Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hei sä villapaitainen nainen Pässistä

Hei !
Nähtiin muutama viikko sitten Pässissä, kehuin sun tyyliäsi ja paitaasi ja sä kehuit mun
paitaani. Olisin halunnut jutella sun kaa enemmän. Jäin tykkäämään susta todella paljon. Laita ihmeessä viestiä jos näät tän ilmotuksen.

11

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Villapaitainen

      Kerro lisää.

    • Moi !
      En haluu susta tarkempia tuntomerkkejä kertoa, koska kerroit olevasi naimisissa ja olen myös itse...
      Minulla oli sininen ruudullinen kauluspaita.

      Jatkoit illanviettoo Bomontin yläkerrassa niin kuin minäkin. Siellä juttelit jonkun miehen kans, niin en rohjennut tulla häiritseen.

      Tykkäsin sun ulkoisesta olemuksesta, tyylistä ja luonteesta. Mun sydämelle jäi paljon lämpimiä ja herkkiä ajatuksia sua kohtaan...

      Ois kiva jos mailaisit mulle niin voitais tutustuu enemmän sposti on [email protected] Suukko ajatuksistasi ☺

      • sekyseinentyttö

        Ei kuule kiinnosta, ollaan varattuja tahoillamme, kehuin sun paitaa lähinnä kohteliaisuudesta, en näe mitään syytä olla enempää yhteydessä.
        Koita sinäkin kunnioittaa omaa suhdettasi tykönäsi.


    • vaivatonta

      Seuraavalla kerralla sano heti, että olet varattu niin pääset helpommalla.

    • Joopajuu

      Ja sä et raukka osaa edes lukea...

    • Kevättä_rinnassa_

      Hei ! Hiljattain paikkakunnalle muuttaneena kysyisin, löytyykö täältä liikunnallista 30-42 vapaata tai varattua naista ystäväksi mukavalle 45vuotiaalle työssäkäyvälle miehelle ?

      • Alapeuso

        Ei löydy.


      • Torillatavataan53

        nosta ikähaarukkaa non 65-vuotiaseen niin löytyy.


    • Kevättä_rinnassa_

      Kyllä 60 vuotiaatkin liikunnalliset naiset voi mielellään ottaa yhteyttä. Baariruusut ja sohvaperunat eivät ole makuuni

      • juoppojallu

        Karkkilassa on VAIN baariruusuja ja sohvaperunoita vapaana. Kuten myös Helsingissä. Baariruusun kanssahan voi ryypätä eikä se narise ja huuda. Ole vaan iloinen!


    • muummmumm

      Karkkilassa on vain 600 vuodesta ylöspäin olevia naisia enää vapaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe