arkaluonteinen nöyrä kysymys mummolta

neuvojatarvitseval

vaikk minulla on perillisiä olen pitänyt pitkäaikaistilillä rahaa vaikka ei pankki korkoa juuri maksa. Onko teillä tällaiisia tilejä pankissanne? Kiitos mielipiteistänne.

12

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansskud

      ???

    • Väärä.osoite

      Mihin sinä täältä neuvoja tarvitset? Pankki ne paremmin antaa.

    • rupuruune

      Saathan Sinäkin tänne kirjoittaa. Täällä on kaikilla niin vähän rahaa, ettei se riitä kuin lyhytaikaisille tileille.

      Oikein hyvää joulua!

      • Lipposaunantaakse

        Lipposen keksimä leikkuri leikkaa joka helekutin vuosi ostovoimaa pois,

        Lipponenki pitäisi saada edesvastuuseen teoista,
        valtion petoksesta, ennen valtion petturit vietiin saunataakse,
        aiheutti Suomelle valtavasti pahaa politiikallaan,
        vain itselleen kähmi mijoonia,


    • inflatsioni

      Käyttötileillä on ollut vuosia se tilanne että tallettaja saa maksaa käytännössä pääomastaan pankille.
      Kas kun inflaatio on hieman isompi kuin talletuskorko. Pankki vielä velottaa muutaman ekun vuodessa kirjanpitoihinsa.

    • Kaikkein huonoin tilanne lienee OP:n tallettajilla.

    • tavismamma

      OP.llä on bonus systeemi. Niillä olen kuitannut palvelumaksuja tänä vuonna 30,50€ ja kotivak.maksusta 27,69€. onhan sekin tyhjää parempi.

    • iän.tuoma.oireko

      Älä ruune sentään mummoksi heittäydy. Onhan juttu vähän arkaluonteinen. Nöyräkin kannttaa olla kun mummon fröijyisä kulkee.

      • Johanj

        Pitääkö sinun ottaa "sonnat suuhusi" näinkin kiltistä aiheesta?


    • Se-entinen-Kukkahame

      OP on pankki joka ei ole vaihtanut nimeä kertaakaan se on jo sen merkki että vakaalla pohjalla toimii.
      Nimen vaihto on ainakin yksi tapa piilottaa jotain, vähän kuin täällä sivulla eräs ettekä te arvaa kuka?
      Sama keskustalaisten käyttämä pankki on huolehtinut minunkin roposista vuosikymmeniä hyvin on pysytty väleissä ja toivottavasti pysytään tulevaisuudessakin.
      Sain hyviä ohjeita osakkeiden suhteen ja olen jo useamman vuoden myynyt ja ostanut ihan itse netin kautta, pelaa!
      Kannattaa kokeilla kun täällä on oikeitakin tekijöitä ainakin puheet sen mukasia.

    • hoit_su

      Eiköhän monellakin ole jonkunmoinen summa. Minulla menee semmonen 50 euroa kuukausittan ns. säästötilille, eipä sinne isoja summia ole kertynyt mutta pikkusen kumminkin. Jos joku kodinkone vaikka hajoaa, niin on hyvä olla jonkunmoinen puskurirahasto olemassa. Ei kaikki jaksa tuottoja miettiä.

    • tarkkailija2

      Oletkos huomannut että suurin osa jaksaa kadehtia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe