Suosikkityylisi ja inhokkityylisi

fashionman

Mikä on suosikkityylisi?
Mikä on inhokkityylisi?

Muotimaailmassa:
hipsterihevari on in, Dressmann-mies on out. Tatuoitu vintagemekkonainen on in, jakkupukunainen on out.
Samaa mieltä?

Kuvaesimerkkejä!

50

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rasistipersu on in ja vihervasemmistolainen soijaproteiinimies on menneen talven lumia.

• Tiukat farkut miehille on inhokki..

• MuoRin Orjat.. ;D

Itselleni on In mikä tuntuu itsestäni hyvältä & Naisille on In Se Juttu mistä itse kukin tykkää.. Kunhan ei Ole Liian TyrkkyLook.. Se on aina Out.. Paitsi KahRen Kesken.. ;P

Mun MieliPidee on Tää.. ;P

• Old_school_man

Suosikkityylejäni: Piikkikorot ja hiukset nutturalla hoikalla tai normaalipainoisella vaaleahiuksisella naisella. Turkikset talvella sukupuoleen katsomatta. Itsekin toisinaan käytän turkista.

• erika-täti

No, en nyt kenenkään tyyliä lähde tyrmäämään kokonaan, mutta matalavyötäröiset pillifarkut on niin rumia kaikkien päällä, että onneksi ovat out.

Nuuskamuijasella on rohkea ja omintakeinen tyyli, siihen ei hipsterit pysty:

https://www.youtube.com/watch?v=ASxCVlTDXkw

• Mä olen oman elämäni Columbo.

• naisen-mielestä

Olin pienenä Columboon ihastunut, ihana katse sillä näyttelijällä, ja myös hyvä tyyli. Olisi hauska katsoa miltä se sarja nyt aikuisena näyttäisi.

• daa.a.a
        naisen-mielestä kirjoitti:

Olin pienenä Columboon ihastunut, ihana katse sillä näyttelijällä, ja myös hyvä tyyli. Olisi hauska katsoa miltä se sarja nyt aikuisena näyttäisi.

No telkkari auki, tuollahan se pyörii nytkin parasta aikaa Vitosella.

• naisen-mielestä
        daa.a.a kirjoitti:

No telkkari auki, tuollahan se pyörii nytkin parasta aikaa Vitosella.

Oon duunissa, mutta täytyy katsoa tulisko muulloin, kiitti vinkistä!

• tuhtitatuoitu-mummomekko
      • ei_voi_käsittää

Noloa, miksiköhän tatuoidut pullukat luulevat että heille sopii vintagemekko? Etenkin kun 50-60-luvulla naiset eivät olleet keskimäärin mitään valaita, vaan hoikkavyötäröisiä ja siroja.

• Läpikuultava

Rentoa ja väljää tennareilla. Naisen kohdalla kohtasin vuosia sitten suosikkityylin heidän suhteen ja sekin oli ohimenevä hetki julkisessa tilassa. Harkitusti hieman vanhantyylinen asustus, mikä sopi hänen kampauksensa kanssa mieleenpainuvasti yhteen. Heh, vieläkin valokuvamuistina päässäni ja jälkeenpäin olen kironnut, kun en tajunnut sillä hetkellä kysyä pidemmälle.

• Kyllä se on niin että rumat ne vaatteillaan koreilee tai snobit. Kauniille ja komeille sopii ja käy vaikka perunasäkki.

• urpo.einari.öllönen

"hipsterihevari on in"

Eikös hevi ole out ja puhelaulupellet ja hipitihopiti ja gangstaily edelleenkin in... valitettavasti...

• 121212121212

Alle 18v ikäisillä, kyllä.

Aikuisilla muotia on:
        - farkut, Converset
        - hevibändin paita, sään mukaan t-paita tai huppari
        - kokoparta
        - tatuoinnit
        - tähän mausteeksi vähän hipsteriä, kuten ap kirjoitti
        - iso mies, vähän mahaa

Eli naisen silmissä erottuva tyyli = sama kuin kaikilla muillakin.

• naisen-mielestä

Miesten pukeutumisessa on tietysti tärkeintä, että vaatteet ovat puhtaita eikä mies haise voimakkaasti partavedeltä. Mielikuvissani motoristityyli (vai miksikä sellaista sanotaan) on sellainen, jonka yhdistän likaisuuteen, likainen pitkä parta, voiko niitä nahkahousuja edes pestä... siksi en pidä siitä tyylistä, vaikka mies voi olla kivakin, ei tosin sellaisia kuulu tuttavapiiriin. Ihan tavistyyli on minusta kiva, vaikka pukeutua voi miten vain, jos mies itse siinä viihtyy.

