Nimenhuuto..

..ja mitä kuuluu/touhuat?

78

263

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuluu hyvää musaa reteoista ja touhuilen jotain mikä ei kuulu sulle.

      • Eli kerrot vain epäsuoraan palstalaisille touhuilujasi. Tää on jo tiedossa; palstailet, kuuntelet musiikkia (et kertonut mikä on hyvää), olet liivimalli ja kaipaat aina vaan jotain einsteinia.


      • elisakettu kirjoitti:

        Eli kerrot vain epäsuoraan palstalaisille touhuilujasi. Tää on jo tiedossa; palstailet, kuuntelet musiikkia (et kertonut mikä on hyvää), olet liivimalli ja kaipaat aina vaan jotain einsteinia.

        Onko liivimalleissa jotain vikaa sun mielestä?


      • Pienivalkoinenvalhe kirjoitti:

        Onko liivimalleissa jotain vikaa sun mielestä?

        Äkkiseltään katottuna ei ole mitään moitittavaa. Riippuu tietysti aina siitä, kutittaako pitsit tai hakaset.


    • Linux_mediacenter--

      .

      "Pystyttelen tässä linux mediacenteriä pystyyn ihan vaan lämpimikseni"

      har-har

      .

      • elvis lehtinen "säästää" sähkölaskussa? No lämpeehän se mökki noinkin.


      • nooei---

        .

        "Noo ei sen kanssa niin hiki tule :) "

        "Mut katselen keräämisiäni youtube videoita elisaviihteen boxilla kun siinä on monen hyödyttömän asian lisäksi mediacenter toiminto eli jos jossakin kannettava koneella mediajako päällänsä voi sen kautta katsella niitä videoita isolta television kuva ruudulta "

        har

        .


      • nooei--- kirjoitti:

        .

        "Noo ei sen kanssa niin hiki tule :) "

        "Mut katselen keräämisiäni youtube videoita elisaviihteen boxilla kun siinä on monen hyödyttömän asian lisäksi mediacenter toiminto eli jos jossakin kannettava koneella mediajako päällänsä voi sen kautta katsella niitä videoita isolta television kuva ruudulta "

        har

        .

        Sun pitää saada koko maailma kerralla. Senkin ahmatti :)


      • nooohhh---

        .

        "Se nyt on vain sellaista terapia puuhastelua kovan maailman vastakohdaksi :)"

        "Lisäksi huomasin että linuxilla sen sai toimimaan monipuolisemmin ja jopa helpommin kuin windows media player share -toiminnon joka on vähän rajoitettu (ms:n omiin formaatteihin oletuksena)"

        har

        .


      • nooohhh--- kirjoitti:

        .

        "Se nyt on vain sellaista terapia puuhastelua kovan maailman vastakohdaksi :)"

        "Lisäksi huomasin että linuxilla sen sai toimimaan monipuolisemmin ja jopa helpommin kuin windows media player share -toiminnon joka on vähän rajoitettu (ms:n omiin formaatteihin oletuksena)"

        har

        .

        Hyvä mainosmies susta tulee. Toisaalta taas, oma harrastushan se on.


    • Murre__

      Teen karvalakkia punaketun turkista

      • Onko mustiin kapi iskenyt kun ei omat karvat riitä?


      • Turkkurinkoira

        Tekee myyntiin kirpparille

        Tulex mun kaa mehtään?=)
        4


      • Turkkurinkoira kirjoitti:

        Tekee myyntiin kirpparille

        Tulex mun kaa mehtään?=)
        4

        No onneksi lakkia eikä lapasia.

        Kiitos vaan kutsusta mutta käytiin jo lenkillä kotipedon kanssa.


    • Miks oo mä en, ois maailmankiekka tiedos ollu kera bändin ulkomaalaisen. Enhän vuodeks mä y jättää voi, saati duuniain.
      Viestii taks stikkasin, pistokeikkoi tehdä voin Muksujain vuodeks jättää en voi. Tuskin tilaus tulee. ********** ******** & ******

      Juuh, käyty saunas & pian muksut tutimaan laitetaan.

      • Ou. Vaikka harmittaa, niin pitää vaan uskoa, että uusi tilaisuus/toinen tulee. Sitten kun on sen oikea aika.

        Nyt on oikea aika tehdä muuta. <3


      • elisakettu kirjoitti:

        Ou. Vaikka harmittaa, niin pitää vaan uskoa, että uusi tilaisuus/toinen tulee. Sitten kun on sen oikea aika.

        Nyt on oikea aika tehdä muuta. <3

        Pyynnön tulles, paljon suretti. Aatella, vuos maailmaa pitkin. Nyyh!
        Tuntien itsein, muksut tärkeempii & sit duuni. Musa kuiteski harrastus.
        Blondien keikat mua ilman sujuis. Firma pärjäis e.

        Oho, Iltasatu kertomusaika. Öit


      • aikavaikeeta

        Niin jos toinen reissaa niin mihin tarvitaan suhdetta.


      • aikavaikeeta kirjoitti:

        Niin jos toinen reissaa niin mihin tarvitaan suhdetta.

        Merimiehilt tuota kysyy voi.


      • PortofAmsterdam
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Merimiehilt tuota kysyy voi.

        Merimiehet pokaaavaat satamissa

        "Perhetyttöjä"


    • outorunoilija

      Calvadospullon korkki hajosi, joten joudun juomaan koko pullon samantien (250 cl) joten olen huomenna päänsäryssä.
      Piti mennä tapaamiseen, mutta oli flunssanalkua, joten vedin pizzan ääntä kohti ja nyt katson Uuno armeijan leivissä äänettömänä. Ei voisi mennä huonommin, vaikka tietää, että voisi mennä.
      Tubesa soi juuri nyt
      https://www.youtube.com/watch?v=GuDSJv_XwNE
      Backyard Babies - Dysfunctional Professional

      • outorunoilija

        Ai niin, istun nakuna koneen ääressä, joten eipäs vilkuilla.
        Eikä voi kuin laulaa "Mulla on kakskyt senttii taskussa vain. Siihen sinä et suostu edes vilkaisemaan..." (Popeda)


      • Et muistanut sitten pestä tarpeeksi ahkerasti niitä käsiä ja menit vielä viinaa juomaan. Kai sitä calvadosia keitoksi voi kutsua. Saat sekaan ainakin banaanikärpäsiä.

        Veikö pikkulinnut vaatteetkin päältä? Joko nautit sen 250cl? Flirttailet senkin kelmi :)


      • outorunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Et muistanut sitten pestä tarpeeksi ahkerasti niitä käsiä ja menit vielä viinaa juomaan. Kai sitä calvadosia keitoksi voi kutsua. Saat sekaan ainakin banaanikärpäsiä.

        Veikö pikkulinnut vaatteetkin päältä? Joko nautit sen 250cl? Flirttailet senkin kelmi :)

        Hitttshi(t) calvados loppui, on enää Kossua ja Vichyä ja juon Vichyä raakana. Iso pusu Ellulle, mitä selvin päin en gentlemannina tekisi.


      • outorunoilija kirjoitti:

        Hitttshi(t) calvados loppui, on enää Kossua ja Vichyä ja juon Vichyä raakana. Iso pusu Ellulle, mitä selvin päin en gentlemannina tekisi.

        Sinua ei tunnu karvaisuuteni kovin haittaavan. No mitäpä sitä ei kännissä tekisi.


    • Hep! Täällä ollaan. :)
      Istun koneella lukemassa s-posteja ja nettilehtiä. Musa soi taustalla (playlistalta). Kupissa teetä.

      Tämä soi. Kävin sen nopsaan hakemassa juutuubista, parempaa videota ei nyt tähän hätään löytynyt.

      ~ Julieta Venegas - Pa' Bailar ~
      https://www.youtube.com/watch?v=IKG9v7W08uA

      • No moi jorma!

        Ps. Eipä ollu kummonen biisi.


      • eIisakettu kirjoitti:

        No moi jorma!

        Ps. Eipä ollu kummonen biisi.

        Haa! Olet elisaketun ilkeä kaksoisolento. Miksi olet aina palstalla kiusaamassa meitä kunnon kansalaisia?

        Itse tykkään tuosta(kin) biisistä, joten on se kummonen.


      • Tod typy piiiitkästä aikaa! Näistä sun biiseistä tulee sisko mieleen.

        Joko pikkujoulut on vietetty ja flunssat pidetty? Ja mitä saan tänä vuonna joululahjaksi?

        Minäkin laitoin teetä. Luin muuten että ilkeän elisaketun kaksoisolento...


      • elisakettu kirjoitti:

        Tod typy piiiitkästä aikaa! Näistä sun biiseistä tulee sisko mieleen.

        Joko pikkujoulut on vietetty ja flunssat pidetty? Ja mitä saan tänä vuonna joululahjaksi?

        Minäkin laitoin teetä. Luin muuten että ilkeän elisaketun kaksoisolento...

        Moikka vaan itsellesi!
        Pikkujoulut on ajoitettu joulukuun alkuun. Tiedossa on tällä hetkellä vaan yhdet pirskeet. Niissäkin on ihan tarpeeksi.
        Ei saisi udella joululahjoja etukäteen, ne ovat vielä piilossa ja salaisuuksia. Hyss!

        Heh! Usein luetun ymmärtäminen tökkii myös täällä. Täysin normimeininkiä. :))


      • tosi..typy kirjoitti:

        Moikka vaan itsellesi!
        Pikkujoulut on ajoitettu joulukuun alkuun. Tiedossa on tällä hetkellä vaan yhdet pirskeet. Niissäkin on ihan tarpeeksi.
        Ei saisi udella joululahjoja etukäteen, ne ovat vielä piilossa ja salaisuuksia. Hyss!

        Heh! Usein luetun ymmärtäminen tökkii myös täällä. Täysin normimeininkiä. :))

        Mulla ei ainuttakaan "virallista" pikkujoulua tule vietettyä taaskaan. Mutta kivat pirskeet vietettiin uusimaan kyljessä viime viikonloppuna. Luntakin vielä oli.

        Onko tuo tähti92 muuten rohmunnut sun aiemman kuvasi? Muistelen että sulla oli samanlainen joskus.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mulla ei ainuttakaan "virallista" pikkujoulua tule vietettyä taaskaan. Mutta kivat pirskeet vietettiin uusimaan kyljessä viime viikonloppuna. Luntakin vielä oli.

        Onko tuo tähti92 muuten rohmunnut sun aiemman kuvasi? Muistelen että sulla oli samanlainen joskus.

        Täällä profiilikuvat vahtelee joskus tiuhaa tahtia. En muista mitä kuvia on ollut, ei se ole rohmunut mitään minun omaa. Ne on ihan vapaassa käytössä.

        Jymähdin katsomaan katsomo.fi:stä maratoonina Roba-sarjaa, jo olemassa olevia jaksoja. Kotimaiseksi tämä on hyvä.
        http://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33005038/roba


      • tosi..typy kirjoitti:

        Täällä profiilikuvat vahtelee joskus tiuhaa tahtia. En muista mitä kuvia on ollut, ei se ole rohmunut mitään minun omaa. Ne on ihan vapaassa käytössä.

        Jymähdin katsomaan katsomo.fi:stä maratoonina Roba-sarjaa, jo olemassa olevia jaksoja. Kotimaiseksi tämä on hyvä.
        http://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33005038/roba

        Linkki uusiksi
        http://www.katsomo.fi/#!/jakso/33005038/roba/673940/petturi


      • ei.onnistu.ei
        tosi..typy kirjoitti:

        Linkki uusiksi
        http://www.katsomo.fi/#!/jakso/33005038/roba/673940/petturi

        Ilmeisesti sua pierettää?


      • tosi..typy kirjoitti:

        Täällä profiilikuvat vahtelee joskus tiuhaa tahtia. En muista mitä kuvia on ollut, ei se ole rohmunut mitään minun omaa. Ne on ihan vapaassa käytössä.

        Jymähdin katsomaan katsomo.fi:stä maratoonina Roba-sarjaa, jo olemassa olevia jaksoja. Kotimaiseksi tämä on hyvä.
        http://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33005038/roba

        Piti vain ohimennen kysäistä.

        Laitetaan sarja korvan taakse. Tosin olen aika huono katsomaan ohjelmia.

        Ja tuo sun häntäkärpänen saa nyt raidista päin näköä. *sumuttaa*


    • jano_poissss1111----

      .

      "Nyt Lasolia hota-pulverilla kera kumiankka Anzzyn!!!!!!!!!!!!!!!"

      har11!

      .

      • Eksä_Nuku_koskaan

        .

        "Kun saa kunnolla unta palloon se on kuin veis rahaa pankkihin sanoo mietaakin"

        har!11

        .


    • FuckTheNickName

      Tuskin täällä on ketään muuta hereillä paitsi ne mt-potilaat...

      Mut hyvää kuuluu. Juon just nää vikat brenkut veke ja sit alkaa taas terveellinen elämä. Luovuutta pukkaa taas vaihteeks jostain ihme mestoista, mut aika synkkää stuffia. Toisaalta sitähän se aina mun tapauksessa silloin kun sitä tulee...

      Tragedy is the shining sun
      the heat it brings and blinds you down
      worns you up and pulls you down
      you're all too lost, can't find your way out

      Out of this light that blinds
      And gives you sighs
      Of better places where' light don't shine
      just darkness in the blackened hole
      keep movin' on to save your soul...

      Äh... En mä osaa. Enkä enää tänne kirjoittakaan pahemmin lisää. En ole kirjoittanut tänne vuosikausiin ja kun etusivua vähän vilkaisi niin ihan hyvä ratkaisu ollut. Pitäkää tunkkinne... :)

      https://www.youtube.com/watch?v=p9kbj_aeO2k

      • eipäs.kun

        Pitäkää tukinikkinne.


      • Eikä pietä. Eikä nyt aleta prinsessaksi siellä :)

        Mulla on sellainen tunne, että luovuus ottaa kiinni enempi turhautumisesta, kuin ympäristöstä. Sitä on vain helpompi syyttää. Jää omien ajatustensa tai pakkomielteidensä vangiksi, jotenkin.

        Muistui mieleen yksi juttu. Aikaa sitten; olin aika ulalla mitä helvettiä tällä elämällä teen, kun olin sotkenut asiat kunnolla joka suuntaan. Fillaroidessani jossain hatun erämaassa huomasin että kunto oli parempi kuin koskaan. Sitten huomasin että jos tämän olen pystynyt tekemään, pystyn tekemään mitä tahansa. Jostain kumman syystä huomasin haluavani myös poliisiksi.

