Täällä levitetään usein Jeesuksen (ja Pyhän Hengen) jumaluuden ja kolminaisuuden kieltävää teologiaa, niin otetaanpa nimimerkin herrens_tiggare kirjoitus "Kreikan kielioppi todistaa Kristuksen jumaluuden" käsittelyyn tälläkin palstalla:
"Kun luen – mutta harvoin luen – Kristuksen jumaluuden kieltäjien selostuksia, tulen aina miettineeksi, miten he mahtavat selittää pois ne Uuden testamentin jakeet, joissa Kristusta suoraan ja kursailematta kutsutaan Jumalaksi. Jostain syystä he eivät koskaan käsittele ainakaan kaikkia näistä jakeista (mutta voi olla, että en vain ole huomannut; kuten sanottu, luen vain harvoin näitä selostuksia).
Otetaan esimerkiksi 2. Piet. 1:1, joka menee näin: Συμεὼν Πέτρος δοῦλος καὶ ἀπόστολος Ἰησοῦ Χριστοῦ τοῖς ἰσότιμον ἡμῖν λαχοῦσιν πίστιν ἐν δικαιοσύνῃ τοῦ θεοῦ ἡμῶν καὶ σωτῆρος Ἰησοῦ Χριστοῦ
Uuden käännöksen mukaan: "Simon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, tervehtii teitä, joille Jumalamme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus vanhurskaudessaan on suonut saman kalliin uskon kuin meille."
Uusi käännös on parempi kuin vanha, joka menee näin: "Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa."
Uusi käännös antaa ymmärtää, että Jeesus on "Jumalamme ja Vapahtajamme". Vanhassa käännöksessä sanasta "vapahtaja" on jätetty omistusliite pois, mikä antaa ymmärtää, että tässä puhutaan kahdesta eri persoonasta, jotka ovat "Jumalamme ja Vapahtaja" eli Jumala ja Jeesus.
Jos tuijotetaan yksittäisiä sanoja, vanha käännös on lähempänä alkutekstiä. Mutta jakeen merkitys on ilmaistu paremmin uudessa käännöksessä.
Kreikankielisessä alkutekstissä käytetään tässä ns. Granville Sharpin sääntöä, jonka mukaan kahdella samassa sijassa olevalla substantiivilla on sama tarkoite, kun 1) ne ovat yksikössä, 2) ne eivät ole erisnimiä, 3) ne viittaavat ihmisiin eivätkä esineisiin, 4) ne on yhdistetty καὶ-konjunktiolla ja 5) niistä ensimmäisen on ja toinen ei ole varustettu artikkelilla.
Kaikki nämä ehdot täyttyvät jakeessa 2. Piet. 1:1: τοῦ θεοῦ ἡμῶν καὶ σωτῆρος Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Sen, joka väittää, että UT ei opeta Kristuksen jumaluutta, pitäisi siis kumota Granville Sharpin sääntö. Mutta todistusaineisto säännön pätevyyden puolesta on massiivinen. Säännöstä ei ole poikkeuksia.
Voitaneen siis juhlallisesti todeta, että itse kreikan kielioppi julistaa Kristuksen jumaluutta. Jeesuksen jumaluuden kieltäjien on siten kiellettävä myös kreikan kielioppi.
Tässä lyhyesti englanniksi Granville Sharpin säännöstä: http://www.theopedia.com/granville-sharps-rule"
Kristuksen jumaluus ja kreikan kielioppi
28
75
Vastaukset
Sanoiko Jeesus itse missään kohtaa Raamattua (millään kielellä) että hän olisi Jumala?
Sanoiko Jumala missään kohtaa Raamattua (millään kielellä) että Jeesus olisi Jumala?Jeesus sanoi ja osoitti monella tavalla olevansa Jumala (huom. EI Isä), mutta ei toki suoraan sanonut: "Minä olen muuten Jumala." Ja miksi olisi?
Mutta asia ei sinua varmasti kiinnosta, niin voit mennä spämmäämään muualle.George_L kirjoitti:
Jeesus sanoi ja osoitti monella tavalla olevansa Jumala (huom. EI Isä), mutta ei toki suoraan sanonut: "Minä olen muuten Jumala." Ja miksi olisi?
