Mistä saisi reikäkortteja?

PönttöLehtinen

Mullon IBM reikäkorttikone sodanjohtoon veli Hitlerin jäämistöstä ja
Kommarijahdissani teen kortit kaikista
Kloaakki24 keskustelijoista.

Jaakkoo-taara firma ei myy minulle enääN uusnazeille:( n

Korttie reittäminena vaatii tarkkuutta
Paremmin, kuin m7111nun suutarin naskali

har har!11

14

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sä oot vielä enemmän läästsiison kuin mä.
      *häipyy suihkuun*

    • reikärunoilija

      IBM taisi aloittaa reikäkorttikoneiden teon 1953 ja Aatu kuoli 1945.
      Sinua on siis huijattu

      • reikärunoilija

        Korjaan IBM aloitti tietokoneiden valmistuksen 1953 ja reikäkortit ennen Aatun kuolemaa.

        Pistä torille ja muille palstoinne "Ostetaan köyttämättömiä IBM reikäkortteja"


      • IBMTÅHTI92

        Pyllymäessä historian tunnit.......

        Kts guugeli :IBM Watson

        "Raha ei haise"


      • tuomarirunoilija
        IBMTÅHTI92 kirjoitti:

        Pyllymäessä historian tunnit.......

        Kts guugeli :IBM Watson

        "Raha ei haise"

        Kirjoittaja korjasi kirjoituksensa, joten kommenttinne on turha ja tekee sinusta narrin.


      • SuntViisaampi

        Reikäkorttti on ikiwanha ATK

        Systeemi . "Päivä pulkkaan"

        Taxvärkkityö merkatiin pukkaan

        Puinen kou9ru, johon duunarit

        Asettivat kapulan ja puukonviilolla

        Merkattin kolo kuitixi maaorjatyöstä


      • hitlerismi_businesta
        IBMTÅHTI92 kirjoitti:

        Pyllymäessä historian tunnit.......

        Kts guugeli :IBM Watson

        "Raha ei haise"

        .

        "hitlerismi=businesta"

        "Myöskin selkäänampuja DDR oli businesta joillekin nimeltä mainitsemattomille alapesu henkilöytymille" alapesuakin wakoiltiiin

        har!!1

        .


    • HarhaLehtinen

      Korttien puuttessa reijitän

      Ätmit Sinkutpalstalaisiin ja narskuihin

      Mustalaista Jaana saa oman läven

      Tähti92 puppelipoikiin

      On tässä lepsoo ja hommoo


      HAR HAR!11111111111

    • IBMLehtinen

      Kummalist?

      Korteist näkee, ett annosviinoja

      Ttilaava vääpeli elää vielä,

      Eikä yhtään kaatunutta Stalingradissa.?

      Naziveteraanit siis ryyppää vieläkin

      Siellä.........?

      • huolestuttaa---

        .

        "Olen hiukan # HUOLISSANI # näistä palstanazeista miten ne oikein selviytyy talven yli"

        har!11

        .


      • Revolucinero

        Uusnazien huoltoplutoona toimittaa
        Saxalaista kalsarikonjakkia


      • Leikattua_konjakkia--

        .

        "Miten sitä konjakkia voi leikata??????" Aika velikultia

        har!1

        .


    • Kopsaa reikäkortti yks & tulostimen hankit, mi paksumpaa tulostaa voi.
      Kopiokonekki käy

    • Raglo

      Ota kortti ja nosta pakka
      Sanoi Jaana, mustalais akka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe