnnn kirjoitti:
Totta. Parisuhteet on nykysin niin kaukana alkuperäisistä kun jääkaapitkin on älyjääkaappeja eikä ruokia tarvii kantaa kaupasta kun ne tuodaan kotiin. Pitäs olla ohjelmoidut älypuolisot niin ois jotai toivoo. :(
Osaatkos sä vastata tuohon kysymykseeni, että mitä tuhmahkoa miehessä pitää olla? Onko se se seksi, vai olemus vai mikä?
Mä kyllä ainakin olen saanut oman naiseni kuumaks ihan vaan omana itsenäni, enkä pidä itseäni mitenkään "pahana poikana" mistä se yks pullukkatyttö laulaa. (ärsyttävä kappale) Mutta silti kuulemma en oo mikään vässykkä ja seksi on huikeeta molempien mielestä.
Siis kyllä mä jotenkin ymmärrän mistä säkin puhut, mutta koitan saada jotenkin myös varmuuden siitä. En usko, että suurin osa miehistä noin vaan päsähtää ihan pehmeiks... Minusta vaan ei osata olla oikealla tavalla miehiä... Ja naiset taas ei ymmärrä tätä, vaan syyttävät. Muutosta tapahtuu, mutta hitaasti. Itse tosin olen aktiivisimmasta päästä kakslahkeisia...- Nnnainennnnnnn
tähänsekaappi kirjoitti:
Osaatkos sä vastata tuohon kysymykseeni, että mitä tuhmahkoa miehessä pitää olla? Onko se se seksi, vai olemus vai mikä?
Mä kyllä ainakin olen saanut oman naiseni kuumaks ihan vaan omana itsenäni, enkä pidä itseäni mitenkään "pahana poikana" mistä se yks pullukkatyttö laulaa. (ärsyttävä kappale) Mutta silti kuulemma en oo mikään vässykkä ja seksi on huikeeta molempien mielestä.
Siis kyllä mä jotenkin ymmärrän mistä säkin puhut, mutta koitan saada jotenkin myös varmuuden siitä. En usko, että suurin osa miehistä noin vaan päsähtää ihan pehmeiks... Minusta vaan ei osata olla oikealla tavalla miehiä... Ja naiset taas ei ymmärrä tätä, vaan syyttävät. Muutosta tapahtuu, mutta hitaasti. Itse tosin olen aktiivisimmasta päästä kakslahkeisia...Kai se asenne kiehtoo tossa tuhmuudessa että on sellainen henkilö jonka yli ei kävellä. Oikeeta väkivaltaa en katselis hetkeäkään...jätin heti sellaisen söpön ihanan miehen joka löi ja idiootti vielä ihmetteli miksi en halunnut enää olla hänen kanssaan. Ilmeisesti joillekin naisille väkivalta ok muttei minulle. Sen sijaan erittäin kiihottava hetki oli esim sellanen kun nuorimies (itsekin olin nuori sillon) puristi käsillään molemmista ranteistani. Luulen että jollei hän olisi tehnyt niin hän olisi lyönyt. Mutta se oli kiihottavaa eikä hän lyönyt.
Kai se asenne kiehtoo tossa tuhmuudessa että on sellainen henkilö jonka yli ei kävellä. Oikeeta väkivaltaa en katselis hetkeäkään...jätin heti sellaisen söpön ihanan miehen joka löi ja idiootti vielä ihmetteli miksi en halunnut enää olla hänen kanssaan. Ilmeisesti joillekin naisille väkivalta ok muttei minulle. Sen sijaan erittäin kiihottava hetki oli esim sellanen kun nuorimies (itsekin olin nuori sillon) puristi käsillään molemmista ranteistani. Luulen että jollei hän olisi tehnyt niin hän olisi lyönyt. Mutta se oli kiihottavaa eikä hän lyönyt.
Niin. Siis tuota mä sanoin. Miehet ei osaa olla enää miehiä. Joko uhotaan kaikkea tai sit ollaan lapasia...
Siis tuo seksin aikana osittain alistaminen on naisesta kiihottavaa. Mutta se ei tarkoita sitten oikeata alistamista... Alistaa voi kunnioittaen ja toisaalta se tuo turvallisuuttakin, kun on määrätietoinen mies.
Se tässä on surkuhupaisinta, että juuri se sukupuoli (mies) joutuu muutoksien kouraan, mikä reagoi kaikkiin asioihin useammin voimakkaammin...tähänsekaappi kirjoitti:
Niin. Siis tuota mä sanoin. Miehet ei osaa olla enää miehiä. Joko uhotaan kaikkea tai sit ollaan lapasia...
Siis tuo seksin aikana osittain alistaminen on naisesta kiihottavaa. Mutta se ei tarkoita sitten oikeata alistamista... Alistaa voi kunnioittaen ja toisaalta se tuo turvallisuuttakin, kun on määrätietoinen mies.
Se tässä on surkuhupaisinta, että juuri se sukupuoli (mies) joutuu muutoksien kouraan, mikä reagoi kaikkiin asioihin useammin voimakkaammin...Mutta etsi sellainen mukava mies ja opeta hänet keskustelemaan. Puhu ja kerro hänelle tunteistasi. Ota sinä vaikka sit se vetovastuu aluksi. Kyllä sä saat sellaisesta hissukastakin kaivettua sen miehen esiin, kunhan kerrot mitä tarvitsemasi asiat/jutut oikein tarkoittaa...
Kyllä nainenkin voi astua sieltä keskiajalta pois ja ymmärtää astua enemmän esiin. Eikä se loppujen lopuksi ole sen kummempaa... :)- retyiukyf
tähänsekaappi kirjoitti:
Siis kyllä mä jotenkin ymmärrän mistä säkin puhut, mutta koitan saada jotenkin myös varmuuden siitä. En usko, että suurin osa miehistä noin vaan päsähtää ihan pehmeiks... Minusta vaan ei osata olla oikealla tavalla miehiä... Ja naiset taas ei ymmärrä tätä, vaan syyttävät. Muutosta tapahtuu, mutta hitaasti. Itse tosin olen aktiivisimmasta päästä kakslahkeisia...En niinkään puhuisi pahuudesta, mutta jonkinlaista temperamenttia ja potkua pitää olla miehessä. Mun mielestä sellanen tietynlainen tuhmuus on kiihottavaa, että mies uskaltaa vaikka yhtäkkiä kaapata naisensa syliinsä ja suudella. Siinä ei mitään kysellä. Mulla oli yks peräkammarinpoika, joka ei tehnyt juuri mitään pusualoitteita, mun piti aina olla itseäni tyrkyttämässä. Hän myös ärsyttävästi myötäili mua kaikissa keskusteluissa, oli täysin mielipiteetön joojoo mies. Myös varsin huumorintajuton.
Yritin ymmärtää, mutta vaikeaa se oli kun ei ajan oloonkaan mikään muuttunut. En tuntenut itseäni haluttavaksi ja rakastetuksi kun mitään intohimoa ei ollut hänen puolelta koskaan.
Enkä itsekään ollut silloin enkä oo edelleenkään mikään kokenut nainen, mulla on ollut vain 2 miestä elämäni aikana, mutta on mulla kuitenkin aina ollut luontaista temperamenttia, että osaan vaikuttaa tuhmalta, tarpeen tullen ;)
Kokematon saa olla, mutta vähän temperamenttiakin pitää silti löytyä. Muuten ei synny edes kunnon keskusteluja. retyiukyf kirjoitti:
En niinkään puhuisi pahuudesta, mutta jonkinlaista temperamenttia ja potkua pitää olla miehessä. Mun mielestä sellanen tietynlainen tuhmuus on kiihottavaa, että mies uskaltaa vaikka yhtäkkiä kaapata naisensa syliinsä ja suudella. Siinä ei mitään kysellä. Mulla oli yks peräkammarinpoika, joka ei tehnyt juuri mitään pusualoitteita, mun piti aina olla itseäni tyrkyttämässä. Hän myös ärsyttävästi myötäili mua kaikissa keskusteluissa, oli täysin mielipiteetön joojoo mies. Myös varsin huumorintajuton.
Yritin ymmärtää, mutta vaikeaa se oli kun ei ajan oloonkaan mikään muuttunut. En tuntenut itseäni haluttavaksi ja rakastetuksi kun mitään intohimoa ei ollut hänen puolelta koskaan.
Enkä itsekään ollut silloin enkä oo edelleenkään mikään kokenut nainen, mulla on ollut vain 2 miestä elämäni aikana, mutta on mulla kuitenkin aina ollut luontaista temperamenttia, että osaan vaikuttaa tuhmalta, tarpeen tullen ;)
Kokematon saa olla, mutta vähän temperamenttiakin pitää silti löytyä. Muuten ei synny edes kunnon keskusteluja.Niin. No minä törmäsin tähän asiaan useasti tuolla treffipalstoilla. Jo valokuvan perusteella olin useasti liian kiltti. Olin kirjoituksissa suora ja sitä olin/olen livenäkin.
Olen kohtelias, huomioin naisen kyllä, olen kuvailemasi spontaanikin, mutta silti oli vaikea löytää nainen. Nykyinen sitä on ihmetellytkin, että miten kauan olen ollut vapailla markkinoilla.
En keksi mitään muuta selitystä kuin, että tämä nainen otti minut vastaan. Monet haluaa sitä ja tätä, mutta itse ei olla valmiita tekemään mitään ja laittamaan itseään myös likoon. Historia yleensä 30 naisilla on, että on lapsi ja huono suhde. Joo....ymmärrän, mutta onko se minun syy?
Niinpä. On minullakin historiaa takana, mutta ei se liity tuntemattomiin. En rakenna tätäkään suhdetta edellisien perusteella, vaan tämä aloitetaan puhtaalta pöydältä ja vain kahden ihmisen välille. Vaikka olen kertonut edellisistä kaiken. Tälläiseen ei ole pystynyt kuin tämä yksi nainen ja hän on nyt minun. :-)
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Nainen haluaa että mies mätkii turpaan usein jotta ei mies olisi niin kiltti
- Nnnainennnnnnnn
Just näin ! :D
- 156
Kiltteys ei tarkoita vässyköintiä ja kynnysmattona olemista. Varmaan sinunkin nimmariksesi sopisi parhaiten "Vässykkä".
- Kiltti-ja-Kunnollinen
En minä ole matto. En tekis miten nainen haluaa. Naiset kyllä tekee mitä jännämiehet haluaa, vaihtoehtona on että nainen saa turpaan jos ei tottele. Naiset ei vastustele jännämiehiä, se on monesti nähty.
- tuyvhbjn
Kiltti-ja-Kunnollinen kirjoitti:
En minä ole matto. En tekis miten nainen haluaa. Naiset kyllä tekee mitä jännämiehet haluaa, vaihtoehtona on että nainen saa turpaan jos ei tottele. Naiset ei vastustele jännämiehiä, se on monesti nähty.
Mistä sä tiedät minkälainen olisit parisuhteessa, jos et ole sitä kokenut? Ei sitä voi tietää etukäteen että minkälainen siinä on, se on sen verran ainutkertainen vuorovaikutussuhde ihmisen elämässä ja siinä muuttuu väkisinkin ihmisenä.
- 121212121212
Minä taas etsin sellaista naista joka on jännittävä, syntisen seksikäs ja osaa kaikki mahdolliset ja mahdottomat temput sängyssä..mutta on neitsyt, ääriuskovainen ja harrastaa villasukkien kutomista.
Miksi en löydä etsimääni? :/- Nnnainennnnnnnnn
Minä täytän kaikki toiveesi, vain neitsyys puuttuu. Haittaakse? :D
- 121212121212
Nnnainennnnnnnnn kirjoitti:
Minä täytän kaikki toiveesi, vain neitsyys puuttuu. Haittaakse? :D
Mitäpä luulet? :D
- Nnnainennnnn
121212121212 kirjoitti:
Mitäpä luulet? :D
Jossain yksityissairaaloissa maailmalla tehdään sellaisia leikkauksia missä neitsyys palautetaan. Sopisiko sen jälkeen?
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnn kirjoitti:
Jossain yksityissairaaloissa maailmalla tehdään sellaisia leikkauksia missä neitsyys palautetaan. Sopisiko sen jälkeen?
Minä voisin käydä sillävälin tyhjentämässä hypnoosilla mun kovalevyn seksimuistoista niin voitais aloittaa puhtaalta pöydältä...
- 121212121212
Nnnainennnnn kirjoitti:
Entäs alle 25v ikä?
- Ivocivivi
Paluu tulevaisuuteen
Täysin turhaa pohditaan. Naisilla on miehiä kohtaan loputon määrä vaatimuksia, joita kaikkia yksikään mies ei voi käytännössä täyttää. Toinen vaihtoehto on idiootti-aloittajan periaatteessa helppo vaatimus, jota on kuitenkin mahdoton täyttää koska hän ei itsekään tiedä mitä haluaa.
Vielä kun lisää sen että vaativa nainen on yleensä itse melko kaukana täydellisyydestä, niin naisten nirsoilu ja hypergamia toteutuu jälleen.- ouitty
"Vielä kun lisää sen että vaativa nainen on yleensä itse melko kaukana täydellisyydestä, niin naisten nirsoilu ja hypergamia toteutuu jälleen."
Millainen on sinusta täydellinen nainen? ouitty kirjoitti:
"Vielä kun lisää sen että vaativa nainen on yleensä itse melko kaukana täydellisyydestä, niin naisten nirsoilu ja hypergamia toteutuu jälleen."
Millainen on sinusta täydellinen nainen?Ei ole olemassa täydellistä naista. Jokaisessa on jotain "vikaa". Sopiva epätäydellisyys tekee ihmisestä mielenkiintoisen. Naiset vaativat miehiltä täydellisyyttä etenkin ulkonäön suhteen, vaikka itse eivät mitään helmiä olisikaan.
- ouitty
super-atm kirjoitti:
Ei ole olemassa täydellistä naista. Jokaisessa on jotain "vikaa". Sopiva epätäydellisyys tekee ihmisestä mielenkiintoisen. Naiset vaativat miehiltä täydellisyyttä etenkin ulkonäön suhteen, vaikka itse eivät mitään helmiä olisikaan.
No millaisista ominaisuuksista pidät naisessa?
ouitty kirjoitti:
No millaisista ominaisuuksista pidät naisessa?
Sellainen ominaisuus pitää olla että tuo minulle kylmän oluen tai kuuman kahvin tarvittaessa.
- ouitty
super-atm kirjoitti:
Sellainen ominaisuus pitää olla että tuo minulle kylmän oluen tai kuuman kahvin tarvittaessa.
Siis palvelijatar.. Kai sinulla jotain muitakin vaatimuksia on? Entäs ulkonäön suhteen? :)
ouitty kirjoitti:
Siis palvelijatar.. Kai sinulla jotain muitakin vaatimuksia on? Entäs ulkonäön suhteen? :)
"Siis palvelijatar.. Kai sinulla jotain muitakin vaatimuksia on?"
Ei tietenkään ole.
"Entäs ulkonäön suhteen? :)"
Ei saa olla liian läski.- ouitty
super-atm kirjoitti:
"Siis palvelijatar.. Kai sinulla jotain muitakin vaatimuksia on?"
Ei tietenkään ole.
"Entäs ulkonäön suhteen? :)"
Ei saa olla liian läski.Eihän sinulle ainakaan kolmekymppiset kelvanneet, koska mielestäsi etsivät aisuria tai biologinen kello tikittää jne. Vai miten se oli?
ouitty kirjoitti:
Eihän sinulle ainakaan kolmekymppiset kelvanneet, koska mielestäsi etsivät aisuria tai biologinen kello tikittää jne. Vai miten se oli?
Riippuu kolmekymppisestä. Lähes kaikki noin 30-40 vuotiaat naiset etsivät itselleen aisurimiestä toteuttamaan perheprojektia. Miehen tehtävä on olla lähinnä maksajana eikä nainen arvosta miestä todellisuudessa yhtään. Sellaisilta naisilta pitäisi aina kysyä että missä olit silloin kun olimme nuoria ja miksi en silloin kelvannut.
Olen lähes varma että en halua tehdä yhdenkään naisen kanssa lapsia. Joskus vuosia sitten ajattelin vielä toisin.- ouitty
super-atm kirjoitti:
Riippuu kolmekymppisestä. Lähes kaikki noin 30-40 vuotiaat naiset etsivät itselleen aisurimiestä toteuttamaan perheprojektia. Miehen tehtävä on olla lähinnä maksajana eikä nainen arvosta miestä todellisuudessa yhtään. Sellaisilta naisilta pitäisi aina kysyä että missä olit silloin kun olimme nuoria ja miksi en silloin kelvannut.
Olen lähes varma että en halua tehdä yhdenkään naisen kanssa lapsia. Joskus vuosia sitten ajattelin vielä toisin.Minäkin olen aika varma, etten halua lapsia. Oikeastaan jo pelkkä parisuhde tuntuu vähän ahdistavalta ajatukselta. Varsinkin asuminen toisen kanssa. :) Tosin mieli voi vielä muuttua, jos tapaa oikeanlaisen ihmisen. Tällä hetkellä olen tyytyväinen näin, enkä etsi ketään.
- ouitty
ouitty kirjoitti:
Minäkin olen aika varma, etten halua lapsia. Oikeastaan jo pelkkä parisuhde tuntuu vähän ahdistavalta ajatukselta. Varsinkin asuminen toisen kanssa. :) Tosin mieli voi vielä muuttua, jos tapaa oikeanlaisen ihmisen. Tällä hetkellä olen tyytyväinen näin, enkä etsi ketään.
Ja en sitten tarkoita "oikeanlaisella" sitä, että olisi kovat vaatimukset. Tietyt piirteet vain on semmoisia, joita en miehessä voi hyväksyä. :) Eivätkä ole ulkonäköön liittyviä.
ouitty kirjoitti:
Minäkin olen aika varma, etten halua lapsia. Oikeastaan jo pelkkä parisuhde tuntuu vähän ahdistavalta ajatukselta. Varsinkin asuminen toisen kanssa. :) Tosin mieli voi vielä muuttua, jos tapaa oikeanlaisen ihmisen. Tällä hetkellä olen tyytyväinen näin, enkä etsi ketään.
Kaikki naiset väittävät etteivät etsi ketään. Se johtuu siitä etteivät he uskalla etsiä. Sehän vaatisi sosiaalisuutta, aloitteiden tekoa ja tietynlaista riskinottoa. Lisäksi kun nainen sanoo ettei etsi ketään, siirtää vastuun miehille. Jos epämiellyttävä mies tekee aloitteen, niin voi aina sano ettei etsi ketään ja on mieluiten sinkkuna. Sellainen nainen odottaa että huomattavasti tasoaan parempi ja komea mies tulee aktiivisena tekemään aloitteen ja "kaikki vain tapahtuu".
ouitty kirjoitti:
Ja en sitten tarkoita "oikeanlaisella" sitä, että olisi kovat vaatimukset. Tietyt piirteet vain on semmoisia, joita en miehessä voi hyväksyä. :) Eivätkä ole ulkonäköön liittyviä.
"Tietyt piirteet vain on semmoisia, joita en miehessä voi hyväksyä. :) Eivätkä ole ulkonäköön liittyviä."
Älä jauha paskaa. Olet ihan yhtä pinnallinen ja hypergaminen kuin kaikki muutkin naiset.- ouitty
super-atm kirjoitti:
Kaikki naiset väittävät etteivät etsi ketään. Se johtuu siitä etteivät he uskalla etsiä. Sehän vaatisi sosiaalisuutta, aloitteiden tekoa ja tietynlaista riskinottoa. Lisäksi kun nainen sanoo ettei etsi ketään, siirtää vastuun miehille. Jos epämiellyttävä mies tekee aloitteen, niin voi aina sano ettei etsi ketään ja on mieluiten sinkkuna. Sellainen nainen odottaa että huomattavasti tasoaan parempi ja komea mies tulee aktiivisena tekemään aloitteen ja "kaikki vain tapahtuu".
"Kaikki naiset väittävät etteivät etsi ketään. Se johtuu siitä etteivät he uskalla etsiä. Sehän vaatisi sosiaalisuutta, aloitteiden tekoa ja tietynlaista riskinottoa."
Minä olen kuule tehnyt aloitteet aiemmillekin miehilleni, siitä huolimatta että olen ujo ihminen.
"Älä jauha paskaa. Olet ihan yhtä pinnallinen ja hypergaminen kuin kaikki muutkin naiset."
Miksi sitten olen ollut kiinnostunut myös ei-komeista miehistä, jotka eivät olleet edes rikkaita? Äläpä siis itse jauha paskaa ihmisestä, jota et tunne. ouitty kirjoitti:
"Kaikki naiset väittävät etteivät etsi ketään. Se johtuu siitä etteivät he uskalla etsiä. Sehän vaatisi sosiaalisuutta, aloitteiden tekoa ja tietynlaista riskinottoa."
Minä olen kuule tehnyt aloitteet aiemmillekin miehilleni, siitä huolimatta että olen ujo ihminen.
"Älä jauha paskaa. Olet ihan yhtä pinnallinen ja hypergaminen kuin kaikki muutkin naiset."
Miksi sitten olen ollut kiinnostunut myös ei-komeista miehistä, jotka eivät olleet edes rikkaita? Äläpä siis itse jauha paskaa ihmisestä, jota et tunne."Miksi sitten olen ollut kiinnostunut myös ei-komeista miehistä, jotka eivät olleet edes rikkaita?"
Siksi koska naisten mielestä komeita miehiä ovat ehkä 5 % miehistä. Loput ovat joko taviksia ja vielä todennäköisemmin rumia. Rikkaiksi luokitellaan samalla tavalla vain todella rikkaat. Oletusarvona naisillehan on että miehen pitää ansaita vähintään 1,5 kertaisesti sen verran mitä nainen, mieluiten tuplasti sen mitä nainen.- ouitty
super-atm kirjoitti:
"Miksi sitten olen ollut kiinnostunut myös ei-komeista miehistä, jotka eivät olleet edes rikkaita?"
Siksi koska naisten mielestä komeita miehiä ovat ehkä 5 % miehistä. Loput ovat joko taviksia ja vielä todennäköisemmin rumia. Rikkaiksi luokitellaan samalla tavalla vain todella rikkaat. Oletusarvona naisillehan on että miehen pitää ansaita vähintään 1,5 kertaisesti sen verran mitä nainen, mieluiten tuplasti sen mitä nainen.Kun kerran luulet tietäväsi minusta enemmän kuin minä itse niin miksi sitten olen antanut pakkeja myös komeille miehille?!?
ouitty kirjoitti:
Kun kerran luulet tietäväsi minusta enemmän kuin minä itse niin miksi sitten olen antanut pakkeja myös komeille miehille?!?
Siksi koska olet hypergaminen nainen eikä sinulle kelpaa juuri mikään.
- ouitty
super-atm kirjoitti:
Siksi koska olet hypergaminen nainen eikä sinulle kelpaa juuri mikään.
Asia selvä. Jätetään tähän. :) Kaikkea hyvää sinulle.
ouitty kirjoitti:
Asia selvä. Jätetään tähän. :) Kaikkea hyvää sinulle.
Sinulle myös. Ole marttyyri ja mene nukkumaan. Ehkä huomenna joku paljon tasoasi parempi mies tulee juttelemaan sinulle ja "kaikki vain tapahtuu".
- ouitty
super-atm kirjoitti:
Sinulle myös. Ole marttyyri ja mene nukkumaan. Ehkä huomenna joku paljon tasoasi parempi mies tulee juttelemaan sinulle ja "kaikki vain tapahtuu".
Halusin oikeasti tutustua sinuun. Mutta et pääse yli noista tasoistasi, tai sitten käytät sitä tekosyynä koska et vain halua jutella kanssani.
ouitty kirjoitti:
Halusin oikeasti tutustua sinuun. Mutta et pääse yli noista tasoistasi, tai sitten käytät sitä tekosyynä koska et vain halua jutella kanssani.
Minun menneisyydellä ja nykyisyydellä ymmärtäisit asiat huomattavasti paremmin.
- ouitty
super-atm kirjoitti:
Minun menneisyydellä ja nykyisyydellä ymmärtäisit asiat huomattavasti paremmin.
Eli tilanneko on siis toivoton?
ouitty kirjoitti:
Eli tilanneko on siis toivoton?
Minun kannaltani tilanne on tällä hetkellä hyvä, koska mgtow. Samaa en sanoisi tilanteestani joskus 5-10 vuotta sitten kun vielä halusin löytää naisen ja päästä parisuhteeseen. Aisuria etsivät noin ikäiseni naiset ovat mielestäni lähinnä säälittäviä, eikä minua heidän tilanteensa ja vaatimuksensa voisi vähempää kiinnostaa.
- exkeittiöekspertti
super-atm kirjoitti:
Minun kannaltani tilanne on tällä hetkellä hyvä, koska mgtow. Samaa en sanoisi tilanteestani joskus 5-10 vuotta sitten kun vielä halusin löytää naisen ja päästä parisuhteeseen. Aisuria etsivät noin ikäiseni naiset ovat mielestäni lähinnä säälittäviä, eikä minua heidän tilanteensa ja vaatimuksensa voisi vähempää kiinnostaa.
Sulla ei ole mitään varaa arvostella naisia, et oikeasti uskalla tavata heitä livenä.
- ouitty
super-atm kirjoitti:
Tarkoitin, että onko sinuun mahdotonta yrittääkään tutustua?
En tiedä mitä mgtow tarkoittaa. exkeittiöekspertti kirjoitti:
Sulla ei ole mitään varaa arvostella naisia, et oikeasti uskalla tavata heitä livenä.
No voiiii :) Mitäs se idiootti yrittää änkyttää :)
Olen tavannut naisia ihan riittävästi livenä ja tapaan edelleen.ouitty kirjoitti:
Tarkoitin, että onko sinuun mahdotonta yrittääkään tutustua?
En tiedä mitä mgtow tarkoittaa.Eiköhän se sinun osaltasi ainakin ole mahdotonta.
- ouitty
super-atm kirjoitti:
Eiköhän se sinun osaltasi ainakin ole mahdotonta.
Kiitos rehellisyydestä. :)
- ouitty
Kieltämättä hämmentävää. Nämä miehet valittavat täällä miten eivät kelpaa kenellekään, sitten eivät kuitenkaan ole valmiita tutustumaan sellaiseen jota kiinnostaisi. Joten ei ätmillekään todellakaan kelpaa kuka tahansa, turhaa lässytystä ja valhetta.
ouitty kirjoitti:
Kieltämättä hämmentävää. Nämä miehet valittavat täällä miten eivät kelpaa kenellekään, sitten eivät kuitenkaan ole valmiita tutustumaan sellaiseen jota kiinnostaisi. Joten ei ätmillekään todellakaan kelpaa kuka tahansa, turhaa lässytystä ja valhetta.
Oletko yksinkertainen vai esitätkö vain sellaista?
En ole valittanut sitä ettei minulla ole naista. Olen kyllä syystäkin kritisoinut naisten toimintaa ja sanomisia.
Tuo on tyypillistä aisuria etsivän naisten puhetta. Parhaat päivät vuosia sitten eläneen naisen pitäisi saada helposti itselleen mies. Saahan sitä haluta mitä tahtoo. Eri asia on sitten mitä saa.- exkeittiöekspertti
ouitty kirjoitti:
Mä luulen että nää ätmit ei oikeasti uskalla tavata naista joka voisi vaikka halata ja painaa suukin poskelle...ne toivoo sitä, mutta rohkeus puuttuu...
- exkeittiöekspertti
super-atm kirjoitti:
No voiiii :) Mitäs se idiootti yrittää änkyttää :)
Olen tavannut naisia ihan riittävästi livenä ja tapaan edelleen.Viimeksi sua halannut nainen on ollut äitisi, kukaan vieras nainen ei ole koskettanut sinua...
Mä luulen että nää ätmit ei oikeasti uskalla tavata naista joka voisi vaikka halata ja painaa suukin poskelle...ne toivoo sitä, mutta rohkeus puuttuu...
Luulet paljon tiedät vähän. Mitä jos menet ihan vaan nukkumaan ja elät höyhensaarilla onnettomien kuvitelmiesi kanssa.
Viimeksi sua halannut nainen on ollut äitisi, kukaan vieras nainen ei ole koskettanut sinua...
En tiedä kuka on viimeksi sinua turpaan lyönyt, mutta seuraava olen minä.
- ouitty
super-atm kirjoitti:
Oletko yksinkertainen vai esitätkö vain sellaista?
En ole valittanut sitä ettei minulla ole naista. Olen kyllä syystäkin kritisoinut naisten toimintaa ja sanomisia.
Tuo on tyypillistä aisuria etsivän naisten puhetta. Parhaat päivät vuosia sitten eläneen naisen pitäisi saada helposti itselleen mies. Saahan sitä haluta mitä tahtoo. Eri asia on sitten mitä saa.Sanoit ettei ikä haittaa, et vain halunnut mitään perheprojektia suunnittelevaa naista jne. Kerroin rehellisesti itsestäni, mitään tuollaisia aikeita ei ollut, enkä silti kelvannut. Siksi ihmettelen.
Enkä muuten ole elähtänyt. Olet inhottava ihminen. ouitty kirjoitti:
Sanoit ettei ikä haittaa, et vain halunnut mitään perheprojektia suunnittelevaa naista jne. Kerroin rehellisesti itsestäni, mitään tuollaisia aikeita ei ollut, enkä silti kelvannut. Siksi ihmettelen.
Enkä muuten ole elähtänyt. Olet inhottava ihminen.Itse olet inhottava.
- exkeittiöekspertti
super-atm kirjoitti:
Itse olet inhottava.
Lässyn lässyn, sua kiinnostaa mutta et tohdi sitä sanoa.
Koeta toistaa, ouitty haluaisin tutustua sinuun... - ouitty
Lässyn lässyn, sua kiinnostaa mutta et tohdi sitä sanoa.
Koeta toistaa, ouitty haluaisin tutustua sinuun...Ei sitä kiinnosta, se on suhtautunut minuun nihkeästi alusta asti. No eipä näitä asioita voi pakottaa. :) Ja joka tapauksessa minulle riitti nyt noi elähtäneeksi haukkumiset ja muut. Tuon ihmisen viesteihin en todella enää kommentoi.
- exkeittiöekspertti
ouitty kirjoitti:
Ei sitä kiinnosta, se on suhtautunut minuun nihkeästi alusta asti. No eipä näitä asioita voi pakottaa. :) Ja joka tapauksessa minulle riitti nyt noi elähtäneeksi haukkumiset ja muut. Tuon ihmisen viesteihin en todella enää kommentoi.
Ikävää että hyypiö on noin negatiivinen vaikka kaipaisi elämäänsä vähän toimintaa
Sä oot oikein herttaisen oloinen, toivottavasti oikeassa elämässä vähän parempi onni. - ouitty
Ikävää että hyypiö on noin negatiivinen vaikka kaipaisi elämäänsä vähän toimintaa
Sä oot oikein herttaisen oloinen, toivottavasti oikeassa elämässä vähän parempi onni.Kiitos :)
Sä oot oikein herttaisen oloinen, toivottavasti oikeassa elämässä vähän parempi onni.Haistakaa jo molemmat vittu. ouitty voi olla sitä paitsi ihan mikä tahansa feikki tai mies.
Jos en ole tähän ikään mennessä kelvannut kuin enimmäkseen joillekin yh-mammoille aisureiksi, niin mikä on todennäköisyys että joku random nettikirjoittelija olisi sopiva nainen ja minä hänelle sopiva mies?
Nyt vähän ralistisuutta peliin. Olen aikaisemminkin sanonut että olen ennenkin netissä tutustunut naisiin ja olen ollut heidän mielestään mukava, niin kuin nainenkin on ollut. Kaikki on kuitenkin loppunut siihen kun nainen on nähnyt naamani joko kun olen lähettänyt kuvan tai livenä tavatessa.- exkeittiöekspertti
super-atm kirjoitti:
Haistakaa jo molemmat vittu. ouitty voi olla sitä paitsi ihan mikä tahansa feikki tai mies.
Jos en ole tähän ikään mennessä kelvannut kuin enimmäkseen joillekin yh-mammoille aisureiksi, niin mikä on todennäköisyys että joku random nettikirjoittelija olisi sopiva nainen ja minä hänelle sopiva mies?
Nyt vähän ralistisuutta peliin. Olen aikaisemminkin sanonut että olen ennenkin netissä tutustunut naisiin ja olen ollut heidän mielestään mukava, niin kuin nainenkin on ollut. Kaikki on kuitenkin loppunut siihen kun nainen on nähnyt naamani joko kun olen lähettänyt kuvan tai livenä tavatessa.Joten nyt sitten haukut kaikki jotka yrittävät tutustua sinuun?
Jos otat riskin, voit voittaa, muussa tapauksessa häviät satavarmasti. - ouitty
Joten nyt sitten haukut kaikki jotka yrittävät tutustua sinuun?
Jos otat riskin, voit voittaa, muussa tapauksessa häviät satavarmasti.Ei ilmeisesti kaikkia, sehän tuossa aiemmin sanoi että tutustumisyritys on _minun_ kohdalla mahdoton.
"Eiköhän se sinun osaltasi ainakin ole mahdotonta."
Tuossa suora lainaus. - ouitty
ouitty kirjoitti:
Ei ilmeisesti kaikkia, sehän tuossa aiemmin sanoi että tutustumisyritys on _minun_ kohdalla mahdoton.
"Eiköhän se sinun osaltasi ainakin ole mahdotonta."
Tuossa suora lainaus.Ja onhan jotkut päässeet vaihtamaan kuviakin ja tapaamaan ihan livenäkin häntä, joten ilmeisesti vika on nyt vain minussa.
- exkeittiöekspertti
ouitty kirjoitti:
Ja onhan jotkut päässeet vaihtamaan kuviakin ja tapaamaan ihan livenäkin häntä, joten ilmeisesti vika on nyt vain minussa.
Todennäköisesti hän päästi hätävalheen suojellakseen uskottavuuttaan.
Tod. näk. vain niin vitun ujo ja urpo. - ouitty
ouitty kirjoitti:
Ja onhan jotkut päässeet vaihtamaan kuviakin ja tapaamaan ihan livenäkin häntä, joten ilmeisesti vika on nyt vain minussa.
Ymmärrän kyllä, että jos on tullut pettymyksiä niin ei jaksa enää antaa edes sitä mahdollisuutta kenellekään. Mutta tuossa oli tosiaan tuo "eiköhän se _sinun_ osaltasi..." joka viittaa ongelmaan minussa.
- ouitty
Tod. näk. vain niin vitun ujo ja urpo.Mene ja tiedä :) Nyt menen nukkumaan, hyvää yötä keittiöekspertille :)
- exkeittiöekspertti
ouitty kirjoitti:
Mene ja tiedä :) Nyt menen nukkumaan, hyvää yötä keittiöekspertille :)
Öitä sullekin.
Tod. näk. vain niin vitun ujo ja urpo."Tod. näk. vain niin vitun ujo ja urpo. "
Todennäköisesti kuvailit itsesi.ouitty kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että jos on tullut pettymyksiä niin ei jaksa enää antaa edes sitä mahdollisuutta kenellekään. Mutta tuossa oli tosiaan tuo "eiköhän se _sinun_ osaltasi..." joka viittaa ongelmaan minussa.
"Ymmärrän kyllä, että jos on tullut pettymyksiä niin ei jaksa enää antaa edes sitä mahdollisuutta kenellekään."
Kyllä. On tullut vuosien varrella niin sanotusti mitta täyteen.- ouitty
super-atm kirjoitti:
"Ymmärrän kyllä, että jos on tullut pettymyksiä niin ei jaksa enää antaa edes sitä mahdollisuutta kenellekään."
Kyllä. On tullut vuosien varrella niin sanotusti mitta täyteen.Ok :) Ei sille sitten mitään mahda. Täytyy myöntää, että olen kyllä vähän pettynyt. Jotenkin pidin sinusta, vaikka oletkin välillä ilkeä. :)
En kylläkään olisi varmasti lopettanut yhteydenpitoa kuvan näkemisenkään jälkeen (kuten sanoit naisten tehneen), en ole niin epäkohtelias ja ilkeä ihminen.
Mutta jätetään tämä asia nyt. Ja anteeksi, että haukuin inhottavaksi.. En vain pidä siitä, että minusta väitetään asioita, jotka eivät pidä paikkaansa, etenkin kun olen juuri rehellisesti kertonut miten asiat ovat. - tässätotuus
super-atm kirjoitti:
"Miksi sitten olen ollut kiinnostunut myös ei-komeista miehistä, jotka eivät olleet edes rikkaita?"
Siksi koska naisten mielestä komeita miehiä ovat ehkä 5 % miehistä. Loput ovat joko taviksia ja vielä todennäköisemmin rumia. Rikkaiksi luokitellaan samalla tavalla vain todella rikkaat. Oletusarvona naisillehan on että miehen pitää ansaita vähintään 1,5 kertaisesti sen verran mitä nainen, mieluiten tuplasti sen mitä nainen.No onhan se ihan totta, että miehistä suurin osa ei edes ole järin komeita. Siksei niitä pelkän ulkonäön vuoksi edes voi valkata. Mies on rujomman näköinen sukupuoli, nainen on esteettisesti kauniimpi. Jos miettii alastonta tavismiestä, se on pikemminkin humoristinen näky. Nuorena rimpula ja keski-ikäisenä apina.
Naisetkin katsovat mieluumin kauniita naisia kuin miehiä. Nainen nyt vaan on esteettisesti hämmentävämmäksi luotu sukupuoli kuin mies. Naisia kaikkien tekee mieli katsoa, miehiä ei katso ku homot. Miehen pitää saada nainen kiinnostumaan itsestään keskustelemalla. Harva mies on niin komea, että naiset kiinnostuvat ihan noin vaan. - ouitty
tässätotuus kirjoitti:
No onhan se ihan totta, että miehistä suurin osa ei edes ole järin komeita. Siksei niitä pelkän ulkonäön vuoksi edes voi valkata. Mies on rujomman näköinen sukupuoli, nainen on esteettisesti kauniimpi. Jos miettii alastonta tavismiestä, se on pikemminkin humoristinen näky. Nuorena rimpula ja keski-ikäisenä apina.
Naisetkin katsovat mieluumin kauniita naisia kuin miehiä. Nainen nyt vaan on esteettisesti hämmentävämmäksi luotu sukupuoli kuin mies. Naisia kaikkien tekee mieli katsoa, miehiä ei katso ku homot. Miehen pitää saada nainen kiinnostumaan itsestään keskustelemalla. Harva mies on niin komea, että naiset kiinnostuvat ihan noin vaan."Miehen pitää saada nainen kiinnostumaan itsestään keskustelemalla. Harva mies on niin komea, että naiset kiinnostuvat ihan noin vaan."
Näin on. Itsekin on tullut juteltua monen hyvännäköisen ja mukavan miehen kanssa, mutta he eivät ole onnistuneet herättämään mielenkiintoani ollenkaan. Sen sijaan olen ollut ihastunut lyhyehköön, puolikaljuun ja möhömahaiseen mieheen, johon tutustuin netissä. :) Juttelimme joka päivä tunteja, mutta valitettavasti hän ei lopulta jostakin syystä kyennyt tai halunnutkaan tavata, en edelleen tiedä miksi.
Tästä syystä minua ärsyttääkin super-atmin väitteet siitä, että haluaisin vain itseäni tasokkaamman miehen.
- Rumasinkkumies-
Naisen logiikkaaa , ei halua miehen olevan kiltti mutta haluaa miehen kohtelevan hyvin. Sisimmissään nainen siis haluaa jännämiehen ja sille naisen haarat aukee. Kyllä se on monesti nähty ja luettu millaisia miehiä naiset rakastaa. Just niitä väkivaltaisia paskoja naiset rakastaa.
- kijuhygtfrde
Ei ne miehetkään näytä kovin valikoivia olevan. Itsekin aina hoette, että nainen saa olla minkälainen tahansa ja silti aina saa miehen. Ja paljon naisetkin kohtelevat miehiä huonosti, mutta niille kaikkein kamalimmille naisille on aina jono ottajia. Ihan sama vaikka olis 10 penskaa ja kaikilla eri isät.
Että kyllä te miehet vedätte tässäkin asiassa POHJAT! - tytyyyy
kijuhygtfrde kirjoitti:
Ei ne miehetkään näytä kovin valikoivia olevan. Itsekin aina hoette, että nainen saa olla minkälainen tahansa ja silti aina saa miehen. Ja paljon naisetkin kohtelevat miehiä huonosti, mutta niille kaikkein kamalimmille naisille on aina jono ottajia. Ihan sama vaikka olis 10 penskaa ja kaikilla eri isät.
Että kyllä te miehet vedätte tässäkin asiassa POHJAT!Ne on ne jännät tyypit molemmissa sukupuolissa, jotka ihmisiä jaksaa kiinnostaa, ihme kyllä. Liian kiltit on huomaamattomia ja tylsiä. Näin se valitettavasti vaan menee.
Jos satut arkuuden lisäksi olemaan vielä rumakin, on asiat tooodella huonosti.
Kattellaan me hiljaiset hissukat vain suu auki hämmästellen tätä maailmanmenoa. Kukin omassa yksiössämme.
- Reaaliteetti
Ei välimuotoa voi olla, mies on joko kiltti tai jännämies. Mitään välimuotoja ei ole.
- Nyssevaantulee
Martti Roti, nimensä mukaisesti voi kertoa ammattinsa hienovaraisuudesta enemmän.
- ValittajatVaietkoon
Kusta päässä sekä aloittajalla että monella vastaajalla. Jos sitä oikeaa ei löydy, niin pakene vuorille ja itke itsesi kuoliaaksi.
- Nnnnainennnnn
Haha...en itke miesten takia. Olen jo sen verran henkisesti kypsynyt etten ole enää lapsellinen vaan tiedostava yksilö joka tilanteessa ja siksi en enää ikinä tule kokemaan esim sydänsuruja.
- exkeittiöekspertti
Nnnnainennnnn kirjoitti:
Haha...en itke miesten takia. Olen jo sen verran henkisesti kypsynyt etten ole enää lapsellinen vaan tiedostava yksilö joka tilanteessa ja siksi en enää ikinä tule kokemaan esim sydänsuruja.
Rakkaus vaatii riskinottoa, pettymyksiltä voi suojautua vain jos jättää ottamatta riskin.
Minä olen aina kuvitellut että kiltti on sellainen joka ei kohtele huonosti. Tällä määritelmällä etsimäsi mies olisi siis looginen mahdottomuus.
- exkeittiöekspertti
Oletan että haussa olisi särmikäs ja hyväntahtoinen mies.
- 564564
Aloittaja puhui _liiasta_ kiltteydestä, jolla yleensä tarkoitetaan jonkinlaista alistuvaa ja tossukkamaista henkilöä.
