Hei !
Nähtiin muutama viikko sitten Pässissä, kehuin sun tyyliäsi ja paitaasi ja sä kehuit mun
paitaani. Olisin halunnut jutella sun kaa enemmän. Jäin tykkäämään susta todella paljon. Laita ihmeessä viestiä jos näät tän ilmotuksen.
Hei sä villapaitainen nainen Pässistä
11
608
Vastaukset
- Villapaitainen
Kerro lisää.
Moi !
En haluu susta tarkempia tuntomerkkejä kertoa, koska kerroit olevasi naimisissa ja olen myös itse...
Minulla oli sininen ruudullinen kauluspaita.
Jatkoit illanviettoo Bomontin yläkerrassa niin kuin minäkin. Siellä juttelit jonkun miehen kans, niin en rohjennut tulla häiritseen.
Tykkäsin sun ulkoisesta olemuksesta, tyylistä ja luonteesta. Mun sydämelle jäi paljon lämpimiä ja herkkiä ajatuksia sua kohtaan...
Ois kiva jos mailaisit mulle niin voitais tutustuu enemmän sposti on [email protected] Suukko ajatuksistasi ☺- sekyseinentyttö
Ei kuule kiinnosta, ollaan varattuja tahoillamme, kehuin sun paitaa lähinnä kohteliaisuudesta, en näe mitään syytä olla enempää yhteydessä.
Koita sinäkin kunnioittaa omaa suhdettasi tykönäsi.
- vaivatonta
Seuraavalla kerralla sano heti, että olet varattu niin pääset helpommalla.
- Joopajuu
Ja sä et raukka osaa edes lukea...
- Kevättä_rinnassa_
Hei ! Hiljattain paikkakunnalle muuttaneena kysyisin, löytyykö täältä liikunnallista 30-42 vapaata tai varattua naista ystäväksi mukavalle 45vuotiaalle työssäkäyvälle miehelle ?
- Alapeuso
Ei löydy.
- Torillatavataan53
nosta ikähaarukkaa non 65-vuotiaseen niin löytyy.
- Kevättä_rinnassa_
Kyllä 60 vuotiaatkin liikunnalliset naiset voi mielellään ottaa yhteyttä. Baariruusut ja sohvaperunat eivät ole makuuni
- juoppojallu
Karkkilassa on VAIN baariruusuja ja sohvaperunoita vapaana. Kuten myös Helsingissä. Baariruusun kanssahan voi ryypätä eikä se narise ja huuda. Ole vaan iloinen!
- muummmumm
Karkkilassa on vain 600 vuodesta ylöspäin olevia naisia enää vapaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1674949Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621565- 121519
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211411Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91153Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.951037Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit40967Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249298925- 151824
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279747