Miten saa tyttöystävän

yksinäinenelämä

Kun ei ole komea tai rikas. Haluaisin seurustella ja elää naisen kanssa mutta naiset ei tykkää muista kun komeista ja rikkaista miehistä. Kaikilla on tyttöystävä paitsi minulla. Olis mukava käydä kaupassa yhdessä ja olis mukava jutella ja tehdä kaikkea kivaa.

15

124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dildodildo

      Minkä ikäinen oot??

    • Dildodildo

      Minkä ikäinen olet??

    • Älä huoli mies. Ekaks kaikki lähtee susta itestä. Jos sä uskot ittees ja omaan tekemiseen nii löydät vielä jonku :) Jokaselle on joku olemassa. Mäki löysin itelleni jonkun, mutta se kariutu sitte muista syistä.. Ja ei, en ole rikas enkä komea, mutta mäkin löysin naisen, todella upean semmosen päältä sekä sisältä heh ^^ joten säkin löydät, kunha et koskaan lakkaa uskomasta siihen. Aina on toivoa...

    • lsdkjflsg

      Kaikilla muilla on tyttöystävä = kaikki muut ovat komeita ja rikkaita?

    • 41v-sinkkumies

      Vaikeeta se on kun ei ole kun pari tonnia rahaa tilillä. Oottekos huomanneet että monella rikkaalla hollywoodin papparaisella on jopa 30 vuotta nuorempi nainen. Helppoa se on kun on rikas niin naiset tulee sellaisen miehen luokse aika äkkiä. Tai sitten pitää olla joku suomalainen julkkis talentti suht varakas mutta teeveestä tuttu. Nainen haluaa silloin oman naamansa lehteen myös kun heilastelee uuden julkkiksen kanssa. Nämä ensitreffit alttarilla kaunottaret jatkuvasti lehdissä esittelemässä uutta miestään. Samoin miss suomi, pakko senkin on esitellä komeaa julkkis miestään lehdessä ja joka paikassa. Pitäähän kaikkien tietää ettei missille kelpaa mikään tavis vaan pitää olla kova bodaaja koska ne on just niitä kunnollisia miehiä eikä ne petä koskaan.

    • kuunteleva_jösses

      Älä huolestu. Kyllä sinä saat jonkun kauniin naisen rakastamaan sinuaah, siis jonkun jolla on nimi. Varsinkin kauniit, siis kirjaimelisesti tarkoitan k-a-u-n-i-i-t naiset ovat hyvin ennakko luulottomia nykyisin miesten suhteen ja tata kautta pääsee helposti vaikka suomi24.fi kautta juttusille kauniin naisen kanssa. Lukka till

      https://www.youtube.com/watch?v=qsh_06uq1Ns#t=92.771638

    • youth.gone.wild

      Olisit alkanut jäkis pelaajaksi tai jalkapalloilijaksi niin nyt sulla olis vaimo ja pari kakaraa. Yli kolmekymppisenää olet turhake eikä naiset halua suhun tutustua.

    • steen.cold

      Yksi mahdollisuus olisi tietysti ryhtyä rikolliseksi. Naiset tykkää pahoista pojista, vaikka muuta väittääkin. Murhaajat saa vankilaan kasapäin rakkauskirjeitä. Esim. tämä tanskalainen poliisimurhaaja Christensen on naimisissa suomalaisen naisen kanssa.

      • yksinäinenelämä

        Totta mooses. Pitää olla jännä että naiset haluaa mieheen tutustua.


    • äölkgf

      Rehellisyyttä korostaisin sekä luotettavuutta. Ole oma itsesi.

    • Naikkonen9000

      Täältä. Jos oot hyväsydäminen ja et itse vaadi naiselt liikoja. Haluaisin kanssa miehen jonka kanssa jakaa arki. Oon 26v. Mistä päin olet?

    • 41v-sinkku

      Mies ei voi paljon vaatia naiselta. Muutenhan mahikset menee jo heti kättelyssä. Ulkonäkö on varmaan se joka tekee naiseen vaikutuksen ja sitä kautta pääsee tutustumaan. Jos ei ole brätt pittin näköinen niin mahikset on vähäiset.

    • Asiantuntija--

      Et saa naista koska et ole hyvännäköinen. Ei kukaan halua tavata sinua koska näkee kuvasi joten tutustuminen naisiin on mahdotonta.

    • Fiuuh

      Elettyäsi hetken naisen kanssa, et enää haluakäydä yhdessä kaupassa.

    • yksinäinen-mies

      Haluaisin myös seurustella mutta en ole komea tai rikas. Aina vaan yksin mutta onhan suomessa miljoona sinkkua joissa on jotain pahasti vialla ku eivät kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2102
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1558
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      982
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      943
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      918
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      824
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    Aihe