Moniko teistä on työtön. Menkää äkkiä hakemaan töitä sillä naiset ei työtöntä miestä halua. Työtön ei välttämättä ole köyhä mutta jos on töissä niin nainen näkee että mies tekee elämässään jotain muuta kun makaa kotona ja ryyppää.
Työtön ei saa parisuhdetta
32
288
Vastaukset
- työtönmies-
ei uskota tuota
- täysraakatotuus
Kaikki täällä kirjoittavat ovat hyvätuloisia.
- palstafossiili
Tuota on ulkopuolisten täysin mahdotonta uskoa todeksi.
- täysraakatotuus
Onko täällä jotain ulkopuolisiakin? Enpä oo huomannu. Samaa skeidaa 24/7.
- palstanomistaja
Kaikki asiattomuudet moderoidaan täällä. Vain asiallinen keskustelu tulee kaikkien nähtäväksi.
palstanomistaja kirjoitti:
Kaikki asiattomuudet moderoidaan täällä. Vain asiallinen keskustelu tulee kaikkien nähtäväksi.
Tää oli päivän Paras.. ;D .. Kiitokset.. ;D
Kuka hullu nykyisin työttömänä työtä hakeaa? Työpaikat menevät kaikki työpaikan vaihtajille.
- insider10
Ne hakeaa jotkat eivät halua antaa.
Siis perikisi. - buhahahahahahahaha
insider10 kirjoitti:
Ne hakeaa jotkat eivät halua antaa.
Siis perikisi.;D Mä putosin! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
- maija-setä
Palstaoraakkeli on puhunut. Kunnia olkoon palstaoraakkelin.
- fffff312tyy
En ole koskaan ollut työtön, sinkku siltikin. Naama sen määrittelee saatko parisuhdetta vai et.
- Voisaada
Mua ei ainakaan haittaa jos on työtön, jos yrittää tehdä sille asialle jotain. Ja on muuten semmonen reipas, asioista ja tekemisestä kiinnostunut ihminen.
- Timpan_traumat
Ei kukaan tältä palstalta halua miksikään aisuri-ktm-elättäjäksi.
No kotona makaaminen ja ryyppääminen on kyllä iso turn-offi, mutta ei liittyne työttömyyteen mitenkään.
Riippunee naisesta onko miehen työttömyys ongelma. Tuskinpa on ainakaan niille, ,jotka ovat itsekin saaneet etsiä töitä enemmän tai vähemmän koko lamakauden ajan ja tietävät omasta kokemuksesta että nykypäivänä työnantajien LinkedIn -treffailu on tuplakorkeakoulutetullakin vaikeampaa kuin nettideittailu alemman tason hc-ätmille.- beethooven
Kuka saa kuka ei saa mitään työttömänä ollessa. Ihan muuta asiat ratkaisee sen kuten luontainen flirtti tai small tak.
No kyllä saa...
Menee sitte tyttökaverin nurkkiin asumaan. :D- SoliterniuM1977_
Totuushan on se, että yleisesti voidaan sanoa ettei kukaan ole työtön omasta tahdostaan. Asia nyt vaan on niin, että TÖITÄ EI OLE! Mitä 300000 työtöntä ja työpaikkoja vapaana muutama kymmenentuhatta? Eli töitä vaan ei löydy.
Itse olin työttömänä 2006-2012 aikana kauan. Kävin näillä 9 euron kursseilla ja sitä kautta työllistyin palkattomana muutamiksi kuukausiksi. Yksi firma taisi jatkaa työsopparia palkallisena vuoden verran. Ihan ok oli. Mutta tiedän mitä on työttömyys. Tein myös tuntityöläisenä hommia. Aktiivinen pitää olla, jos haluaa löytää töitä. Oli hetkiä jolloin meni usko ja toivo työn löytämiseen vaikka miten aktiivinen olin. Useita kuukausi istuin vaan kotona ja tietokoneella etsin töitä ja soittelin mutta aina vaan "ei oota" sain. Työvoimatoimiston tiedoissa mun kohdalla luki "vaikeasti työllistettävä". Maisterin tutkinto yliopistosta kemian alalta vielä ja silti. EI se koulutuksenkaan taso takaa töitä.
Viimein sain töitä..miten se onnistui? Mulla oli vihko, johon olin listannut lähemmäs 100 oman alani yritystä. Noin 3-5 kuukauden välein laitoin jokaiseen firmaan työhakemuksen sähköpostitse. Soitin peräänkin. Viimein 5:llä kerralla yksi näistä firmoista vastasi ja tarjosi töitä. Työhaastatteluun ja sain paikan. Aluksi oli vuoden määräaikainen sijaisuus. Sittemmin pari kertaa sopparia jatkettiin ja viimein reilu vuosi sitten vakinaistuin! Nyt ollut kohta 5 vuotta firmassa ja hyvä on!
Pointtini on, että kannattaa olla aktiivinen ja etsiä ja etsiä ja etsiä...joskus se tärppää ja jos ei, niin ainakin on hyvä omatunto että on tehnyt kaikkensa.
