Onko teissä, siis tämän sinkkupalstan

pilulilu

miehissä romanttisia puolia ollenkaan? Vai oletteko vaan "kovia" jätkiä?

117

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fkwefjksdkjdfsdfjk

En ole edes kova jätkä. Kun kaikki se mitä koskaan olen kokenut romanttiseksi ja yrittänyt saada tehtyä vs. vastakkainen sukupuoli, niin se puoli on jäänyt. Voi olla että äärinaiivi romanttisuuteni on sitten ollut niin huonolaatuista tai sekavaa että se jäi vaille vastakaikua - joka sitten aiheutti sen että panostan siihen missä olen oikeasti ja todennetusti hyvä sekä itseni että muidenkin mielestä.

Jos menen aamulla aasina kylille niin en minä sieltä hevosena palaa illalla.

• Onhan se niinkin että ihminen on sitä mitä on, eikä teennäinen romanttisuus hirveästi molempia sytytä.

• DFfkdsklfsdklsd
        pilulilu kirjoitti:

Onhan se niinkin että ihminen on sitä mitä on, eikä teennäinen romanttisuus hirveästi molempia sytytä.

Kumpa olisikin noin. Mutta kun se romanttisuus oli aitoa, pohjimmiltaan. Olkoonkin että muoto on naivii ja jopa teennäinen ja tiesin sen itsekin. Ei se intentiota ole muuttanut, ei ajavaa tunnetta siellä taustalla.

Pointti on että kun alkeellinen toimintakin jää ilman minkäänlaista vastakaikua (yhtä aneeminen vastakaiku olisi ollut lohduttavaa ja kannustavaa ja yhdistävää) niin mitä siihen jää paitsi rationaalinen johtopäätös että tämä ei ole minun juttuni?

Romanttisuus on minulle kuin rotukoirien Match-show. Minulla on koiruutena vaikea rakki, se kusee ihmisten kintuille aina välillä ja räksyttää toisille koirille ja on kuriton. On selvää että rakkini ei saa mitään pisteitä noissa rotuvalioiden arvioissa joten miksi edes raahata sitä paikalle - silti se on koira, omanlaisensa ja ihan rakastettava sellainen omana itsenään. En toki vaadi että kisojen sääntöjä muutettaisiin, mutta olisi joskus kiva saada tunnustusta ihan vaan siitä että ompas siinä koiramainen koira ja joku vois ottaa homman silleen että ne märät puntit on oikeastaan aika suurikin huomionosoitus loppujen lopuksi.

Ehkäpä se on sitten niin että se romanttisuus mikä ihmisissä luontaisesti on poljetaan maahan niin huolella että se meistä kuolee sitten pois ja että pidämme omaa versiotamme viallisena ja siksi emme sitä kehitä jatkossakaan vaan se on meille häpeän aihe.

• DFfkdsklfsdklsd kirjoitti:

Kumpa olisikin noin. Mutta kun se romanttisuus oli aitoa, pohjimmiltaan. Olkoonkin että muoto on naivii ja jopa teennäinen ja tiesin sen itsekin. Ei se intentiota ole muuttanut, ei ajavaa tunnetta siellä taustalla.

Pointti on että kun alkeellinen toimintakin jää ilman minkäänlaista vastakaikua (yhtä aneeminen vastakaiku olisi ollut lohduttavaa ja kannustavaa ja yhdistävää) niin mitä siihen jää paitsi rationaalinen johtopäätös että tämä ei ole minun juttuni?

Romanttisuus on minulle kuin rotukoirien Match-show. Minulla on koiruutena vaikea rakki, se kusee ihmisten kintuille aina välillä ja räksyttää toisille koirille ja on kuriton. On selvää että rakkini ei saa mitään pisteitä noissa rotuvalioiden arvioissa joten miksi edes raahata sitä paikalle - silti se on koira, omanlaisensa ja ihan rakastettava sellainen omana itsenään. En toki vaadi että kisojen sääntöjä muutettaisiin, mutta olisi joskus kiva saada tunnustusta ihan vaan siitä että ompas siinä koiramainen koira ja joku vois ottaa homman silleen että ne märät puntit on oikeastaan aika suurikin huomionosoitus loppujen lopuksi.

Ehkäpä se on sitten niin että se romanttisuus mikä ihmisissä luontaisesti on poljetaan maahan niin huolella että se meistä kuolee sitten pois ja että pidämme omaa versiotamme viallisena ja siksi emme sitä kehitä jatkossakaan vaan se on meille häpeän aihe.

Ikävä juttu että sinulle on käynyt noin. :(
        Minusta romanttisuus kertoo siitä että henkilö tuntee romanttisia tunteita ja mahdollisesti haluaa olla romanttisessa suhteessa. Romanttinen suuntautuminen liitetään usein seksuaaliseen suuntautumiseen, vaikkakin nämä suuntautumiset ovat toisistaan riippumattomia. Näin esimerkiksi on mahdollista olla heteroromanttinen biseksuaali, jolloin tuntee romanttisia tunteita vastakkaista sukupuolta kohtaan ja seksuaalista vetoa kahta tai useampaa sukupuolta kohtaan. Kahden ihmisen romanttinen suhde ei siis automaattisesti tarkoita, että osapuolet tuntisivat myös seksuaalista vetoa toisiaan kohtaan.

Tämä siis yleisesti kaikille! Ei aina johda seksiin.

• Fkeklfkldsklfklsdf

Et vissiin ole tietoinen siitä tunne-elämän latistamisesta, ohjaamisesta ja muovaamisest jota pojat ja miehet kohtaavat kulttuurissamme aivan kaikilta tahoilta?

Voidaan sanoa että kun poika kaatuu ja satuttaa itsensä häntä käsketään nousemaan ylös ja lopettamaan itkeminen. Kun tyttö kaatuu hänen suruunsa osallistutaan ja hänen tunteitaan kannustetaan ja huomioidaan. Miesten tunteissa ainoastaan sektoroidut tunteet ovat hyväksyttyjä ja näiden perussävy on negatiivinen tai kilpailullinen.

Suurin osa miehistä on tunnetasolla lobotomisoitu koko kulttuurimme toimesta- KOKO kulttuurin, mukaanlukien naisten toiminta kuten myös miesyhteisön oma toiminta - ja loput ovat syrjäytetty kaavaan sopimattomana. Miesten tunteet on jäsennetty, niille on asetettu tiukat rajat ja poikkeavuudet ovat sitten heikkoutta.

Olen käyttänyt suuren osan aikuiselämästäni kasatakseni itseni kuosiin jossa voin tuntea jotain ilman häpeää ja syyllisyyttä sekä tuntea itseni tuntiessani ehjäksi - ja olematta joutumatta hylkiöksi tai outolinnuksi tunteideni takia. Tämä on onnistunut ainoastaan älyllisen itsekontrollin kautta, antamalla tunteiden vaikuttaa taustalla mutta suhtautumalla niihin älyllisesti, minulla on pääni sisällä oma yksityinen tunnelaboratorio.

