Taas oli keirrosvalvojan vierailuviikko. Eräs veli soitti ja kertoi siitä että sunnuntaina on keirrosvalvojan puhe. En mennyt kokouksiin Niin olen toimeton kerran erotettu ja takaisin katunut tieni seurakuntaan. En kykene oleen Jehovan todistaja jos vähänkin saan otetta mennä kokouksiin niin joku asia menee aivan pieleen nyt ei ollut sopivan kokoista pukua kun ovat käyneet pieniksi(Perkeleen pukupakko) tai sairastun jne. Sitten se etten siedä sitä että ilmoittamatta tullaan kotikännille usein olenkin avannut oven mutta en ole päästänyt sisälle tai jättänyt avaamatta kokonaan. Se tenttailu mitä joutuu kestään joka kerta kun joku köy tai ite käyt kokouksessa se on liian uuvuttavaa. Muutenkin oma elämä on ollut yhtä helvettiä koko aikuisiän köyhyyttä läheisten kuolemia avioero yksinhuoltajuus jne.. Ne on kovettanut minua niin ette kauheesti tule toimeen ihmiten kanssa. Kai minä taas jätän järjestön vaikka Jumalaan uskonkin. Heitän taakkani Jeesukselle niin kun hän kehoittaa.
Elämän huolet.
3
58
Vastaukset
- eräsveli
Matteus 11:28 Tulkaa minun luokseni kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.
- Näintäällä
Ja vartiotorniuskonto: Tee enemmän kenttää
Minä valmistaudun huolella, kun tiedän että ylikierrospösilö on tulossa paikkakunnalle. Alan heti henkistymään syömällä hernevelliä ja imemällä keskiolutta. Valkosipuli on myös hyvä, mutta ei välttämätön. Lisäksi en vaihda neuleita enkä käy pesulla.
Sitten kun vierailuaika koittaa, pystyn henkistyneesti laskemaan siionin suolikaasua koko vierailun ajan. Lisäksi sivistynyt uuden ja vanhan oluen leyhähdys tekee edullisen vaikutelman. Yleensä ylikierrospösilö yhtyy innolla toimiini, mutta on ollut niinkin sivistymättömiä joukossa, että lähtevät heti pois. On vallan rattoisaa ja henkistynyttä lukea ääneen vt-lehtiä ja päästellä henkistyneesti suolikaasua yhdessä.
Aivan raamatun mukaisesti jessulia ja nooa-mikaelia imitoiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561478
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu651449Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2631035Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58967- 56959
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin84894