vaikk minulla on perillisiä olen pitänyt pitkäaikaistilillä rahaa vaikka ei pankki korkoa juuri maksa. Onko teillä tällaiisia tilejä pankissanne? Kiitos mielipiteistänne.
arkaluonteinen nöyrä kysymys mummolta
12
61
Vastaukset
- ansskud
???
- Väärä.osoite
Mihin sinä täältä neuvoja tarvitset? Pankki ne paremmin antaa.
- rupuruune
Saathan Sinäkin tänne kirjoittaa. Täällä on kaikilla niin vähän rahaa, ettei se riitä kuin lyhytaikaisille tileille.
Oikein hyvää joulua!- Lipposaunantaakse
Lipposen keksimä leikkuri leikkaa joka helekutin vuosi ostovoimaa pois,
Lipponenki pitäisi saada edesvastuuseen teoista,
valtion petoksesta, ennen valtion petturit vietiin saunataakse,
aiheutti Suomelle valtavasti pahaa politiikallaan,
vain itselleen kähmi mijoonia,
- inflatsioni
Käyttötileillä on ollut vuosia se tilanne että tallettaja saa maksaa käytännössä pääomastaan pankille.
Kas kun inflaatio on hieman isompi kuin talletuskorko. Pankki vielä velottaa muutaman ekun vuodessa kirjanpitoihinsa. Kaikkein huonoin tilanne lienee OP:n tallettajilla.
- tavismamma
OP.llä on bonus systeemi. Niillä olen kuitannut palvelumaksuja tänä vuonna 30,50€ ja kotivak.maksusta 27,69€. onhan sekin tyhjää parempi.
- iän.tuoma.oireko
Älä ruune sentään mummoksi heittäydy. Onhan juttu vähän arkaluonteinen. Nöyräkin kannttaa olla kun mummon fröijyisä kulkee.
- Johanj
Pitääkö sinun ottaa "sonnat suuhusi" näinkin kiltistä aiheesta?
- Se-entinen-Kukkahame
OP on pankki joka ei ole vaihtanut nimeä kertaakaan se on jo sen merkki että vakaalla pohjalla toimii.
Nimen vaihto on ainakin yksi tapa piilottaa jotain, vähän kuin täällä sivulla eräs ettekä te arvaa kuka?
Sama keskustalaisten käyttämä pankki on huolehtinut minunkin roposista vuosikymmeniä hyvin on pysytty väleissä ja toivottavasti pysytään tulevaisuudessakin.
Sain hyviä ohjeita osakkeiden suhteen ja olen jo useamman vuoden myynyt ja ostanut ihan itse netin kautta, pelaa!
Kannattaa kokeilla kun täällä on oikeitakin tekijöitä ainakin puheet sen mukasia. - hoit_su
Eiköhän monellakin ole jonkunmoinen summa. Minulla menee semmonen 50 euroa kuukausittan ns. säästötilille, eipä sinne isoja summia ole kertynyt mutta pikkusen kumminkin. Jos joku kodinkone vaikka hajoaa, niin on hyvä olla jonkunmoinen puskurirahasto olemassa. Ei kaikki jaksa tuottoja miettiä.
- tarkkailija2
Oletkos huomannut että suurin osa jaksaa kadehtia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317254Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1032355
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321580Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4001415Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414