Jos te joskus haluatte oikeasti ymmärtää miehiä teidät pitää ymmärtää millaisessa emotionaalisessa ympäristössä heidät on koulittu sukupuoleensa - sukupuoleen jonka ulosanti on kaikkien hyväksymä ja verifioima mieheytenä koska se on nimenomaan kulttuurimme Status Quo.

• naisen-mielestä
        Fkeklfkldsklfklsdf kirjoitti:

Et vissiin ole tietoinen siitä tunne-elämän latistamisesta, ohjaamisesta ja muovaamisest jota pojat ja miehet kohtaavat kulttuurissamme aivan kaikilta tahoilta?

Voidaan sanoa että kun poika kaatuu ja satuttaa itsensä häntä käsketään nousemaan ylös ja lopettamaan itkeminen. Kun tyttö kaatuu hänen suruunsa osallistutaan ja hänen tunteitaan kannustetaan ja huomioidaan. Miesten tunteissa ainoastaan sektoroidut tunteet ovat hyväksyttyjä ja näiden perussävy on negatiivinen tai kilpailullinen.

Suurin osa miehistä on tunnetasolla lobotomisoitu koko kulttuurimme toimesta- KOKO kulttuurin, mukaanlukien naisten toiminta kuten myös miesyhteisön oma toiminta - ja loput ovat syrjäytetty kaavaan sopimattomana. Miesten tunteet on jäsennetty, niille on asetettu tiukat rajat ja poikkeavuudet ovat sitten heikkoutta.

Olen käyttänyt suuren osan aikuiselämästäni kasatakseni itseni kuosiin jossa voin tuntea jotain ilman häpeää ja syyllisyyttä sekä tuntea itseni tuntiessani ehjäksi - ja olematta joutumatta hylkiöksi tai outolinnuksi tunteideni takia. Tämä on onnistunut ainoastaan älyllisen itsekontrollin kautta, antamalla tunteiden vaikuttaa taustalla mutta suhtautumalla niihin älyllisesti, minulla on pääni sisällä oma yksityinen tunnelaboratorio.

Jos te joskus haluatte oikeasti ymmärtää miehiä teidät pitää ymmärtää millaisessa emotionaalisessa ympäristössä heidät on koulittu sukupuoleensa - sukupuoleen jonka ulosanti on kaikkien hyväksymä ja verifioima mieheytenä koska se on nimenomaan kulttuurimme Status Quo.

Todella hyvä puheenvuoro tämä.

• Fkeklfkldsklfklsdf kirjoitti:

Hyvä kommentti.

Ja seuraava pohdinta luonnollisesti seuraa siitä, mitä funktiota tällainen tilanne palvelee? Onko tämä enään tarpeellinen?

Kääntöpuoli tässä on myös se, että kun tilanne on tällainen miessukupuolen osalta, niin miten tämä vaikuttaa naissukupuoleen ja minkälaisia/mitä muovaamista on täällä ollut? Mitä funktiota tämä on palvellut?

Ja mikäli näitä tai jompaakumpaa aletaan muovaamaan, niin millaisia vaikutuksia sillä on kokonaisuuteen?

• pete_pjn kirjoitti:

Hyvä kommentti.

Ja seuraava pohdinta luonnollisesti seuraa siitä, mitä funktiota tällainen tilanne palvelee? Onko tämä enään tarpeellinen?

Kääntöpuoli tässä on myös se, että kun tilanne on tällainen miessukupuolen osalta, niin miten tämä vaikuttaa naissukupuoleen ja minkälaisia/mitä muovaamista on täällä ollut? Mitä funktiota tämä on palvellut?

Ja mikäli näitä tai jompaakumpaa aletaan muovaamaan, niin millaisia vaikutuksia sillä on kokonaisuuteen?

Millaisia vaikutuksia on sillä että muovataan vain jompaakumpaa osa-aluetta?

• JossainMuualla

Valitettavasti tunteilevilla ja parkuvilla miehillä ei tee vaikeammassa paikassa MITÄÄN.

Ja sellaista on meille on tulevaisuudessa luvassa.

Siis nouse ylös ja lopeta se itkeminen, se oli vain pintahaava.

• ndgtdu

Tämä on erittäin hyvin sanottu. Omalla kohdalla prosessi on varmaanki kesken, sillä syyllisyydestä ja häpeästä en ole päässyt eroon. Olen päästänyt tunteistani irti siinä määrin kuin se on mahdollista ja pyrkinyt heti luopumaan kaikista niiden luomista mielen kuvista. Tunteiden järjellistäminen on ollut ainoa keino selvitä eteenpäin.

Oli hetkiä, kun annoin tunteiden näkyä ulospäin ja palaute ei ollut erityisen kannustavaa. Toisinaan tuli tunne ulkopuolisuudesta. Tämä ei tietysti välttämättä johdu kanssaihmisistä ympärillä vaan juuri tuosta koko kulttuurin läpäisevästä latistamisesta.

Hyväksynnän kokemusta en ole saanut ja itsesyntyisesti sitä ei ole tullut. Nythän tuon kokemuksen saavuttaminen on jo mahdotonta, koska en avaudu enkä päästä lähelle.

• 4545rt

Sä olet ilmeisesti nainen?

• Kyllä muistaakseni ;D

• Tarkoitatko romanttisella puolella ajatuksia, sanoja vai tekoja?

• Vapaa valinta, Its your choice.

• pilulilu kirjoitti:

Vapaa valinta, Its your choice.

Olisi se kiva ymmärtää mitä sinun romanttiselle vaihtoehtoinen "kova" jätkä tarkoittaa.

Ajatuksissaan voi olla vaikka miten romanttinen, mutta ei niistä tule sanoja eikä paljon tekojakaan. Joten ulkopuoliselle havaitsijalle romanttinen puoli on pieniä tekoja harvoille ja valituille.

• On. Ainakin täällä. Yltiöromantikko. :D

• päivänselvätOy

:D Tämä palsta ole "kovia jätkiä" nähnytkään!
      Mielipiteisiinsä liimautuneita yhden totuuden jääriä vain ja romantiikka kuuluu arvatenkin homoille ja naisille.

• jännätmeneejatekee

Joo. Kovat jätkät on jännämiehiä eikä sellaset ehdi täällä lojumaan.

• On!

Kyllä mie voin jonku kukkapuskan tuua mukanani kun tulen visiitille. :D

• helgamies_

Kostea kiimavittu on romanttinen näky.

• Karvamuna-

Kyllä minä olen romanttinen. Ostan kukkasia naiselle ja järkkään kynttilä illallisia koska siten naiselta saa seksiäkin.

• Tyttövaaa

Romanttinen tyttö ainaskin <3

• crux

Olen niin romanttinen kuin yksin voi olla. Tihkusade katulyhdyn valossa näyttää romanttiselta. Ikävä ilman kohdetta voi olla hyvinkin romanttista. Käytännössä on vaikea toteuttaa mitään koska naiset ovat liian nirsoja minkäänlaiseen kanssakäymiseen, mutta aina voi haaveilla.

• naisen-mielestä

Kirjaudu. Sä olet viisas. Olen pannut sut merkille.

• naisen-mielestä
        naisen-mielestä kirjoitti:

Kirjaudu. Sä olet viisas. Olen pannut sut merkille.

Hah! Joku toinen käytti samaa nimimerkkiä kuin minä, joka olen käyttänyt sitä useamminkin. Mutta jos haluat omia tuon nimmarin vaikka romanssia varten, niin ole hyvä vain :)

• Hehhehheemies

Haaveiluhan on romanttista. Eiköhan me niitä haaveiden parisuhteita romantisoida aika rankasti. Suhteissa ollessani olen ollut mielestäni välillä romanttinen.

Suonikas kyrpä naisen suussa se vasta romanttista onkin hehhehheee

• Tyttövaaa

Tietysti on romanttista sekin, jos se on oman romanttisen poikaystävän :)

• 121212121212

Enemmistö palstamiehistä, erityisesti ätmeistä, on nimen omaan romantikkoja.

Nykyisiä tai entisiä.

Romantikko kun on se joka saa viimeisenä naisia, jos silloinkaan. Haluttaisiin kävellä käsi kädessä rannalla ja jutella syvällisiä katsellen auringonlaskua. Teininaiset haluavat jännää menoa pojan kanssa joka pitää kovempaa ääntä porukassa. Parikymppiset haluavat playerikuvioita, tunnemyrskyjä ja eläimellistä ("intohimoista") seksiä. Naiset haluavat testosteronia, rajua menoa.

Ja näin romantikoista tulee kyynikkoja.

• sydänmurre

Sulle jää siis vain vanhat kurpat jotka kieltäytyy seksistä kokonaan. On se niin väärin. BYÄÄÄÄ-ÄÄ...... D´:

• Tyttövaaa

Jaa, mä en kyllä näissä oo romantikkoja nähnykään. Jopa sellanen playeri on romanttisempi ku nää jotka vaan haukkuu ja syyllistää ja huorittelee naisia. Jossain on mullekin sellanen oikeesti ihana ja romanttinen poika :3 <3

• helgamies_

Juuri näin. Romantiikkan kaipuu on ätmien suurin ongelma ja harhakuva. Nainen antaa kiimavittunsa panomiehen käytöön ei romantikon.

• exkeittiöekspertti
        Tyttövaaa kirjoitti:

Jaa, mä en kyllä näissä oo romantikkoja nähnykään. Jopa sellanen playeri on romanttisempi ku nää jotka vaan haukkuu ja syyllistää ja huorittelee naisia. Jossain on mullekin sellanen oikeesti ihana ja romanttinen poika :3 <3

Romantiikka on miesten näkökulmasta kuin pettävä suo, nuo molemmat tulee kiertää ettei uppoa syvyyksiin.

• 121212121212
        sydänmurre kirjoitti:

Sulle jää siis vain vanhat kurpat jotka kieltäytyy seksistä kokonaan. On se niin väärin. BYÄÄÄÄ-ÄÄ...... D´:

Kyynisyys voi myös olla pelastus.

Mutta pitkälti noin asia on. Osa miehistä on romanttisia, osa ei ole. Nuorista naisista hyvin harva on. Romanttinen mies uskoo siihen mitä naiset hänelle opettivat, eikä tajua että romantiikka on viimeisenä naisten toivelistoilla.

Se romantiikka on kuin reilu tavaratila urheiluautossa. Kiva lisäominaisuus jonka toivotaan löytyvän komeasta, rajusti kulkevasta, suositusta, muut voittavasta, matalasti murisevasta ja sopivan vaarallisen jännittävästä autosta.

Sitten viisikymppisenä kun vaihdevuodet on ohi eikä raju eläimellinen ottaminen nappaa, romanttinen mies voisi ehkä olla kiva viikonloppuseuralainen.

Tästä yritän varoittaa romanttisia unelmia elätteleviä _naisettomia_ miehiä.

• Tyttövaaa
        exkeittiöekspertti kirjoitti:

Romantiikka on miesten näkökulmasta kuin pettävä suo, nuo molemmat tulee kiertää ettei uppoa syvyyksiin.

Ehkä sulle, mä ainakin haluun romanttisen pojan ja tiiän et sellanen vielä tulee mulle :)

• hallejäialle
        121212121212 kirjoitti:

Kyynisyys voi myös olla pelastus.

Mutta pitkälti noin asia on. Osa miehistä on romanttisia, osa ei ole. Nuorista naisista hyvin harva on. Romanttinen mies uskoo siihen mitä naiset hänelle opettivat, eikä tajua että romantiikka on viimeisenä naisten toivelistoilla.

Se romantiikka on kuin reilu tavaratila urheiluautossa. Kiva lisäominaisuus jonka toivotaan löytyvän komeasta, rajusti kulkevasta, suositusta, muut voittavasta, matalasti murisevasta ja sopivan vaarallisen jännittävästä autosta.

Sitten viisikymppisenä kun vaihdevuodet on ohi eikä raju eläimellinen ottaminen nappaa, romanttinen mies voisi ehkä olla kiva viikonloppuseuralainen.

Tästä yritän varoittaa romanttisia unelmia elätteleviä _naisettomia_ miehiä.

Jeesus-syndroma onkin aika vakava sairaus. Kaikkitietävät Jumala ei pidä wannabe-jeesuksista joille ei kasva edes kunnon partaa....

• exkeittiöekspertti
        Tyttövaaa kirjoitti:

Ehkä sulle, mä ainakin haluun romanttisen pojan ja tiiän et sellanen vielä tulee mulle :)

Sä oot 16v tyttö minä 47 vuotias äijä. Älä tuu mulle kertomaan kuinka naisia kaadetaan, voit kertoa korkeintaan siitä mistä SINÄ haaveilet.

• Tyttövaaa

Sä oot 16v tyttö minä 47 vuotias äijä. Älä tuu mulle kertomaan kuinka naisia kaadetaan, voit kertoa korkeintaan siitä mistä SINÄ haaveilet.

Joo no kieltämättä en tiedä miten niin tyhmiä ihmisiä jotka ettii vaan seksiä "kaadetaan". Mut ei sun varmaan sit tarvii ees tietää mitä romantiikka on parisuhteessa kun itekin kuulut niihin seksin etsijiin. Ja en kyl missään vaiheessa antanu sulle ohjeita mun iskemiseen :DD

• exkeittiöekspertti

Mun toinen nimeni on romantiikka, mutta lakkasin käyttämästä sitä kun tajusin että romantiikka on naisille tapa pyrkiä manipuloimaaan miehiä.

Romantiikka on vähän kuin naisten temmellyskenttä, heillä on valta päättää mikä on romantiikkaa ja mikä ei. Minä en pelaa tuota peliä.

• helgamies_

Miehen kannattaa nähdä nainen sellaisena kuin nainen on eli kiimavitun kantolavettina.

• Tyttövaaa

Sulle ei varmaan kauheen moni nainen oo kiimainen

• exkeittiöekspertti

Harrastan vain panosuhteita, niissä ei ole romantiikkaa.

• exkeittiöekspertti
        helgamies_ kirjoitti:

Miehen kannattaa nähdä nainen sellaisena kuin nainen on eli kiimavitun kantolavettina.

Juuri näin, kiimaan ei vaadita romantiikkaa.

• helgamies_

Tori Black on romantiikkaa tarjoava nainen.

• helgamies_
        helgamies_ kirjoitti:

Hän tarjoaa sitä monille jopa samaan aikaan.

• Tyttövaaa

Toi mun viesti oli kyllä tolle kiimavittu-miehelle mut jos ootte sama henkilö niin ei kai siin mitää. Ite en kyl ymmärrä yhtään mitä jostain panosuhteesta saa irti, enkä koskaan tuu ymmärtämään. Eihän se ees oo mikään suhde.

• Tyttövaaa

Juuri näin, kiimaan ei vaadita romantiikkaa.

No minä (sanan mikä essiivi jos olette niin vajaita ettekä tajua) naisen sit pitäs mies nähä teidän mielestä jos nainen on vaan "vittu"?

• helgamies_
        Tyttövaaa kirjoitti:

No minä (sanan mikä essiivi jos olette niin vajaita ettekä tajua) naisen sit pitäs mies nähä teidän mielestä jos nainen on vaan "vittu"?

Naiselle (ja ytmille) romantiikka takoittaa kiimavitun kostumista ja kovaa panemista.

Ätmille romantiikka tarkoittaa suklaata ja kukkapuskaa, joilla ei saa kiimavittua eli naisen romantiikkaa.

• exkeittiöekspertti
        Tyttövaaa kirjoitti:

Toi mun viesti oli kyllä tolle kiimavittu-miehelle mut jos ootte sama henkilö niin ei kai siin mitää. Ite en kyl ymmärrä yhtään mitä jostain panosuhteesta saa irti, enkä koskaan tuu ymmärtämään. Eihän se ees oo mikään suhde.

Luulin että viestisi oli minulle.

Kun kasvat aikuiseksi, tuut huomaamaan että äijien täytyy aika ajoin tyhjätä kassit. En tiedä muista miehistä, mutta mulla täydet kassit alkavat särkeä ellei niitä pääse tyhjentämään, olisi aika idioottimaista ryhtyä johonkin vakavampaan suhteeseen vain tuota tyhjennystä ajatellen.

• exkeittiöekspertti
        Tyttövaaa kirjoitti:

Täydessä naisellisessa kukkeudessa oleva lisääntymisikäinen nainen ei tarvii kukkia ja suklaata vaan miestä.

Romantiikka on hedelmättömän naisen teerenpeliä.

• exkeittiöekspertti
        helgamies_ kirjoitti:

Tuota romantiikkaa miehet ymmärtävät.

• "Romantiikka on vähän kuin naisten temmellyskenttä, heillä on valta päättää mikä on romantiikkaa ja mikä ei. Minä en pelaa tuota peliä."

Noin sen ei juuri pitäisi olla, vaan romantiikka pitäisi olla mitä se on kullekin yksilölle itselleen. Eli toiselle se on jotain ja toiselle se on jotain muuta. Valtavälineenä sitä ei kuuluisi käyttää. Se on silloin jotakin muuta kuin romantiikkaa, jos sekin pitää "raiskata" oman mielen mukaiseksi.

• helgamies_ kirjoitti:

Naiselle (ja ytmille) romantiikka takoittaa kiimavitun kostumista ja kovaa panemista.

Ätmille romantiikka tarkoittaa suklaata ja kukkapuskaa, joilla ei saa kiimavittua eli naisen romantiikkaa.

Näh, romantiikka ei välttis liity mitenkään mihinkään lahjuksiin ja lahjoihin. Ei kiimoihin eikä vittuihin, se voi olla possunpunaista ja suloista tunnetta, kun katsoo toista silmiin ja sulaa ihan toiseen tunteissaan kiinni. :>

Minusta se on tunnetta, tunnetta jossa toinen on jotakin ihanaa ja uniikkia. Se ei edusta mulle mitään käsin kosketeltavaa, paitsi toinen ihminen josta tykkää ihan hulluna.

• zönggö kirjoitti:

Näh, romantiikka ei välttis liity mitenkään mihinkään lahjuksiin ja lahjoihin. Ei kiimoihin eikä vittuihin, se voi olla possunpunaista ja suloista tunnetta, kun katsoo toista silmiin ja sulaa ihan toiseen tunteissaan kiinni. :>

Minusta se on tunnetta, tunnetta jossa toinen on jotakin ihanaa ja uniikkia. Se ei edusta mulle mitään käsin kosketeltavaa, paitsi toinen ihminen josta tykkää ihan hulluna.

Tai se on kun Tauno Palo sai Ansansa. ;)

Tälläst (Ansa) mä oon aina halunnu, sano Tauno kun Ansansa sai.

• helgamies_
        zönggö kirjoitti:

Romantiikka on juuri sitä kun kiimavittu kostuu.

• Tyttövaaa
        helgamies_ kirjoitti:

Puhutko ittelles? Kirjotat kun kokeessa kysymykseen johon ei tiedä vastausta, joten vastaa johonkin ihan muuhun eikä kukaan tajua yhtään mitään. Kysymys yksinkertaistettuna oli: minä naisen tulisi nähdä mies?

• helgamies_ kirjoitti:

Romantiikka on juuri sitä kun kiimavittu kostuu.

Ei se tarvi kostua, vaikka toisesta tykkääkin hullunaan. :)
        Miks kaikkeen tarvii aina sotkea seksi?

• helgamies_
        Tyttövaaa kirjoitti:

Puhutko ittelles? Kirjotat kun kokeessa kysymykseen johon ei tiedä vastausta, joten vastaa johonkin ihan muuhun eikä kukaan tajua yhtään mitään. Kysymys yksinkertaistettuna oli: minä naisen tulisi nähdä mies?

Ytmi eli tosimies kostuttaa naisen kiimavitun. Eli, ytmi on nähtävä suurena romantiikan tarjoajana. Moni nainen onkin hakeutunut ytmin ylläpitämään romantiseen panorinkiin.

• helgamies_
        zönggö kirjoitti:

Ei se tarvi kostua, vaikka toisesta tykkääkin hullunaan. :)
        Miks kaikkeen tarvii aina sotkea seksi?

Suhde alkaa seksillä. Ja loppuu sen puutteeseen.

• exkeittiöekspertti
        zönggö kirjoitti:

"Romantiikka on vähän kuin naisten temmellyskenttä, heillä on valta päättää mikä on romantiikkaa ja mikä ei. Minä en pelaa tuota peliä."

Noin sen ei juuri pitäisi olla, vaan romantiikka pitäisi olla mitä se on kullekin yksilölle itselleen. Eli toiselle se on jotain ja toiselle se on jotain muuta. Valtavälineenä sitä ei kuuluisi käyttää. Se on silloin jotakin muuta kuin romantiikkaa, jos sekin pitää "raiskata" oman mielen mukaiseksi.

Jos nyt kuitenkin luet ketjun läpi, niin huomaat että jopa palstan pikkutytötkin yrittävät vääntää miehille rautalankamallia siitä kuinka oikeanlaisella romanttisuudella pääsee kotipesään.

Minä olen elämäni varrella pannut kyllin monet vitut ymmärtääkseni etteivät naiset antaudu romantiikalla vaan sillä että mies osoittaa himonsa.

Parisuhteessa romantiikkaa voi pieninä annoksina käyttää jos nainen antaa miehen tehdä romantiikkaa oman näkemyksensä mukaan.

• Tyttövaaa

Täydessä naisellisessa kukkeudessa oleva lisääntymisikäinen nainen ei tarvii kukkia ja suklaata vaan miestä.

Romantiikka on hedelmättömän naisen teerenpeliä.

Joo ei noita kyllä tarvii, suklaat ja kukat voin halutessani ihan yksinki ittelleni ostaa, parisuhteelta toivon rakkautta, mm. sanoin, tai vaikka kosketuksin, asioiden tekemistä yhdessä jne. Se on romantiikkaa.

• exkeittiöekspertti kirjoitti:

Jos nyt kuitenkin luet ketjun läpi, niin huomaat että jopa palstan pikkutytötkin yrittävät vääntää miehille rautalankamallia siitä kuinka oikeanlaisella romanttisuudella pääsee kotipesään.

Minä olen elämäni varrella pannut kyllin monet vitut ymmärtääkseni etteivät naiset antaudu romantiikalla vaan sillä että mies osoittaa himonsa.

Parisuhteessa romantiikkaa voi pieninä annoksina käyttää jos nainen antaa miehen tehdä romantiikkaa oman näkemyksensä mukaan.

Heh, tota sun raakaa ilmaisuasi. Joo, koitankin sanoa että se romanttisuus on lähinnä omassa päässä. Olen joskus sanonut, että minä osaan elätellä itse romanttisia tunteita ja poimia romanttisia juttuja arjesta miehen kanssa. Miehen ei tarvitse tietoisesti koittaa olla jotain mitä se ei ole.

Mun mies ei ole mitenkään erityisen romanttinen siinä mielessä, kun romantiikka yleensä mielletään. Ei ole mitään kynttiläillallisia, lahjoja, luksus lomia tms. mitä monet pitää romanttisena. Meidän romanttiset jutut on käsi kädessä, hymy, halaus, tekstivieti tai puhelu kesken päivän jossa kerrotaan, että olet rakas jne. Kirjoitti se mulle joskus pari runoa. Ne oli kauniita. Teki vaikutuksen. ;)

Mutta joo, pillunhimon sijaan, osoitus intohimosta yhteistä elämää kohtaan on aika hyvä syy antautua. :)

• helgamies_

Mies (ytmi) kostuttaa kiiimavitun ja sitten nainen antaa seksiä. Ei tosielämässä ole mitään romantiikkaa, koko käsite on elokuvateollisuuden luoma myytti ja ätmien alistus.

• helgamies_ kirjoitti:

Suhde alkaa seksillä. Ja loppuu sen puutteeseen.

No kuitenkin mummut ja papparaiset ovat edelleen yhdessä, veikkei seksiä olekaan. Minä väitän, että suhde alkaa ystävyydellä ja sen avulla se kestää läpi elämän. Seksi ei pelasta, jos ystävyyttä ei ole. Kun ei aina olla parhaimmillaan ja seksikkäitä, haluta seksiä ja samoja asioita, voidaan olla ystäviä ja rakastaa toista silti. Niiden aikojen ylikin. :)

Se tunneside ja yhteenkuuluvuuden tunne, että tuo on mun ystäväni vaikeinakin aikoina pitää yhdessä ja ylläpitää "me henkeä". Se on enemmän kuin seksi. En osaa selkeämmin selventää. Mutta ei se seksi ole kaikki ja aina se tärkeinkään. Alussa ehkä....taino riippuu kai ihmisistäkin. :)

• helgamies_ kirjoitti:

Mies (ytmi) kostuttaa kiiimavitun ja sitten nainen antaa seksiä. Ei tosielämässä ole mitään romantiikkaa, koko käsite on elokuvateollisuuden luoma myytti ja ätmien alistus.

Toi on sama kuin sanoisi, ettei kellään ole tunteita. :(

kaikki vaan näyttelee.

• helgamies_
        zönggö kirjoitti:

Toi on sama kuin sanoisi, ettei kellään ole tunteita. :(

kaikki vaan näyttelee.

Romantiikka on turhaa ätmien haaveilua. Kostunut kiimavittu ytmille realisoituva tosiasia.

• Tyttövaaa
        zönggö kirjoitti:

No kuitenkin mummut ja papparaiset ovat edelleen yhdessä, veikkei seksiä olekaan. Minä väitän, että suhde alkaa ystävyydellä ja sen avulla se kestää läpi elämän. Seksi ei pelasta, jos ystävyyttä ei ole. Kun ei aina olla parhaimmillaan ja seksikkäitä, haluta seksiä ja samoja asioita, voidaan olla ystäviä ja rakastaa toista silti. Niiden aikojen ylikin. :)

Se tunneside ja yhteenkuuluvuuden tunne, että tuo on mun ystäväni vaikeinakin aikoina pitää yhdessä ja ylläpitää "me henkeä". Se on enemmän kuin seksi. En osaa selkeämmin selventää. Mutta ei se seksi ole kaikki ja aina se tärkeinkään. Alussa ehkä....taino riippuu kai ihmisistäkin. :)

Sul on tosi hyviä ja fiksuja kommentteja, mut niiden selittäminen tolle tyypille on sama kun puhuisit seinille.

• helgamies_
        Tyttövaaa kirjoitti:

Sul on tosi hyviä ja fiksuja kommentteja, mut niiden selittäminen tolle tyypille on sama kun puhuisit seinille.

Olet muuten hyvä trollaamaan.

• exkeittiöekspertti
        zönggö kirjoitti:

Heh, tota sun raakaa ilmaisuasi. Joo, koitankin sanoa että se romanttisuus on lähinnä omassa päässä. Olen joskus sanonut, että minä osaan elätellä itse romanttisia tunteita ja poimia romanttisia juttuja arjesta miehen kanssa. Miehen ei tarvitse tietoisesti koittaa olla jotain mitä se ei ole.

Mun mies ei ole mitenkään erityisen romanttinen siinä mielessä, kun romantiikka yleensä mielletään. Ei ole mitään kynttiläillallisia, lahjoja, luksus lomia tms. mitä monet pitää romanttisena. Meidän romanttiset jutut on käsi kädessä, hymy, halaus, tekstivieti tai puhelu kesken päivän jossa kerrotaan, että olet rakas jne. Kirjoitti se mulle joskus pari runoa. Ne oli kauniita. Teki vaikutuksen. ;)

Mutta joo, pillunhimon sijaan, osoitus intohimosta yhteistä elämää kohtaan on aika hyvä syy antautua. :)

Pahoittelen raakaa ilmaisuani, mutta minä en taida korulauseita ja ne jättävät yleensä asioihin tulkinnanvaraisuuksia.

Kokemukseni romantiikasta itseni toteuttamana ovat surkean epäonnistuneita, exälläni oli tapana löytää kaikista järjestämistäni romanttisista tuokioista virheitä ja siitä johtuen palasin hyvin nopeasti juurilleni "asbergeriksi".

