Oli ankean kylmä aamupäivä, kuume tosin jo hellittänyt, kun verenpainetta mitatessa katselin ikkunanäkymää. Kysyin hoitajalta, mikä pieni otus ikkunalaudalla kiiruhti eteenpäin ja pysähtyi kohdalleni.
Pieni leppäkerttu näkyy olevan, sanoi hoitaja mennessään, ja minä nousin katsomaan. No, olihan se, punainen tosi pieni, vain kaksi pilkkua selässään😊
Vääjäämättä "kuulin" mielessäni Susmorsiamen innokkaat sanat: "Maalaa minutkin johonkin tauluusi, vaikka leppäkerttuna puun lehdelle"
Maalasinhan minä,...sain sittemmin Facebookissa näytettyä tuon afrikka-aiheisen taulun Susmorsiamelle, joka iloitsi 😊 Samoin iloitsin minäkin sairaalassa! terveisin,...
Pienen pieni leppäkerttu
6
<50
Vastaukset
Se tuli Sinua tervehtimään ikään kuin puolestani ja ajatuksineni.
Voimia toipua!- jjoutava
Aamulla näin tuon otsikon ja ajattelin sini-sirkku sen on kirjoittanut, niin kuin olikin. Nyt en kunnolla muista missä yhteydessä sus näytti kuvaa maalauksestasi ja sanoi että siihen sini-sirkku on minut maalannut.
Sus etsi luonnosta kaikenlaista mielenkiintoista, iloa ja huoltakin aiheutti joku hidasoppinen variksen poikanen. Liikuttavan sopivaa oli kuvata hänet leppäkerttuna. "leppäkettuna"oli, mutta onneksi huomasin virheeni.Sus oli omalaatuisensa hyväsydäminen ja rehellinen kanssakulkija, jonka tinkimätön, lämmin personallisuus saattoi vaihdella laidasta laitaan!
Hyvät muistot minulle jäi.- jjoutava
Tapahtumilla on joskus ihmeellisiä yhteyksiä. Keväällä sus ja minä seurattiin varisperhettä joka asusteli pihapiirissä. Yksi poikanen heikompana vaati vanhempien rohkaisua lentoharjoituksissa ja odotteli ruoka-avustuksia jonkin nypplän päällä. sus jutteli niille usein lähikoivuunkin parvekkeelta. Nyt syksyllä pienikokoinen peloton varis istui auton katolla. Naukaisi hennosti minulle. Jatkoin matkaani niin varis ohitti minut niin läheltä että kosketti olkapäätäni ja lakkia. Eräs ystäväni kirjoitti "Yritti lohduttaa sinua, taisi vähän onnistuakin". Onnistuihan se tapahtumasta olen kirjoittanut johonkin muuallekin.
- ennakko-asenne
sini-sirkku voisi nyt toipilaana lainata Anneli Auerin kirjan: Murhalesken muistelmat. Kyllä on rouva kuvaillut aika tarkasti oikeudenkäynnit ja jopa nämä pedofili syytteet, joten aivan yököttää. Minä pidän häntä syyllisenä murhaankin/ ja siksi olisi hauska kuulla jonkun "järkevän" henkilön mielipide.
Voi miksi kirjastoauton rouva lykkäsi sen käteeni, kun yleensä luen dekkareita tai elämäntarinoita ja nyt mainitsin, että laitas` jotain rakkaudestakin.:)Kiitos, ei minulla ole mielenkiintoa tuonkaltaiseen kirjallisuuteen! Tiede ja taide kiehtoo itseäni eniten, ei mitkään sensaatiokirjat!
Koko Anneli Auerin kohutarina, saa voimaan pahoin, enkä ole edes seurannut tapahtumia mediassa.
Miten voi yleensä ottaa kantaa asioihin, joista ei mitään tiedä?
PS. Lähdössä nyt asioimaan, hyvää jatkoa palstalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261