Sinkku olen ollut lähes aina ja aion pysyäkin. Olen tuominnut/määritellyt itseni parisuhteeseen kelpaamattomaksi ja siksi pysyn sinkkuna aina. Se tarkoittaa minulla aina myös seksittömyyttä. Selibaatti päälle ja jos on pakko niin oma apu. Mutta totaaliselibaattia yritän. Eli ei edes masturbaatiota. Sekin nimittäin vaan masentaa.
Yksin on kiva olla, ei ole kukaan nalkuttamassa ja saa pelata videopelejä jne vaikka koko yön jos haluaa.
Joo, mutta tsemppiä kaikille yksinäisille seksittömyydessä eläville ihmisille! - kdjslfkg
Parisuhdetta ei saa, jos makaa kotona ja ryyppää.
- kyllänäinvaanon
Toi on muuten niiiiin totta!
Aktivoitukaa juopot, se on viimenen mahis ny!
- beethooven
Hah hah haa ja juuri hain oikein hyvän kuorman sieltä Tallinnan kulttuuripiireistä parkkipaikka alueelta ilman muuta ja kyllä nyt taas kelpaa dokata ja paljon sittenkin.
- kaisanoasaa
En ole päivääkään ollut hommissa enkä mene.
- mies_86__
Eipä niitä töitäkään aina niin helppoa ole saada, ellei sitten puhelinmyyntiä, lehdenjakoa tai jotain muuta vastaavaa lasketa. Ja jos noita tekemällä saa pienen palkan lisäksi jonkun juoksunsa juosseen Janican tai Saritan niin en ainakaan omalla kohdalla jäisi mielestäni voiton puolelle mutta nämä ovat tietenkin makuasioita.
- oli_pakko_avautua
Työtön makaa kotisohvalla ja ryyppää. Työssäkäyvä työssäkäynnin lisäksi makaa kotisohvalla ja ryyppää. heheh
Yksi ryyppää ja toinen ei. Oli työtön tai työssäkäyvä. - JärkeväTajuaa
Miten saat töitä, jos jokaiseen paikkaan täytyy olla vähintään 1-2 vuoden työkokemus alalta (työharjoittelu tms. ei jostain syystä käy). Mistä taiot työkokemusta heti valmistumisen jälkeen? Mielestäni pitäisi kyseenalaistaa enemmän työnantajia, jotka eivät halua kouluttaa työntekijää työhönsä. Ei kukaan ole seppä syntyessään tai edes koulusta valmistuessaan.
- Ruma-ätmi
Nykyään työkokemus on turn off työnhaussa. Kerran mulle sanottiin että on liikaa kokemusta raksahommiin. Olin töissä 1996-2013 välisenä aikana koko ajan. Kauheasti nuo yrittäjät valittaa lehdissäkin että ei löydy työntekijöitä. Olen hakenut vaikka mihin hommiin mutta eivät ota haastattelun edes.
- köyhäihminen
Oon työttömyysturvalla mutta myös osa-aikasessa työssä josta saa sen 300e jonka saa tienata ettei vaikuta tukeen. Rahat tosin nippa nappa riittää omaan elämään mutta muuta työtä ei ole tarjolla tällä hetkellä. Naisia en ole edes viitsinyt lähestyä koska tulot ei riitä minkäänlaiseen seurusteluun.
- that.feel.when
Ei riitä myöskään se jos treffeillä kerrot olevasi matalan statuksen ammatissa.
Naisen reaktio kun kerrot olevasi lähihoitaja..- onseniinväärinn
Tai roskakuski.
Mut jos mää olisin mersulla ajeleva roskakuski niin varmaa kävis flaxi.
- työtätekevämies
Olen ollut koko ikäni töissä, ja siltikään ole naista.
- yksinäinen.mies
Teen pimeitä töitä välillä, palkka käteen. Kumma kun ei työsopimusta tarjota mutta sitten soitetaan että tuu tekee se ja se homma. Vuosina 2001-2011 olin varmaan 40 kertaa samalla työnantajalla töissä. Välillä homma kesti kaksi viikkoa ja välillä 4 kuukautta. Työsopimusta se ei koskaan tarjonnut vaikka pyysin. Kyllä se maksoi ihan hyvää palkkaa.
- Totuus.Komissio
Työttömällä miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia löytää nais kumppania. Mies kyllä kelpuuttaa työttömän naisen mutta nykyään miehellä pitää olla varallisuutta ja kaikkea että naisille kelpaa. Naiset ei kelpuuta samantasoista miestä vaan pitää olla joku tunnettu mies jolla on jotain annettavaa naiselle kuten kaunis koti ja lomamatkoja. Raha on kuin kemia jolloin naisen kiinnostus herää.
- ImetköUseinkin
Olen kokoaika työtön mutta nain kuin kani joka päivä.Miten se on mahdollista? Olen ilmeisesti viisaampi kuin tuo aloittaja joka imee isänsä mulkun jälkeen vessan ovenkahvaa aktin jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437958
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684453
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363223Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483116Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472788Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262735- 372493
- 412056
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807