564564 kirjoitti:
Aloittaja puhui _liiasta_ kiltteydestä, jolla yleensä tarkoitetaan jonkinlaista alistuvaa ja tossukkamaista henkilöä.
Jeps, mutta ne on Rauhoitettuja PersPäiltä.. ;D
Niitä pitäis Tukea & Auttaa, eikä HyväksiKäyttää.. ;P- 1212121212
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Jeps, mutta ne on Rauhoitettuja PersPäiltä.. ;D
Niitä pitäis Tukea & Auttaa, eikä HyväksiKäyttää.. ;PNiinpä
- SalomonsJudgementDay
Miksi sellainen harvinaisuus haluaisi räikeästi maalatun huoran? Jonka selffiet ovat kuntosalilla otettuja ja paljastavat roikkuvan ihon ja roikuvat kasvot loisteputkien räikeässä ja paljastavassa, varjoja uurteisiin luovassa valossa!
Veredict: H.U.O.R.A !- Nnnainennnnnnn
Et nyt taida minusta kertoa. :D
En meikkaa räikeästi enkä ole milloinkaan ottanut selfieitä kuntosalilla. :)
- lapinkultainensuihku
Ei tämä vitustaan kulunut yleinen reikä tiedä itsekään mitä haluaa joten aika turha on yrittää miettiä mikä on liian kiltti yms. Mitäs jos antaisit jonkun räkälän juopon kusta sun päälle niin pääsisit nauttimaan kultaisesta suihkusta!
- 56564
Onko siinä mielestäsi jotain nautittavaa? Huh, kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin!
- exkeittiöekspertti
56564 kirjoitti:
Onko siinä mielestäsi jotain nautittavaa? Huh, kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin!
Sanos muuta. Joskus minua ihmetyttää se tunnekylmyys mitä tällä palstalla esiintyy.
- Nnnainennnnnn
En ole ikinä käynyt räkälöissä. Pitäisikö sellaiseen mennä? :D En juo niin en tykkää käybä edes tasokkaissa baareissa usein.
- sioille.helmiä
Mulla on ollut erojen syynä 100%:sti se, että olen pitänyt pääni. En ole muutettavissa.
Jotenkin hassua se naisten logiikka kun se mies, keneen on alunperin ihastunut, täytyy saannin jälkeen muuttaa täysin erilaiseksi... :)
Deal with it! Sanois Clint Itäpuu. What you see, is what you get... :)- Nnnainennnnnn
Millaseksi sua on koitettu muuttaa?
- sioille.helmiä
Nyt kun luin koko ketjun niin ei voi sanoa muutakuin että vittu runkatkaa, runkatkaa kämmenet verille, koska muuta ette ole ansainneet.
Ihan vaan vinkiksi jokaiselle se, että lukekaa omat viestinne, moneen kertaan ja ajatuksella. Sen jälkeen miettikää uudestaan miksi olett sinkkuja(saamattomia). Eiköhän se siitä... :)
Mut tää on aloittajalle, vaikka onkin vähän höhlä. Olet aika ihqu höhlä... <3
https://www.youtube.com/watch?v=xuZA6qiJVfU
Ps. Et muuten vastannut, että oletko naaras- tai urosnallekarhu... :)"Sen jälkeen miettikää uudestaan miksi olett sinkkuja(saamattomia). Eiköhän se siitä... :)"
Niih, Hyvä että Huomasit Kuuluvasi Joukkoon OmituistenOtusten.. Vai huomasitko edes?.. ;D- vaikkasinäsiellä
saamattomina ollaan ja pysytään, en tiedä kuka myös voisi
- sioille.helmiä
Mä en ymmärrä yhtä asiaa. Nimittäin sitä, että miksi sinä haluat liittää jokaisen sinun kanssasi siihen ihme jengiin. Mä en nimittäin pysty osoittamaan ketään yhtä dorkaks ku sinä oot. Sori.. :)
Mut en mä myös sillekään mitään voi, että haluut olla yks dorka muiden joukossa, muttet oikein siinä onnistu. Joudut vaan olemaan yks dorka yhden(itsensä) joukossa... :(
Ps. Ellet huomannut mun ensimmäistä vastausta, kertaan sulle vielä kerran, että mun suhteeni on aina päättyneet siihen, että minä en ole muutettavissa, vaikka niin on toivottu. Minä en tee kompromisseja. Sinusta en tiedä... :D - eiarveluta
Me olemme samaa mieltä asioista ja sehän sitoo vahvemmin yhteen vai mitä.
- sioille.helmiä
eiarveluta kirjoitti:
Me olemme samaa mieltä asioista ja sehän sitoo vahvemmin yhteen vai mitä.
Ai mun kans?
No siinä tapauksessa mä oon erehtynyt... :) sioille.helmiä kirjoitti:
Mä en ymmärrä yhtä asiaa. Nimittäin sitä, että miksi sinä haluat liittää jokaisen sinun kanssasi siihen ihme jengiin. Mä en nimittäin pysty osoittamaan ketään yhtä dorkaks ku sinä oot. Sori.. :)
Mut en mä myös sillekään mitään voi, että haluut olla yks dorka muiden joukossa, muttet oikein siinä onnistu. Joudut vaan olemaan yks dorka yhden(itsensä) joukossa... :(
Ps. Ellet huomannut mun ensimmäistä vastausta, kertaan sulle vielä kerran, että mun suhteeni on aina päättyneet siihen, että minä en ole muutettavissa, vaikka niin on toivottu. Minä en tee kompromisseja. Sinusta en tiedä... :DTottakai Joustan ja teen Kompromissejä.. En ole Egoisti vaan se KolikonToinenPuoli.. ;D
Määritelmän puhtaudesta en tosin tiedä.. Osaan pitää myös puoleni erillaisia vastaan.. enkä tee Kompromissejä, jotka ovat persoonaani/luonnettani vastaan.. ;P
Ja otan Tuon DorKittelun Puhtaasti KeHuna.. Tuleehan se Kuitenkin siltä KolikonToiseltaPuolelta.. ;D- sioille.helmiä
Tottakai Joustan ja teen Kompromissejä.. En ole Egoisti vaan se KolikonToinenPuoli.. ;D
Määritelmän puhtaudesta en tosin tiedä.. Osaan pitää myös puoleni erillaisia vastaan.. enkä tee Kompromissejä, jotka ovat persoonaani/luonnettani vastaan.. ;P
Ja otan Tuon DorKittelun Puhtaasti KeHuna.. Tuleehan se Kuitenkin siltä KolikonToiseltaPuolelta.. ;DTee kompromissi ja mene kädelle, ja pysy siellä. Se ei ainakaan pihtaa... :D
sioille.helmiä kirjoitti:
Tee kompromissi ja mene kädelle, ja pysy siellä. Se ei ainakaan pihtaa... :D
Älä nyt omia Fantasioitasi muhun Projisoi.. ;D.. Kel Puute on se Puutteensa itse Hoitakoon.. ;D
- sioille.helmiä
Älä nyt omia Fantasioitasi muhun Projisoi.. ;D.. Kel Puute on se Puutteensa itse Hoitakoon.. ;D
Kuinkahan monta vuotta sinä ja muutkin dorkat olette täällä kitisseet yhdestä ja toisesta asiasta? Kuinkahana monta kompromissia valmiita tekemään? Heh, ja mihin se on johtanut? Olet(te) edelleen täällä vikisemässä samoista asioista samoilla tavoilla. Olisiko mahdollista, että jossain mättää...?
Siis oikeastikin. Vaikka olinkin karkea kielenkäytöltäni niin silti hyvä teille tarkoitin kun sanoin, että lukekaapa uudestaan viestinne tässä ketjussa, monta kertaa ja ajatuksella. Sen jälkeen pohtikaa, että onko teidän ajattelutavassanne mahdollisesti jotain viturallaan...? Ok, jos ei ole, niin onhan teillä aina palsta. Minulla on onneksi tän satunnaisen hupin(palstan) lisäks myös reaalielämä ja ihmiset siellä(naisetkin ja erityisesti ne ihanat naiset <3... :) - Nnnainennnnnnn
Kiitos :) En ole kyllä ikinä ollut eron jälkeen Näin onnellinen. Kerran aiemminkin olen ollut superonnellinen ja superhelpottunut mutta tällä kertaa olen ihan sairaan happy eikä mitään ajatusta että pitäisi löytää ketään. <3
Mikä tää naaras/urosnallekarhu juttu on? :) sioille.helmiä kirjoitti:
Kuinkahan monta vuotta sinä ja muutkin dorkat olette täällä kitisseet yhdestä ja toisesta asiasta? Kuinkahana monta kompromissia valmiita tekemään? Heh, ja mihin se on johtanut? Olet(te) edelleen täällä vikisemässä samoista asioista samoilla tavoilla. Olisiko mahdollista, että jossain mättää...?
Siis oikeastikin. Vaikka olinkin karkea kielenkäytöltäni niin silti hyvä teille tarkoitin kun sanoin, että lukekaapa uudestaan viestinne tässä ketjussa, monta kertaa ja ajatuksella. Sen jälkeen pohtikaa, että onko teidän ajattelutavassanne mahdollisesti jotain viturallaan...? Ok, jos ei ole, niin onhan teillä aina palsta. Minulla on onneksi tän satunnaisen hupin(palstan) lisäks myös reaalielämä ja ihmiset siellä(naisetkin ja erityisesti ne ihanat naiset <3... :)Projisoitko edelleen itseäsi johonkin ryhmään?.. ;P
Jos itse olet ollut täällä VuosiKausia, niin älä nyt sentään päättele, että kaikki muut ovat olleet, ja jos sinä olet Täällä Ulvonut Kuuta, niin ei se sitä tarkoita, että Kaikki Muutkin olisivat.. ;D
Enkä minä ole Me, Te tai He, enkä myöskään Sinä.. Olen Vain Minä, eli en voi mitenkään ottaa kunniaa Sinun tai jonkun muun tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.. ;D
Mun puolesta Kaikki saavat olla Just sitä Mitä Ovat.. Se Ei Ole Minulta Pois.. Enkä ole pahemmin puuttunut mihinkään tai kitissyt mistään muusta, kuin Persestelystä ja Perseily käytöksestä sellaisia kohtaan, jotka eivät itse sitä harrasta ja ovat erillaisia, kuin Persestelijät.. Itsensä Kaltaisille tehkööt Just Mitä HuVittaa.. ;P
Laitoin Sulle kommenttia ihan Just Vain siitä Syystä, kun nostit Itteäs Jalustalle, vaikka Totuushan on se, että kun sä arvostelet erillaisen mielipidettä, niin se erillainen on varmasti Just samaa mieltä Sun Kommenteista/Mielipiteistä.. Jos se siis on sellainen, joka Itse Pitää Itseänsä Sua Parempana.. ;D
Eli Mitä Sä Oikein Höpötät Taas?.. ;P- tietäjä-
sioille.helmiä kirjoitti:
Siis oikeastikin. Vaikka olinkin karkea kielenkäytöltäni niin silti hyvä teille tarkoitin kun sanoin, että lukekaapa uudestaan viestinne tässä ketjussa, monta kertaa ja ajatuksella. Sen jälkeen pohtikaa, että onko teidän ajattelutavassanne mahdollisesti jotain viturallaan...? Ok, jos ei ole, niin onhan teillä aina palsta. Minulla on onneksi tän satunnaisen hupin(palstan) lisäks myös reaalielämä ja ihmiset siellä(naisetkin ja erityisesti ne ihanat naiset <3... :)Vittu että olet leuhka tyyppi, vaikka olet pelkkä luuseri
- minäainakin
Projisoitko edelleen itseäsi johonkin ryhmään?.. ;P
Jos itse olet ollut täällä VuosiKausia, niin älä nyt sentään päättele, että kaikki muut ovat olleet, ja jos sinä olet Täällä Ulvonut Kuuta, niin ei se sitä tarkoita, että Kaikki Muutkin olisivat.. ;D
Enkä minä ole Me, Te tai He, enkä myöskään Sinä.. Olen Vain Minä, eli en voi mitenkään ottaa kunniaa Sinun tai jonkun muun tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.. ;D
Mun puolesta Kaikki saavat olla Just sitä Mitä Ovat.. Se Ei Ole Minulta Pois.. Enkä ole pahemmin puuttunut mihinkään tai kitissyt mistään muusta, kuin Persestelystä ja Perseily käytöksestä sellaisia kohtaan, jotka eivät itse sitä harrasta ja ovat erillaisia, kuin Persestelijät.. Itsensä Kaltaisille tehkööt Just Mitä HuVittaa.. ;P
Laitoin Sulle kommenttia ihan Just Vain siitä Syystä, kun nostit Itteäs Jalustalle, vaikka Totuushan on se, että kun sä arvostelet erillaisen mielipidettä, niin se erillainen on varmasti Just samaa mieltä Sun Kommenteista/Mielipiteistä.. Jos se siis on sellainen, joka Itse Pitää Itseänsä Sua Parempana.. ;D
Eli Mitä Sä Oikein Höpötät Taas?.. ;PJos tänne ätmien puuduttavien sönkötysten lomaan tulee harvakseltaan helmeltä järkeviä NORMAALIN ihmisen mielipiteitä, niin eiköhän moni nainen ole tyytyväinen.
minäainakin kirjoitti:
Jos tänne ätmien puuduttavien sönkötysten lomaan tulee harvakseltaan helmeltä järkeviä NORMAALIN ihmisen mielipiteitä, niin eiköhän moni nainen ole tyytyväinen.
No joo.. En nyt tiedä onko kovin Normaalia ja yhtään muita parempi yksilö, kun lähtee tuolle linjalle, että haukkuu Kaikki Muut ketjuun osallistujat noilla sanoilla ja nostaa samalla Itse Itsensä muita paremmaksi.. ;P
Eikä MunKaan tarkoitus ollut aluksi, kuin hieman näpäyttää ja palauttaa MaanPinnalle.. ja siitä Se Sitten Lähti.. ;P
Lue hänen ja minun ensimmäinen viesti muutamaan kertaan, niin ehkä tajuat itsekin.. ;P
- MMMMiiiieeeesssss
Olisikohan maan päällä sellaista naista joka ei olisi pinnallinen mutta maanläheinen. Joka ei haluaisi olla maanläheinen, mutta silti hiukan pinnallinen. Ei olisi tyhmä mutta ei viisaskaan. Olisi älykäs mutta sopivasti tyhmä. Ei meikkaisi mutta silti meikkaisi. Kävisi vessassa mutta huomaamattomasti. Nukkuisi mutta silmät auki. Haluaisi seksiä, mutta osaisi pidättyä siitä. Olisi ruma mutta silti aidosti kaunis. Olisi paljon panokavereita mutta ei silti panisi kenenkään kanssa. Olisi h***a mutta siveellinen. Olisi äiti muttei pitäisi lapsista. Olisi hullu muttei halua hoitoon. Olsi esiintynyt televisossa muutei kaipaisi huomiota. Lista on kyllä pitkä ja jätin paljon poiskin, mutta löytyiskö tälläistä unelmanaista?
- ElmeriMaria
Täällähän minä
https://www.youtube.com/watch?v=OAtL8ER4wQQ
Luultavasti aika monikin ihminen on kokonaisuus vastakohdistaan.
- ehkä-katsot-peiliin
Sinulla on ongelma. Ei miehellä.
Yritä ensin hyväksyä itsesi. Sitten voit hyväksyä muut sellaisina, kun he ovat.
Joistakin ei ole koskaan parisuhteeseen. Sekin on hyvä muistaa, eikä tuhota toisten elämää. - Kiltti-ja-Kunnollinen
Mies ei voi koskaan olla liian kiltti. Naiset ei vaan halua että mies on ystävällinen ja kiltti joka kohtelee naista hyvin. Kyllä ne pettäjät ja väkivaltaiset jännämiehet on niitä joita naiset aina tapailee.
- poiuygf
Ihan yhtä lailla ne lorttomaiset naiset on niitä, joita miehet aina tapailee. Sellast kylähuoraa ei oo olemassakaan, joka ei miehen saisi.
Mites se menikään, kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat mihin vaan. Näin se menee.
- Pillujen-asiantuntija
Mies ei voi koskaan olla liian kiltti. Naiset antaa myös kilteille pillua ainakin teoriasa mutta en tiedä sitten käytännöstä että antavatko. Luulisin että nainen haluaa miehen joka kohtelee hyvin eikä hauku.
Tässä video joka liittyy aiheeseen.
https://www.youtube.com/watch?v=MFCLqSKfLs4&t=10s- EtkäJaksa
Taitaa 100% olla peilissä, koska olet valinnut ne miehet.
- NuuskaRunkkuen
HAISTAKAA KYRPÄ JA TÄMÄ TÄSTÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- hihihihihihi
piste jäi huutomerkkien perästä
- AvioATMies
Onhan nuo aika pitkälti toisensa poissulkevia. Sellainen joka "ei kohtele huonosti" on melko helppo taivuttaa mm. syyllistämällä ja haukkumalla perääntymään niistä ristiriitatilanteista, jolloin lopputulos riitävän monen toiston jälkeen on tossukka, tai ero. Sen sijaan ne jotka kohtelevat huonosti eivät tunnetusti "ota p*skaa vastaan keneltäkään", kaikista vähiten naisystävältä.
Se on Just Näin.. ;P
Jos on sellainen mies joka oikeasti on hyvä persoona, eli ei petä, ei jätä, osaa oikeasti rakastaa ja sitoutua.. ei halua, eikä oikeastaan pysty kohtelemaan toista huonosti jne., niin ainoa oikea kumppani on täysin samankaltainen kuin itse on tai sitten vieläkin kiltimpi nainen, jota voi tarvittaessa tukea ja auttaa muiden huonolta kohtelulta jne.. ;P
Sama juttu jos on tämänkaltainen nainen.. eli eiole SukuPuoliSidonnainen asia.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Se on Just Näin.. ;P
Jos on sellainen mies joka oikeasti on hyvä persoona, eli ei petä, ei jätä, osaa oikeasti rakastaa ja sitoutua.. ei halua, eikä oikeastaan pysty kohtelemaan toista huonosti jne., niin ainoa oikea kumppani on täysin samankaltainen kuin itse on tai sitten vieläkin kiltimpi nainen, jota voi tarvittaessa tukea ja auttaa muiden huonolta kohtelulta jne.. ;P
Sama juttu jos on tämänkaltainen nainen.. eli eiole SukuPuoliSidonnainen asia.. ;P.. Tosin en ole ikinä ollut kauhean hyvä ottamaan turhaa p*skaa niskaani jne.. Se ei kuitenkaan tarkoita, etten voisi ohittaa ns. "turhia" tilanteita, jotka kohdistuvat minuun.. joilla ei ole mitään merkitystä, eikä oikeastaan vaikutustakaan minuun.. ;P
Olen kyllä ottanut sattuneista syistä turhaa ja valheellista kökköä niskaani, jopa sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat olleet hyvinkin lähellä minua.. mutta en ota enää kovin helpolla.. Virheistä täytyy Oppia.. ;P
- FMKwekfmksdf
Jos olet kytkenyt odotuksesi miehen tiettyyn käytökseen - ja kiltteys on sitä että mies valitsee käyttäytyä niin vaikka tahtoisi tehdä toisin - tarkoittaa se että sinun kokemasi pettymys siitä että mies tekee oman elämänsä mukaisesti - on ei-kiltteys noissa nimenomaisissa odotuksissasi sama asia kuin kaltoinkohtelemisesi.
En kyllä näe mitään rationaalista syytä alkaa suhteeseen em. tyylisen naisen kanssa. Mikään ei ole hyvä, paitsi naisen oma päänsisäinen malli jonka ristiriitaisuutta ei suostuta hyväksymään.- Nnnainennnnnnnnnnn
Liian kiltti: on samaa mieltä, tekee kaiken mitä pyydän jne
Kohtelee huonosti: elää naisen rahoilla, pettää, ei pidä lupauksiaan jne
- veikkauksenitähän
Varmaan jo monesti sanottu, mutta tuo nyt kuulostaa lähinnä siltä, että sulla ei ole tietoa mitä sinä haluat. Eli sellainen mies joka kertoo sulle miten pitää olla, tuntuu aluksi kivalta. ja valloittavalta. Lopultahan sellainen toki rupeaa vituttamaan aikuista ihmistä. Ja sellainen mies joka antaa sun olla sellainen kuin haluat, on liian kiltti. Koska et saa hänelta niitä raameja mihin itsesi haluaisit laittaa.
Naisilla aika yleistä. Vaikka sanotaan, että naiset kypsyy miehiä nopeammin, niin silti tuollainen lapsenomainen rajojen haku pysyy monilla. Sen vuoksi esim. treffi-ilmoituksissa vilisee sitä, että miehestä pitää olla vastusta, ja hänen pitää näyttää kaapin paikka.
Kaikki miehet eivät kaipaa lapsenlikan roolia. Vaan tasavertaista kumppania. Eli mieti itse mitä haluat elämältäsi, toimi sen mukaan, ja ota mies joka tukeee hommaa. Valinta on sulla. Tai toki voit jatkaa ns. paskatestien tekemistä kumppaniehdokkaille. Ja reputtaneet on liian kilttejä, ja testeistä selvinneet on itsekkäitä mulkkuja.- vautsivaude
ERINOMAINEN VIESTI!
<= NAISET LUKEKAA TUO!!!
Yleensä se on joko tai...
Ääliö tai inhottava yltiökiltti takiainen.- Nnnainennnnn
Noinkohan.. ;P
Tuo MieliPide on luultavasti vain mainitsemillasi ryhmillä.. ;PJumpaan kumpaan kallellaan. Usko pois. Ei me parisuhdeihmiset olla mitään kummajaisia vaan erittäin kokeneita ihmissuhteissa.
