Mullon IBM reikäkorttikone sodanjohtoon veli Hitlerin jäämistöstä ja
Kommarijahdissani teen kortit kaikista
Kloaakki24 keskustelijoista.
Jaakkoo-taara firma ei myy minulle enääN uusnazeille:( n
Korttie reittäminena vaatii tarkkuutta
Paremmin, kuin m7111nun suutarin naskali
har har!11
Mistä saisi reikäkortteja?
14
95
Vastaukset
Sä oot vielä enemmän läästsiison kuin mä.
*häipyy suihkuun*- reikärunoilija
IBM taisi aloittaa reikäkorttikoneiden teon 1953 ja Aatu kuoli 1945.
Sinua on siis huijattu- reikärunoilija
Korjaan IBM aloitti tietokoneiden valmistuksen 1953 ja reikäkortit ennen Aatun kuolemaa.
Pistä torille ja muille palstoinne "Ostetaan köyttämättömiä IBM reikäkortteja" - IBMTÅHTI92
Pyllymäessä historian tunnit.......
Kts guugeli :IBM Watson
"Raha ei haise" - tuomarirunoilija
IBMTÅHTI92 kirjoitti:
Pyllymäessä historian tunnit.......
Kts guugeli :IBM Watson
"Raha ei haise"Kirjoittaja korjasi kirjoituksensa, joten kommenttinne on turha ja tekee sinusta narrin.
- SuntViisaampi
Reikäkorttti on ikiwanha ATK
Systeemi . "Päivä pulkkaan"
Taxvärkkityö merkatiin pukkaan
Puinen kou9ru, johon duunarit
Asettivat kapulan ja puukonviilolla
Merkattin kolo kuitixi maaorjatyöstä - hitlerismi_businesta
IBMTÅHTI92 kirjoitti:
Pyllymäessä historian tunnit.......
Kts guugeli :IBM Watson
"Raha ei haise".
"hitlerismi=businesta"
"Myöskin selkäänampuja DDR oli businesta joillekin nimeltä mainitsemattomille alapesu henkilöytymille" alapesuakin wakoiltiiin
har!!1
.
- HarhaLehtinen
Korttien puuttessa reijitän
Ätmit Sinkutpalstalaisiin ja narskuihin
Mustalaista Jaana saa oman läven
Tähti92 puppelipoikiin
On tässä lepsoo ja hommoo
HAR HAR!11111111111 - IBMLehtinen
Kummalist?
Korteist näkee, ett annosviinoja
Ttilaava vääpeli elää vielä,
Eikä yhtään kaatunutta Stalingradissa.?
Naziveteraanit siis ryyppää vieläkin
Siellä.........?- huolestuttaa---
.
"Olen hiukan # HUOLISSANI # näistä palstanazeista miten ne oikein selviytyy talven yli"
har!11
. - Revolucinero
Uusnazien huoltoplutoona toimittaa
Saxalaista kalsarikonjakkia - Leikattua_konjakkia--
.
"Miten sitä konjakkia voi leikata??????" Aika velikultia
har!1
.
Kopsaa reikäkortti yks & tulostimen hankit, mi paksumpaa tulostaa voi.
Kopiokonekki käy- Raglo
Ota kortti ja nosta pakka
Sanoi Jaana, mustalais akka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511