Vai mikä Jesse lieneekään. Mutta kirosin pyhän kirkon ja seurakunnan ja erosin kirkosta piste fuck eikun fi.
Minulle riitti niiden kaksinaamaisuus paapoa irtolaisia ulkomaalaisia paperittomia ehkä terroristejakin ja jättää omat kirkkoihin kirjoitetut kansalaisensa oman onnensa nojaan.
Tänä aamuna hylkäsin Herran
12
65
Vastaukset
- lakikin
Niin, pitäisi olla yksi laki noiden ulkolaisten suhteen. Valtio on nähnyt parhaaksi poistaa paperittomat maasta, minustakin se on oikea päätös, varsinkin kun oman maan köyhiä ei kirkko ole liiemmin paaponut, yösijoja tarjoamalla.
Myöskin kun katsoin tv:tä ja niin paljon työttömiä siellä, opiskelleita ja työhakemuksia sadoittain laittavia, mutta työtä ei löydy,!
Miten Valtio on päästänyt tämän maan tähän tilaan? Heitä minä todella ajattelin, millä heille suomalaisille saisi työtä!
Kyllä nyt tulee huono fiilis noista pappien jutuista.- Sinnevaan
Tiedät palstan jossa ei muusta keskustella.
Ei kirkko ole hyljännyt ihmisiä vaan ihmiset on hyljänneet kirkon. Ei käy ihmiset jumalanpalveluksissa, onko ihmiset jumalattomia.
En kirkkoa moiti, se on viimeinen turvapaikka ja siinä kirkolla on pitkät perinteet.Eihän jumalaa tarvitse hyljätä vaikka eroaisi kirkosta.
Jos kirkon opit eivät käy yksiin oman vakaumuksen kanssa niin turha siihen on kuulua.Kirkot on vuosisatojen aikana ottaneet suojiinsa vainottuja ja pakenevia ihmisiä. Pitkä ja hieno perinne. Ei voi kuin ihailla heidän tinkimättömyyttään periaatteistaan.
(Ymmärtääkseni kirkko on tarjoamassa turvapaikkaa paperittomille ja taivasalle joutuneille vain tilapäisesti.)- pakanas
Vielä 1600 luvulla suomessa poltettiin naisia roviolla noitina. Että verinen ja sysimusta on suomenkin kirkko aivan lähimenneisyydessä. Höpön löpöä koko kirkon touhut, uskokoon ken tahtoo, uskomuksista kun on turha kiistellä.
- Ja-polttohautaus
Siitäköhän johtuu perinne että nykyaikaisempi porukka on alkanut polttaa kirkkoja viime vuosikymmenillä. Harvemmin pappi polttaa kirkon.
Jos on kristitty pitäisi edes joskus kirkossa piipahtaa. Eihän siellä nyt jokapyhä tarvitse istua, mutta"näkönä kun entinen muija kirkossa" on parempi kun ei mitään. Liikuttavaa miten vähän meiltä kristityillä vaaditaan, toiset polvistuu viisikertaa päivässä rukoilemaa. 🙄
- Ei-sovi-vartalolle
Mulle iskisi pukamat varmaan ja polvet hajalle jos konttaisin viis kertaa per päivä.
Riittää kun ristii sormensa silloin tällöin, luo tuijotuksensa tyhjyyteen ja loihee lausumaan " hoi sie siellä yläkerrassa, tuuppa käväiseen täällä alhaallakin, olis rupateltavaa"
Kirkossa on hyvä pistäytyä vaikka ei olisi niin kauheen kirkollinenkaan tai kristitty. Minä käyn joskus tosi harvoin ihailemassa hienoja maalauksia ja veistoksia, miettimässä juttuja ja sytyttämässä kynttilöitä heidän muistolleen jotka ovat jo lähteneet.
- maljani-vuoti-yli
Minä tein saman jo viime perjantaina.
Näin päättyi n.60 vuoden yhteinen taival, jossa polut vain harvoin kohtasivat muutoin kuin verojen maksun aikaan.- Aimenaumen
Noin on totuus, pyhää henkeä voi palvoa/palvella vaikka kotialttarilla. Ei siihen tarvitse kirkkoa väliin vetämään välistä veroja kiskomalla. Tosin jostainhan papinkin palkka on maksettava. Mutta siihen pummikoot vapaaehtoislahjoituksia tai valtion tukemana.
Miksi edelleenkin pitää olla syrjiviä kahtiajakoja: kirkkovihkiminen / siviilivihkiminen / kaste / siunattuun maahan hautaaminen - kirkkosiunaus / pakanalliseen hiekkaan hautaaminen jne jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611