• helgamies_ kirjoitti:

Romantiikka on turhaa ätmien haaveilua. Kostunut kiimavittu ytmille realisoituva tosiasia.

Se ettei itse pääse osalliseksi jostain, ei tarkoita etteikö sitä ole olemassa ja joku siitä saa osansa. Toisinsanoen se ettei ätmi saa romantiikkaa osakseen, ei poista sitä faktaa, että joku saa osakseen.

Kuuluisi ehkä sanoa, että romantiikkaa ei ole kaikille jaossa. Tottakai se silloin turhalle tuntuu, ihan kuin lottovoitto joka ei mulle kuitenkaan tule vaikka kuinka haaveilen ja lottoan. Niinpä se muuttuu turhaksi haaveeksi. Joku sen silti saa, vaikken minä.

Mutta jos luopuu toivosta, mitä sitten enää voi saadakaan?

Joku ätmi saa ja ei ole enää ätmi, joku ätmi ei saa eikä usko että muutkaan saa. Pessimismin lyhyt oppitunti. Mutta nyt iltoja. :)

• exkeittiöekspertti kirjoitti:

Pahoittelen raakaa ilmaisuani, mutta minä en taida korulauseita ja ne jättävät yleensä asioihin tulkinnanvaraisuuksia.

Kokemukseni romantiikasta itseni toteuttamana ovat surkean epäonnistuneita, exälläni oli tapana löytää kaikista järjestämistäni romanttisista tuokioista virheitä ja siitä johtuen palasin hyvin nopeasti juurilleni "asbergeriksi".

Ei tarvi pahoitella, se oli vaan semmoinen kuin puheessa, äh...tai öh. Hämmennys. :)

Kuulostaa siltä, että olette exäsi kanssa olleet ihan väärät toisillenne. Yrittäneet tehdä mahdottomasta mahdollista...

No, mutta toista jatkuvasti lyttäämällä käy lopulta köpelösti. Ei huvita yrittääkään, jos ei koskaan mikään kelpaa...kurja juttu.

• Tyttövaaa kirjoitti:

Kiitos. Seinilläkin korvat on...ne vaan ei halua ottaa vastaan. :)

Tää on tämmöstä, mutta onneksi ei jää tunnetta, että olisi pakko saada toinen uskomaan mua. Menee joskus kevyellä kenttähuumorillakin. Eihän tää nyt niin vakavaa ole. Mutta joskus aika puhuttelevaa.

• helgamies_
        zönggö kirjoitti:

Se ettei itse pääse osalliseksi jostain, ei tarkoita etteikö sitä ole olemassa ja joku siitä saa osansa. Toisinsanoen se ettei ätmi saa romantiikkaa osakseen, ei poista sitä faktaa, että joku saa osakseen.

Kuuluisi ehkä sanoa, että romantiikkaa ei ole kaikille jaossa. Tottakai se silloin turhalle tuntuu, ihan kuin lottovoitto joka ei mulle kuitenkaan tule vaikka kuinka haaveilen ja lottoan. Niinpä se muuttuu turhaksi haaveeksi. Joku sen silti saa, vaikken minä.

Mutta jos luopuu toivosta, mitä sitten enää voi saadakaan?

Joku ätmi saa ja ei ole enää ätmi, joku ätmi ei saa eikä usko että muutkaan saa. Pessimismin lyhyt oppitunti. Mutta nyt iltoja. :)

Juurinäin, ytmi saa naisen kiimavitun kostumaan, ja senjälkeen tarjolla on seksiä.

• helgamies_ kirjoitti:

Olet muuten hyvä trollaamaan.

Sinä taas et.

• Dr.BitShit
        Tyttövaaa kirjoitti:

Suomessa on ihan liikaa näitä vitun sijamuotoja, koko kaasussysteemi on keinotekoista hienoperseilyä. Kovin kieli ikinä on x86 assembly language. Java-homot imekäääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!

• helgamies_ kirjoitti:

Juurinäin, ytmi saa naisen kiimavitun kostumaan, ja senjälkeen tarjolla on seksiä.

Mjaaa, mä en oikein tiedä tuosta kiimavitusta ja kostumisesta. Mulla on yleensä kostunut silmäkulmat ja tyyny, kun olen johonkin mieheen ihastunut tai jopa rakastunut. Seksi on siinä tunteessa lähinnä lisuke, ei pääruoka.

Kyllä sitä ihmistä (minä) haluan enemmän ihmisenä ja henkisenä olentona elämääni, kun pidän seksiobjektina. Se seksi on jotenkin luonteva lisä...mutta mitään kiimaa varsinaisesti en ole tuntenut. Mutta toki mies joka saa naisessa ihastumista ja rakastumista aikaan on se jolle haluaa tarjota myös seksuaalista nautintoa. Koska yleensä miehelle se ainakin on iso osa suhdetta. Naiselle ei välttämättä niinkään. :)

Tai ainakaan mulle. Mä en taida olla niitä seksuaaliviettien vietäviä ihmistyyppejä, pikemminkin mua vie muunlaiset tykkäämisen ja välittämisen tunteet. Enkä sano, etteikö seksikin ole mukava, kenen kanssa on. Mutta ei se mikään välttämättömyys mule itselleni ole. Tuntuu olevan miehille isompi asia, mulle voisi hyvin riittää vähempikin. :)

• zönggö kirjoitti:

Mjaaa, mä en oikein tiedä tuosta kiimavitusta ja kostumisesta. Mulla on yleensä kostunut silmäkulmat ja tyyny, kun olen johonkin mieheen ihastunut tai jopa rakastunut. Seksi on siinä tunteessa lähinnä lisuke, ei pääruoka.

Kyllä sitä ihmistä (minä) haluan enemmän ihmisenä ja henkisenä olentona elämääni, kun pidän seksiobjektina. Se seksi on jotenkin luonteva lisä...mutta mitään kiimaa varsinaisesti en ole tuntenut. Mutta toki mies joka saa naisessa ihastumista ja rakastumista aikaan on se jolle haluaa tarjota myös seksuaalista nautintoa. Koska yleensä miehelle se ainakin on iso osa suhdetta. Naiselle ei välttämättä niinkään. :)

Tai ainakaan mulle. Mä en taida olla niitä seksuaaliviettien vietäviä ihmistyyppejä, pikemminkin mua vie muunlaiset tykkäämisen ja välittämisen tunteet. Enkä sano, etteikö seksikin ole mukava, kenen kanssa on. Mutta ei se mikään välttämättömyys mule itselleni ole. Tuntuu olevan miehille isompi asia, mulle voisi hyvin riittää vähempikin. :)

Seksiä ilman on helppo elää, mutta rakkautta ja välittämisen tunnetta iman ei. Noi kun yhdistää tulee oikein mukava setti. :)

Ois paljon kamalampaa elää niin, ettei kukaan tykkää minusta ihmisenä, halaa tai halua puhua mulle ja niettää mun kanssa aikaansa, kun että kukaan ei halua mua seksuaalisesti. Se ei ole mulle mikään iso asia. Ei se ollut nuorenakaan, mutta nyt vielä vähemmän. Ei mikään semmoinen juttu, että ilman seksiä vetelisi viimeisiään.

Hyvin pärjäis, vaikkei saisi koskaan pippeliä tai toisen ihmisen tuottamaa orgasmia. :D

Mutta helvetin kurjaa olis, jos kukaan ei halais tai tykkäis muuten.

• Tuun mustasukkaseksi jos joku toinen sälli lähestyy mun naista..

Pistän vieraan sällin kylmäksi..

Seki on romanttista. :D

• Jos nyt olis nainen tulossa käymään niin mulla olis vasta tehtyä karjalanpaistia tarjolla. :D

Seki olis romanttista.

• No niin olisikin, arvostan että mies osaa laittaa myös ruokaa.

• pilulilu kirjoitti:

No niin olisikin, arvostan että mies osaa laittaa myös ruokaa.

Se ei tarkota että kokkaan koko ajan. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Se ei tarkota että kokkaan koko ajan. :D

En niin sanonutkaan, jotkut tekee sitä työkseenkin.

• pilulilu kirjoitti:

En niin sanonutkaan, jotkut tekee sitä työkseenkin.

Niin meinasin vaan sitä että sen naisenki olis hyvä osata kokata muutakin kuin sen lätyn siellä mikrossa.

:D

• Eräkettu kirjoitti:

Niin meinasin vaan sitä että sen naisenki olis hyvä osata kokata muutakin kuin sen lätyn siellä mikrossa.

:D

Vai lättyä jaaha, onhan sekin hyvä jos osaa sitä mikroakin käyttää. :)
        Kyllä minäkin ruokaa osaan laittaa ja ihan mielelläni yksin häärään siellä keittiössä ja annan toisenkin rauhassa laittaa sitä ruokaa. Liian monta kokkia sopassa ei tuu hyvää. No salaatin voi siinä toinen kyllä tehdä.

• pilulilu kirjoitti:

Vai lättyä jaaha, onhan sekin hyvä jos osaa sitä mikroakin käyttää. :)
        Kyllä minäkin ruokaa osaan laittaa ja ihan mielelläni yksin häärään siellä keittiössä ja annan toisenkin rauhassa laittaa sitä ruokaa. Liian monta kokkia sopassa ei tuu hyvää. No salaatin voi siinä toinen kyllä tehdä.

Se ruuanteko on suht helppoa hommaa.. En mie mitään ranskalaistyylisiä pöperöitä osaa laittaa.. Perusruuat onnistuu..

Tai no en ole koskaan ees yrittäny tehä mitään fiinejä ruokia.. Saattas ehkä onnistuakki.

Vuorotellen vois tehä sen ruuan parisuhteessa.. Tosin ilman mitään vuorolistoja.

• Eräkettu kirjoitti:

Se ruuanteko on suht helppoa hommaa.. En mie mitään ranskalaistyylisiä pöperöitä osaa laittaa.. Perusruuat onnistuu..

Tai no en ole koskaan ees yrittäny tehä mitään fiinejä ruokia.. Saattas ehkä onnistuakki.

Vuorotellen vois tehä sen ruuan parisuhteessa.. Tosin ilman mitään vuorolistoja.

Kyllä perus ruoat on ihan okei. Voihan sitä silloin tällöin kokeilla osaamisensa rajoja, samaa mieltä.
        Mulla on paha tapa neuvoa ruoan laitossa toista vaikka toinen osaakin ihan hyvin laittaa. Siksi yritän olla menemättä keittiöön että toinen saa rauhan tehdä ruokaa.
        Tiedän kyllä että se on ärsyttävä tapa.

• pilulilu kirjoitti:

Kyllä perus ruoat on ihan okei. Voihan sitä silloin tällöin kokeilla osaamisensa rajoja, samaa mieltä.
        Mulla on paha tapa neuvoa ruoan laitossa toista vaikka toinen osaakin ihan hyvin laittaa. Siksi yritän olla menemättä keittiöön että toinen saa rauhan tehdä ruokaa.
        Tiedän kyllä että se on ärsyttävä tapa.

En tiiä siitä salaatin teko avusta mutta se toinen henkilö vois vaikka kuoria porkkanat/potut jne..

• Eräkettu kirjoitti:

En tiiä siitä salaatin teko avusta mutta se toinen henkilö vois vaikka kuoria porkkanat/potut jne..

Niin voiskin, viiniä vähän ja musiikkia soimaan. Siinähän ne hoituu samalla. :)

• pilulilu kirjoitti:

Niin voiskin, viiniä vähän ja musiikkia soimaan. Siinähän ne hoituu samalla. :)

No ei kait sitä ruveta ryyppäämään kun ruokaa pitäs tehä. :D

• Eräkettu kirjoitti:

No ei kait sitä ruveta ryyppäämään kun ruokaa pitäs tehä. :D

Tottahan toki, siivouskin käy kätevästi kaatokännissä. :D
        Aamulla sitten ihmeissään miten onkin näin sekaista. ;D

• pilulilu kirjoitti:

Tottahan toki, siivouskin käy kätevästi kaatokännissä. :D
        Aamulla sitten ihmeissään miten onkin näin sekaista. ;D

Jos kirkkaita ruvetaan juomaan niin saa herätä putkasta. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Jos kirkkaita ruvetaan juomaan niin saa herätä putkasta. :D

Niinkö meinaat? Eikö kirkkaat sovi sinulle?

• pilulilu kirjoitti:

Niinkö meinaat? Eikö kirkkaat sovi sinulle?

Riippuu vähän aineesta..

Kunnon rähinäviinaa liikaa otettuna saattaa pistää nupin aika sekasin..

• Eräkettu kirjoitti:

Riippuu vähän aineesta..

Kunnon rähinäviinaa liikaa otettuna saattaa pistää nupin aika sekasin..

No kaikillahan se nuppi liiasta määrästä viinaa sekaisin menee. Liika on liikaa.

• pilulilu kirjoitti:

No kaikillahan se nuppi liiasta määrästä viinaa sekaisin menee. Liika on liikaa.

Niinhän se tekee..

Ei kannata alkaa firman pikkujouluissa tinaamaan... Saattaa kaduttaa. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Niinhän se tekee..

Ei kannata alkaa firman pikkujouluissa tinaamaan... Saattaa kaduttaa. :D

Kerran firman pikkujouluissa sanoin aika pahasti esimiehelleni. Oli tosi mukavaa mennä maanantaina töihin. Kaikkea sanomaani en edes muista. No kyllä työkaverit ainakin muisti. :D
        Nyt jo unohdettu juttu ja voi nauraa asialle, mutta ei tod. silloin.

• pilulilu kirjoitti:

Kerran firman pikkujouluissa sanoin aika pahasti esimiehelleni. Oli tosi mukavaa mennä maanantaina töihin. Kaikkea sanomaani en edes muista. No kyllä työkaverit ainakin muisti. :D
        Nyt jo unohdettu juttu ja voi nauraa asialle, mutta ei tod. silloin.

Tuon takia ei kannata alkaa juomaan kunnolla juhlissa..

Ite pysyttelen suht selvänä. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Tuon takia ei kannata alkaa juomaan kunnolla juhlissa..

Ite pysyttelen suht selvänä. :D

Niin minäkin nykyään melko selvänä kerrasta viisastuneena. :)
        Morkkikset ei ole mitään herkkua oksennuskankkusessa tai muutenkaan.

• pilulilu kirjoitti:

Niin minäkin nykyään melko selvänä kerrasta viisastuneena. :)
        Morkkikset ei ole mitään herkkua oksennuskankkusessa tai muutenkaan.

Itellä on tullu törttöilyä aikalailla.. Joitakin hataria muistikuvia on.
        Joskus hävettää vieläki. :D

Pitäs opetella juomaan niinkuin venäläiset.. Ne kiskoo vodkaa ruokajuomana.

• Eräkettu kirjoitti:

Itellä on tullu törttöilyä aikalailla.. Joitakin hataria muistikuvia on.
        Joskus hävettää vieläki. :D

Pitäs opetella juomaan niinkuin venäläiset.. Ne kiskoo vodkaa ruokajuomana.

No sitten kun loppuu hävettämästä niin on varmaan jo aika alkoholisoitunut, luulisi näin olevan.
        Eli siis moraalisi tuon suhteen on vielä tallella, hyvä. On se minullakin, kait. ;DD

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Naiset tykkää romanttisista jännämiehistä jotka järkkää känni-iltoja ja turpaan saanti iltoja naiselle. Miltä teistä naisista tuntuu musta silmä ja seiniin paiskelu kun jännämiehet oikein rakastaa.

• Tyttövaaa

Jep, ihan unelma <3 On niin romanttista kun saa tuntea tuskaa ja kärsimystä <3

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Tuska ja kärsimys on naisista kiihottavaa ja siten jännämiehet näyttää tunteitaan naisille. Oot vielä niin nuori että et ymmärrä aikuisia naisia että mitä ne haluaa mieheltä. Tylsä tavis joka tuo kukkia naiselle ja vie ravintolaan syömään, ei naiset syty sellaisesta.

• Tyttövaaa

Haha :D Musta vähän tuntuu että tässä aiheessa jopa mun ymmärryskyky menee sun ohi. Voit ihan sun naistes puolesta puhua. Nojoo, itekään en kukista ihan oikeestikaan hirveesti syty, en oo niistä koskaan juurikaan tykänny. Syöminen kelpaa toki aina :) Ja jos ois vieläpä mukava tyyppi seurassa niin.. :)

• näinsemenee222222

Emme ole romanttisia siinä mielessä mitä naiset romanttisuudella tarkoittavat. Ns. romanttisuus on naisten kaipuuta satumaailmaan, jossa miesten tulee valehdella naisille. Naiset pakottavat miehet valehtelemaan ja siksi rehellinen mies jää yksin ja jos rehellinen mies eikä mikään teeskentelijä, löytää naisen niin nainen haluaa miehen muuttuvan naiseksi joka harrastaa tunnelässyttelyä kaikine valheineen. Kun mies, ei siis pelimies, sanoo, että rakastaa naista, niin miksi sitä pitää toistaa jatkuvasti. Kun on kerran niin sanonut niin se pätee kyllä 40 vuodenkin päästä. Kyllä mies sanoo sitten jos ei rakasta. Naiset eivät vaan ymmärrä suoraa puhetta. Kyllä mies osaa puhua ja on omalla tavallaan rakastava ja "romanttinen". Tyhjänpuhuminen kun ei vaan ole oikein rehellisen miehen hommia, mutta kyllähän pelimies puhua osaa, ei vaan tarkoita mitään tosissaan. Ei "romanttisia" miehiä parisuhteet ja rakkaus kiinnosta. Naiset nyt vaan haluavat kuulla satuja.

• JossainMuualla

Minä olen yhtä romanttinen kuin metrin mittainen ratakiskon pätkä.

• helgamies_

• helgamies_

• helgamies_

• Tässä tekisi mieli sanoa: Määrittele romantiikka. Romantiikka on yhdelle yhtä ja toiselle toista.

Esimerkiksi. Jollekin se, että mies tekee ruokaa, on romanttista, minulle arkipäiväistä.

Toiselle retki yhdessä metsään on romanttista, minulle ei, mutta tykkään silti kovasti.

En koe itseäni kovin romanttiseksi. Useimmiten ne asiat, jotka useimmat kokevat romanttisiksi vaikkapa kynttiläillallinen tms ovat ehkä miellyttämisenhalua minun suunnalta. Haluan siis järjestää toiselle jotain mistä hän pitää.

• Pillujen-asiantuntija

Naiset ei romantiikasta tykkää. Pillua saadakseen miehen pitää vain sanoa naiselle että anna pillua. Mies pilaa mahdollisuutensa ostamalla lahjoja ja kukkasia ja kaikenlaisia hepeneitä. Nainen alkaa epäilemään onko mies tosissaan naisen suhteen ja sitten perääntyy koska miehet ei vaan tee sellasta että ostavat lahjoja ja kukkasia ja ovat huomaavaisia naisia kohtaan. Mies on yksinkertainen olento, pillua vaan haluaa mahdollisimman vähällä vaivalla.

• exkeittiöekspertti

Ainoa romantiikka jota nainen arvostaa on timantit ja käteinen raha (suuret setelit).

Noilla saa nörtitkin pesää.

• Tyttövaaa

Miks aattelet et jotku lahjanostamiset ja huomaavaisuus tehään vaan seksin vuoks. Ei seksin vuoks mitään lahjoja tartte ostaa. Huomaavaisuus on siks että haluaa näyttää että välittää muustakin kun siitä seksistä.

• Tekniikkasukeltaja

Kyllä mussa on romanttisia puolia.

Esmes kerran mä Rossossa varastin pöytäliinan, koska mulla oli jotkin italobileet kalenterissa, eikä oikeaa rekvisiittaa kaiken sen alle.

(Hihitystä)

• Tekniikkasukeltaja

Mulla on tapana panostaa rakkauteeni kaiken mahdollisen. Juuri tämä seikka on tehnyt minusta varsin varovaisen.

Lisäksi on mainittava, että pöytäliinakaupat olivat kiinni.

(Sädekehämäistä naurua)

• Ikis..M

Kyllä kai meissä ainakin on romanttisia haaveita enemmän kuin parisuhdemiehissä, siksi juuri olemme sinkkuja kun emme hyväksy tätä nykymaailman kovaa ja pinnallista parisuhdekulttuuria. Eihän oikeastaan kukaan kai ole romanttisempi kuin minä joka tahtoisin maailman olevan niin kuin se on ollut joskus 50-luvulla, romantiikan ja tulevaisuudenuskon kultaisella aikakaudella.

• IronmanKovajätkä

Olen kova jätkä. Nytkin on muna kivikovana.

• Läpikuultava

Nykyään jonkin verran ajatuksen tasolla tuomatta enää niitäkään julki. Joskus se näkyi arjessa pieninä huomionosoituksina ilman, että niistä olisi tehnyt suurempaa numeroa. Aikaa myöten vain alkanut tapahtua verkkaista piittaamattomuutta yhteen sun toiseen asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4262
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2475
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2191
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe