Soi flyygelitorvi ja tamburiini

Korvakipu

Backstagella viron viina ja heroiini

Huonosti meneee mämmyllä

Pitää soittaa poliiseja kännyllä

40

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, mull pari frendii pollareina o

      • Mitä viikonloppuun kuuluu? Vieläkö on pikkujoulukeikkoja? :)


      • omamehu

        Mitäpä sulla ei olis


      • PiccoloTrumpetti

        Tiättyki poliisimiähet mämmyn tuntee

        Joka ilta kun mämmy sammuu
        Ja poliisit putkahan vie
        Wanhaa mämmy mummuu
        Niin liukas on maailman tie


      • Ja joku kiehuu omissa mehuissaan.

        Mää oon taas ihan varma, että bimbbiksellä on omat marjamehutkin keitettynä. Ja jos ei ole, ne on mummon keittämiä. Ilman ylikiehumista tietenkin.


      • Repohanska

        Happamia Éllun pihjalanmarjat:/


      • Repohanska kirjoitti:

        Happamia Éllun pihjalanmarjat:/

        Ja ilmeetkin sen mukaisia. Ei pie pureksia mitä sattuu :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Ja joku kiehuu omissa mehuissaan.

        Mää oon taas ihan varma, että bimbbiksellä on omat marjamehutkin keitettynä. Ja jos ei ole, ne on mummon keittämiä. Ilman ylikiehumista tietenkin.

        "Myös "Elisakettu" on kiva ja ihana nainen! Ja monta muuta täältä löytyisi, jos oikein etsisi! :) Ja minä tykkään vielä oy bimbo ab:sta! :D "

        Tuolla aikaisemmin kirjoitin elisaketusta ja oy bimbo ab:sta. Molemmat ovat ihania ja minun tietojeni mukaan naisia! Älkää kiusatko heitä!

        Hyvää yötä! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        "Myös "Elisakettu" on kiva ja ihana nainen! Ja monta muuta täältä löytyisi, jos oikein etsisi! :) Ja minä tykkään vielä oy bimbo ab:sta! :D "

        Tuolla aikaisemmin kirjoitin elisaketusta ja oy bimbo ab:sta. Molemmat ovat ihania ja minun tietojeni mukaan naisia! Älkää kiusatko heitä!

        Hyvää yötä! :)

        *pärskis* :-D

        en minä oo ihana enkä kiva....

        Hommasit sitten meille ihan ilmaista "mainosta". Kiitos siitäkin vähästä.

        Hyvää yötä (senkin kelmi :P) :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        *pärskis* :-D

        en minä oo ihana enkä kiva....

        Hommasit sitten meille ihan ilmaista "mainosta". Kiitos siitäkin vähästä.

        Hyvää yötä (senkin kelmi :P) :-D

        Minä vain vastasin tuolla "palstan ihanat naiset", jotka ovat varmasti naisia, että elisakettu on ihana. Kirjoittelit monta viikko sitten niin kivasti, että oli pakko laittaa Sinut myös sinne!

        Hyvää yötä Sinullekin kettu-kelmi! :D Olet ihana!


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Mitä viikonloppuun kuuluu? Vieläkö on pikkujoulukeikkoja? :)

        Pikkujoulukeikka viimeine joulukuus on.


      • omamehu kirjoitti:

        Mitäpä sulla ei olis

        Puuttuu paljon.


      • Repohanska kirjoitti:

        Happamia Éllun pihjalanmarjat:/

        Pihlajanmarjoist happamuus alenee, kun käyttää ne pakastimes ajan kahden viikon & mehustaa sit.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ja joku kiehuu omissa mehuissaan.

        Mää oon taas ihan varma, että bimbbiksellä on omat marjamehutkin keitettynä. Ja jos ei ole, ne on mummon keittämiä. Ilman ylikiehumista tietenkin.

        Mehu-Maija o paree


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Pikkujoulukeikka viimeine joulukuus on.

        Mitä muuten kuuluu?

        Itse tässä viikko sitten sunnuntaina tunnustin varmuuden vuoksi, että olen mies, kun minua yleisesti luultiin naiseksi. Toivottavasti tämä ei haittaa? Anteeksi sen, että sinuakin vähän johdin harhaa esimerkiksi kertomalla teekkariystävästä, jonka kanssa pelasin sulkapalloa, tennistä ja kokeilin golfia. Sanoin, että ei ollut poikakaverini, minkä perusteella voi tehdä johtopäätöksen, että olen nainen.

