Onko viisasta syödä rautatabletteja...

...58v. mieshenkilön, jonka hemoglobiini on 140? Ajattelinkin syödä vain parin viikon kuurin. Kerkeekö tuo jakso antamaan potkua alkutalveen. Ulosteen ainakin mustasi heti kuurin alussa.
159
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Liian "vahva" hemoglobiini voi aiheuttaa mm. veritulppia, eikä liian korkea arvo ole muutenkaan terveellistä. Vaikkapa C-vitamiini antaisi enemmän "potkua" ja olisi hyödyllisempää. Hemoglobiini nostaminen normaaliarvon yli ei vaikuta haluamallasi tavalla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


pot.kua kirjoitti:

...58v. mieshenkilön, jonka hemoglobiini on 140? Ajattelinkin syödä vain parin viikon kuurin. Kerkeekö tuo jakso antamaan potkua alkutalveen. Ulosteen ainakin mustasi heti kuurin alussa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu