Fidel Alejandro Ruz, 13.8. 1926 Biran. Kuuba 25 marraskuuta 2016 Havanna
Fidel Castro syöksi vallasta presidentiksi nostetun kersantin, Fulgencio Battistan.
Kuuba oli etenkin amerikkalaisten iloittelupaikka peliluolineen ja ilotaloineen. USA pani Kuuban taloussaartoon kun näiden omaisuudet kansallistettiin. Auttajaksi tuli Neuvostolitto aseineenkin.
Kaikki kuubalaiset saivat oikeuden opiskella ja myös terveydenhoidon.
Maailman pitkäaikaisin presidentti taisi Fidel olla. Nyt kuubalaiset itkevät ja amerikkalaiset iloitsevat.
Fidel Castro on kuollut
11
90
Vastaukset
- mitturi
Jääkö Kuuba erääksi kommunismin dokumentiksi pohjois-Korean tavoin?
- Valtaonharhaa
Uutisten mukaan kaikki kuubalaiset eivät itke. Osa juhlii shampanjan kera.
Amerikan kuubalaiset varman iloitsevat, osa Kuuban kansalaisistakin. Valmiutta kommunistivallan kaatamiseksikin lienee olemassa.
- Barro
Kuubalaisten itku ainoastaan niiden parissa jonka aivot tuhottu propagandalla taikka mielenterveys rikottu kiduttamalla . . . Ainoat "terveet"kuubalaiset ovat he jotka ovat päässeet pakenemaan saarelta !
- Skånepåg
Ainoat terveet Suomalaiset jotka lähtivät Ruottiin, raukat jäivät merten taa :D
- El_Tropican
R.I.P Castro, ne kaikki ihanan el sikarin hajuiset hetket, ne kaikki mahtavat el diktator hetket, ne kaikki hetket el armeija-asu päällä, ne kaikki ihanat hetket el Kuuban puolesta, ne kaikki mahtavat el diktatorit jotka vielä elävät surevat. :3 ja ;-;
- Ssaassu
Kaikki nämä sairaat ihmiset jotka löytävät jotain ihailtava psykopaattimurhaaja castrossa voisi vetää omat johto päätökset ja poistua maasta ! Ei tääl tarvita moista irvokasta ihmiskuonaa !
- Paska-Allah
Huumekeisari pääsi viimeinkin herransa Luciferin hellään huomaan. Siispä riemuitkaamme!
- Barro
Lucifer eip päästä castroa helvettiin ! Ei halua kilpailijaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591114Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476