        Alussa minua alettiin pitämään naisena, minkä takia aloin vähän esittämään naista, jotta käsitys vain vahvistuisi. Ehkä tämä valintani oli tyyliseikka niin kuin sinun tyylisi puhua täällä! Kertaakaa en suoraan tainut sanoa olevani nainen, mutta melkein kaikilla oli kumminkin käsitys naiskirjoittajasta. Joku kyllä kerran haukkui sovinistiksi.

        Jos sinua ei vaivaa tämä sukupuolenvaihdos niin voimme jatkaa kirjoitteluamme, sillä minua ainakin kiinnostaa jatkaa! :)


      • putkaolosuhteet---
        PiccoloTrumpetti kirjoitti:

        Tiättyki poliisimiähet mämmyn tuntee

        Joka ilta kun mämmy sammuu
        Ja poliisit putkahan vie
        Wanhaa mämmy mummuu
        Niin liukas on maailman tie

        .

        "Putkaolosuhteissa olisi maasssamme vielä paaaaljon parannettavaa"

        "Monessa putkassa on jääkylmä betonilattia me palellumme"

        har

        .


      • El_pimpo_ab

        Mullon nii paljo traanii

        Ettei tule vilu liki

        Tissiliiviki pois

        Ku tulee hiki

        Harri tärisee vilust

        Mull hiki valuu pilust


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Mitä muuten kuuluu?

        Itse tässä viikko sitten sunnuntaina tunnustin varmuuden vuoksi, että olen mies, kun minua yleisesti luultiin naiseksi. Toivottavasti tämä ei haittaa? Anteeksi sen, että sinuakin vähän johdin harhaa esimerkiksi kertomalla teekkariystävästä, jonka kanssa pelasin sulkapalloa, tennistä ja kokeilin golfia. Sanoin, että ei ollut poikakaverini, minkä perusteella voi tehdä johtopäätöksen, että olen nainen.

        Alussa minua alettiin pitämään naisena, minkä takia aloin vähän esittämään naista, jotta käsitys vain vahvistuisi. Ehkä tämä valintani oli tyyliseikka niin kuin sinun tyylisi puhua täällä! Kertaakaa en suoraan tainut sanoa olevani nainen, mutta melkein kaikilla oli kumminkin käsitys naiskirjoittajasta. Joku kyllä kerran haukkui sovinistiksi.

        Jos sinua ei vaivaa tämä sukupuolenvaihdos niin voimme jatkaa kirjoitteluamme, sillä minua ainakin kiinnostaa jatkaa! :)

        Haitenne ei tuo & minul ajoittain kutka* pien ettet nainen oo.

        *aistimus


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Haitenne ei tuo & minul ajoittain kutka* pien ettet nainen oo.

        *aistimus

        Kiva kuulla. Oikeastaan melko sukupuolineuraalisti minä sinulle kirjoitin, että olisi itselläni saattanut olla aavistus mieskirjoittajasta.

        Tuskin tämä paljoin muuttaa kirjoittelua, sillä sen verran pitkään tulimme kirjoitelleeksi. Katsotaan miten asiat menee eteenpäin.

        Onko puolisolle ja lapsille jo joululahjoja mietitty? Minä ostin siskoni silmäterälle, neljävuotiaalle tytölle, joululahjaksi Lumikki prinsessanuken! :) Hän on prinsessafani, joka on ilmeisesti onnellinen uudesta nukestaan! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Kiva kuulla. Oikeastaan melko sukupuolineuraalisti minä sinulle kirjoitin, että olisi itselläni saattanut olla aavistus mieskirjoittajasta.

        Tuskin tämä paljoin muuttaa kirjoittelua, sillä sen verran pitkään tulimme kirjoitelleeksi. Katsotaan miten asiat menee eteenpäin.

        Onko puolisolle ja lapsille jo joululahjoja mietitty? Minä ostin siskoni silmäterälle, neljävuotiaalle tytölle, joululahjaksi Lumikki prinsessanuken! :) Hän on prinsessafani, joka on ilmeisesti onnellinen uudesta nukestaan! :)

        Ei mietitty mtään lahjoi, paitsi muksuille.

        Muksaa viikonloppuu


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Ei mietitty mtään lahjoi, paitsi muksuille.

        Muksaa viikonloppuu

        Hyvää viikonloppua myös Sinulle! Itsekin olen miettinyt lahjoja vain lapsille! :)

        Joko on hankittu jotain lapsille vai onko shoppailu vielä edessä?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Hyvää viikonloppua myös Sinulle! Itsekin olen miettinyt lahjoja vain lapsille! :)

        Joko on hankittu jotain lapsille vai onko shoppailu vielä edessä?

        Lahjalistoi muksujen tehty sukulaisille.

        Mulle riittää kangasta pakka tai kaks. Puolisolle... vielä tiedä en.


      • TÄHTI92
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Lahjalistoi muksujen tehty sukulaisille.

        Mulle riittää kangasta pakka tai kaks. Puolisolle... vielä tiedä en.

        Mitä kankaasta aiot tehdä - verhoja vai jotain vaatteita? Itse en paljon ompelemista harrasta kuin jotain korjausompeluita. Sinä siis harrastat jotain ompelua ompelukoneella? Vaatteita? Puhuit jotain omasta mallistosta? :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Mitä kankaasta aiot tehdä - verhoja vai jotain vaatteita? Itse en paljon ompelemista harrasta kuin jotain korjausompeluita. Sinä siis harrastat jotain ompelua ompelukoneella? Vaatteita? Puhuit jotain omasta mallistosta? :)

        Pikkusest lähtien, vaatteit itse tehny oon. Pukuompelijakski opiskelin, mut firma mis työskentelin, konkkaan meni. Vaihdoin sitten alaa.
        Paidat, housut, hameet, kesätakit jne. itse teen. Talvitakit eri juttu, saan äidin vanhoja.
        Laatu materiaalin vaihtunu vain on, muksuna pakka maksoi pakka alta satasen, nyt neliömetri kangasta maksaa satasen yli.
        Ompelukonetta harvoin käytän, saumuria enemmän.
        & oma mallisto se on, itse kun tekee.

        Muksaa lauantait


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Pikkusest lähtien, vaatteit itse tehny oon. Pukuompelijakski opiskelin, mut firma mis työskentelin, konkkaan meni. Vaihdoin sitten alaa.
        Paidat, housut, hameet, kesätakit jne. itse teen. Talvitakit eri juttu, saan äidin vanhoja.
        Laatu materiaalin vaihtunu vain on, muksuna pakka maksoi pakka alta satasen, nyt neliömetri kangasta maksaa satasen yli.
        Ompelukonetta harvoin käytän, saumuria enemmän.
        & oma mallisto se on, itse kun tekee.

        Muksaa lauantait

        Hienoa! :) Jos tekee itse niin taitaa tulla mieleisiä vaatteita, omalla mallistolla. :) En tiennytkään, että tätä nykyä kankaat on noin kalliita. Itseäni nyt vähän harmittaa se, että minulla ei ole ompelukonetta, sillä pitäisi korjata yksi talvihanskan ratkennut sauma. Ompelukoneella se kävisi nopeasti ja kätevästi, mutta nyt joutuu tänään tekemään sen käsipelillä. Pitkän sauman parsiminen vie aikaa.

        Hyviä lauantaita. Se talvi tulikin tänään yllättäin tai oikeastaan jo eilen. Nähdään! :)

        Teetkö myös vaatteita lapsillesi?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Hienoa! :) Jos tekee itse niin taitaa tulla mieleisiä vaatteita, omalla mallistolla. :) En tiennytkään, että tätä nykyä kankaat on noin kalliita. Itseäni nyt vähän harmittaa se, että minulla ei ole ompelukonetta, sillä pitäisi korjata yksi talvihanskan ratkennut sauma. Ompelukoneella se kävisi nopeasti ja kätevästi, mutta nyt joutuu tänään tekemään sen käsipelillä. Pitkän sauman parsiminen vie aikaa.

        Hyviä lauantaita. Se talvi tulikin tänään yllättäin tai oikeastaan jo eilen. Nähdään! :)

        Teetkö myös vaatteita lapsillesi?

        Tuttu TV:st esim. Kill Arman = Arman Alizad on suomalainen vaatturi, toimittaja, tuottaja ja juontaja.
        Haastattelus jossain juorus hän, hänel ei varaa vaatteisiin samoihin, joit asiakkailleen tekee.
        Vaatteet arkeen materiaalist halvemmast.

        Muksuil tarvii arkivatteit tehdä ei, sukulaisilt & frendeilt paljon saatu.
        Paljon eteenpäin antanut myös olen.
        Juhliin kyl muksuille vaatteet teen, vaikka nopeaan kasvavat ulos niist.

        Täält lumet sulaneet, tänään hieman tullut on.

        Ekaa adventtii ihanaa sinne


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Tuttu TV:st esim. Kill Arman = Arman Alizad on suomalainen vaatturi, toimittaja, tuottaja ja juontaja.
        Haastattelus jossain juorus hän, hänel ei varaa vaatteisiin samoihin, joit asiakkailleen tekee.
        Vaatteet arkeen materiaalist halvemmast.

        Muksuil tarvii arkivatteit tehdä ei, sukulaisilt & frendeilt paljon saatu.
        Paljon eteenpäin antanut myös olen.
        Juhliin kyl muksuille vaatteet teen, vaikka nopeaan kasvavat ulos niist.

        Täält lumet sulaneet, tänään hieman tullut on.

        Ekaa adventtii ihanaa sinne

        Kiitos viestistäsi ja toivotuksestasi! Hyvää adventtia myös sinne!

        Arvelinkin, että lapsillesi et mahdollisesti tee vaatteita, sillä he tosissaan kasvavat pian niistä ulos!

        Elämäni muuten tänään järkytti uutinen, että Nuuskamuikkunen on Pikku Myyn veli. Molempien äiti on Tove Janssonin satumaailmassa Mymmeli. Mitenkä sinä suhtaudut tähän uutiseen vai onko Muumit yksi hailee? Itse seurasin Muumeja innossani yhden ystävän luona silloin, kun niitä tuli televisiosta 90-luvulla! Onko sinulle Muumit tuttu ja mitä pidät niistä?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuuskamuikkunen


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi ja toivotuksestasi! Hyvää adventtia myös sinne!

        Arvelinkin, että lapsillesi et mahdollisesti tee vaatteita, sillä he tosissaan kasvavat pian niistä ulos!

        Elämäni muuten tänään järkytti uutinen, että Nuuskamuikkunen on Pikku Myyn veli. Molempien äiti on Tove Janssonin satumaailmassa Mymmeli. Mitenkä sinä suhtaudut tähän uutiseen vai onko Muumit yksi hailee? Itse seurasin Muumeja innossani yhden ystävän luona silloin, kun niitä tuli televisiosta 90-luvulla! Onko sinulle Muumit tuttu ja mitä pidät niistä?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuuskamuikkunen

        Tiesin jo, Muumipapan uroteot-teokses selviää se. Siinki joko veli tai velipuol.
        Muksuille luettu & joskus lastenvahtina lukeneena.

        Sit ku muksujen nopeesti nukahtaa haluu, käteen joku asiakirja & uni heil nopsaan tulee.


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Tiesin jo, Muumipapan uroteot-teokses selviää se. Siinki joko veli tai velipuol.
        Muksuille luettu & joskus lastenvahtina lukeneena.

        Sit ku muksujen nopeesti nukahtaa haluu, käteen joku asiakirja & uni heil nopsaan tulee.

        Minä pidin jostain syystä Tove Janssonin tyyliä lasten kirjoissa vähän pelottavana lapsena. Tietysti japanilaisten piirtämä Muumilaakson tarinoita on vähän eri tyylistä eikä peloita. Sinä taidat olla oikea Muumi-asiantuntija, sillä minulle tuo tieto oli uutta tuo Pikku Myy ja Nuuskamuikkusen sisaruus. Ilmeisesti he ovat sisarpuolia, yhteinen äiti.

        Ymmärsinkö oikein sinä luet jotain asiakirjaa lapsille ja he nukahtavat nopesti. Mitä tarkoittaa tässä yhteydessä asiakirja? Oy Bimbo Ab:n kauppakirjaa vai jotain muuta asikirjaa heille luet? ;)

        Hyvää sunnuntaita! Itseni pitää vielä tänään vähän ommella sitä mainitsemaani talvihanskaa. Eilen jäi ompelut tekemättä! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Minä pidin jostain syystä Tove Janssonin tyyliä lasten kirjoissa vähän pelottavana lapsena. Tietysti japanilaisten piirtämä Muumilaakson tarinoita on vähän eri tyylistä eikä peloita. Sinä taidat olla oikea Muumi-asiantuntija, sillä minulle tuo tieto oli uutta tuo Pikku Myy ja Nuuskamuikkusen sisaruus. Ilmeisesti he ovat sisarpuolia, yhteinen äiti.

