ATEISTILLE KYSYMYS?

TiedätteSenParhaiten

Mikä on Jumalan ongelma?

56

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiedätteSenParhaiten

      Ja minkä niistä Jumalista, heitä on ns."pirun monta" - kuten ATEISTI SANOISI.

      • onknää

        Dynaaminen ajan hermolla olo, nopea toiminta, kommunikointi ihmisten suuntaan?


    • JumalaOnIlmaa

      Jumalan pahin ongelma on hänen olemattomuutensa. Siksi ihmisten usko häneen vähenee kaiken aikaa.

      • TiedätteSenParhaiten

        amen


      • TiedätteSenParhaiten

        Vastasit juuri Jumalalle


      • TiedätteSenParhaiten
        TiedätteSenParhaiten kirjoitti:

        amen

        Haloo.....Nikkivaras, mitä kuuluu.....täällä "puhuu" TiedätteSenParhaiten.


      • JumalaOnIlmaa
        TiedätteSenParhaiten kirjoitti:

        Vastasit juuri Jumalalle

        En vastannut vaan vihdoin.


      • kjhgfder567
        JumalaOnIlmaa kirjoitti:

        En vastannut vaan vihdoin.

        Jumala inhoa sinua, tiedät sanomattakin siihen syyn.


      • >Jumalan pahin ongelma on hänen olemattomuutensa.

        Tai se, että Hän käyttäytyy kuin olisi olematon.


      • JumalaOnIlmaa
        kjhgfder567 kirjoitti:

        Jumala inhoa sinua, tiedät sanomattakin siihen syyn.

        Ei sillä väliä, koska olemattoman inho on täysin olematonta. Ei tunnu missään. KIÄH KIÄH KIÄÄÄÄÄÄH :D


      • kjhgfder567 kirjoitti:

        Jumala inhoa sinua, tiedät sanomattakin siihen syyn.

        koska Jumala vihaa kaikkia,teidän syyn


      • jhttrtrtrtrtr
        TiedätteSenParhaiten kirjoitti:

        koska Jumala vihaa kaikkia,teidän syyn

        Pidä mölyt kuule mahassasi!


      • Jumala pitää, ei ole pukahtanut vuosituhansiin.


    • TiedätteSenParhaiten

      No voi veikkonen,eihän Kaikkivaltiaalla mitään ongelmia ole,vaan kaikki menee tismalleen Hänen Suuren Suunnitelmansa mukaan.
      Maailmankaikkeus laajenee kaikkine miljardeine galakseineen,ja erään planeetan pinnalla kiertelee Belsepuupi kuin kiljuva jalopeura,koetellen ja vietellen ihmisiä helkuttiin,kun eivät osaa käyttää vapauttaan oikein,eli Luojansa kokopäiväiseen Ylistykseen.
      Leppoisasti Jahve tuumailee,että laittaisiko savusaunan lämpiämään,ja kokisi sitten verkot vaiko lähtisikö sittenkin Siinain erämaahan patikoimaan?
      Niitä lampaita jahtaavia kamelikuskeja pitäisi taas vähän kouluttaa...

      • TiedätteSenParhaiten

        oikein


      • TiedätteSenParhaiten
        TiedätteSenParhaiten kirjoitti:

        oikein

        Haloo.....Nikkivaras, mitä kuuluu.....täällä "puhuu" TiedätteSenParhaiten.


      • TiedätteSenParhaiten

        Mikä on silloin Jumalan ongelma


      • ateisti1982

        "No voi veikkonen,eihän Kaikkivaltiaalla mitään ongelmia ole,vaan kaikki menee tismalleen Hänen Suuren Suunnitelmansa mukaan."

        Minkä helvetin suunnitelman mukaan? Miten sellainen voi mitään suunnitella, jonka olemassa olosta ei ole minkäänlaista todistusta, konkreettista havaintoa tai näyttöä muuta kuin korkeintaan uskovan omassa päässä, jota psykoosiksi voidaan kutsua!


      • iuuuiuiouoiuiopi
        ateisti1982 kirjoitti:

        "No voi veikkonen,eihän Kaikkivaltiaalla mitään ongelmia ole,vaan kaikki menee tismalleen Hänen Suuren Suunnitelmansa mukaan."