Nnnainennnnn kirjoitti:
Jumpaan kumpaan kallellaan. Usko pois. Ei me parisuhdeihmiset olla mitään kummajaisia vaan erittäin kokeneita ihmissuhteissa.
Nyt ei Kuules mitään JumPata!.. ;D
Mistäs sinä niin päättelet, etten minä ole PariSuhRe ihminen.. ;P
Mullapas Sitä kuin onkin luultavasti pidemmästä Parisuhteesta kokemusta, kuin Sulla ja Varmasti pidemmästä kuin Eriksellä.. ;P
Voin sanoa, että Olet Väärässä.. Ainakin yksi on (uskoisin, että monia muitakin, vaikka oikeaa SielunMaisemaa en pääse katsomaan, kuin itseltäni), kuka ei Tahdo alistaa, eikä alistua, eikä tahdo kohdella kaltoin, eikä tahdo tulla kaltoin kohdelluksi jne.. ;P- Nnnainennnnnn
Mullapas Sitä kuin onkin luultavasti pidemmästä Parisuhteesta kokemusta, kuin Sulla ja Varmasti pidemmästä kuin Eriksellä.. ;P
Voin sanoa, että Olet Väärässä.. Ainakin yksi on (uskoisin, että monia muitakin, vaikka oikeaa SielunMaisemaa en pääse katsomaan, kuin itseltäni), kuka ei Tahdo alistaa, eikä alistua, eikä tahdo kohdella kaltoin, eikä tahdo tulla kaltoin kohdelluksi jne.. ;PNo ketäs muita sitten on kuin kilttejä ja ääliöitä? Semikilttejä ja semiääliöitä. Niinkö sitten?
Vaikka lähtökohtaisesti henkilöt a ja b olisivat ok, niin elämän myötä parisuhteessa muodostuu rooleja, juuri esim kiltin joustajan rooli ja hulttion rooli. Nnnainennnnnn kirjoitti:
No ketäs muita sitten on kuin kilttejä ja ääliöitä? Semikilttejä ja semiääliöitä. Niinkö sitten?
Vaikka lähtökohtaisesti henkilöt a ja b olisivat ok, niin elämän myötä parisuhteessa muodostuu rooleja, juuri esim kiltin joustajan rooli ja hulttion rooli.Eih.. Ei.. ;P
Hulttion/Ääliön rooli on ainakin ihmisen persoonaan/luonteeseen jo valmiiksi koodattu, eli jos sinusta on siihen, niin se sinussa on.. ;P
Kiltin joustajan roolin edustajat taas sitten ovat sekalainen seurakunta, eli osa voi olla oikeastikin ihan kynnysmattoja ja osa voi olla vaikka sellaisia, jotka eivät alista, eivätkä oikeastaan alistukaan ja kaikkea siltä väliltä.. ;P
Moni sinun kutsuma "kiltti joustaja" on ajautunut vääränlaisen yksilön kanssa suhteeseen ja pahimmillaan on Alisteisessa asemassa.. mitä huonompi persoona/luonne kumppanilla on ja mitä kiltimpi on itselläsi, niin sitä huonompi on sinun tilanteesi.. ;P
Minä olen selittänyt tuolla aikaisemminkin jo omat näkemykseni, enkä jaksaisi vääntää SamaaRautalankaa yhä uudelleen ja uudelleen.. ;P
Minun mielipide on, että ns. huonot persoonat olkoot keskenään ja jättäkööt muut rauhaan, mutta tämähän ei ole näille persestelijöille mieleen, kun tarvitsevat ja haluaisivat itselleen sellaisen kumppanin joka ei ole heidän itsensä kaltainen.. ;P- Houhouhouhou
Voin sanoa, että Olet Väärässä.. Ainakin yksi on (uskoisin, että monia muitakin, vaikka oikeaa SielunMaisemaa en pääse katsomaan, kuin itseltäni), kuka ei Tahdo alistaa, eikä alistua, eikä tahdo kohdella kaltoin, eikä tahdo tulla kaltoin kohdelluksi jne.. ;P1 on aika pieni otanta. Toisekseen hyvin harva kertoo ajatuksistaan ja mielipiteistään mitä kantaa sisällään, varsinkaan kiltit ei tee niin vaan näyttelee tyytyväistä.
Houhouhouhou kirjoitti:
1 on aika pieni otanta. Toisekseen hyvin harva kertoo ajatuksistaan ja mielipiteistään mitä kantaa sisällään, varsinkaan kiltit ei tee niin vaan näyttelee tyytyväistä.
Riippuu ihan Yksilöstä.. Kilttejäkin on laidasta laitaa, mutta mitä tiiviimmästä ihmissuhteesta on kysymys, niin sitä varmemmin sen suhteen toinenkin yksilö tietää kiltin tyytymättömyyden.. Se taas ei tarkoita sitä, että se toinen välttis noteeraa sitä, eli jos on kyseessä joku huonompi ja kylmempi persoona, niin meno voi olla enemmän tai vähemmän rajua sellaisella.. ;P
Ne ketkä ovat ihmissuhteen "kuplan" sisällä tietävät kyllä missä mennään, mutta ne ketkä eivät ole eivät välttämättä tiedä.. Paitsi ne ketkä osaavat nähdä sen "kuplan" sisälle.. ;P
Te voitte jauhaa niin paljon kuin halutte, mutta se totuus on ja pysyy, että SamanKaltaisten on Paras olla keskenään ihmissuhteissa.. Ainakin niiden ketkä eivät ole kylmempiä persoonia.. ihan heidän itsensä takia.. ;P- Nnnainennnnnn
Riippuu ihan Yksilöstä.. Kilttejäkin on laidasta laitaa, mutta mitä tiiviimmästä ihmissuhteesta on kysymys, niin sitä varmemmin sen suhteen toinenkin yksilö tietää kiltin tyytymättömyyden.. Se taas ei tarkoita sitä, että se toinen välttis noteeraa sitä, eli jos on kyseessä joku huonompi ja kylmempi persoona, niin meno voi olla enemmän tai vähemmän rajua sellaisella.. ;P
Ne ketkä ovat ihmissuhteen "kuplan" sisällä tietävät kyllä missä mennään, mutta ne ketkä eivät ole eivät välttämättä tiedä.. Paitsi ne ketkä osaavat nähdä sen "kuplan" sisälle.. ;P
Te voitte jauhaa niin paljon kuin halutte, mutta se totuus on ja pysyy, että SamanKaltaisten on Paras olla keskenään ihmissuhteissa.. Ainakin niiden ketkä eivät ole kylmempiä persoonia.. ihan heidän itsensä takia.. ;PMiksi olet aina tuomitsemassa kylmempiä ja huonompia persoonia? Miten voit edes sanoa että joku on huonompi (kuin sinä) ? Kuvitteletko olevasi parempi persoona?
Jos näin on niin et ole ilmeisen kypsä henkisesti vaan vasta kun joudut nöyrtymään elämän edessä niin arvosi ja ajatuksesi muuttuvat. - exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Miksi olet aina tuomitsemassa kylmempiä ja huonompia persoonia? Miten voit edes sanoa että joku on huonompi (kuin sinä) ? Kuvitteletko olevasi parempi persoona?
Jos näin on niin et ole ilmeisen kypsä henkisesti vaan vasta kun joudut nöyrtymään elämän edessä niin arvosi ja ajatuksesi muuttuvat.Nuuskis nyt vain on tollanen herkkä erityislapsi, se ei kestä ihmisiä.
Hauskaa pyhäpäivää sulle syntiselle. - Nnnainennnnnn
Nuuskis nyt vain on tollanen herkkä erityislapsi, se ei kestä ihmisiä.
Hauskaa pyhäpäivää sulle syntiselle.Haha....mä en vaan ikinä vois sanoa kellekään että "sä olet huonompi ja kylmempi ihminen". Ihmismieli on niin monimutkainen järjestelmä että ihmisten tuomitseminen...varsinkaan kun kukaan meistä ei voi tietää toisen ajatuksia vaikka olisi puolisona 24/7....on typerää. :(
Hyvää sunnuntaita! :) Nnnainennnnnn kirjoitti:
Miksi olet aina tuomitsemassa kylmempiä ja huonompia persoonia? Miten voit edes sanoa että joku on huonompi (kuin sinä) ? Kuvitteletko olevasi parempi persoona?
Jos näin on niin et ole ilmeisen kypsä henkisesti vaan vasta kun joudut nöyrtymään elämän edessä niin arvosi ja ajatuksesi muuttuvat.En tuomitse ihmistä ihmisenä.. enkä edes niitä tekoja johon pystyvät ja kykenevät - Vaan vain niitä tekoja joita ovat tehneet ja tulevat vielä tekemään.. varsinkin jos/kun ne kohdistuvat erillaisia kohtaan.. ;P
Voin ihan hyvin sanoa, että esim, Kylmät Itsekeskeiset persoonat kuuluvat näihin ns. huonompiin persooniin, jos/kun Teot&Käytös muita kohtaan on huonoa ja monesti hyväksikäyttävää.. Samaan ryhmään laitan persoonallisuushäiriöt esim, narsisiti, sosiopaatti, psykopaatti jne.. ;P
Enkä ole sanonut, että on huonompi kuin minä.. Sinä sen sanoit.. Minä sanoin, että kohdistakoot ne teot ja käytöksen omanlaisiaan kohtaan ja pariutukoot keskenään.. Ihmettelen vain miksi tästä pitää lähes AINA laittaa Herne Nenuun?.. ;P
Tai noh, en ihmettele.. Asia on ihan selvä, eihän he halua omanlaistaan helposti suhteeseen, koska tällöin suhde ei olisi heidän kannalta sopivan EpäTasaPainossa ja he eivät pääsisi alistamaan ja hyväksikäyttämään kumppaniaan yhtä helposti.. Samankaltaisen kanssa saisi helposti maistaa omaa lääkettään ja manipulointi, suhmurointi, valehtelu jne. ei onnistu samalla tai ei ainakaan ole tehokasta.. ;P
Sinun kannattaisi itse tarkastaa arvosi ja ajatusmaailmasi.. Vai oliko tuo taas joku säälittävä häpäisy yritys?.. ;P
Edelleen ns. lämpimämpien persoonien kannattaa leikkiä keskenään ihan heidän itsensä takia.. Vaikka nämä ns. kylmemmät persoonat eivät ajatuksesta tykkääkään.. Mutta tämä kertoo vain juuri siitä kylmästä persoonasta, kun herne menee Nenuun siitä, kun ei pääse toteuttamaan outouksiaan niin helposti ja kevyesti, jos joutuu olemaan itsensä kaltaisten kanssa tekemisissä.. ;P
Minulle on yksi lysti mitä tekevät itsensä kaltaisille, kun luultavammin silloin KarmanLaki vain toteutuu, eli "sitä niittää mitä kylvää".. ;P
Tosin epäsuorasti heidän toimintansa taitaa tuhota tän meidän pikku planeetankin, kun ahneuden ja itsekeskeisyyden vallassa he eivät tajua tai tahdo tajuta mitä heidän käytös loppujen lopuksi tulee aiheuttamaan.. Tämä koskee erityisesti RiistoPorvareita&Eliittiä.. ;P
Mitä enemmän joku on itsensä kaltainen, sitä lähempänä hän on Samalla Taajuudella ja SielunMaisemaa.. ;Pexkeittiöekspertti kirjoitti:
Nuuskis nyt vain on tollanen herkkä erityislapsi, se ei kestä ihmisiä.
Hauskaa pyhäpäivää sulle syntiselle.Siinä Yksi Mokoma.. ;D
Otas nyt sinäkin Herne Nenusta vai tekeekö mieli taas Kränätä?.. ;P- exkeittiöekspertti
Siinä Yksi Mokoma.. ;D
Otas nyt sinäkin Herne Nenusta vai tekeekö mieli taas Kränätä?.. ;PTaas sama hiiltynyt altruisti kiertää kertoilemassa lämpimiä totuuksiaan.
Taas sama hiiltynyt altruisti kiertää kertoilemassa lämpimiä totuuksiaan.
Kylmä suihku ei auttanut?.. Vai onko KänkkäRänkkäPäivä taas..?.. Muista varoa VerenPainettasi.. ;P
Tuo sinun käytös sopii hyvin tuossa aiemmin kirjoittamaani, eli miksi Herne on Nenussa.. ;D
Minä olen ihan tyytyväinen, iloinen ja onnellinen, jos yksikin hyvä persoona välttyy pahimmilta karikoilta kommenttieni ansiosta.. Ei voi mitään jos se ärsyttää Heille Sopimattomia Persoonia.. Itseasiassa siitäkin tulee ihan hyvä mieli.. Tietää että Osuu&Uppoaa, kun ÄläMölö alkaa.. ;D
Mulle tuli yksi aika hyvä Match Sulle palstalta mieleen.. Olisitte Aikast Hyvä Pari.. Se on peukutellu sun Juttujas, kun meillä on ollut kinaa.. Se juoksee mun perässä täällä ja kiukuttelee yhessä, jos toisessa ketjussa, jos/kun KalikkaKalahtelee tai se ei tykkää aiheesta josta puhutaan.. ;P
Muista, että ei ole hyväksi Sulle, jos on monena päivänä KänkkäRänkkäPäivä.. ;P- exkeittiöekspertti
Kylmä suihku ei auttanut?.. Vai onko KänkkäRänkkäPäivä taas..?.. Muista varoa VerenPainettasi.. ;P
Tuo sinun käytös sopii hyvin tuossa aiemmin kirjoittamaani, eli miksi Herne on Nenussa.. ;D
Minä olen ihan tyytyväinen, iloinen ja onnellinen, jos yksikin hyvä persoona välttyy pahimmilta karikoilta kommenttieni ansiosta.. Ei voi mitään jos se ärsyttää Heille Sopimattomia Persoonia.. Itseasiassa siitäkin tulee ihan hyvä mieli.. Tietää että Osuu&Uppoaa, kun ÄläMölö alkaa.. ;D
Mulle tuli yksi aika hyvä Match Sulle palstalta mieleen.. Olisitte Aikast Hyvä Pari.. Se on peukutellu sun Juttujas, kun meillä on ollut kinaa.. Se juoksee mun perässä täällä ja kiukuttelee yhessä, jos toisessa ketjussa, jos/kun KalikkaKalahtelee tai se ei tykkää aiheesta josta puhutaan.. ;P
Muista, että ei ole hyväksi Sulle, jos on monena päivänä KänkkäRänkkäPäivä.. ;PEi mulla mitään ongelmia. Vai kulkee joku peukuttelemassa mun juttuja...kuka hän on?
Ei mulla mitään ongelmia. Vai kulkee joku peukuttelemassa mun juttuja...kuka hän on?
Sun salainen ihailija.. Toivotaan, että uskaltaa jossain vaiheessa tunnustaa kiinnostuksensa sinuun, mun mielestä sopisitte hyvin yhteen monin eri tavoin.. Tykkäisit varmasti.. ainakin osittain.. Voisitte olla ainakin hyviä ns. "TapaamisKamuja".. "turhaumien" poistoon.. ;P
Se on kyllä aikamoinen Kiukuttelija näemmä myös.. mut kyllä sä sen hoitaisit.. ;D- exkeittiöekspertti
Sun salainen ihailija.. Toivotaan, että uskaltaa jossain vaiheessa tunnustaa kiinnostuksensa sinuun, mun mielestä sopisitte hyvin yhteen monin eri tavoin.. Tykkäisit varmasti.. ainakin osittain.. Voisitte olla ainakin hyviä ns. "TapaamisKamuja".. "turhaumien" poistoon.. ;P
Se on kyllä aikamoinen Kiukuttelija näemmä myös.. mut kyllä sä sen hoitaisit.. ;DTää on kiinnostavaa... toivottavasti tää selviää mullekin jossain vaiheessa.
Tää on kiinnostavaa... toivottavasti tää selviää mullekin jossain vaiheessa.
Toivotaan.. Joskos sitten sen Kiukuttelu hieman laantuisi.. Toivossa on hyvä elää Sanos.. ;P
Eräkettu kirjoitti:
Riita poikki ja voita väliin..
Meikä saa liikaa ilmoituksia. :DOutch!.. ;P Se oli vahinko.. Outch! mä tein sen taas.. Pahoittelut.. Tää jäi viimeiseksi.. Jos ei kukaan ala ihan levottomaksi.. ;P
Outch!.. ;P Se oli vahinko.. Outch! mä tein sen taas.. Pahoittelut.. Tää jäi viimeiseksi.. Jos ei kukaan ala ihan levottomaksi.. ;P
No hienotunteisena pukutakki miehenä sie ymmärrät mun dilemman. :D
- Nnnainennnnnn
En tuomitse ihmistä ihmisenä.. enkä edes niitä tekoja johon pystyvät ja kykenevät - Vaan vain niitä tekoja joita ovat tehneet ja tulevat vielä tekemään.. varsinkin jos/kun ne kohdistuvat erillaisia kohtaan.. ;P
Voin ihan hyvin sanoa, että esim, Kylmät Itsekeskeiset persoonat kuuluvat näihin ns. huonompiin persooniin, jos/kun Teot&Käytös muita kohtaan on huonoa ja monesti hyväksikäyttävää.. Samaan ryhmään laitan persoonallisuushäiriöt esim, narsisiti, sosiopaatti, psykopaatti jne.. ;P
Enkä ole sanonut, että on huonompi kuin minä.. Sinä sen sanoit.. Minä sanoin, että kohdistakoot ne teot ja käytöksen omanlaisiaan kohtaan ja pariutukoot keskenään.. Ihmettelen vain miksi tästä pitää lähes AINA laittaa Herne Nenuun?.. ;P
Tai noh, en ihmettele.. Asia on ihan selvä, eihän he halua omanlaistaan helposti suhteeseen, koska tällöin suhde ei olisi heidän kannalta sopivan EpäTasaPainossa ja he eivät pääsisi alistamaan ja hyväksikäyttämään kumppaniaan yhtä helposti.. Samankaltaisen kanssa saisi helposti maistaa omaa lääkettään ja manipulointi, suhmurointi, valehtelu jne. ei onnistu samalla tai ei ainakaan ole tehokasta.. ;P
Sinun kannattaisi itse tarkastaa arvosi ja ajatusmaailmasi.. Vai oliko tuo taas joku säälittävä häpäisy yritys?.. ;P
Edelleen ns. lämpimämpien persoonien kannattaa leikkiä keskenään ihan heidän itsensä takia.. Vaikka nämä ns. kylmemmät persoonat eivät ajatuksesta tykkääkään.. Mutta tämä kertoo vain juuri siitä kylmästä persoonasta, kun herne menee Nenuun siitä, kun ei pääse toteuttamaan outouksiaan niin helposti ja kevyesti, jos joutuu olemaan itsensä kaltaisten kanssa tekemisissä.. ;P
Minulle on yksi lysti mitä tekevät itsensä kaltaisille, kun luultavammin silloin KarmanLaki vain toteutuu, eli "sitä niittää mitä kylvää".. ;P
Tosin epäsuorasti heidän toimintansa taitaa tuhota tän meidän pikku planeetankin, kun ahneuden ja itsekeskeisyyden vallassa he eivät tajua tai tahdo tajuta mitä heidän käytös loppujen lopuksi tulee aiheuttamaan.. Tämä koskee erityisesti RiistoPorvareita&Eliittiä.. ;P
Mitä enemmän joku on itsensä kaltainen, sitä lähempänä hän on Samalla Taajuudella ja SielunMaisemaa.. ;PEiiikäää!
Riistoporvarit ja eliitti....
nyt mäkin oon jo kylmä. :D Täytän kaikki erityisherkän diagnostiset kriteerit enkä aio lokeroida ihmisiä luokkaan a) kylmät ja b) lämpimät. Minustakin saa kylmän jollei osoita kunnolla rakkautta, taatusti kylmenen.
Mitä psykopatiaan tulee...on erittäin paljon kokemusta siitä ja luin tuossa juuri kirjan psykopatiasta ja lopultakin aivokuvin voidaan todentaa että henkilö on psykopaatti. Psykopaatin aivot ovat epänormaalit.
Mikä taas minulle aiheutti surua on se, että on löydetty että myös esim traumaperäinen stressihäiriö ja tunne-elämän epävakaus näkyvät aivokuvissa poikkeavina osina, eli siis minunkin aivot ovat epänormaalit koska minulla on todettu nuo taudit.
- Intiaanisuuri
NAISET ovat vammaisia siinä suhteessa.
Miehillä oli ennen neitsyt/huora myytti joka rikottiin.
Naisilla on miehistä nössö/paskiainen myytti jota ei ole vielä rikottu.
Naiset eivät tiedä mitä haluavat ja se muuttuu tilanteen mukaan.
Nussit vain naisia ja siinä kaikki, älä kuuntele heidän ajatuksiaan niissä ei ole järkeä, sanoo vanha sananlasku.- Nnnainennnnn
Miten se myytti voitaisiim rikkoa?
- Intiaanisuuri
Piti kirjoittaa pihtari/huora eikä neitsyt huora.
Se voidaan rikkoa vain siten että naiset tekevät työtä sen eteen.
Vika on tietysti rakenteissa ja asenteissa kuten naiset sanoisivat itse jostakin naisten kohtaamasta ongelmasta.
Esimerkiksi naiset voisivat lopettaa miesten paskiaisiksi kutsumisen samoin kuin kiltteyden haukkumisen tai miesten pitämisen nössöinä.
Muutos lähtee naisista, ei miehistä aivan kuten tuossa pihtari/huora jutussakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807