        Ymmärsinkö oikein sinä luet jotain asiakirjaa lapsille ja he nukahtavat nopesti. Mitä tarkoittaa tässä yhteydessä asiakirja? Oy Bimbo Ab:n kauppakirjaa vai jotain muuta asikirjaa heille luet? ;)

        Hyvää sunnuntaita! Itseni pitää vielä tänään vähän ommella sitä mainitsemaani talvihanskaa. Eilen jäi ompelut tekemättä! :)

        Mikäli kertaa tarvii jotain duuniasiaa, papereit sen.
        Joskus muumeja sovellettuina luen, joskus sanan poimin jostain & siit satuu iltaan kehittelen. Kertomuksen yksinkertainen hyvä olla on, juoni kadota muuten sattaa. Max 3 henkilöö.

        Ompelus muista = tihee pisto paremmin pitää kuin harva.
        Halpatuontivaatteis pistos harva on & materiaalis kudonta harvempi.


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Mikäli kertaa tarvii jotain duuniasiaa, papereit sen.
        Joskus muumeja sovellettuina luen, joskus sanan poimin jostain & siit satuu iltaan kehittelen. Kertomuksen yksinkertainen hyvä olla on, juoni kadota muuten sattaa. Max 3 henkilöö.

        Ompelus muista = tihee pisto paremmin pitää kuin harva.
        Halpatuontivaatteis pistos harva on & materiaalis kudonta harvempi.

        Tuli ommeltua jo. Aluksi laitoin vähän harvemmalla, mutta loppu oli tiheätä pistoa. Kiitos neuvosta. Pitää muistaa. Yleensä korjatessa olen tehnyt tiheämpää pistoa kuin alkuperäisessä.

        Sisko luki tässä pojalleen C.S.Lewisin Narnian tarinoita. Ehkä ne ovat sitten hyviä, kun lapset ovat kouluikäsiä.

        Mitä satuja luet lapsillesi? Taidat keksiä omasta päästä lisää?


    • käsirunoilija

      Mee hintti korpeen ja vedä käteen

    • Mä ain oon haaveillut flyygelist hyvästä...

      • PelimanniAnzzy

        Jaaa mämmy eimukamas tiijäkkkää
        Flyygelitorvee:)
        Semmone on puhalĺinpeli
        Eikä mikään pimputusvehje

        Osaax mämmmy kellopelii pimputtaa?


      • Mie_niin_HALUISIN-

        .

        "Mie niin # HALUISIN # oman flyygelin tänne navetan katolle"

        har!!1

        .


      • EnnioMorricone92

        Harri0 hyvä

        Flyygelipiano eikää pehmeä-ääninen
        Flyygelitorvikaan vaskipuhallin sovellu
        Nazien marssi
        musaan e.
        Voi0shit kyllä kokeilla mehikaanien
        Trump,ettia pirunkvinttitrioleina


    • Läskibassoämmä

      Järkkyä!111111

      MummuMämmymme on kadonnu,h
      Juapporeissul..........

      • KGBagentti92

        Mämmystä saatu havainto
        Moskovañ joint käryn piireissä
        Ämmä elää vielä ja voi hyvin Moskovassa


      • KGBagentti92 kirjoitti:

        Mämmystä saatu havainto
        Moskovañ joint käryn piireissä
        Ämmä elää vielä ja voi hyvin Moskovassa

        Snadisti muuttunut Moskova on, metsää & vihreyt ympärilläin on


      • Hospotipomiloi92

        Bimbbuliseni !,,111111

        Tule heti takaisin Lohjan böndelle
        Elämään ihmisixi

        Penskas tartte tissii ja pasistiJaska
        pilua......

        Mää olen koht sen hippikommuunin
        Ovella polliisin sinisellä Ladaalla
        Hyppää kyytiin
        Mää vien suntj Lohjaalle!1111


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      271
      9047
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      15
      2826
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      56
      2076
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      356
      1847
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1798
    6. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1789
    7. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      39
      1749
    8. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1744
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      160
      1704
    10. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1701
    Aihe