Muuttamassa maaliskussa

N1ghtOwl

Olen muuttamassa Järvenpäähän töiden perässä maaliskuun alussa. Asunto on löytynyt Pajalan alueelta.

Millaista seutua Pajala on? Missä lähimmät lenkkeilymaastot?

1

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalaa1

Pajala on ihan ok seutua, tosin hieman riippuu mihin osoitteeseen olet muuttamassa. Alueelle rakennetaan todella paljon uusia taloja, ja vanhat ränsistyneet teollisuushallit on purettu pois. Lähimmät lenkkipolut löytyvät uimahallin takaa. Muutaman kilometrin päästä löytyy Terholan kuntorata. Mikäli pyöräilet/rullaluistelet, niin lenkki Tuusulanjärven ympäri on kiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10791
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      3459
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      231
      2334
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2173
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1640
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1174
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1160
    8. 184
      1142
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1019
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      979
    Aihe