Miten parantaa mahdollisuuksia?

naisenmielipide

Vaikka mies olisi lyhyt ja ei niin hyvän näköinen niin on monia asioita joita voi tehdä parantaakseen mahdollisuuksia naisen saamiseen:

- Lopeta tupakointi. En tiedä ketään naista joka haluaisi välttämättä tupakoisevan miehen, mutta tiedän monia jotka haluavat savuttoman miehen.
- Sama juttu alkoholin käytössä. Monikaan ei halua alkoholistia tai täysin raitista, mutta kohtuukäyttäjille on kysyntää (esim. viinilasillinen viikossa).
- Työ- tai opiskelupaikka. Kukaan nainen ei halua miestä joka elää sosiaalitukien varassa ja ei tee mitään.
- Vaatetus. Älä käytä mitään bändipaitoja ja löysiä farkkuja vaan seuraa hieman miten mies pystyy pukeutumaan tyylikkäästi.
- Ala kuntoilemaan. Lajilla ei ole kauheasti väli, kunhan siinä tulee hiki ja harrastat sitä vähintään kolmesti viikossa. Kuntosali, uinti tai lenkkeily ovat hyviä vaihtoehtoja. Mieliala kohoaa, kunto kasvaa ja itseluottamus nousee.
- Hanki jokin harrastus. Naisia kiinnostaa enemmän, kun harrastat jotain.
- Ala syömään terveellisesti. Laihdut, kasvot eivät pöhöty ja tunnet itsesi energisemmäksi.
- Opettele hymyilemään ja pitämään katsekontakti keskustelussa. Kukaan nainen ei tykkää, jos mies katselee vaivautuneesti seinille. Älä kuitenkaan irvistele tai kyylää.
- Keskity omiin positiivisiin puoliin ja tsemppaa itseäsi ennen treffeille menoa. Itseluottamus on seksikästä.
- Hiustyyli. Pyydä parturia tekemään uusi kampaus, jos olet käyttänyt samaa hiustyyliä viimeiset viisi vuotta.
- Perushygienia. Pese hampaat kahdesti päivässä, käytä deodoranttia, pese hiukset säännöllisesti jne.
- Mene tapahtumiin vaikka yksin. Se voi olla museo, konsertti tai ihan mikä tahansa kunhan menet sinne. Lisää mahdollisuuksia tavata naisia. Kukaan ei tule hakemaan sinua kotoa.
- Keskustele naisten kanssa ilman taka-ajatuksia. Kaikkien kanssa ei pidä päästä sänkyyn tai parisuhteeseen vaan joidenkin kanssa voi keskustella ja sitten jatkaa matkaa. Tämä tuo itseluottamusta naisten kanssa keskustelessa.

Nämä eivät tietenkään takaa naisen saamista, mutta parantavan mahdollisuuksia.

26

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullujenpaikka

Tähän voisi lisätä myös_
      - Lopeta tämän palstan seuraaminen!!!

• siveällänaisellaon

Liian käytetyllä naisella ei ole varaa esittää vaatimuksia.

• Ramix69

TÄYSIN OIKEIN. VIEHÄN NE LISTAS P......SEESEEN!

• exkeittiöekspertti

Kun listaasi katsoo niin pienin muutoksin saman voisi laatia naisillekin.

Suomalainen nainen on suomalaisen miehen sisko, ei pelkkä sukupuoli tee suomalaisesta tyylikästä tai tyylitöntä.

• yksinäinenelämä

Ne alkoholisti röökimiehet saa naisia. Mene baariin niin huomaat että naiset seuraa rööki miehiä aina tupakka koppiin. Siis ihan joka kerta käy niin että se joka ei polta niin jää yksin siihen pöytään kun naiset ja miehet menee röökille vaikka nainen ei itse polttaisi. Itse en polta, minulla on paljon kavereita jotka polttaa ja naiset aina menee niiden röökimiesten mukana.

• yksinäinenelämä

Todellakin olen kuntoillut. Pelasin salibandya yli 20 vuotta ja salilla käyn nykyään. Ne jotka ei juo, eivät saa naisia.

• kysynpävaan

Yleensä ne röökimiehet viehättävät niitä naisia joista en olisi itse kiinnostunut ollenkaan. Haluaisitko itse niitä naisia?

• ouitty
        yksinäinenelämä kirjoitti:

Todellakin olen kuntoillut. Pelasin salibandya yli 20 vuotta ja salilla käyn nykyään. Ne jotka ei juo, eivät saa naisia.

Minä ottaisin mielelläni miehen, joka ei juo.

• exkeittiöekspertti
        ouitty kirjoitti:

Minä ottaisin mielelläni miehen, joka ei juo.

Kävisikö tapailu silloin kun mies on selvinpäin?

• ouitty
        exkeittiöekspertti kirjoitti:

Kävisikö tapailu silloin kun mies on selvinpäin?

Kyllä, kunhan mies juo silti aina kohtuudella (ja harvoin), jotta hänen puolestaan ei tarvitse pelätä.

Humalaiset ihmiset yleensä ahdistavat minua, siksi en ole mielelläni heidän kanssaan tekemisissä. :) Ja mieheltä erityisesti kaipaan tasapainoa ja turvallisuutta.

• KoulutetutLipittäjät

Täällä näköjään on taas aisureiden koulutus menossa. Kjähhähhähhää!