Mutta asia ei sinua varmasti kiinnosta, niin voit mennä spämmäämään muualle.Hienoa että sitä mitä Raamattuun on kirjoitettu saa tulkita.
Sallit varmati myös erilaiset tulkinnat kuin omasi?
:-)- kerrosmeillenyt
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Hienoa että sitä mitä Raamattuun on kirjoitettu saa tulkita.
Sallit varmati myös erilaiset tulkinnat kuin omasi?
:-)Mistä tulkinnasta puhut? Pystytkö kumoamaan kreikan kielioppia?
- varma.todistus
kerrosmeillenyt kirjoitti:
Mistä tulkinnasta puhut? Pystytkö kumoamaan kreikan kielioppia?
Kissan poika on kissa, koiran pentu on koira, hevosen varsa on hevonen, Jumalan poika on Jumala. Mot
Matt. 11:27
Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa. - Simelius1
Jeesus kyllä puhui Isä Jumalasta niin että lukija ymmärtää luonnollisesti Isän olevan eri olevainen kuin Poika eli Jeesus. Hän puhui omasta ja meidän Jumalasta.
- Simelius1
Simelius1 kirjoitti:
Jeesus kyllä puhui Isä Jumalasta niin että lukija ymmärtää luonnollisesti Isän olevan eri olevainen kuin Poika eli Jeesus. Hän puhui omasta ja meidän Jumalasta.
Ennen uskoontuloaan jumalattomat monesti hämmästelevät sekavuutta joka liittyy trinitaariseen näkemykseen. He hämmästelevät sitä näilläkin palstoilla. Unitaarinen näkemys on niin looginen että sen tajuaa mökin mummokin. Eikö Jumalan tarkoitus ole että jokainen ymmärtää asian, eikä vain kirjanoppineet jotka eivät sitä ymmärrä kuitenkaan vaan uskovat vain kuten uskovat pelon johdosta? Helvetin pelkohan se on suurin vaikuttaja joka laittaa uskomaan kuten katolinen porttokirkko on käskenyt kuolemankin uhalla ihmiset uskomaan.
- gkfkekewkwkw
George_L kirjoitti:
Jeesus sanoi ja osoitti monella tavalla olevansa Jumala (huom. EI Isä), mutta ei toki suoraan sanonut: "Minä olen muuten Jumala." Ja miksi olisi?
Mutta asia ei sinua varmasti kiinnosta, niin voit mennä spämmäämään muualle.OLET JATKUVASTI, TIETOISESTI, TOTUUTTA KIERTÄVÄ KIEROILIJA!
ET HALUA TUNNUSTAA, ETTÄ JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVAT KRISTILLISET EIVÄT OLE saatanallisuuden käsikirjaksi väärennettyä raamattua kirjoittaneet!
PAAVALI, KANSSA RIKOLLISINEEN, KIDUTTIVAT JA KIRISTIVÄT KRISTILLISIÄ LUOVUTTAMAAN OPPEJAAN JOISTA, NOIN 18:STA JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA TÖRKEÄSTI VÄÄRENSIVÄT 4 RAAMATTUUN RIKOLLISUUDEN TUEKSI ETTÄ OLISIVAT MUKA KRISTILLISIÄ!!!
NIIN MYÖHÄÄN, KUIN 1992 saatanallisuuden käsikirjassanne OLEVAN JUMALAN MOOSEKSELLE ANTAMAN JA JEESUKSEN VAHVISTAMAN LAIN. "ÄLÄ TEE HUORIN" OTTI RIKOLLISEN KRISTINUSKON RIKOLLISET POIS EKSYTYKSEN HELPOTTAMISEKSI (mahdollisesti pappien seksuaalisuuden tyydyttämisen helpottamiseksi) JOTTA EI AVIOSSA OLEVAT KRISTITYT NUS SISI VAT ITSENSÄ HUORAAMALLA ITSENSÄ HELEVETTIIN KOSKA saatanallisuuden herra ASETTI UUDEN LAIN, "ÄLÄ TEE AVIORIKOSTA" NIIN EI AVIOSSA OLEVAT EKSYTETÄÄN RIKKOMAAN JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA!
Jeesus tiesi, saatanallisuuden keinot, SEN VUOKSI, JEESUS LÄHETTI OMILLEEN PYHÄN HENGEN TUEKSI, ETTÄ TOTUUS SÄILYISI MAAILMASSA! JA SE TOTUUS ON EDELLEEN KRISTILLISILLÄ MUTTA EDELLEEN VAIKENEVAT KOSKA RIKOLLISEN KRISTINUSKO ON VAARALLINEN ILMIÖ MAAILMASSA, TEETTÄÄ IHMISKUNNALLA ITSEMURHAA MM paavalilais-luterilaisuus TAPPAA JA TAPATTAA EDELLEEN IHMISIÄ, LAPSIAKIN KEHITYSMAISSA USKOVAISTENSA RAHOITTAMALLA saatanallasuuden rikollisuutta... helevetistä istumapaikkaa ostavina uskovaisina!
https://www.google.fi/search?q=african christianity and witchcraft&hl=fi&biw=1920&bih=1066&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj0nsmXuvrLAhXkIJoKHWgHDToQ_AUIBigB#hl=fi&tbm=isch&q=african christianity witchcraft&imgrc=ObUArIJAIGOaOM:
=================
Kristillisen ei tarvitse uskoa
sillä
heillä on sielussa JUMALALLISUUDEN PYHÄN HENGEN ANTAMAN TUEN TIETOUS JA YMMÄRRYS JOTKA USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISILTA AIVOPESTYILTÄ PUUTTUU... EI EDES VÄÄRENNETYN RAAMATUN MUKAAN JEESUS LUVANNUT PYHÄÄ HENKEÄ RIKOLLISUUDELLE, JOKA JEESUKSEN RISTILLE TAPPOI / TAPATTI, JOTEN kristittyjen pyhällä hengellä on miekka ja sarvet!
----------------
HE, JOTKA TIETÄVÄT, EIVÄT USKO!
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko." - kdjsjwjwjwj
Simelius1 kirjoitti:
Ennen uskoontuloaan jumalattomat monesti hämmästelevät sekavuutta joka liittyy trinitaariseen näkemykseen. He hämmästelevät sitä näilläkin palstoilla. Unitaarinen näkemys on niin looginen että sen tajuaa mökin mummokin. Eikö Jumalan tarkoitus ole että jokainen ymmärtää asian, eikä vain kirjanoppineet jotka eivät sitä ymmärrä kuitenkaan vaan uskovat vain kuten uskovat pelon johdosta? Helvetin pelkohan se on suurin vaikuttaja joka laittaa uskomaan kuten katolinen porttokirkko on käskenyt kuolemankin uhalla ihmiset uskomaan.
Jeesuksen oppien tulkitsemin on samaan kuin saatanallisuudelle tuen etsiminen!
siis
Jeesus on selvästi ilmoittanut näin:
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
JOS TUOTA RAAMATUN KOHTAA EI OLE VÄÄRENNETTY,
NIIN
ON ISÄ JUMALA
JA
JUMALAN POIKA JEESUS.
kristityt käyttävät "jumalan ainoa poika" ilmaisua.
MISTÄ HE SEN OVAT KEKSINEET?
HELEVETIN TIETOTOIMISTOSTAKO?
1.Mooseksen kirja:
6:4 "Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita."
TUOHON, TOTUUDEN NIMESSÄ ON KERROTTAVA, ETTÄ TUONKIN RISTIRIIDAN; KRISTILLISTEN JOUKOSSA MONET TIETÄVÄT OIKEAN RATKAISUN... Mutta saa olla vielä kertomatta... uskovaiset eivät kumminkaan järjettöminä ymmärrä... JA JOS YMMÄRTÄISIVÄT NIIN saatanallisuuden HYÖDYKSI SITÄKIN FAKTAA KÄYTTÄISIVÄT. kerrosmeillenyt kirjoitti:
Mistä tulkinnasta puhut? Pystytkö kumoamaan kreikan kielioppia?
Juuri tuosta mitä aloittaja (sinä itse toisella nimimerkillä) kertoi.
- juhygrddes
George_L kirjoitti:
Mutta asia ei sinua varmasti kiinnosta, niin voit mennä spämmäämään muualle.Eipä se totuus sinua kiinnosta kun kristittynä ESIINNYT KRISTILLISTEN TUNNUKSIA KÄYTTÄMÄLLÄ!
saatanallisuuden piruna esiinnyt valkeuden enkelinä /luciferina!!! Simelius1 kirjoitti:
”Unitaarinen näkemys on niin looginen että sen tajuaa mökin mummokin.”
”Eikö Jumalan tarkoitus ole että jokainen ymmärtää asian, eikä vain kirjanoppineet jotka eivät sitä ymmärrä kuitenkaan vaan uskovat vain kuten uskovat pelon johdosta?”
Kieltämättä kolminaisuus on aika vaikeaa tavallisen ihmisen ymmärrettäväksi.
Kiitos hyvästä ja asiantuntevasta kirjoituksesta ja linkistä. Itse opiskelen omatoimisesti Ut:n kreikkaa. Olen huomannut, että se syventää ja selkeyttää Ut:n sanomaa.
epikuros kirjoitti:
Tervehdys juhani1965. Tsemppiä :)
Tervehdys myös sinne tsemppien kera ja mukavaa alkutalvea :)
- kmkmjnhbgy
Tuskin se kreikan kielen tutkiminen ja osaaminen auttaa kun sen kielen käyttö raamatussa on rikollisen kristinuskon rikollisten sopaskaa!
Jumalan ja Jeesuksen oman sanan Pyhää Raamattua ei ole koskaan ollut kirjoitussa muodossa vaan raamattu on ymmärtämättömien saatanaa palvelevien rikollisten käsikirja!
Jeesus tiesi mitä tuleman pitää ja sen vuoksi, lähetti omilleen, KRISTILISILLE Pyhän Hengen tueksi ettei maailmasta totuus katoaisi.
Ja
jos kerran kreikkaa osaat niin tiedät, että Jeesus ei ole käskenyt kastaa ketään, lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden uskovaisiksi, jäseniksi, pedofiili rikollisten, jopa pappeille uhrattaviksi!
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ainakin-30-tyttoa-raiskannut-hiv-pappi-selviaa-ilman-rangaistusta-meksikossa/6077338
MUTTA
SE OIKEA "KASTE" OPPI ON TÄSSÄ JA VOIT SEN TARKISTAA!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
"Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."
HUOMATKAA SANA "PESTÄ" JOKA KÄYTÄNNÖSSÄ TARKOITTAA MYÖS "PESEYTYMISTÄ."
Tämä pelastaa "kaste pelastaa" päivittäin tuhansia mm sairaaloissa...
13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt."
Ja monet toisetkin Jeesuksen opit ja esimerkilliset teot todistavat, että kaste on rikollisen kristinuskon aivopesu rituaaliin kuuluvaa rikollisuutta, jossa rikollisesti lapsikastetaan ja kirkko ja papisto ei ota vastuuta siitä rikoksena VAAN ASETTAVAT SEN LASTEN VANHEMMILLE PERISYNNIKSI!!!
NÄIN SYNTYY YKSI RIKOLLISEN KRISTINUSKO PERISYNTI "TAIVAAN ISÄN" NIMEENKIN TÖRKEÄSTI VALEHELTUNA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
"Hei Mirka,
Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
t. Maarit-pappi"
TUOSTA PAPIN TEKSTISTÄ HELPOSTI LÖYTÄÄ NELJÄ TÖRKEÄÄ SAATANALLISUUDEN VALETTA JA KRISTILLISEN SIELULLISUUDEN OMAAVAT LÖYTÄVÄT SIITÄ MUUTAKIN TOTUUTTA JA TIETOA....
muita todistuksia kastetta vastaan...
JEESUS OTTI EI USKOSSA OLLEEN KASTAMATTOMAN RYÖVÄRIN PARATIISIIN!
kristittyinä varmaan uskotte, siis ette tiedä vaan uskotte että Jeesus oli kaltasenne ääliö joka toimi omien oppiensa vastaisesti mutta niin ei ole
vaan Jeesus tiesi ennakkoon miten rikollisuus tulee toimimaan ja antoi omilleen tietoa...
Jeesus siuenasi lapsia
ja
toisin lapsia kohteleville antoi myllyn kivien käyttöohjeet.
Miksi pedofiili rikollisuus ole ajatellut Jeesuksen oppia????
Kielsikö papit, saatana vai kuka kielsi opettamasta ja ymmärtämästä mitä Jeesuksen antama oppi tarkoittaa???
jne
joten opettelehan kreikkaa ja anna meille lisää varmoja raamatun tulkinnan väärennöksi niin uskovaisetkin ehkä viisastuvat.
- byvtrtcrcre
#"Simon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, tervehtii teitä, joille Jumalamme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus vanhurskaudessaan on suonut saman kalliin uskon kuin meille."¤
24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
HUOM!
Jeesuksella ei ole rikollisen kristinuskon kristittyjen apostoleita vaan Hänen kouluttamia KRISTILLISIÄ opetuslapsia!
(Vääran todistuksen antaminen on rikos edelleen...)
Sanaleikkejä ja rikollisen, kristittyjen kristittyjen tunnus on miekka eikä Jeesusta seuranneiden kalakuvio!
Tässä rikollisuuden vale:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinusko
#Kerrotaan, että kristittyjen vainojen aikoina kristitty tavattuaan toisen henkilön piirsi maahan kaaren ja jos toinen henkilö oli myös kristinuskoinen, hän piirsi omansa ja näin muodostui Ikhthyksen eli kalan kuva. Kreikan kielen sana ”Iktys” on myös lyhenne varhaisesta uskontunnustuksesta ”Jeesus Kristus, Jumalan Poika, Pelastaja”.#
Tässä valehtelijalle faktaa siitä, kuka/ketkä vainosivat ja tappoivat mm Jeesuksen seuraajia ja opetuslapsia....
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
Rikollisen kristittyjen kristinuskon yksi perustajista oli Paavali, joka tunnustaa itse, paitsi kristittyjen lahkon; niin myös itsensä todelliseksi herraksi saatanan...
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.
Ei Jeesusta ristille kristilliset tappaneet vaan rikollisen kristinuskon kristityt rikolliset.
Joten "George_L" on itse itsensä saatanaa palvelevaksi rikollisuuden kätyriksi törkeydellään väärän todistuksen antajana todistanut uskontunnustuksen kaltaisuudensa. Tietää kaiken paratiisinkäärmeen kaltaisena valehtelijana VAIKKA Paavali on totuuden kertonut.
Joten aloituksen kirjoittana on KRISTILLISIÄ pilkkaavan rikollisuuden kristitty eikä Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen!
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
Varokaa kieroja rikollisuuden eksyttäjiä!- mjnhbnyby79
tarkennus:
Jeesusta seuranneet kristilliset, joita rikollisuuden kristityt Paavalinkin tuolle vainosi, käyttivät kalakuvio.
Siis kristittyjen herraa palvelevat herrajumalineen valehtelevat törkeästi.
Kun kaksi, toisaan tuntemattonta kristillistä kohtasi niin toinen piirsi miekalla, sauvalla tai jopa vain jalallaan kaaren hiekaan ja jos/kun se toinen oli kristillinen niin hän piirsi toisen kaaren joka muodosti kalakuvion ja siten molemmat tiesivät olevansa rikollisten kristittyjen vainoamia JEESUKSEN SEURAAJIA, KRISTILLISIÄ!
Sanoohan köyhänkin järki, ettei vainoajien tarvinnut henkeänsä pelätä sillä KRISTILLINEN EI TAPPANUT mutta kristityt tappoivat ja tapattivat... Jeesuksenkin!
Järjetöntä edes kuvitella, että kristilliset olisivat OMAN HERRANSA TAPPANEET!
- jnbgfvfcdxsxs
jk
Tiedoksi aloituksen kirjoittajalle ja kaikille lukijoille....
JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN PYHÄÄ RAAMATTUA EI OLE KIRJOITETUSSA MUODOSSA KOSKAAN OLLUTKAAN!
SEN VUOKSI, JEESUS LÄHETTI OMILLEEN PYHÄN HENGEN TUEKSI, ETTÄ KALTAISESI saatanallisuuden rikolliset PYSTY TOTUUTTA MAAILMASTA HÄVITTÄMÄÄN!
Joten et ole Jeesuksen opetuslapsi etkä kristillinen
vaan
olet kristitty rikollinen!
Joten opetat eksyttäjänä saatanaa palvelevien sontaluukku sopaskaa KRISTILLISIÄ IHMISIÄ JA JEESUSTA PILKKAAMALLA USKOTELLEN KALAKUVIOLLA, ETTÄ OLISIT MUKA KRISTILLINEN!
TÖRKEÄ VALEHTELIJA OLET!- klfgkekekw
Tässä saatanallisuuden käsikirjan alkuvaiheista....
http://www.ortodoksi.net/tietopankki/henkilot/pyhat/uuden_testamentin_pyhat/apostolit/apostoli_paavali.htm
"Nykyinen Raamatun tutkimus kiistelee useiden kirjeiden autenttisuudesta. Kirjeestä hebrealaisille kiistellään erityisesti ja siitä on kiistelty jo alkukirkon ajoista asti. Se ei ilmeisesti ole apostoli Paavalin kirjoittama. Kuinka tahansa, kirkon Raamatun kohtia sisältävä luettelo esittelee nämä kaikki Paavalin kirjeinä. Tähdellä merkittyjä kirjeitä pidetään todennäköisesti Paavalin seuraajien kirjoittamina."
Kirje roomalaisille
Ensimmäinen kirje korinttilaisille
Toinen kirje korinttilaisille
Kirje galatalaisille
Kirje efesolaisille *
Kirje filippiläisille
Kirje kolossalaisille *
Ensimmäinen kirje tessalonikalasille
Toinen kirje tessalonikalasille *
Ensimmäinen kirje Timoteukselle *
Toinen kirje Timoteukselle *
Kirje Titukselle *
Kirje Filemonille
Kirje hebrealaisille *
SIIS TIETEEN JA KIRKON OPPINEET TIETÄVÄT VARMUUDELLA, ETTÄ AINAKIN PUOLET PAAVALIN TEKSTEISTÄ ON SAATANAA PALVELEVIEN PAAVALIN OPPIKUNNAN TEKSTEJÄ JOTKA ON KIRJOITTU MAHSOLLISESTI JOPA SATOJA VUOSIA PAAVALIN KUOLEMAN JÄLKEEN SAATANALLISUUDEN RIKOLLISUUDELLE SOPIVIKSI!
- kmjnhbgvbtvtr
Ja mitä tulee kolminaisuus oppiinne, niin...
Osoita Jumalan tai Jeesuksen sellaisen opin antaneeksi?
ELLET SITÄ TIETOA LÖYDÄ,
NIIN
JEESUS ON TODISTANUT SINUT RIKOLLISEN SAATANAN ENKELIKSI:
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
JOTEN JEESUS ON OPILLAAN TODISTANUT ALOITUKSEN KIRJOITTANEEN SAATANAN ENKELIKSI!
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - fdmjvdejewjw
"George_L " :lle....
Jos olisit rehellinen rikollisuuden kristitty, niin käyttäisit ristiä/miekkaa tunnustuksenasi ja esiintyisit kristittynä!
Petät uskontunnustuksen kaltaisia ääliöitä,
mutta
Jumalasta ja ihmisyydestään luopumattomia järkeviä et petä
vaan
paljastat itsesi rikollisuuden sontaluukuksi....
järjettömyydenne:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
Kristityt = Paavalilais-luterilaisuuden perustamien rikollisuuden miekka sivistyksen seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
--
KRISTILLISTEN IHMISTEN YHTEISÖJEN ALKUVAIHEET....
TOSI KRISTILLINEN EI USKO, VAAN ON JUMALALLISUUDEN TIETOUDESSA EIKÄ ANNA AIVOPESU USKONTUNNUSTUKSIA RIKOLLISUUDEN herra jumalille!
JUMALA JA JEESUS EI ASETA OMIAAN LUOPUMAAN HEISTÄ JA IHMISYYDESTÄ PUHUMATTAKAAN, ETTÄ KRISTILLISEN PITÄS OLLA kristittyjen kaltaisia järjettämiä ja ymmärtämättömiä ääliöitä!
Kristilliset = Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
Näistä, Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustamista seurakunnista ei ole yhtään kristittyjen seurakuntaa vaan ne ovat kristillisten seurakuntia:
Ilm. 2:1-29
Pergamos
Tyatira
Sardes
Smyrna
Filadelfia
Efeso
Laodikea
------
HUOM!
Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat. Kolminausuusoppi tuli kristinuskoon vasta vuonna 325jrk.
- ölkjhgfdrerwe
Eikö se rikollisuuden lapsikaste saatanallisuuskin tullut samoinhin aikoihin?
Joillakin rikollisuuden lahkoilla on saatanan pitkä listaus lapsikasteen puolustamiseksi vaikka SITÄ EI OLE JUMALA JA JEESUS ASETTANUT!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14252646/kirkko-ei-ota-mitaan-vastuuta#comment-84607807LAPSIKASTE UUDESSA TESTAMENTISSA (osa 2)
"Kolminaisuusoppi dogmina syntyi tarpeesta määritellä käsitteellisesti ja analyyttisesti kristillisiä totuuksia kristinuskon levitessä hellenistiseen ja roomalaiseen maailmaan. "
"Modernin eksegeettisen tutkimuksen varsin laajan konsensuksen mukaan Vanhassa testamentissa ei esiinny käsitystä kolmiyhteisestä Jumalasta."- totuudenääni
Jeesus oli mestari ja opettaja (kuten Buddha), ja yritti takoa taulapäiden kalloon, että jumaluus löytyy ihmisestä itsestään. Se ei riitä, että ihminen kuuluu kirkkoon ja hokee, että joo joo uskon uskon. Ihmisen pitää löytää totuus itsestään. Kenenkään syntien tähden Jeesus ei kuollut, ja antanut jotain ihmeellistä taivaspaikkaa hengellisesti tyhmille ja laiskoille.
- jujujyuhtygfr
Totta!
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."
Aivopesu valehtelija ammattilaiset voisivat vaihtaa vaippansa kuiviin ja alkaa kyntämään maailman köyhille viljaa....
JOS ei saa pappislupauksensa antaneena, Jeesuksen evankeliumia saarnata ja oapttaa,
NIIN MINKÄ HELEVETIN TAKIA SITÄ paavalilais-luterilaisuuden sontaa PITÄÄ VALEHDELLEN PAPPIEN AMMATIKSEEN JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN NIMEEN PAASATA KUN EIVÄT EDES HEITÄ PALVELE???
uskontunnustuksensa kaltaisia ne papitkin ovat...
-järjettömyydenne:
'Meillä ei ole järkeä'
-Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
-Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
-Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
-ero JUMALASTA; herra saatanasta herra jumalineen uusi jumala:
-Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisuuden kristittyjä:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
Pappislupaus
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
HUOM!!!
Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
Tuollaisille suomen valtion valtion kirkon aivopesu ammattilaisille annetaan oikeus lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden edustajina oikeudet lapsistakin järjettömiä rikollisia kouluttaa!
Ihmeellistä saatanallisuutta josta kansaa ja etenkin kirkollisveroja maksavia valoitetaan mm lähetystyö rikollisuutta yllä pitäen....
https://www.google.fi/search?q=african christianity and witchcraft&hl=fi&biw=1920&bih=1066&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj0nsmXuvrLAhXkIJoKHWgHDToQ_AUIBigB#hl=fi&tbm=isch&q=african christianity witchcraft&imgrc=ObUArIJAIGOaOM: - kjihugytr
korjaus:
"valoitetaan" = veloitetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174506
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella271451Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201041
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon191005- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914