        Minkä helvetin suunnitelman mukaan? Miten sellainen voi mitään suunnitella, jonka olemassa olosta ei ole minkäänlaista todistusta, konkreettista havaintoa tai näyttöä muuta kuin korkeintaan uskovan omassa päässä, jota psykoosiksi voidaan kutsua!

        Kuules tonttu, ilman Jumalaa sinuakaan ei olisi.
        Miksi käytät vapaa tahtosi jumalaa vastaan, mitä pahaa Jumala on sinua vastaan tehnyt.


      • nbqwe123456

        Kuka on JumalAsi senkin jätesäkki, määrittele NIMI. SENKIN LUTERILAINENSPREMAPYLLY ui.opi


      • iuuuiuiouoiuiopi kirjoitti:

        Kuules tonttu, ilman Jumalaa sinuakaan ei olisi.
        Miksi käytät vapaa tahtosi jumalaa vastaan, mitä pahaa Jumala on sinua vastaan tehnyt.

        Kuuleppa toffeli kun minä olen syntynyt ilman jumalaa! Isäni ja äiti nai keskenään ja mä synnyin sen takia ilman että jumala olisi ollut siinä mitenkään läsnä, enkä sen takia että sulle jokin jumala ois jollakin tavoin tärkeä tai että se on sun mielestäsi olemassa!

        "Miksi käytät vapaa tahtosi jumalaa vastaan, mitä pahaa Jumala on sinua vastaan tehnyt. "

        Jumalasi ei ole tehnyt minulle mitään pahaa, koska sitä ei ole olemassakaan, jotta sellainen olisi tehnyt kenellekään silloin jotakin pahaa. Enimmäkseen pahaa ovat saaneet aikaan aina ne ihmiset maailmassa, jotka ovat uskoneet jonkun jumalan olemassa oloon oli se sitten mikä hyvänsä!


      • iuuuiuiouoiuiopi kirjoitti:

        Kuules tonttu, ilman Jumalaa sinuakaan ei olisi.
        Miksi käytät vapaa tahtosi jumalaa vastaan, mitä pahaa Jumala on sinua vastaan tehnyt.

        Yksikään jumala ei ole luonut ihmistä vaan ihminen on luonut jumalan/jumalat!


      • iuuuiuiouoiuiopi kirjoitti:

        Kuules tonttu, ilman Jumalaa sinuakaan ei olisi.
        Miksi käytät vapaa tahtosi jumalaa vastaan, mitä pahaa Jumala on sinua vastaan tehnyt.

        >Miksi käytät vapaa tahtosi jumalaa vastaan, mitä pahaa Jumala on sinua vastaan tehnyt.

        Jos Helvetti olisi olemassa, sen suurempaa pahuutta ei voisi kuvitellakaan kuin Jumala joka ei anna itsestään objektiivisia todisteita mutta rankaisee uskomattomuudesta ikuisella kärvennyksellä.


      • kjhgfdsertyui
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Miksi käytät vapaa tahtosi jumalaa vastaan, mitä pahaa Jumala on sinua vastaan tehnyt.

        Jos Helvetti olisi olemassa, sen suurempaa pahuutta ei voisi kuvitellakaan kuin Jumala joka ei anna itsestään objektiivisia todisteita mutta rankaisee uskomattomuudesta ikuisella kärvennyksellä.

        Missä Raamatussa Jumala kertoo olevansa sadisti???????????????
        Niin MISSÄ????


      • asdfasfgsdf
        kjhgfdsertyui kirjoitti:

        Missä Raamatussa Jumala kertoo olevansa sadisti???????????????
        Niin MISSÄ????

        Sivusta 1 alkaen aina viimeiselle sivulle saakka. Lue itse.


      • kjhgfdsertyui kirjoitti:

        Missä Raamatussa Jumala kertoo olevansa sadisti???????????????
        Niin MISSÄ????

        Kuka on väittänyt että se sellaista kertoisi?


      • TiedätteSenParhaiten kirjoitti:

        Haloo.....Nikkivaras, mitä kuuluu.....täällä "puhuu" TiedätteSenParhaiten.

        ..........no en puhu yllä ...... en käytä pallihikiviivaa..............!!!!!!!!!!!!!!!!!! jutissani ,lutkurifeiiki sä oot


      • iedätteSenParhaiten
        TiedätteSenParhaiten kirjoitti:

        ..........no en puhu yllä ...... en käytä pallihikiviivaa..............!!!!!!!!!!!!!!!!!! jutissani ,lutkurifeiiki sä oot

        Pallihikimies rekisteröi nimimerkkini.

