Onko paikassa hyvä hoito? Risut ja ruusut tänne.
Kannattaako hakea mummolle paikkaa sieltä?
Kanervakoti
9
1266
Vastaukset
- lukijamies
Varmaan parempi ainakin terveyden kannalta, kuin Kuismankartano,katso linkki:
http://www.viiskunta.fi/uutiset/online-uutiset/kuismankartano-siirtyy-väistötiloihin-ähtäriin-1.2167825 - Kuntalainee
Hoito on joka paikassa hyvää ja avin määräykset täyttävää.
Iso kunnioitus hoitajille, raskasta ja arvokasta työtä tekevät.- Varmastihyvä
Olin juuri sanomassa samaa.
- Satumaarikki
Ulkoilutetaanko vanhuksia?
- Vierailija1
Paikka on erittäin hyvä. Hienot huoneet, kaunis maisema ja iloisia hoitajia. Ilmapiiri vaikuttaa hyvältä. Ainut ongelma vaan on, että siellä on huoneet täynnä ja pitkä jono. Ei sieltä paikkaa niinvain haeta.
- Josvaikkamä
Ainakin viime päivistä saakka hyvä paikka!
- Suosittelenn
Hyviä kokemuksia olen kuullut. Henkilökunta iloista ja rempseää.
- Anonyymi
Ei ole ainakan vielä ruoka pula ja saa sitä mitä tilaa ja hoitoja saa aamusta iltaan joskus voisi olla toimivampaa
- Anonyymi
Ei sinne vanhuksia kannata viedä. Ei toiminnanjohtaja osaa miettiä hyvää vanhuksille. Mun mummi on ollut siellä. Eivät hoitaneet hyvin. Paikka on hyväksi käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776