Mistä 27-vuotias naisihminen voisi Järvenpäässä parhaiten löytää seuraa, ystäviä tai tuttavia? Olen asunut täällä puoli vuotta mutten vieläkään tunne täältä ketään ja on todella yksinäistä :(
yksinäinen järvenpääläinen
8
328
Vastaukset
- eihörhö
No kyllä harrastustoiminta on se alue, josta ystäviä löytyy.
Jollei sinulla harrastusta ole, hanki sellainen.
Jos nyt pikku vinkkinä kerron, niin liity johonkin miesvaltaiseen seuraan, jos kaipaat tuttavuuksia siinä mielessä ja taas naisvaltaiseen, jos vaan ylipäänsä ystäviä kaipaat.
Konkreettinen ehdotus: liity Tuusulan moottorikerhoon ja siinä aktivoidu naisjaostoon.
Mielekästä toimintaa riittää eri tapahtumissa ja ympärilläsi on pääosin komeita nuoria miehiä. ;)
Jos taas olet "pullero" (kaikella kunnioituksella), hakeudu vaikkapa judon alkeiskurssille ja tulet kokemaan ihmeen. Kilot lähtee ja taipuisuus palaa, puhumattakaan uusista ystävistä, joita saleilta löytyy.
Mahdollisuuksia on rajattomasti !
Puhun kokemuksesta. Harrastus, moni budo laji aloittaa alkeiskurssin tammikuussa.
Jos elokuvat kiinnostaa tai kävely niin kirjoittele.- Myösyksinäinen
Sunnuntaisin uppopalloa Tuusulassa ;)
- j-järvenpää
Kuntosalille :)
- Ukko90
moi itse oon asunut jäkessä kohta 27 vuottaa ja ei oo yhteen kaveria täältä
- exjäkeläinen
Kannattaa muuttaa Keravalle. Siellä tutustuu helpommin ihmisiin.
- Ratzmo
Täältä kannattaa lähteä nopsaa poies. Tää on ainoastaan vakavia persoonallisuudenhäiriön omaavia valehtelijoita ja autopolttajia. Kellokosken ruokaa kaikki
- Giggo
Kuva olis kiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698