• 41v-sinkkumies

Juon joskus mutta en polta. En ole mikään väkivaltainen hullu enkä ole poliisin kanssa ollut tekemisissä koskaan. Nuorena muistan kun monet poltti röökiä ja tytöt oli sitte niiden kanssa. Nykyään ei ole tahti muuttunut. Naiset on niiden kanssa jotka juo usein ja vetävät röökiä, Veljeni on bilettäjä ja juo usein ja vetää röökiä. Sillä ollut ainakin 20 tyttöystävää ja minulla oli nuorena vain yksi tyttöystävä ja olen ollut yksin 16 vuotta. On mahdotonta päästä treffeille jos ei juo usein. En ole hauska vaan tylsä ja naiset menee niiden luokse jotka juo.

• sdfsfsfsfdf

Olisikohan kyse enemminkin siitä, että:
        a) Nämä miehet jotka juovat enemmän ovat baareissa mistä löytyy niitä naisia
        b) Uskaltavat lähestyä naisia, koska ovat humalassa
        c) Alkoholi rentouttaa

• 2322

Mä väittäisin, että oleellisinta on hakeutua työn/harrastusten/opiskelun/kavereiden kautta ympyröihin joissa pyörii sekä naisia että miehiä. Netti ja baarit ovat hirveän ulkonäkökeskeisiä, ulkonäöltään vaatimattoman mutta muuten fiksun ja kiinnostavan miehen paras vaihtoehto on kavereiden kautta rauhassa tutustuminen. Mutta tämä tietysti toimii vain silloin kun rujon ulkokuoren alla on oikeasti hyvä tyyppi. Aina näin ei ole.

• 3198

9 kohtaa tehty jo. Muuta kommentoitavaa:

- Ala kuntoilemaan. Tehty, mutta ei tod. kolmesti viikossa. Haluan käyttää aikaa muuhunkin.
      - Opettele hymyilemään ja pitämään katsekontakti keskustelussa. Sori, mutta mahdotonta.
      - Hiustyyli. Pyydä parturia tekemään uusi kampaus, jos olet käyttänyt samaa hiustyyliä viimeiset viisi vuotta. Ei tule tapahtumaan. Hiustyylini on neutraali, ja mieluummin vaikka pysyn sinkkuna kuin teen siitä trendikkään tms.
      - Mene tapahtumiin vaikka yksin. Lisää mahdollisuuksia tavata naisia. Ei todellakaan lisää. Jännämiehillä kyllä, mutta omien kokemusteni perusteella ei.
      - Keskustele naisten kanssa ilman taka-ajatuksia. Vielä kun löytyisi niitä naisia, joiden kanssa pääsisi ylipäänsä keskustelemaan.

• Kaikki kohdat kunnossa (hiustyyliä lukuunottamatta) ja silti ei käy flaksi, on se kumma.

• kokemuksestaoppinut

Ole ystävällinen muille ihmisielle. Vaikka saisit turpaan parisuhdemarkkinoilla, pysy positiivisena ihmisenä.
      Ei siihen tarvita ulkomaalaisen geenejä.

• jnuybtv

Nyt naurattaa, vaikka taidat kai olla ihan tosissasi. Ystävällinen voi kyllä olla, vaikkei edes olisi positiivinen. Muutenhan tuo teksti on vailla realismia.

• "Nämä eivät tietenkään takaa naisen saamista"

Eivät tosiaankaan.

"mutta parantavan mahdollisuuksia"

Jos on ruma mies, niin kertomillasi asioilla ei ole mitään merkitystä naisen saamisen kannalta. Ulkonäöllisesti keskitason miehelle voi olla jotain hyötyä.

• 121212121212

Nämä naisten ohjeet ovat aina samaa sarjaa.

Niillä tullaan periaatteessa salonkikelpoiseksi veronmaksajaksi joka ei häiritse tavallisessa elämässä tai sosiaalisissa tilaisuuksissa, ja jolle on helppoa antaa pakit kun mies ei täytä niitä toiveita joista naiset eivät kerro.

Oma ohjeeni: älkää kuunnelko mitä naiset sanovat, vaan tarkkailkaa mitä he tekevät ja mitä ne miehet jotka saavat naisia tekevät.

Jos teistä tuntuu esim. että haluaisitte kohdella naista paremmin kuin muut miehet, luultavasti toimitte väärin ja olette naisille miellyttämishaluisia kaveripoikia. Jos taas ette haluaisi alkaa koskettelemaan pelimieskaavalla alkaen käsivarresta, luultavasti kannattaisi vaikka naiset _sanoisivat_ ettei saa alkaa hipelöimään ilman lupaa. Jne.

• 1748

Kunnon mies ei naiseen koske ennen kuin nainen antaa luvan. Mieluummin ikineitsyt pakkosinkku kuin pervo törkimys.

• luin.yhden.neuvon

Sulla varmaan on hyvä flaksi, kun tiedät miten se käy paremmin kuin naiset. Vai?

• 121212121212
        luin.yhden.neuvon kirjoitti:

Sulla varmaan on hyvä flaksi, kun tiedät miten se käy paremmin kuin naiset. Vai?

Eihän se mikään loistava ole, mutta jotain sentään olen saanut.

25-vuotiaaksi kun mentiin naisten ohjeiden mukaan, flaksi olis plus miinus nolla.

• Kiltti-ja-Kunnollinen

En juo liikaa, olen hyväkuntoinen, en polta röökiä, on harrastuksia, käyn suihkussa joka päivä ja on varmasti puhtaat vaatteet koska pesen niitä usein. Miksi vitussa tälläinen kunnollinen mies ei saa pillua.

• 9129

Koska nainen haluaa huonon miehen eikä hyvää.

• Tyttövaaa

MItä väliä jollain harrastuksilla tai juomisella muka ois sellasille jotka ettii vaan seksiä??

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3874
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2599
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2558
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2345
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2148
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1779
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      301
      1505
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1468
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1467
    Aihe