Omassa pukeutumisessa en seuraa juurikaan muotia, suorastaan vihaan shoppailua, joten ostan aina useamman vaatteen, kun löydän mieluisan. Käytän vain paria väriä, musta, tummanpunainen, kulta (juhlavaatteissa) vaatteiden yhteensopivuus on silloin hyvä ja rahaa säästyy. Samoin säästyy rahaa ja aikaa ostamalla hyvälaatuisia vaatteita, ei pintamuotia (no farkut ostan kyllä pintamuotikaupasta). Tyyli on klassisen feminiininen, yksinkertainen. Jouduin jo nuorena katsomaan tarkasti mitä pukea (toisin kuin kapeat, pienirintaiset tanssijaystäväni, joiden päällä mikä tahansa näytti luksusvaatteelta) eli aina vartalonmyötäistä, muuten näytän etupainoiselta ja lihavalta.

• Edwardo_Bacchus

Klassisuus on aina ajattoman tyylikästä. Sitä kun vähän vielä rikkoo tai viimeistelee puhuttelevin yksityiskohdin, niin luulen ettei monillakaan ole moittimista ja kerää lähinnä ihailua näinä päivinä. Klassisuus yhdistettynä elämänmakuisen kantajaan lieneekin ihmisilmentymän korkeimpia muotoja. Suoraan kuin jostain Rooman bakkanaaleista tullut.

Monille vähemmän esteettisille ja kaikkinensa tavallisemmille luonteille toki vaatimattomampi lookki pukee luontevammin kuin luonteen vastainen koreilu. Ristiriidat soi aina korvissa kuin raiskattu viulu, joten sisintä kannattaa kuunnella näissäkin hommissa. Parhaimpana tyyppiesimerkkinä kenties sliipatut oikeistomoukat dunkkaavissa valaanaunus hajusteissaan ja oppikirjojen mukaisissa mutta jäykissä kekkulointiriiteissään. No saavatpahan rompullisen lisämateriaalia naisteniskuelkeistä sopivasti kohdalle sattuessa.

• Mun mielestä naisille sopii paremmin noi HipsterReleet.. Tai sitten Musta vain tuntuu siltä.. ;P

• zönggö
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Mun mielestä naisille sopii paremmin noi HipsterReleet.. Tai sitten Musta vain tuntuu siltä.. ;P

Mmmmm, ei. :)

• zönggö kirjoitti:

Pääh, senkin rontti. En osannut ottaa tuota huomioon. Menin ansaan. :))

MitN Nii?.. ;P

Mun mielestä siellä oli ihan normaalisti pukeutuvien naisten kuvia?.. ;P

En itse niin seuraa mikä on mitäkin muotia, eli jos tuo HipsterMuoti on hieman häilyvä käsite ja voi olla laidasta laitaan melkein mitä vain, niin kai sitä itse kukin välillä pukeutuu ainakin osittain kuin Hipsteri.. ;P

Mulle on melkein sama miten pukeutuu, kunhan tuntee itse olonsa niissä hyväksi.. Eikä ole mikään TyrkkyMyrkky.. Siinä taitaa mennä mun raja.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

MitN Nii?.. ;P

Mun mielestä siellä oli ihan normaalisti pukeutuvien naisten kuvia?.. ;P

En itse niin seuraa mikä on mitäkin muotia, eli jos tuo HipsterMuoti on hieman häilyvä käsite ja voi olla laidasta laitaan melkein mitä vain, niin kai sitä itse kukin välillä pukeutuu ainakin osittain kuin Hipsteri.. ;P

Mulle on melkein sama miten pukeutuu, kunhan tuntee itse olonsa niissä hyväksi.. Eikä ole mikään TyrkkyMyrkky.. Siinä taitaa mennä mun raja.. ;D

Nojoo, muttei mulle tullut mieleen alushousut sanasta hipsteri. :)

En minäkään muotia pahemmin seuraa, täällä netissä kyllä siihen tahtomattaankin törmää ja jotain jää mieleen törmättyään. Mutta en kyllä itse aktiivisesti etsi mitään juttuja muodista. Minusta vaatteet tarvii olla semmoset mukavat päällä, missä on kuin ei olisikaan vaatteissa. Tai on olo että ei ole vieraan vaatteissa.

Tuntee ne omakseen. Teennäinen olo on oloista pahimpia. Muoti helposti ajaa siihen...

Joo tyrkkyys on sitten muutakin kuin tietynlaisia vaatteita. Perunsäkissäkin voi olla tyrkky. Kun se tyrkkyys on luonteessa. ;)

• naisen-mielestä
        zönggö kirjoitti:

En minäkään muotia pahemmin seuraa, täällä netissä kyllä siihen tahtomattaankin törmää ja jotain jää mieleen törmättyään. Mutta en kyllä itse aktiivisesti etsi mitään juttuja muodista. Minusta vaatteet tarvii olla semmoset mukavat päällä, missä on kuin ei olisikaan vaatteissa. Tai on olo että ei ole vieraan vaatteissa.

Tuntee ne omakseen. Teennäinen olo on oloista pahimpia. Muoti helposti ajaa siihen...

Joo tyrkkyys on sitten muutakin kuin tietynlaisia vaatteita. Perunsäkissäkin voi olla tyrkky. Kun se tyrkkyys on luonteessa. ;)

"Teennäinen olo on oloista pahimpia. Muoti helposti ajaa siihen..."

Nuoriso katsoo noita muodonmuutosohjelmia telkusta, niistä joskus katsonut, miten joku raukka puetaan ihan vääränlaisiin vaatteisiin, joissa tuntee itsensä kömpelöksi. On siellä hyviäkin muutoksia, mutta jos naisen vartalotyyppiä ei huomioida, niin kyllähän muotiluomuksissa saa normaalipainoisenkin näyttämään lihavalta, koska monet muotivaatteet on tehty nollakokoisille, kapeille malleille. Sikstoisekseen ihmisen tulisi osata kantaa se vaate. Mitä näyttävämpi vaate, sitä enemmän vaaditaan kantajalta.

Tää yks homomies, britti, jolla on mustasankaiset silmälasit, hän on hyvä muutosten toteuttamisessa ja muutenkin ihana. Vai onko hän nainen, en ole ihan varma kumpi, mutta osaa homman ja muutenkin vaikuttaa kivalta ihmiseltä.

Miksei täällä muuten keskustella muodista, meikkaamisesta, naisten jutuista? Sinkkupalstalta odottaisi löytävänsä sellaista eikä pelkkää pillun kaipuuta ja kurppien nimitysprosesseja.

• zönggö kirjoitti:

Se on Just Näin, kuin Sanoit.. ;P

Juuh, Hetken aikaa pohdin laitanko tuon linkin, joka aukesi ensimmäisellä HakuYrityksellä.. Noh, katselin kyllä, että siellä on myös sitä HipstersMuotia, kun kelaa kuvia alaspäin.. ;P

Ja Ittsepä sä Niitä Pikkareita katsoit, etkä keskittynyt itse Asiaan.. Syytön Mä siihen Olen.. ;D .. Noh, Ok voi olla, että taisin syyllistyä osittain tahalliseen MukaHauskuuteen.. ;P

Kahtellaan ja PäivänJatkoja.. =)

• naisen-mielestä kirjoitti:

"Teennäinen olo on oloista pahimpia. Muoti helposti ajaa siihen..."

Nuoriso katsoo noita muodonmuutosohjelmia telkusta, niistä joskus katsonut, miten joku raukka puetaan ihan vääränlaisiin vaatteisiin, joissa tuntee itsensä kömpelöksi. On siellä hyviäkin muutoksia, mutta jos naisen vartalotyyppiä ei huomioida, niin kyllähän muotiluomuksissa saa normaalipainoisenkin näyttämään lihavalta, koska monet muotivaatteet on tehty nollakokoisille, kapeille malleille. Sikstoisekseen ihmisen tulisi osata kantaa se vaate. Mitä näyttävämpi vaate, sitä enemmän vaaditaan kantajalta.

Tää yks homomies, britti, jolla on mustasankaiset silmälasit, hän on hyvä muutosten toteuttamisessa ja muutenkin ihana. Vai onko hän nainen, en ole ihan varma kumpi, mutta osaa homman ja muutenkin vaikuttaa kivalta ihmiseltä.

Miksei täällä muuten keskustella muodista, meikkaamisesta, naisten jutuista? Sinkkupalstalta odottaisi löytävänsä sellaista eikä pelkkää pillun kaipuuta ja kurppien nimitysprosesseja.

Tarkoitatko Gok Wania?

http://static.iltalehti.fi/muoti/gokwan_itse0611in_mu.jpg

Onhan täällä muodista ketjuja ollut. 12121212 luotsaamina ne jopa käsittelevät sinkkuutta. ;)

• naisen-mielestä
        zönggö kirjoitti:

Tarkoitatko Gok Wania?

http://static.iltalehti.fi/muoti/gokwan_itse0611in_mu.jpg

Onhan täällä muodista ketjuja ollut. 12121212 luotsaamina ne jopa käsittelevät sinkkuutta. ;)

Just hän.

No hyvä, että välillä jotain muuta :) Kun tulin tänne viikonlopun jälkeen, niin otsikot olivat kuin yläasteikäisten poikien tehtailemia ja sisältö myös.

• naisen-mielestä kirjoitti:

Just hän.

No hyvä, että välillä jotain muuta :) Kun tulin tänne viikonlopun jälkeen, niin otsikot olivat kuin yläasteikäisten poikien tehtailemia ja sisältö myös.

Heh, nää on semmosia veitikoita. :)

• Noita hipstereitä näkyy joka paikassa..

• DarkFearr

Tuuhea tukka on just tärkeintä sivistyneen, EUROOPPALAISEN miehen tyylissä, ja finalla sitä ei ole mitään sivuvaikutuksia, mitä persujuntit toista täällä yrittää väittää. Tos on kuvia mun Pirlon tukasta ja rokahtavasta tyylistä, kun minä sitä olen aina tykännyt vaan Metallicasta.

"Toisinaan Darkfear poistuu yksiöstään ja liikkuu kaupungilla kuin kuka tahansa meistä", urbaani sinkkupalstan sananlasku.

http://www.hel-looks.com/20150613_05/
      http://www.hel-looks.com/20150602_05/

• erika-täti

No siinäpä oli ihmisillä asuja.

Ensimmäisen linkin ihminen kertoi toteuttavansa 90-luvun estetiikkaa pukeutumisessaan. Omasta mielestäni menee kyllä pahasti metsään, ei tullut ysäri mieleen..

Katsoin vielä uudelleen. Ei näytä ysäriltä.
        Kukaan ei olisi laittanut 90-luvulla tuon muotoisia tai värisiä lenkkareita jalkaansa farkkujen kanssa. Farkkujen lahkeet oli ysärillä pitkät, ja jossain vaiheessa ne levenivätkin alaspäin.

Mutta saahan sitä pukeutua miten haluaa.

• erika-täti

Onhan tuo miehekäs tyyli.

Huomatkaa, että sixpackin ja muiden salilihasten puuttumisesta huolimatta tuolla ukkelilla on pikkasen sitten vahvemman näköiset kourat!!

Todellista raakaa voimaa! Ei noilla varmaan pullia leivota, mutta koivunrangat siirtyvät varmaan ihan näppärästi traktorinlavalle...

• erika-täti kirjoitti:

Onhan tuo miehekäs tyyli.

Huomatkaa, että sixpackin ja muiden salilihasten puuttumisesta huolimatta tuolla ukkelilla on pikkasen sitten vahvemman näköiset kourat!!

Todellista raakaa voimaa! Ei noilla varmaan pullia leivota, mutta koivunrangat siirtyvät varmaan ihan näppärästi traktorinlavalle...

Ja heinä suussa, niinkuin minullakin usein kesällä

• MrHedgehog

Tuo Dressmann-mies onkin melko outo tapaus.

Massaa, tylsää, niin tavallista ettei mitenkään erotu katukuvassa.

Silti kukaan ei tykkää Dressmann-miehestä, eikä kukaan ainakaan tunnusta olevansa Dressmann-mies.

Eikö silloin Dressmann-mies ole se kapinallinen oman tiensä kulkija? Vähän niin kuin hevari, hipsteri tai räppäri...ennen kuin siitä tuli muotia?

• crux

Lisäisin vielä että usein sanotaan että pitää pukeutua niin että viihtyy niissä vaatteissa ja että löytää oman tyylinsä. Kuitenkin tämä pätee kaikkiin muihin paitsi Dressmann-tyyliin. Se ei voi ihmisten mielestä olla koskaan mukava ja luonteva tyyli, vaan ulkoa opeteltu väkinäinen ja kaavoihin kangistunut tapa pukeutua ja elää.

Sitten kun joku vetää päälleen jonkin pitkän nahkatakin ja niittejä joka puolelle, niin sitten voi vasta sanoa että hän on löytänyt oman tyylinsä, vaikka hän sisimmässään kuinka haaveilisi puuvillahousuista ja ruutupaidasta.

• Ikis..M

Miehellä klassinen farkkutyyliä kaulus- tai villapaidalla on toimivin, naisella hame on nätti, semmoinen hame jossa näyttää naisellisen nätiltä eikä horolta, jotain tuommoista:

http://image.dhgate.com/albu_288930817_00-1.0x0/2015-hot-summer-skirts-fashion-women-chiffon.jpg

Molemmilla sukupuolilla paksu vartalo ahdettuna törkyiseen huppariin ja tympeään naamaan tatskoilla höystettynä on aika yleinen ja ruma wt-tyyli täällä.

• erika-täti

Nuohan oli kesähameita.

Onko vastaava talviversiona sellainen mustasta sametista ja välihameista koostuva nilkkapituinen kokonaisuus? ahhahahahahhhh :D

• Ikis..M
        erika-täti kirjoitti:

Nuohan oli kesähameita.

Onko vastaava talviversiona sellainen mustasta sametista ja välihameista koostuva nilkkapituinen kokonaisuus? ahhahahahahhhh :D

ahahhahhahah, ennen kuin tikahdut niin voin kertoa että esim. tuommoinen villahamehan on oikein nätti:

http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/2029358441_1/2014-Autumn-new-fashion-long-plaid-skirt-vintage-maxi-wool-skirt-plus-size-women-s-casual.jpg

ja alle voi laittaa vaikka sitten legginsiä ja vaikka mitä. Nykyäänhän on talvetkin aika lämpimiä niin jos naiset on pärjänneet vuosisatoja hameissa niin on se ihme ettei ne juuri täällä Suomessa tuntuu paleltuvan heti kun otetaan naisellisempi pukeutuminen esille, toisaalta ne kyllä sitten tarkenee oikein hyvin minihameessa kun ottavat vähän viinaa.

• Ikis..M kirjoitti:

ahahhahhahah, ennen kuin tikahdut niin voin kertoa että esim. tuommoinen villahamehan on oikein nätti:

http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/2029358441_1/2014-Autumn-new-fashion-long-plaid-skirt-vintage-maxi-wool-skirt-plus-size-women-s-casual.jpg

ja alle voi laittaa vaikka sitten legginsiä ja vaikka mitä. Nykyäänhän on talvetkin aika lämpimiä niin jos naiset on pärjänneet vuosisatoja hameissa niin on se ihme ettei ne juuri täällä Suomessa tuntuu paleltuvan heti kun otetaan naisellisempi pukeutuminen esille, toisaalta ne kyllä sitten tarkenee oikein hyvin minihameessa kun ottavat vähän viinaa.

Ompa kiva huomata, ettei kaikki tykkää roiskeläpistä. ;)

Tämmöset tatuoidut mummuhameisetkin saa siunauksensa edes hameen kautta.

• älänuolaise
        zönggö kirjoitti:

IkisM tuskin hyväksyy niitä tatuointeja.

• älänuolaise kirjoitti:

IkisM tuskin hyväksyy niitä tatuointeja.

Melkein hyväksyy, muttei vielä ihan. ;)

• ÄtminOletuksia
        Ikis..M kirjoitti:

Mutta on muistettava, että jos ylensyönyt suomimatami pukeutuu pitkään hameeseen, niin häntä voi olla kauhistuttavaa katsella. Hoikalle naiselle pitkä hame sopii oikein hyvin.

• Ikis..M
        zönggö kirjoitti:

Joo siis täytyy myöntää etten nyt varsinaisesti mihihamettakaan rumana pidä silloin kun se on nätin naisen päällä mutta toisaalta taas minusta varsinkin tuon eka linkin hulmuava kesähame jättää mukavasti varaa myös mielikuvitukselle. Jotenkin sitä vaan ainakin kuvittelee että tuollaiseen pukeutuva nainen on myös henkisiltä ominaisuuksiltaan semmoinen että sitä voisi ajatella vaimomatskuksi toisin kuin pelkän huomion vuoksi kaiken kaikille paljastavaa naista.

Mitä tatskoihin tulee niin totta, en ihan niin tuomitseva ehkä ole kuitenkaan jos muuten olen todennut että nainen on ok, ensivaikutelmassa ne vaan saattaa tehdä hieman hallaa mutta joo'o, tuo toisen kommenttisi "melkein" on varmaan liki oikeaa luonnehdintaa :)

• JossainMuualla

DPM kuvioitu takki ja kaksi isoa koiraa.

Jos tulet vastaan niin älä unohda olla tervehtimättä.

• Ehkäpä suosikkityylini on se, ettei ole mitään erityisen tarkkaa tyyliä, vaan tilanteen mukaan asiaankuuluvat vaatteet. Muotipelleily selkeästi epämukavissa vaatteissa (esim. converset jalassa loskamuhjussa tai stetsoni päässä kolmenkympin pakkasella) on minusta aina koomista.

Mutta jos nyt semmoista toimistotyyliä ajattelee, niin mustat korkeavyötäröiset pillifarkut ja värikäs neule olis ehkä semmoista mitä itse pukisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      43
      8038
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      1
      4730
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      68
      4493
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      3253
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      248
      3126
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      47
      2808
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2765
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      37
      2523
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      2076
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1807
    Aihe