harrastaa seksiä oman sukupuolesi omaavan kanssa? Siis vain seksiä ei tunteita tai jos siltäkin tuntuu, mikä jottei!
Voisitko mies tai nainen
17
66
Vastaukset
- LimuSetä
Pimeässä huoneessa ja ilman möreää huohotusta voiskin. Ja jos on karvanen pershole vois erehtyä luulemaan sitä tuheroksi siellä pimeässä.
Omituisesti aseleltu kysymys.
Tarkoitetaanko "ei tunteita" sanonnalla sitä, että ei tunne mielivyfää tästä seksuaalisesta kanssakäyymisestä? Vai tarkoitetaanko sillä sitä, että ei tunne mielihyvää taikka edes epämiellyttävyyttä/inhoa?
Jos ei tunne mitään mielihyvää ja mieltymyksiä, niin miksi edes harrastaa seksiä?- jokonatai
Olihan tuossa 2 vaihtoehtoa vain seksuaalisen tarpeen tyydytystä tai seksuaalista ja tunnepitoista tyydytystä yhdessä.
jokonatai kirjoitti:
Olihan tuossa 2 vaihtoehtoa vain seksuaalisen tarpeen tyydytystä tai seksuaalista ja tunnepitoista tyydytystä yhdessä.
Seksuaalisen tarpeen tyydytys ei ole siis ole tai tuota tunnepitoisia reaktioita?
Mie kun luulin, että seksuaalinen tarve on tunne myös muiden joukossa. Ja seksin harrastaminen on miellyttävää taikka epämiellyttävää, jotka molemmat ovat tunteita.
Uumoilena ma kuitenkin, että aloittaja tarkoitti romanttisen tunteen läsnäoloa taikka sen puutetta.- kiertelyä
pete_pjn kirjoitti:
Seksuaalisen tarpeen tyydytys ei ole siis ole tai tuota tunnepitoisia reaktioita?
Mie kun luulin, että seksuaalinen tarve on tunne myös muiden joukossa. Ja seksin harrastaminen on miellyttävää taikka epämiellyttävää, jotka molemmat ovat tunteita.
Uumoilena ma kuitenkin, että aloittaja tarkoitti romanttisen tunteen läsnäoloa taikka sen puutetta.Mutta että mikä on vastauksesi kysymykseen?
- lypsylehmä
pete_pjn kirjoitti:
Hah. kiertelyä...
En voisi.Tulihan se vastaus kun vähän lypsää. ;)
- m-i-e-s
Varmasti siksi asetettu omituisesti, että ei ihan ymmärrä mihin oikein oikeastaan vastasi. =P
Voisinko harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa? En voisi. Ainoa skenaario on raiskatuksi tuleminen ja sekin on joukkoraiskaus jossa olen tiedottomassa tilassa tai kuollut vammoihini.
- Naisasialooseri1
Voisin ja olen itseasiassa harrastanutkin.
- blondinainen69
Jotenkin toisen naisen pillun koskettelu tai nuoleminen tuntuu jo ajatuksena niin inhottavalle. Nainen tuoksuu ja tuntuu väärälle. Mutta olen silti teininä ja aikuisenakin pari kertaa suudellut, pitkäänkin toista naista. Se oli kiihottavaa.
- sekin
onko tuo hetken mieli johde vai toinen vaihtoehto.
- omaasiasi
Miten vain.
Ainoastaan Bi-seksuaalit ja Homoseksuaalit voivat.. Muut eivät ainakaan vapaaehtoisesti voi.. Tai sitten on jotenkin kieroutunut kokeilunhalu.. tosin itse en tuota usko - Vaan epäilisin, että tällöin yksilö on enemmän tai vähemmän "kaapissa".. ;P
Jotenkin taas tyhmä kysymys, kun tämä(kin) on PäivänSelvä asia.. ;P
Itse en voisi.. olen 120% Hetero.. ;P- Nakitjamuussi
Kylläpäs sitä ollaan niin fiksuja!
Mites sokkona pussi päässä ja nainen hiplaa sinua vaikka luulet sitä mieheksi. Lopuksi tajusit että se onkin nainen ja miten hyvältä se tuntuikin.
Pelkässä seksissä ei ole mitään mikään kysymys lesboudeta tai homoudesta tai heteroudesta.
Jännä juttu ois varmaan kysyä syntymästä asti olevilta sokeilta, että miten he tämän miesnaisseksi asetelmamielikuvajutun ottaa. Nakitjamuussi kirjoitti:
Kylläpäs sitä ollaan niin fiksuja!
Mites sokkona pussi päässä ja nainen hiplaa sinua vaikka luulet sitä mieheksi. Lopuksi tajusit että se onkin nainen ja miten hyvältä se tuntuikin.
Pelkässä seksissä ei ole mitään mikään kysymys lesboudeta tai homoudesta tai heteroudesta.
Jännä juttu ois varmaan kysyä syntymästä asti olevilta sokeilta, että miten he tämän miesnaisseksi asetelmamielikuvajutun ottaa.Kuvottava & Oksettava ajatuskin, että joku minun mieheksi olettama hiplaisi tjmv.. ;P
Tämä ketju on taas jonkun HomoSeksuaalin ManipulointiRekrySontaa.. ;P
Kulttuuri varmasti vaikuttaa jonkun verran, mutta Biologia vaikuttaa luonnollisesti kaikkein eniten.. ;P
Ei oikein kiinnosta, sillä olen vain naisista kiinnostanut. On joskus käynyt mielessä, että minkälaista ruskean-reiän-ritareitten-seksi oikein on, mutta ongelma on se, että ei oikein kiihotu miesten suhteen. Mies ei saa seisomaan ja eikä kiinnosta se, että mies panisi minua peffaan, kun ei ole kiihottunut miehestä.
Jos olisin nainen niin saattaisin olla bi-seksuaali, sillä naisten välinen läheisyys ja kaveruus saattaisi kiinnostaa. Eli en mene toisia tuomitsemaan, mutta mielenkiinto omaa sukupuolta kohtaan rajoittuu kaveri tasolle. Kun kaveri on halannut niin siinä ei ole ollut mitään seksuaalista. :)- Joovoisin
Olen nainen ja olen harrastanut seksiä naisenkin kanssa. En kylläkään tykkää naisten enkä miestenkään kanssa harrastaa seksiä ilman mitään muuta "yhteyttä" siihen toiseen. Ei tarvitse olla rakastunut tai ihastunut, mutta molemminpuolista kemiaa pitää olla, seksuaalista halua, ja myös jonkinlainen henkinen yhteys. Olen harrastanut seksiä tutun naisen kanssa. Nyt olen kiinnostunut yhdestä naisesta, aika näyttää tuleeko siitä jotain. Jos ei, niin varmasti kuitenkin meistä tulee läheiset ystävät. Kyseessä on aika uusi tuttavuus, jonka kanssa synkkaa tosi hyvin ja pari kertaa on ollut tilanne, jossa on tuntunut, että siinä olisi ehkä muutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904282
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372515Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891585- 291578
- 771376