        Olet Jumalalle niin iso ongelma, että Hän ei halua tuntea sinua.
        Asia on toinen, jos lopetat maalliset elvistelyt


      • iedätte, et puhu mistä tiedät ja et tiedä mistä puhut


    • Sama kuin kysyisi mikä on Teräsmiehen ongelma. Ei olemassaolemattomilla ole ongelmia.

      • njhgfdser678

        Miksi sinäkin teet itsestäsi ongelman???????????????


    • Uskovaiselta on syntiä arvuutella jumalansa aivoituksia.

      • Ihminen on jätettä kuoltuaan


      • Ihminen kompostoituu täysin. Ei ongelmaa.


      • nbqwe123456

        Uskovainen ei siis kompostoidu? Säilyy ikuisesti maanalla? Vain pieru nousee taivaisiin, ei sielu?


      • nhf098765
        ateisti1982 kirjoitti:

        Ihminen on jätettä kuoltuaan

        Mikä on Jumalan ongelma, sitä kysyttiin alussa...........jätä ne korkkaamishommat yöksi, että pysyt asiassa.


      • gf8888888888888
        nbqwe123456 kirjoitti:

        Uskovainen ei siis kompostoidu? Säilyy ikuisesti maanalla? Vain pieru nousee taivaisiin, ei sielu?

        Onko sinun ongelma pieru?


      • gf8888888888888 kirjoitti:

        Onko sinun ongelma pieru?

        sulla on paljon enemmän ongelmia kuin yks pieru


    • fda

      Oudosti esitetty kysymys. Ateisteilla kun ei ole uskoa mihinkään jumalista. Jumalista ei ole mitään todisteita... ehkä se on ongelma teistille ja heille esitettävä?

      • nhb34567825

        Jumalalle ei ole ongelma se joka uskoo häneen................mikä se silloin on?


    • kysymysosoittaa

      Ateisti ei usko jumaliin eikä muihinkaan mielikuvitusolioihin, joten aika perusteellisen typerä kysymys ateistille esitettäväksi;)

      • nhgfdsawe456789

        Mikä on silloin Jumalan ongelma?


      • Oudoksuva
        nhgfdsawe456789 kirjoitti:

        Mikä on silloin Jumalan ongelma?

        Olemassaolottomuus?


    • beethooven

      Alkuräjähdys tietenkin te kaikki pöllöt vielä siellä jossain.

      • mnhgfdsdrtyui

        Alkuräjähdys...................................on ateistin ongelma, ei Jumalan


      • JumalaRäjähti
        mnhgfdsdrtyui kirjoitti:

        Alkuräjähdys...................................on ateistin ongelma, ei Jumalan

        Ei ole vaan uskovaisten, koska se Jumala pamahti siinä. Nyt se on kuollut kuin kivi.


    • Voltterius

      Ainakaan ateismi ei ole Jumalalle ongelma.
      Jumala on itsekin ateisti.

    • mites se vanha klassikko, pallihiki?

      • uskova-urpo

        Joo pallihiki on taivaassa ongelma, koska Jeesus muuttaa kaiken veden viiniksi, eikä pesuvettä jää olleskaan. Jumalan pallit haisevat kuin puhuvan aasin perse.


      • hytrert679
        uskova-urpo kirjoitti:

        Joo pallihiki on taivaassa ongelma, koska Jeesus muuttaa kaiken veden viiniksi, eikä pesuvettä jää olleskaan. Jumalan pallit haisevat kuin puhuvan aasin perse.

        Tuu mun nartuksi, koska aletaan parihomosuhde?


      • uskova-urpo
        hytrert679 kirjoitti:

        Tuu mun nartuksi, koska aletaan parihomosuhde?

        Olen omistautunut vain Herralle ja hänen palleilleen. En pidä muita palleja.


    • oonkmävaienkömäoo

      Kun jumala ei tiedä ketkä ovat sen vanhemmat. ; (((

      • gtrert6789

        Jumala on kaiken alku


      • haahhahahaaahhahhaa
        gtrert6789 kirjoitti:

        Jumala on kaiken alku

        Jaaha, no nyt se selitys kaikelle paskalle löytyi :D


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe