Piirsin uuden Bicky&aisuri-kuvan

pilapiirtäjä

11

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilapiirtäjä

      Kannattaa tosiaan klikata se suuremmaksi tosta oikeasta yläkulmasta, koska ei siitä muuten saa mitään selvää :)

      • Kyllä saa.. tosin hetken ihmettelin TekstinPienuutta, kun Läppärillä vilkaisin, mitä oot saanut oikeen taas aikaSeks.. ;P

        On se PerHe.. ;D


    • nihhhhhhhhhhh

      Ei ole vielä itse Darkfear ehtinyt kommentoimaan mitään :))))

      • Perseet_laivalla

        DarkFear on lähtenyt viikonloppuristeilylle Yussufin kanssa.


      • Perseet_laivalla kirjoitti:

        DarkFear on lähtenyt viikonloppuristeilylle Yussufin kanssa.

        En ole mihinkään risteilylle lähdössä, että tiedoksi vaan sulle se. Mutta joo kyllähän Timppa tossa kuvassa ihan asiaa puhuu, kun hän kertoo niiden parhaiden nuoruusvuosien olevan edessä sitten myöhemmin.


    • Oivoi.. voi..

      • Oliko sulla Timppa minkälaista elämää silloin, kun sä olit Bicky jr:n ikäinen? Kävittekö Ekin kanssa missään teinimestoilla hengailemassa?


      • DarkFear kirjoitti:

        Oliko sulla Timppa minkälaista elämää silloin, kun sä olit Bicky jr:n ikäinen? Kävittekö Ekin kanssa missään teinimestoilla hengailemassa?

        Kyllä minä ja Eki keskityimme lähinnä koulunkäyntiin, kotona olemiseen ja panssarivaunujen pienoismallien rakenteluun kuten tuollaisessa varhaisteini-iässä kuuluukin. Ehtiihän sitä hengailla sitten myöhemminkin kun on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet meneillään. :))


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Kyllä minä ja Eki keskityimme lähinnä koulunkäyntiin, kotona olemiseen ja panssarivaunujen pienoismallien rakenteluun kuten tuollaisessa varhaisteini-iässä kuuluukin. Ehtiihän sitä hengailla sitten myöhemminkin kun on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet meneillään. :))

        No hyvän valinnan oot sitten tehnyt:) Sulla on varmasti myös sitä rahaa ja varallisuutta ihan mukavasti kertynyt, kun oot töitä tehnyt, etkä ole turhaan baareihin rahoja nuorena tuhlaillut?


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Kyllä minä ja Eki keskityimme lähinnä koulunkäyntiin, kotona olemiseen ja panssarivaunujen pienoismallien rakenteluun kuten tuollaisessa varhaisteini-iässä kuuluukin. Ehtiihän sitä hengailla sitten myöhemminkin kun on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet meneillään. :))

        Oletko sä ollut Timppa matkoilla:))) Oliko kalliit lentoliput, kun piti matkustaa halpalentoyhtiöllä:)))) Oi-voi voi, kun on lentoliput kalliita:)))))))))

        http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Oho-saastokuuri-puree-Sipilat-matkustivat-rahvaan-seassa/1116608


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Kyllä minä ja Eki keskityimme lähinnä koulunkäyntiin, kotona olemiseen ja panssarivaunujen pienoismallien rakenteluun kuten tuollaisessa varhaisteini-iässä kuuluukin. Ehtiihän sitä hengailla sitten myöhemminkin kun on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet meneillään. :))

        Pääsitkö sä Timppa yhteisymmärrykseen Bicky juniorin kanssa tossa mopoasiassa?

        Vai jouduitko taas maksamaan niitä kalliita kustannuksia, joita siitä mopon virityksestä aiheutui sun maksettavaksi:))))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe