Se mitä olen sanonut pitkään on todellisuutta

fda

Olen tästä varoittanut jo pitkään. Trollit ovat minua väittäneet valehtelijoiksi aiheesta, olivat he "kirkon porukkaa" tai vasemmistoa kannattavia on se, että uskontoa käsitellään Suomessa silkkihanskoin koituva vielä monen suomalaisen kohtaloksi näiden väkivaltaisten reaalitodellisuudesta erillään elävien uunojen käsissä.

Kestämätön maahanmuuttopolitiikka, sillä on seurauksensa. Tuntemani maahanmuuttajatkin ovat kyselleet minulta "ovatko suomalaiset hulluja?" vastaus on "ainakin uhkarohkeita".

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000004877453.html

"– Terrorin uhka Suomessa on selvästi kohonnut, Ulkopoliittisen instituutin vieraileva vanhempi tutkija Olli Ruohomäki arvioi.
Suojelupoliisin mukaan Suomeen on palannut noin 20 Syyriaan ja Irakiin lähtenyttä jihadistitaistelijaa. Tutkijan mukaan tämä nostaa terrorin uhkaa Suomessa."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000004876276.html

"Suojelupoliisin päällikkö Antti Pelttarin mukaan Suomessa on yli 300 radikaali-islamistia.
Suojelupoliisin päällikön Antti Pelttarin mukaan Suomeen on syntynyt ”salafijihadistinen alamaailma”.

Salafijihadismilla tarkoitetaan monikansallista sunnilaista ääriajattelua, joka ammentaa islamin sotaisasta syntyhistoriasta. "

15

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leima-ottassa

      Täältä saapuu otsaleimasin... Lähestyy otsaasi... Kops.
      Siinä lukee, että olet nyt
      -Rasisti
      -Putinisti
      -MV-lehden fani
      -Fasisti
      -Uusnatsi
      Mitäs läksit kirjoittamaan että "Kestämätön maahanmuuttopolitiikka, sillä on seurauksensa", ei olisi pitänyt;-)

      • fda

        Nykyaikana on tosiaan tapana heitellä noita leimoja ja trivialisoida kyseiset käsitteet koko kansan haitaksi.

        Mikään näistä mainituista en tietenkään ole, kuten ymmärsit. :) Supossa ja ulkopoliittisessa instituutissakaan tuskin kuulutaan näihin ryhmiin.


      • fda kirjoitti:

        Nykyaikana on tosiaan tapana heitellä noita leimoja ja trivialisoida kyseiset käsitteet koko kansan haitaksi.

        Mikään näistä mainituista en tietenkään ole, kuten ymmärsit. :) Supossa ja ulkopoliittisessa instituutissakaan tuskin kuulutaan näihin ryhmiin.

        Ihan henkilökohtainen kysymys: Minkä vuoksi sä et palstalle rekisteröi "fda" -nikillä vaan annat noiden trollien käyttää sun nikkiä miten lystäät ja sitten meidän muiden pitää noiden trollaajan/sinun joukosta tulkita sun kirjoituksiasi. Minulle sun niki on "varattu" vain sulle, mutta miksi sä et rekisteröidy "fda"!?

        Olet mukava heppu/mimmi. Siis rekisteröityessäsi olisit paljon "vahvemmalla alustalla" ja kaikki keskustelijat tietäisi mitä sä ajattelet jne.? Nikkivarkaaksi ei ketää tule nimittää jollei ole rekistöitynyt, vaikka joku trolli käyttäisi sun nikiäsi?!


    • pärise.yksinäsi.hallu

      Ahaa, nyt on se aika kun Suomen valtio on polvillaan ja yhteiskuntarauha palauttamattomasti rikki :D Tuleeko huomista lainkaan. Jaa niin ja rahat on loppu ja mummot ei saa velliä, koska maahanmuutto.

      • pärise.yksinäsi.hallu

        Tällainen aloittajan viittaava julisteleminen on verrannollista uskisten vastaaviin, milloin mikäkin synti, homous, naispappeus yms. suistaa meidät turmioon.


    • a-----a

      Kannattaisi ehkä käydä vähän katselemassa maailmaa. Vaikkapa etelä-Italiaa. Voisi vaikka nähdä etteivät asiat täällä tuossa maahanmuuttomielessä niin kovin huonosti olekaan. Ei sillä etteikö asioita aina voisi paremminkin tehdä, mutta pientä perspektiiviä voisi löytyä dystopiamaalailuihin.

      • fda

        Kyllä jo parisenkymmentä uskonsa puolesta taistellutta kokenutta kansanmurhaajaa, vääräuskoisten raiskaajaa jotka ovat uskonnollisia fanaatikkoja on vaarallisia tässä maassa. Suomessa kun ollaan melko täysin naiiveja.


      • pärise.yksinäsi.hallu
        fda kirjoitti:

        Kyllä jo parisenkymmentä uskonsa puolesta taistellutta kokenutta kansanmurhaajaa, vääräuskoisten raiskaajaa jotka ovat uskonnollisia fanaatikkoja on vaarallisia tässä maassa. Suomessa kun ollaan melko täysin naiiveja.

        Ilmoitappa pikaisesti Supoon noista tuollaisista henkilöistä keillä kyseinen ansioluettelo löytyy – harmi vain, että he toimivat todisteiden valossa oikeusvaltion periaatteiden mukaan, eikä liian ohuen foliohatun aamulla laittaneiden elämäm kolulaisten älämölön mukaan.


    • KotimaisetEnsin

      Ensin hoidetaan 30 000 kotimaista fundista, sitten 300 tuontifundista. Jälkimmäinen on helppo nakki ja ehkä lähtevät jopa omin avuin pakoon, kun huomaavat miten kotimaisille kävi.

      • fda

        Kotimaiset fundikset eivät juuri minua pelota, siitä huolimatta että täällä palstalla eräs vakitrolleista uhkasi ateisteja tappaa.


      • tätäolenajatellutkin

        Katsos kummaa, kun ylläpito ei tällaista kommenttia poista. Nyt selvisi heidän pyrkimyksensä!


      • pärise.yksinäsi.hallu
        fda kirjoitti:

        Kotimaiset fundikset eivät juuri minua pelota, siitä huolimatta että täällä palstalla eräs vakitrolleista uhkasi ateisteja tappaa.

        Öö.. koska on eri asia minkä värinen ja mihin uskontoon kuuluva fundis sinut tappaa?


    • Sitten toiseen asiaan. Ei tule vähätellä, etteikö Suomessa olisi minkäänlaista terrorin uhkaa, mutta sitä ei kuitenkaan saisi silloinkaan suurennella tai yleistää niin että jokainen Suomeen tullut maahanmuuttaja olisi joku "ISIS-taistelija" tai että tällöin olisi jotakin vaaraa Suomen turvallisuudelle jokaisesta maahanmuuttajasta!!!!

      Olen ns. "antinationalistinen" ja mielestäni on hyväksi että Suomessa on eri rodullisia ihmisiä, jotka erottuvat meistä "kalpeanaamoista", mutta TIETENKIN ne maahanmuuttajat, joilla on todettu olevan suhteita Isikseen niin ei tietenkään tänne Suomeen tulisi niillä olla mitään asiaa!

      Monien suomalaisten tulisi vaan joskus miettiä ettei sitä pahaa oloa tule kostaa maahanmuuttajia kohtaan...olen joskus ollut todistamassa tilanteen ja irrottamassa itte erään suomalaisen kusipään maahanmuuttajan kurkusta pois ja toimittanut jätkän poliisiotteella poliisimaijaan, vaikken mikään poliisi ole!

      • fda: Joskus riittää ihan nämä tyypilliset "MacGyver-otteet", jotka rauhoittelevat otteet saada ainakin yksi äijä toisen kurkusta pois tai silloin itte ja sitoa äijä naama rakennuksen seinää vasten, kun joskus on sattunut harrastamaan itsepuolustuslajia.
        Olen siviilipalveluksen suorittanut mies, mutta kyllä olen joutunut silti torjumaan joskus monenlaisia aseita kierrepotkulla harrastamassani lajissani tosin yli 15 vuotta sitten. :D


    • Maahanmuutto on joskus vaikea asia käsitellä. Kaikki kun ei tosiaan ole ISIS-taistelijoita, mutta osa silti haluaa muuttaa ympäröivän kulttuurin itselleen sopivaksi ennemmin muutoin kuin sulautua itse siihen.


      https://www.youtube.com/watch?v=tDtiTNHPfyo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      17
      2473
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2215
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      81
      1452
    4. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1423
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1376
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      95
      1250
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1118
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1063
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      79
      1049
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      59
      1039
    Aihe