Eikö ole hienoa että Saara Aalto päässyt viiden parhaan joukkoon Englannin X-factor kisassa? Ramen!
Suomalainen menestyy maailmalla!
18
82
Vastaukset
Itse olen seurannut Saara Aallon nousua niin The X Factor'n listoilla kuin brittikansan suosiossakin ja upeaa on meno ollut.
Viimeksi joku tuomareista kysyi Saaralta retorisesti, että "onko mitään mitä Sinä et osaisi laulaa".
Upea laulaja, usea esiintyjä ja uskoakseni Saaralla on upea ura edessä.>Viimeksi joku tuomareista kysyi Saaralta retorisesti, että "onko mitään mitä Sinä et osaisi laulaa".
Martti Innasen taide olisi kyllä liian kova pala, jos uskottavuuttakin kaivattaisiin. Esimerkkinä vaikkapa Yö Turengissa tai Borneolaisen passipoliisin parempi huuhaa-laulu.
- se.totuus
Suomi ei kelpuuttanut Aaltoa edes euroviisuihin. Briteillä on näköjään aivan eri maku kuin suomalaisilla.
>> Briteillä on näköjään aivan eri maku kuin suomalaisilla. <<
Tarkkaan ottaen suomalaisilla on makua, mutta suomalaisilla viisutuomareilla ei ole makua ollenkaan.
Ne ei ymmärrä lahjakkuuden päälle, vaikka se laulaisi heidän edessään.
Ja niinhän se kävi sen Lordinkin kanssa. Suomalaiset musiikin "asiantuntijat" haukkuivat Lordin maan rakoon ja kuinkas kävi.
"Suomen viisukarsinnoissa eniten yleisöääniä kerännyt, mutta raadin pisteistä johtuen toiseksi sijoittunut laulaja Saara Aalto on harmissaan lopputuloksesta.
– Nyt kävi näin. Se oli hienoa, että yleisöäänisaalis oli niin suuri. Oli hienoa nähdä, että ihmiset olivat puolellani näin vahvasti, Saara sanoo MTV:lle sunnuntaina.
Iltalehden artikkelissa nimetön mediaraadin edustaja kommentoi Aallon esityksen jättäneen raatilaiset kylmäksi ja olleen muovinen, kliseinen ja persoonaton.
Saara jäi toiselle sijalle myös osallistuessaan The Voice of Finland -laulukilpailuun.
– Olen jo tottunut pettymyksiin, hän pohtii.
– Se harmittaa, että voitto oli kahdeksan ihmisen käsissä."qwertyilija kirjoitti:
Tarkkaan ottaen suomalaisilla on makua, mutta suomalaisilla viisutuomareilla ei ole makua ollenkaan.
Ja niinhän se kävi sen Lordinkin kanssa. Suomalaiset musiikin "asiantuntijat" haukkuivat Lordin maan rakoon ja kuinkas kävi.
"Suomen viisukarsinnoissa eniten yleisöääniä kerännyt, mutta raadin pisteistä johtuen toiseksi sijoittunut laulaja Saara Aalto on harmissaan lopputuloksesta.
– Nyt kävi näin. Se oli hienoa, että yleisöäänisaalis oli niin suuri. Oli hienoa nähdä, että ihmiset olivat puolellani näin vahvasti, Saara sanoo MTV:lle sunnuntaina.
Iltalehden artikkelissa nimetön mediaraadin edustaja kommentoi Aallon esityksen jättäneen raatilaiset kylmäksi ja olleen muovinen, kliseinen ja persoonaton.
Saara jäi toiselle sijalle myös osallistuessaan The Voice of Finland -laulukilpailuun.
– Se harmittaa, että voitto oli kahdeksan ihmisen käsissä."Mutta nyt Saara Aalto on parasta mitä Suomesta maailmalle on. Suomi ei ole häntä ymmärtänyt; ennen tätä. Ja lisäksi hän on lesbosuhteessa. Ei paha.
qwertyilija kirjoitti:
– Se harmittaa, että voitto oli kahdeksan ihmisen käsissä."Euroviisuissa äänestellään kappaletta yhtä lailla kuin esittäjääkin. En minä ainakaan muista mitään Saaran euroviisusta, joten mahtoiko olla hääppönen teos.
Saara itse on kyllä huikea laulaja ja toivottavasti voittaa koko paskan, mutta ei ainoa huippuosaaja edes Suomessa. Esimerkiksi Diandra on mielettömän lahjakas.torre12 kirjoitti:
Mutta nyt Saara Aalto on parasta mitä Suomesta maailmalle on. Suomi ei ole häntä ymmärtänyt; ennen tätä. Ja lisäksi hän on lesbosuhteessa. Ei paha.
Eiköhän ne "asiantuntijatkin" ole jo kääntäneet takkinsa.
- voiyhrenkerran
Siis totanoin, onko tämä oikea palsta tälle saara aallolle??? Vauva-palsta on täynnä sitä. Lopettakaa täällä. Kiitos
- sdfsdfsdfsdf6667
milloin menestyminen maailmalla on ollut hyvä asia näin niinkuin kristillisen opetuksen kannalta???
maailmallinen ihminen menestyy maailmassa, uskova kärsii.- ymmärränmitäluen
"milloin menestyminen maailmalla on ollut hyvä asia näin niinkuin kristillisen opetuksen kannalta???"
Lue ny Raamatusta ees tää kohta ennen ku kommentoit puuta heinää :menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsiskeni jne" ,,no eikö tossa oo selkee käsky valloittaa maailma =) >> maailmallinen ihminen menestyy maailmassa, uskova kärsii <<
Eli kun oma elämäsi on kurjaa, niin se johtuu siitä, että olet uskova... siis Aito uskova eli fundamentalistinen kreationisti, joka olet tottakait aikuiskastettu ja sen Ainoan ja Oikean seurakunnan jäsen.
"ensimmäiset ovat viimeisiä ja viimeiset ensimmäisiä"
Vai?
- Alas.lesbokiljunta.666
Pieniä on silakat joulukaloiksi.
Olen aina pitänyt Saara Aallon lauluäänestä. Hänellä on kaunis ja puhdas lauluääni. On hienoa, että hän on pärjännyt kilpailussa. Toivottavasti pääsee finaaliin saakka. Hänen herkkä ja kaunis lauluäänessä pääsee hyvin oikeuksiinsa kirkkokonserteissa, josta hän nyt joutuu jäämään pois tuon laulukilpailun takia.
- fhjkhfsdf
Upeaa Saara! ☺
- nähty.on
Hieno ääni kyllä on ja mitä noita sen esityksiä katellut netistä niin sekin puoli hoidossa. Nätti ulkonäkö on tietenkin plussaa noissa hommissa. Lesbous sinänsä, no en oikein tiedä onko sillä noissakaan hommissa mitään merkitystä. Ja jos en nyt väärin muista niin jostain olevinaan luin, että sillä olisi ollut joku vanha poikakaverikin, eli eikös se sitten olisi niinku bi. No eipä sillä väliä en yleensä laulajia kuunnellessa ajattele niitten seksuaalista suuntautumista mutta hienosti on selvinnyt ja todellakin saannut jopa britit lämpenemään itselleen eli vaikkei tuota kisaa nyt sitten lopulta voittaisi niin on varmasti jo onnistunut siellä musiikkialan ihmisiä vakuuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800