Tai itse Bicky ei siinä esiinny, mutta hänen poikansa:
http://aijaa.com/NwSAkO
Piirsin uuden Bicky&aisuri-kuvan
11
135
Vastaukset
- pilapiirtäjä
Kannattaa tosiaan klikata se suuremmaksi tosta oikeasta yläkulmasta, koska ei siitä muuten saa mitään selvää :)
Kyllä saa.. tosin hetken ihmettelin TekstinPienuutta, kun Läppärillä vilkaisin, mitä oot saanut oikeen taas aikaSeks.. ;P
On se PerHe.. ;D
- nihhhhhhhhhhh
Ei ole vielä itse Darkfear ehtinyt kommentoimaan mitään :))))
- Perseet_laivalla
DarkFear on lähtenyt viikonloppuristeilylle Yussufin kanssa.
Perseet_laivalla kirjoitti:
DarkFear on lähtenyt viikonloppuristeilylle Yussufin kanssa.
En ole mihinkään risteilylle lähdössä, että tiedoksi vaan sulle se. Mutta joo kyllähän Timppa tossa kuvassa ihan asiaa puhuu, kun hän kertoo niiden parhaiden nuoruusvuosien olevan edessä sitten myöhemmin.
Oivoi.. voi..
Oliko sulla Timppa minkälaista elämää silloin, kun sä olit Bicky jr:n ikäinen? Kävittekö Ekin kanssa missään teinimestoilla hengailemassa?
DarkFear kirjoitti:
Oliko sulla Timppa minkälaista elämää silloin, kun sä olit Bicky jr:n ikäinen? Kävittekö Ekin kanssa missään teinimestoilla hengailemassa?
Kyllä minä ja Eki keskityimme lähinnä koulunkäyntiin, kotona olemiseen ja panssarivaunujen pienoismallien rakenteluun kuten tuollaisessa varhaisteini-iässä kuuluukin. Ehtiihän sitä hengailla sitten myöhemminkin kun on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet meneillään. :))
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Kyllä minä ja Eki keskityimme lähinnä koulunkäyntiin, kotona olemiseen ja panssarivaunujen pienoismallien rakenteluun kuten tuollaisessa varhaisteini-iässä kuuluukin. Ehtiihän sitä hengailla sitten myöhemminkin kun on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet meneillään. :))
No hyvän valinnan oot sitten tehnyt:) Sulla on varmasti myös sitä rahaa ja varallisuutta ihan mukavasti kertynyt, kun oot töitä tehnyt, etkä ole turhaan baareihin rahoja nuorena tuhlaillut?
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Kyllä minä ja Eki keskityimme lähinnä koulunkäyntiin, kotona olemiseen ja panssarivaunujen pienoismallien rakenteluun kuten tuollaisessa varhaisteini-iässä kuuluukin. Ehtiihän sitä hengailla sitten myöhemminkin kun on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet meneillään. :))
Oletko sä ollut Timppa matkoilla:))) Oliko kalliit lentoliput, kun piti matkustaa halpalentoyhtiöllä:)))) Oi-voi voi, kun on lentoliput kalliita:)))))))))
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Oho-saastokuuri-puree-Sipilat-matkustivat-rahvaan-seassa/1116608liljalaakson_timppa kirjoitti:
Kyllä minä ja Eki keskityimme lähinnä koulunkäyntiin, kotona olemiseen ja panssarivaunujen pienoismallien rakenteluun kuten tuollaisessa varhaisteini-iässä kuuluukin. Ehtiihän sitä hengailla sitten myöhemminkin kun on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet meneillään. :))
Pääsitkö sä Timppa yhteisymmärrykseen Bicky juniorin kanssa tossa mopoasiassa?
Vai jouduitko taas maksamaan niitä kalliita kustannuksia, joita siitä mopon virityksestä aiheutui sun maksettavaksi:))))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674