        Vaikka se halu yhteen juttuun meni, niin tuli jotain muuta tilalle. Tärkeintä ehkä siinä oli se, että tajusi tämän: tavoitteisiin on monta tietä, pääasia että antaa aikaa itselle ja on halu pyrkiä niihin.

        Minä en koskaan ole ollut niin kiinnostunut musiikista, että ymmärtäisin. Mutta sun kanssa oli kiva keskustella. Ja just sen takia, ettei tarvitse jäädä omien päähänpinttymiensä vangiksi.


    • Katson ja kuuntelen aamulla VideoHits 1 Classic kanavaa, jossa on parhaimmillaan viime vuosikymmenen hittejä. Makaan sängyssä peiton alla vielä yöpuvussa ja kirjoittelen kannettavalla tänne tekstejä.

      Tänä aamuna kuuluu hyvää ja odotan tänään paria ystävää luokseni katsomaan Manchesterin ja Arsenalin välistä jalkapallo-ottelua. Valitettavasti joku perui kuoroharjoitusten takia ystävistä tulonsa, miksi kovin paljon vieraita ei tänään tule. Kiva on tavata kavereitaan, vaikka kaikki eivät tällä kertaa tule paikalle.

      Miehenä haaveilen myös yhdestä nuoresta naisesta, sillä on viime näkemisen jälkeen pyörinyt mielessäni. Olen häneen ihastunut ja suurin haluni tällä hetkellä on tavata hänet jälleen. Jotenkin kaipaa sitä viimekertaista silmiin katseluhetkeä ja hänen kauniita silmiään hymyineen! :D

      • mitä.helv

        Miehenä?


      • KEINOTÄHTI92

        Nokkavan ja kaikkitietävän pissaliisan
        Tunnistaa hölöttämisestä


      • KEINOTÄHTI92 kirjoitti:

        Nokkavan ja kaikkitietävän pissaliisan
        Tunnistaa hölöttämisestä

        Edellä kirjoittanut keinotähti92: "Nokkavan ja kaikkitietävän pissaliisan
        Tunnistaa hölöttämisestä "

        Pillaliisa on samaa kuin pissis, jota en ole. En ole enää tuossa ikähaitarissa. Olen lisäksi miespuolinen. Humalassa en ole koskaan tai ollut sen jälkeen, kun täytin 21-vuotta. Tai oikeastaan kerran olin, mutta se oli vahinko tapaus. Eilen oli tänne kirjoittaessani vähän alholinvaikutuksen alaisena, mutta en humalassa. Iän ja sukupuoleni suhteen en voi olla pissis, vaikka on seuraavan mukaan poikakin voi olla pissis. En ole enää poika vaan mies. :)

        "pissis = 12-18 vuotias teini (tämä ikähaarukka on toki hyvin epätarkka, sillä koko ajan syntyy yhä nuoreimpia sekä vanhempia pissiksiä)

        sanasta pissis tuli aikasemmin useimmiten mieleen tyttö, mutta nykyään pissis voi yhtä hyvin olla poika. pissis on yleensä kännissä, mutta myös selvin päin hyvin äänekäs ja käyttää mahdollisimman paljon kirosanoja. pissikset myös itkee usein (kts. itkuraivarit) ja kiroaa x-poika/tyttöystävää ja kuinka paska kyseinen henkilö on.

        pissis-tyttö meikkaa ennen joka ikistä tapahtumaa, ja meikkiä on aina vähintään 3 kertaa enemmän kuin tarpeellista. pukeutuminen on mahdollisimman lutkamaista, viimeisin huuto on legginsit ja yöpaitamainen mekko.

        pissis-poika pukeutuu hm-vaatteisiin, kaulus on aina taitettu ylös, farkut on tiukat mutta niitä pitää kuitenkin roikottaa vähän, ja lahkeet ovat aina sukkiin tungettu. pissis-poika on hyvin suojeleva hiuksiaan kohtaan, hän käyttää yleensä pipoa säällä kuin säällä mutta pipo on aina sijoitettu päässä niin että lippatukka otsassa pääsee kurkkimaan ulos.

        pissikset halaavat liian usein."

        https://www.urbaanisanakirja.com/word/pissis/


      • Diplomihölöttäjä

        Hölöhölölö


      • pissisrunoilija
        TÄHTI92 kirjoitti:

        Edellä kirjoittanut keinotähti92: "Nokkavan ja kaikkitietävän pissaliisan
        Tunnistaa hölöttämisestä "

        Pillaliisa on samaa kuin pissis, jota en ole. En ole enää tuossa ikähaitarissa. Olen lisäksi miespuolinen. Humalassa en ole koskaan tai ollut sen jälkeen, kun täytin 21-vuotta. Tai oikeastaan kerran olin, mutta se oli vahinko tapaus. Eilen oli tänne kirjoittaessani vähän alholinvaikutuksen alaisena, mutta en humalassa. Iän ja sukupuoleni suhteen en voi olla pissis, vaikka on seuraavan mukaan poikakin voi olla pissis. En ole enää poika vaan mies. :)

        "pissis = 12-18 vuotias teini (tämä ikähaarukka on toki hyvin epätarkka, sillä koko ajan syntyy yhä nuoreimpia sekä vanhempia pissiksiä)

        sanasta pissis tuli aikasemmin useimmiten mieleen tyttö, mutta nykyään pissis voi yhtä hyvin olla poika. pissis on yleensä kännissä, mutta myös selvin päin hyvin äänekäs ja käyttää mahdollisimman paljon kirosanoja. pissikset myös itkee usein (kts. itkuraivarit) ja kiroaa x-poika/tyttöystävää ja kuinka paska kyseinen henkilö on.

        pissis-tyttö meikkaa ennen joka ikistä tapahtumaa, ja meikkiä on aina vähintään 3 kertaa enemmän kuin tarpeellista. pukeutuminen on mahdollisimman lutkamaista, viimeisin huuto on legginsit ja yöpaitamainen mekko.

        pissis-poika pukeutuu hm-vaatteisiin, kaulus on aina taitettu ylös, farkut on tiukat mutta niitä pitää kuitenkin roikottaa vähän, ja lahkeet ovat aina sukkiin tungettu. pissis-poika on hyvin suojeleva hiuksiaan kohtaan, hän käyttää yleensä pipoa säällä kuin säällä mutta pipo on aina sijoitettu päässä niin että lippatukka otsassa pääsee kurkkimaan ulos.

        pissikset halaavat liian usein."

        https://www.urbaanisanakirja.com/word/pissis/

        Minulla oli pitkään tallessa "Miten elää naisten kanssa" leike, mikä käsitteli pissiksiä. Siinä mainittiin, että joillain pissielämä jatkuu aikuisikään asti ja työelämässä sijoittuvat kunnallisiin palvelustehtäviin, joiden yleisin vastaus on "Vit**uks siinä valitat".

        Jotkut pääsee jopa huoltoasemalle töihin
        https://www.youtube.com/watch?v=dc1ds19fY24


      • pissisrunoilija kirjoitti:

        Minulla oli pitkään tallessa "Miten elää naisten kanssa" leike, mikä käsitteli pissiksiä. Siinä mainittiin, että joillain pissielämä jatkuu aikuisikään asti ja työelämässä sijoittuvat kunnallisiin palvelustehtäviin, joiden yleisin vastaus on "Vit**uks siinä valitat".

        Jotkut pääsee jopa huoltoasemalle töihin
        https://www.youtube.com/watch?v=dc1ds19fY24

        En ole perehtynyt pissiksien elämään, sillä en ole pissis ja örisen lähinnä miesporukassa katsoen futista isokokoisena miehenä. Uudenvuodenaattona meinaan järjestää bileet, jossa on jalkapalloa, syömistä ja 1,5 litraa Ampiaista jonkinlaisena boolina. Niissä bileissä miehet ovat reilusti yli 20-vuotiaita ja eivät missään suhteessa muistuta pissiksiä.


      • Seuraat pelejä? Itte en seuraa, mutta kannatan ManCityä.

        Sun pitää toimia niinkuin elisamummu sanoo muillekin, eli pyydät vaan nätisti sitä ihastustasi treffeille.


      • elisakettu kirjoitti:

        Seuraat pelejä? Itte en seuraa, mutta kannatan ManCityä.

        Sun pitää toimia niinkuin elisamummu sanoo muillekin, eli pyydät vaan nätisti sitä ihastustasi treffeille.

        No minä en kannata Manchester Unitedia eli voimme olla vielä hyvissä väleissä! ;) Mikä sai kannattamaan Cityä? Itse meinasin tässä kannattamaan sitä, koska en ollut oikeastaan minkään Valioliigajoukkueen kannattaja. Mutta jotenkin Manchester Cityn kannattaminen jäi alkuunsa. Kannatan vain Real Madridia, enkä sitäkään niin intohimoisesti. Liverpool-matseja katson jostain syystä, mutta en ole sen kannattaja. Viime kauden Leicester-matseja seurasin mielenkiinnolla, mutta en ryhtynyt faniksi! :)

        En meinaa sitä nuorta naista heti treffeille pyytää vaan jotain rakentaa ennen sitä. Se on meillä katselun ja hymyilyn tasolla. Katselemme toisiamme silmiin. Hän on lukiossa kolmannella luokalla ja minä olen yliopistossa opintojeni loppupuolella. Meillä on monta vuotta ikäeroa, mistä on vähän haittaa ilmeisesti. Ongelmana on se, että missä hänet tapaisin. Tiedän sen lukion missä hän opiskelee, mutta hävettää mennä sinne huhuilemaan ja etsimään häntä. Ainut toivo on törmätä häneen jossain bussissa. Kaupungissa voi elää näkemättä toista kuukausiin valitettavasti. Kun olen saanut häneen kontaktin niin kysyn milloin liikkuu hän tösällä eli bussilla ja saako joskus hänen seuraansa istua jälleen. Sen jälkeen meinaan ehdotella hänelle treffejä. Kirjoitin hänestä tarinan ja sen meinaan antaa hänelle. Parhaasta ystävästäni tarina on hyvä. Jospa ihastuksenikin kohde pitäisi siitä! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        No minä en kannata Manchester Unitedia eli voimme olla vielä hyvissä väleissä! ;) Mikä sai kannattamaan Cityä? Itse meinasin tässä kannattamaan sitä, koska en ollut oikeastaan minkään Valioliigajoukkueen kannattaja. Mutta jotenkin Manchester Cityn kannattaminen jäi alkuunsa. Kannatan vain Real Madridia, enkä sitäkään niin intohimoisesti. Liverpool-matseja katson jostain syystä, mutta en ole sen kannattaja. Viime kauden Leicester-matseja seurasin mielenkiinnolla, mutta en ryhtynyt faniksi! :)

        En meinaa sitä nuorta naista heti treffeille pyytää vaan jotain rakentaa ennen sitä. Se on meillä katselun ja hymyilyn tasolla. Katselemme toisiamme silmiin. Hän on lukiossa kolmannella luokalla ja minä olen yliopistossa opintojeni loppupuolella. Meillä on monta vuotta ikäeroa, mistä on vähän haittaa ilmeisesti. Ongelmana on se, että missä hänet tapaisin. Tiedän sen lukion missä hän opiskelee, mutta hävettää mennä sinne huhuilemaan ja etsimään häntä. Ainut toivo on törmätä häneen jossain bussissa. Kaupungissa voi elää näkemättä toista kuukausiin valitettavasti. Kun olen saanut häneen kontaktin niin kysyn milloin liikkuu hän tösällä eli bussilla ja saako joskus hänen seuraansa istua jälleen. Sen jälkeen meinaan ehdotella hänelle treffejä. Kirjoitin hänestä tarinan ja sen meinaan antaa hänelle. Parhaasta ystävästäni tarina on hyvä. Jospa ihastuksenikin kohde pitäisi siitä! :)

        En tiedä noista joukkueista hevonkuusta, kun en ole seurannut. ManCity kai siksi, kun ystäväperhe intohimoisesti kannustaa niitä.

        Kuulostat jo kunnon alkavalta stalkkerilta, kun olet jo miettinyt miten voisit ihastukseen "törmätä". Onnea metsästykselle :)


      • elisakettu kirjoitti:

        En tiedä noista joukkueista hevonkuusta, kun en ole seurannut. ManCity kai siksi, kun ystäväperhe intohimoisesti kannustaa niitä.

        Kuulostat jo kunnon alkavalta stalkkerilta, kun olet jo miettinyt miten voisit ihastukseen "törmätä". Onnea metsästykselle :)

        Hei, Sinä City-fani, tapasin tässä yhden nuoren naisen, joka kannatti jotain espanjalaisseuraa ja hän oli tilannut Espanjan liigan Viasatista netin välityksellä! Eli on niitä naisia, jotka jalkapallojoukkeita kannattavat ja seuraavat, vaikka enemmän jalkapallo taitaa olla miesten juttu! :) Voi niitä joukkueita kannatta, vaikka ei tiedä palon mitään niistä! :)

        Siitä naisesta!
        Kuljen seuraavalla viikolla aina aamulla samalla tösällä ennen kahdeksaa. Hänen pitäisi kulkea samalla tösällä himasta skoleen, jos meinaa ehtiä kahdeksaksi skoleen. Katsoin juuri lukion nettinkuvan ja tiedän missä se sijaitsee. Viimeksi nähdessäni hän jäi sen pysäkillä pois. Jos hän kulkee tösällä niin melko varmasti jonain aamuna tapaan hänet jo torstaihin mennessä. Seuraavalla viikolla menen niin, että se sopii hänen kello 9 koulun aloitukseen. En ole stalkeri, sillä samalla menen itse yliopistolle töitä tekemään. Tämän viikon kuljin ennen kymmentä joka aamu perjantaita lukuunottamatta, mutta häntä ei kertaakaan näkynyt. Ehkä hän ei käytä tösää? Stalkeroimaan en sentään ala! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Hei, Sinä City-fani, tapasin tässä yhden nuoren naisen, joka kannatti jotain espanjalaisseuraa ja hän oli tilannut Espanjan liigan Viasatista netin välityksellä! Eli on niitä naisia, jotka jalkapallojoukkeita kannattavat ja seuraavat, vaikka enemmän jalkapallo taitaa olla miesten juttu! :) Voi niitä joukkueita kannatta, vaikka ei tiedä palon mitään niistä! :)

        Siitä naisesta!
        Kuljen seuraavalla viikolla aina aamulla samalla tösällä ennen kahdeksaa. Hänen pitäisi kulkea samalla tösällä himasta skoleen, jos meinaa ehtiä kahdeksaksi skoleen. Katsoin juuri lukion nettinkuvan ja tiedän missä se sijaitsee. Viimeksi nähdessäni hän jäi sen pysäkillä pois. Jos hän kulkee tösällä niin melko varmasti jonain aamuna tapaan hänet jo torstaihin mennessä. Seuraavalla viikolla menen niin, että se sopii hänen kello 9 koulun aloitukseen. En ole stalkeri, sillä samalla menen itse yliopistolle töitä tekemään. Tämän viikon kuljin ennen kymmentä joka aamu perjantaita lukuunottamatta, mutta häntä ei kertaakaan näkynyt. Ehkä hän ei käytä tösää? Stalkeroimaan en sentään ala! :)

        Yhteentörmääminen tuntuu vaativan kuitenkin melkoista suunnitelmallisuutta. Odotamme jännityksellä koko palstan väki mitä seuraa jatkossa.

        Mitä tohon futiseen tulee, pitänee vielä korostautua ainoastaan nimelliseksi kannattajaksi. Pelejä tuskin alan seuraamaan. Television tai ohjelmien katsominen jää muutenkin vähäiselle huomiolle.


      • elisakettu kirjoitti:

        Yhteentörmääminen tuntuu vaativan kuitenkin melkoista suunnitelmallisuutta. Odotamme jännityksellä koko palstan väki mitä seuraa jatkossa.

        Mitä tohon futiseen tulee, pitänee vielä korostautua ainoastaan nimelliseksi kannattajaksi. Pelejä tuskin alan seuraamaan. Television tai ohjelmien katsominen jää muutenkin vähäiselle huomiolle.

        En tiedä julistanko minä täällä sitä, että olen hänet treffeille saanut tai olen sitten suudellut häntä. Jotenkin tuntuu siltä, että sellaiset kuuluvat yksityiselämään. Ei sitä mahdollista omaa rakkauttaa halua koko maailmalle sisällöllisesti jullistaa. Paitsi ehkä haluaa sitten riemuita siitä, että on onnellinen kertomatta niin hirvittävän tarkkaan syytä siihen! :)

        No katso sitten ainakin touko-kesäkuun vaihteessa Mestarien liigan finaali, jos et niin kauheasti ole jalkapallosta kiinnostunut. Siellä pelaa maailman parhaimmat seurat mestaruudesta! :) Naisille siellä saattaa olla katsottavana hyvännäköisiä miehiä pelaajina! :) 20-vuotiaana oli yhdessä paikassa kesätöissä. Sillon oli arvokisat menossa jalkapallossa - yksi nainen katseli jalkapallossa miehiä ja kertoi, että sillä yhdellä pelaajalla oli hyvännäköinen peffa. Minä olin ainut miespuolinen työntekijä kahvihuoneessa, joten naiset kertoivat kaikenlaisia juttuja keskenään, kun oli niin naisvaltaista. Työpaikka oli museo, mutta naiset eivät olleet pölyyttyneet arkistoissa ja vanhojen esineitten parissa! :)


    • Palasin juuri työmatkalta.
      *heittää otsanauhan naulakkoon*

      • RamboAnzzy

        Mun piti lopettaq rambohommat

        Ku äämät soittelii kenttä luuriin

        Epäilivenä

        "Sää olet taas vierais naisis
        Ekkäs rehellisest tapppamas"


      • Mites tuon tulosvastuullisuuden kanssa? Montako tänään tapoit?


      • elisakettu kirjoitti:

        Mites tuon tulosvastuullisuuden kanssa? Montako tänään tapoit?

        Mä oon johdon konsultti nykyään, ei varsinaisesti tulosvastuita.
        *Kelaa johdon rullalle*


      • RampoAnzzy
        elisakettu kirjoitti:

        Mites tuon tulosvastuullisuuden kanssa? Montako tänään tapoit?

        Ei tullu kiintiö täyteen taaskkaann

        Ku äämät soittelivat helikopteriinki

        Josta keenereit konekivääril listin


      • john.rambo kirjoitti:

        Mä oon johdon konsultti nykyään, ei varsinaisesti tulosvastuita.
        *Kelaa johdon rullalle*

        Laatuvaatimukset ja logistiikan täyttävä kuitennii


      • elisakettu kirjoitti:

        Laatuvaatimukset ja logistiikan täyttävä kuitennii

        Täysin.
        *Kiillottaa mitaleita*


    • murtzimur

      heps.
      oon mökillä ja syön suklaakonvehteja,
      ostin päivällä kirppikseltä ison pinon aku ankan taskukirjoja täydentämään mun kokoelmaani, ne pitäs täs vielä arkistoida ja tallentaa niiden tiedot pilvipalveluun (et muistan mitä numeroita mulla jo on sit seuraavalla kirppisreissulla..)
      poltettiin kokko, haravoin lehtiä.
      kissa söi myyrän, muuten on ollut rauhallista,

      • Myyrän päivä päättyi ikävästi.
        *Sytyttää kynttilän*


      • murtsiperkele! Ainnaan ollaan siellä mökillä touhuamassa. Työnarkomaanit:)

        Ootko raskaana kun ei kalja enää maistu? Ja kissa saanu matolääkkeensä?


      • murtzi
        john.rambo kirjoitti:

        Myyrän päivä päättyi ikävästi.
        *Sytyttää kynttilän*

        sen verran voinen sanoa kissan puolustukseksi, et se nappasi myyrän ollessaan valjaissa ja ihminen talutushihnan toisessa päässä (mikä on hieman yllättävää, kun luulis myyrien sekä kaikkien muidenkin pienten otusten luikkivan pakoon heti kun tällainen niiden silmiin jättiläinen tömistää paikalle..), sekä sen verran, ettei se tällä kertaa ollut päästäinen (päästäiset ovat, toisin kui myyrät, täysin harmittomia hyönteissyöjiä, eivätkä kissat edes syö niitä..)


      • murtzi kirjoitti:

        sen verran voinen sanoa kissan puolustukseksi, et se nappasi myyrän ollessaan valjaissa ja ihminen talutushihnan toisessa päässä (mikä on hieman yllättävää, kun luulis myyrien sekä kaikkien muidenkin pienten otusten luikkivan pakoon heti kun tällainen niiden silmiin jättiläinen tömistää paikalle..), sekä sen verran, ettei se tällä kertaa ollut päästäinen (päästäiset ovat, toisin kui myyrät, täysin harmittomia hyönteissyöjiä, eivätkä kissat edes syö niitä..)

        No sitten täytyy kilistää vielä myyrän rohkeudellekin.
        *Skål*


      • murtzi
        elisakettu kirjoitti:

        murtsiperkele! Ainnaan ollaan siellä mökillä touhuamassa. Työnarkomaanit:)

        Ootko raskaana kun ei kalja enää maistu? Ja kissa saanu matolääkkeensä?

        no semmosta se on ku kaks hullua lyö hynttyyt yhteen..
        eipä vaan, ei täälä melkein kuukauteen ollakkaan käyty nii piti sitte lähtä.. ny ku lumetki suli sopivasti pois ja muutenki iha siedettävä lämpötila,

        ei oo murri-junioria taikka pikku-tonttua tulossa, enkä minä tuoppiin sylje edelleenkään..
        matolääkitystä kai vois vielä tehostaa, kesällä viimeks saivat..


      • murtzi kirjoitti:

        no semmosta se on ku kaks hullua lyö hynttyyt yhteen..
        eipä vaan, ei täälä melkein kuukauteen ollakkaan käyty nii piti sitte lähtä.. ny ku lumetki suli sopivasti pois ja muutenki iha siedettävä lämpötila,

        ei oo murri-junioria taikka pikku-tonttua tulossa, enkä minä tuoppiin sylje edelleenkään..
        matolääkitystä kai vois vielä tehostaa, kesällä viimeks saivat..

        Sellaista se kahden hullun matka on :)

        Kiva kuulla että ootte voinneissa.


    • kilttirunoilija

      Lähden ostamaan sipsejä kioskilta, olkaa sen aikaa kiltisti

      • Me ollaan oltu kiltisti. Me taas epäillään, että sinä kävit ulkona pikkulintuja bongailemassa.


      • kilttirunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Me ollaan oltu kiltisti. Me taas epäillään, että sinä kävit ulkona pikkulintuja bongailemassa.

        Pikkulinnut ei pimeässä lennä, edes ulkoruokinnassa


    • kiItti_mies

      Minua ketuttaa :)

      • Älä vaan mene Ritsalle tuota kertomaan.


      • kiItti_mies
        elisakettu kirjoitti:

        Älä vaan mene Ritsalle tuota kertomaan.

        Millon sulta on tullu viimeks pieru?


    • Teen hotellikuolemaa Helsingissä ☺ Oli kuitenkin hauska ilta, naisseurassa tällä kertaa. Hotla-aamiaista odotellessa, puolinukuksissa 🌙

      • Senkin tuhmeliini:) Kiva kun oli hauskoo.

        Ja kiva kun pääsit joukkuepalaverissakin pistäytymään. Yritä nyt vähän saada unta. Huomenna uusi hyvä päivä.


      • se.silloin

        awww <3 lempipalstaajani :)


    • NAHKURI92

      Etsin luikuria laskevaa juoppoa ellumummua

      Orsille parkkintumaan

      • Aniliinin avullako? :-D

        Anssi, elä viitti ruikuttaa. En minä ole uhka sun ruokakupille, terveydelle, enkä "palstakuninkuudelle".

        Eiköhän me molemmat mahduta tähän koppiin murjottamaan.

        *tarjoo olutbraatwurstin*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9576
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1960
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      30
      1810
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1736
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1252
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      45
      1156
    Aihe