taman linkin pohjalta loytyy hyva opetus miten jatkatte globalisaatiota koska se ei tuhoudu... imperialistinen globalisaatio pitaa tuhoutua.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14594362/tassa-on-maailman-menoa-rehellisesti-
lukekaa ihmeessa ja oppikkaa hurrit hurahtaneet. huom. en yleistnyt. mutta se on selvaa etta imperialistiset globalistit ovat suomenruotsalaisia tai naamioituneita sellaisiksi... veikkaan jalkimmaista.
tassa on tietoa imperialistiselle globalisaatiolle
3
192
Vastaukset 3
- nonnononon
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14594920/pillunkourinnan-arkipaivaa
Tässä teille globalisaatiota. - ItiksenLänsiJaBäckToMac
Totta, mitä enemmän media tästä puhuu niin sitä enemmän sitä tehdään ja imperialistinen globalisaatio määrää mitä menee uutisiin ja mitä ei. NWO:lla on toiset aseet. Paremmudesta NWO:sta ja imp.glob on se että nämä aiheet koskevat omaani elämääni myös osittain ja olen kantapään kautta oppinut. Ja media vaikuttaa tällä hetkellä paljon negatiivisesti. Siinä on teille pohdittavaa oletteko pyhiä tai ette. Minusta tuntuu että suurin osa suomesta on tällä hetkellä idiotismin alaisena. Osittaisen idiotismin. My name is bond, james bond. Lollollolollo. I am what I am.
- BackToCrack
Tarkoitin kourintaa. Jos sitä ei opeteta missään niin sitä ei tehtäisi. Imperialistinen globalisaatio vain todistaa miten se tekee rikollisena erehdyksiä tahallaan antamalla ja antamatta kasvojaan ja muokkaamalla niitä tavalla millä hyvällä. Ne ovat kaikkea pahaa tavalla millä hyvällä. Ne ovat rikollisia mother fuckers.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400