Onko paikassa hyvä hoito? Risut ja ruusut tänne.
Kannattaako hakea mummolle paikkaa sieltä?
Kanervakoti
10
2290
Vastaukset
- lukijamies
Varmaan parempi ainakin terveyden kannalta, kuin Kuismankartano,katso linkki:
http://www.viiskunta.fi/uutiset/online-uutiset/kuismankartano-siirtyy-väistötiloihin-ähtäriin-1.2167825- Anonyymi
Nyt oon kyllä vähän eksyny mä en tiedä minnenää menee
- Kuntalainee
Hoito on joka paikassa hyvää ja avin määräykset täyttävää.
Iso kunnioitus hoitajille, raskasta ja arvokasta työtä tekevät.- Varmastihyvä
Olin juuri sanomassa samaa.
- Satumaarikki
Ulkoilutetaanko vanhuksia?
- Vierailija1
Paikka on erittäin hyvä. Hienot huoneet, kaunis maisema ja iloisia hoitajia. Ilmapiiri vaikuttaa hyvältä. Ainut ongelma vaan on, että siellä on huoneet täynnä ja pitkä jono. Ei sieltä paikkaa niinvain haeta.
- Josvaikkamä
Ainakin viime päivistä saakka hyvä paikka!
- Suosittelenn
Hyviä kokemuksia olen kuullut. Henkilökunta iloista ja rempseää.
- Anonyymi
Ei ole ainakan vielä ruoka pula ja saa sitä mitä tilaa ja hoitoja saa aamusta iltaan joskus voisi olla toimivampaa
- Anonyymi
Ei sinne vanhuksia kannata viedä. Ei toiminnanjohtaja osaa miettiä hyvää vanhuksille. Mun mummi on ollut siellä. Eivät hoitaneet hyvin. Paikka on hyväksi käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703