Tuossa sarjassa naiset pärjäsivät paremmin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000004877675.html
Pärjäisitkö metsässä?
48
201
Vastaukset
- Hehheeheemies
Paljonkohan kulisseissa on yhdyntöjä ollut. Metsässä ne kyrvät jäykistyy ja pillut kostuu. Hehheeehheeehhee
- kaisanoasaa
Naurattaa ajatus Juha Miedosta ähisemässä pillun päällä ja karjumassa että "nyt tuloo!".
- Menaisett
pujottelija kirjoitti:
Kyllähän se ähinä lämmittäisi
Laita sä kuvas tänne, niin nähdään kiinnostaisiko ähinä
Menaisett kirjoitti:
Laita sä kuvas tänne, niin nähdään kiinnostaisiko ähinä
Laittaisin ähinäkuvani, jos sellainen olisi
- Palstan.Rumin.Mies
Väittäisin pärjääväni. Metsässä olen niin arkisin töissä kuin vapaallakin harrastuksissa joten onhan tuolla päiviä ja öitä tullu vietettyä melkoiset määrät.
- sadsdf
kivaaha soo kuivasa valosasa mettäsä hupitella mutta mennäppä räntäkinokseen rautakoukuilla raskaita rankoja kasailemaan
- CityManNykyisin
Uskoisin pärjääväni. Eihän noin lyhyessä ajassa ravinnon tarve kovin oleellista ole, jos juomavettä riittää. Kuukauden paastokin tekisi useimmille noista hyvää. Kuiva nukkumispaikka olisi tietysti tärkeä.
Tehtävistä en tiedä, mutta olen kulkenut metsissä, tunnen kasvit, sienet, säät, maastot ja osaan suunnistaa. Julkkikset osaavat muuta sitten. Mitähän nuo välttämättömimmät varusteet sitten oikein on? Yhdessä kuvassa ainakin on kaksi kunnollisen kokosta rinkkaa, ja noihinhan nyt saisi mahtumaan jo vaikka mitkä ylellisyysvehkeetkin jos haluaisi.
Ruokaa voi olla kyllä vaikeaa löytää tarpeeksi edes syksyn parhaaseen marja- ja sieniaikaan, mutta lumen tultua tuosta tuleekin varsinainen painonvartijoiden erikoinen…Ja minä en ainakaan saisi tulta tehtyä millään hilavitkuttimella, jos ei tikkuja tai sytkäriä ole
- Ikis..M
Niin no jos ja kun katsoo tuota osallistujakaartia niin enimmäkseen tuolla on urbaaneja lattemiehiä, tottakai niillä tulee vilu ja nälkä pöpelikössä. Mietaa ehkä pärjännyt hyvin, Makwanilla varmaan on korkeakipukynnys ja Bruce varmaan pani Nooraa mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että jos noista mainituista pitäisi eräretkiseura valita ihan selviämisen(kin) kannalta ehkä melkein naisseura tulisi, tai no joo Mietaa siksi kun on "maalainen" varmaan olisi ihan hyvä, sitten Sara (pohjoisen tyttöjä) ja Kike (sitkeä muija) olisi varmaan ihan hyvä porukka itseni lisäksi.
- Ikis..M
pujottelija kirjoitti:
Ilman muuta naisseura, läheisyys lämmittää, ja äijiä ei huvittaisi halailla
Ajattelin tuossa sen verran laajemmin että jos noista pitäisi valita kolme itsen lisäksi johonkin ihan oikeaan selviämisreissuun niin Mietaa olisi varmaan ihan hyvä lisä siinä eikä varmaan kitisisi hirveästi. Makuupussiin voisin ottaa sitten Saran lämmittämään ja Mietaa saisi Kiken, reilu jako.
- Hehheemies
No ei tolppa tanassa ainakaan. Hehhehhehe
MikSEi.. ;P
Riippuu mihin vuodenaikaan minut metsään heitettäisiin. Talvella on vaikeampaa löytää ruokaa.
En kyllä usko ollenkaan, etteikö noille julkkiksille annettaisi ihan riittävästi ruokaa ja muutakin apua jatkuvasti. Eihän tuohon ohjelmaan muuten kukaan suostuisi.- ouitty
"Riippuu mihin vuodenaikaan minut metsään heitettäisiin."
Minä voisin heittää sinut sinne vaikka saman tien, katsotaan miten käy. ouitty kirjoitti:
"Riippuu mihin vuodenaikaan minut metsään heitettäisiin."
Minä voisin heittää sinut sinne vaikka saman tien, katsotaan miten käy.Siinä käy huonosti. Nimittäin sinulle.
- ouitty
super-atm kirjoitti:
Siinä käy huonosti. Nimittäin sinulle.
Niinkö meinaat? Mitäs meinasit minulle tehdä? :)
ouitty kirjoitti:
Niinkö meinaat? Mitäs meinasit minulle tehdä? :)
Tuskin juuri mitään, koska harvasta naisesta on fyysistä vaaraa.
- ouitty
super-atm kirjoitti:
Tuskin juuri mitään, koska harvasta naisesta on fyysistä vaaraa.
Voi olla jos nainen osaa olla tarpeeksi ovela. Ei sitä nyt suoraan kannata miehen kimppuun käydäkään.
ouitty kirjoitti:
Voi olla jos nainen osaa olla tarpeeksi ovela. Ei sitä nyt suoraan kannata miehen kimppuun käydäkään.
No selkäänpuukottajia naiset ovat, ei siinä mitään uutta ole.
- ouitty
super-atm kirjoitti:
No selkäänpuukottajia naiset ovat, ei siinä mitään uutta ole.
Joo... minullakin on inhottavista naisista kokemusta. Usein luotankin enemmän miespuolisiin kavereihin kuin naisiin.
- exkeittiöekspertti
Riippuu vuodenajasta. Jos olisi kesäaika, niin kunnon retkeilyvarusteilla ja kalastusvälineillä varustautuneena pärjäisin koko kesän kevyesti.
Riippuu vähän mitä roinaa saa mukaan..
Jos saa Sara Chafakin partneriksi niin pitää vissiin ihan ekana kyhätä jonkinlainen panokatos.- exkeittiöekspertti
Saran kanssa pysyisi panokatoksen alla lämpöisenä talvipakkasellakin.
- tietäjä-
Homokiintiö näköjään täytetty Koskisella, ja bimbokiintiö Sipillä
- enköhän
Muutama päivä menee vaikka seipään nokassa. Jos terveenä pysyy. Mutta eiköhän tuo voisi olla ihan kivaa. Perus luonnossaliikkumistaidot nuotion sytytyksineen yms on hallussa. Jos siis tulentekovehkeet jostain saa. Ja mustikoita, sieniä yms osaan mussuttaa. Ja jos ongen saisi, niin ehkä joku affenakin / särkikin varmaan tulisi.
Nälkä ja kylmä varmaan olisi. Etenkin öisin lokakuussa. Vaatisi hyvät vaatteet ainakin, jotta iloa tuosta löytäisi pitemmän päälle. :D Juha Immonen ja Kike Elomaa yhdessä päiviä.. mmm joo aika mielenkiintoinen pari tosiaan. Varmaan hauska osa ainakin. :D
pujottelija kirjoitti:
Immonen on minulle tuntematon julkkis
Se on siitä hottis ohjelmasta. Gay mies, hauska ilmestys. :D
Riippuu olosuhteista. Mitä luonnosta on saatavissa, että hengissä pysyy. :)
Ehkä.- syyssiunakkoon
Syssymmällä on marjoja ja sieniä tarjolla. Hyvin pärjää!! Muina aikoina vähän heikommin.
- palellus
Tuskin pärjäisin. Niin kauas jo tultu sieltä metsästä ettei taitas onnata enää.
- exkeittiöekspertti
Normaali mies joka hallitsee metsästyksen ja kalastuksen sekä saa mukaansa välttämättömät varusteet, pärjäisi erällä niin hyvin että voisi periaatteessa jäädä sinne vakituiseen.
Ilman varusteita ja pakkasella kuolo korjaisi hyvin nopeasti.
- m-i-e-s
"Raju tv-uutuus vie turhakkeet kolmeksi päiväksi luontoon, villiin Nuuksioon" =D
Kaikki palstalaiset pärjäisi metsässä, varsinkin villissä Nuuksiossa sen 3 päivää. Hyvin suotuisassa olosuhteissa voi selvitä viikon juomatta, noh sen tarvittavan kolme päivää helpommin. Pahempi varmaan olla ilman elektroniikkaa sen 3 päivää. =P
(Löytääköhän Mieto ne biojäteastiat?) - justjoovaan
Oisvat nyt vienneet ne vaikka kolille että ois ollu tunne nyt ollaan ees vähän syrjässä sivityksestä, nuuksiossa tarvi ees villieläimiä pelätä.
- Kokeiltuon
Ase,onki ja tulikeinot,niin ei ongelmaa,oli vuodenajalla ei väliä ja hänkin voisi osallistua retkeen,Siis tuskin pulaa mistään?
Uuden Hymerin kanssa pärjäis ihan hyvin.
Meinasit leiriytyä metsän reunaan?.. ;P
Mä voisin ottaa sit Humveen Teloilla.. Saisi sillä ainakin jonkun aikaa leikittyä, kunnes polttoaine loppuu.. Sitten sen jälkeen se voisi toimia Suojana, jos tarvetta olisi.. Ja saisihan siitä vielä revittyä irti yhtä jos toista tarpeellista tavaraa.. ;P
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Humvee_equipped_with_four_snow_treads.jpgNuuskaMuikkune kirjoitti:
Mä voisin ottaa sit Humveen Teloilla.. Saisi sillä ainakin jonkun aikaa leikittyä, kunnes polttoaine loppuu.. Sitten sen jälkeen se voisi toimia Suojana, jos tarvetta olisi.. Ja saisihan siitä vielä revittyä irti yhtä jos toista tarpeellista tavaraa.. ;P
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Humvee_equipped_with_four_snow_treads.jpgEi kun mä ottaisinkin sen HäkäPöntöllä varustettuna.. Saisi polttoaineen metsästä ja samalla olisi Lämmin Tupa.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Humvee_equipped_with_four_snow_treads.jpgPääseehän sitä jotaki vanhaa kärrypolkua pitkin aika syvälle mettään. :D
4-akselinen Scania ja siihen semmonen nätti kalustettu kontti päälle..
Pitäs päässä eteenpäin suht vaativassakin maastossa.
- Tekniikkasukeltaja
Oikein hyvin
Jos mulla olis sukelluskamat mukana, niin Nuuksiosta voi poimia itselleen rapuja. Jos mä taas olisin tuolla korpimailla, niin ilman puukkoa ja haulikkoa voisi iskeä nopeasti anoreksia.
Lapsena me tehtiin jo partiossa tulia ilman stidejä. Jos taas lähtee liikkeelle siitä että saa sen tulen jotenkin päälle, niin sen jatkuva ruokkiminen lopulta sitoo ihmisen aloilleen. Se ei ole taktisesti kovin järkevää.
Eli mä näkisin tripin etenemisenä kohti sivilisaatiota. En oikein usko metsän ketään niin paljon kiinnostavan, että sinne jäisi.
(Naurua)- Tekniikkasukeltaja
Jos mulla olisi normivarustus mukana ja ase, niin luultavasti selviäisin napapiirin tällä puolen aika huolettomasti vuoden. Sitten iskisi tylsyys.
Alkaisin kanavarkaaksi.
(Reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437958
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684453
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363223Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483116Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472788Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262735- 372493
- 412056
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807