"Suomessa tulisi ymmärtää Naton luonne jäänteenä kylmän sodan ajalta ja että se toimii pääsääntöisesti paperijärjestönä. Vaikka Natolla on moniportainen sotilashallinto esikuntineen, ei sillä ole joukkoja. Naton sotavoimat koostuvat jäsenvaltioiden sotajoukoista, joiden luovuttaminen käyttöön on täysin jäsenvaltioiden päätäntävallassa. Nato on Yhdysvaltojen johtoaseman symboli Euroopassa ja viidettä artiklaa on sovellettu vain kerran – New Yorkiin ja Washingtoniin 11. syyskuuta 2001 kohdistetun hyökkäyksen jälkeen."
sen toimivampi ole vältämättä, kuin EU-tuoma turva. Natossa tosin on / oli voimaa enemmän, kuin siihen kuului USA, Kanada, Iso-britannia. Vaikka Nato onkin puolustusliitto ja EU ei sitä ole, ei vielä - ehkei koskaan, niin Naton kannattajat ainakin toivoo.
-masson
Ei Naton viides arktikla
5
71
Vastaukset
- MassonOnTiltu
Suomessa tulisi ymmärtää nimimerkki Massonin luonne jäänteenä kylmän sodan ajalta ja että se toimii pääsääntöisesti Venäjän etujen ajana.
- tunnistaja
noh, kyllä sinutkin tunnetaan, olet päätoiminen naton rakkikoira.
"Suomessa tulisi ymmärtää nimimerkki Massonin luonne jäänteenä kylmän sodan ajalta ja että se toimii pääsääntöisesti Venäjän etujen ajana. "
Ei kyllä SInä olet kylmän sodan aikainen, en minä suinkaan ole venäläismielinen, mutta en ryhdy tässä juuri nyt sinun mieliksesi ryssittelemään. Ei tarvitse sitä harjoitella, tähän se ei ainakaan sovi - ainakaan just nyt.
-masson- anonyymi_asiantuntija
Annoit kasvot massonille.
- Tyhmäperk
Kiimakko on toistellut säännöllisesti että natoon, masonkin natoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752