Joko ateistit ovat vieneet veikkauksensa?

TeroH

Te ateistithan uskotte sattumiin niin varmaan olette kovia pelaamaan myös rahapelejä? Myös se henkinen köyhyytennehän ajaa teitä rahan ja mammonan perässä, eikö vain?

34

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1417

      Taannoin Wincapitaan hairahtuivat enimmäkseen hellarit ja lestat suurella rintamalla. Taitavat olla juuri niitä sinun tarkoittamia "ateisteja".

    • TeroH

      Miksi Kristityt nuuskivat kiveksiään ja antavat kameroiden kuvata sätkimistään lattialla? Susikoiran ja kristityn käytöstavoissa ei ole juuri eroa.

    • fda

      Sinua on taidettu puijata oikein kunnolla. Oletko uskossa?

      • TeroH

        Oletko pallisyylä ?


      • fda

        Täytyy vain ihmetellä miksi mietit kaikki päivät miten vittuilla ateisteille.


      • HoroT
        fda kirjoitti:

        Täytyy vain ihmetellä miksi mietit kaikki päivät miten vittuilla ateisteille.

        Minä taas ihmettelen, minkä kaiken ateisti voi käsittää vittuiluna :D


      • fda

        Ihmettelepä sitä.


    • En koskaan lottoa, tms. Joskus pelaan kauppareissulla hedelmäpeliä yhdellä eurolla.
      Todennäköisyydet ymmärtäen tiedän, että ne lotot yms. pelit on tehty sellaisiksi että niissä häviää.

      • TeroH

        Mutta uskot kuitenkin miljardien sattumien juuri kohdalleen menemistä..., kaksnaamainen ateisti taidat olla? :D


      • TeroH

        Ja jos palstan.pisteteistillä.olisi kaksi naamaa, se jättäisi tuon nykyisen kotia, variksenpelättimeksi :D

        Miksi Luterilaiset ovat niin vaarallisia ja tyhmiÄ ?


      • Sikanaama

        Häiriintynyt ateisti kopio toisen nimimerkkiä, tapa ittes, apina!


      • TeroH kirjoitti:

        Mutta uskot kuitenkin miljardien sattumien juuri kohdalleen menemistä..., kaksnaamainen ateisti taidat olla? :D

        Tuossakin tapauksessa ymmärrän todennäköisyyslaskentaa, toisin kuin sinä.


      • ItkeäVaiNauraa
        TeroH kirjoitti:

        Mutta uskot kuitenkin miljardien sattumien juuri kohdalleen menemistä..., kaksnaamainen ateisti taidat olla? :D

        Sinulla taitaa olla melkoisen merkillinen käsitys evoluutioteoriasta? Siihenhän sinä viittaat, vaikka et suoraan asiaasi ilmaissutkaan.
        Mistä ihmeestä teitä jatkuvasti mönkii esiin? Onko lahkojen sisäsiittoisuus jo niin pahassa mallissa, että kreationistit alkavat olla älyltään lapsen asteella?


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Tuossakin tapauksessa ymmärrän todennäköisyyslaskentaa, toisin kuin sinä.

        No, etpä näytä ymmärtävän, sehän on teille ateisteille oikein yhteinen ja ominainen piirre että ette ymmärrä todennäköisyyksistä hevon persettä!


      • NäiSeO
        TeroH kirjoitti:

        No, etpä näytä ymmärtävän, sehän on teille ateisteille oikein yhteinen ja ominainen piirre että ette ymmärrä todennäköisyyksistä hevon persettä!

        On se kyllä aika epätodennäköistä, että edes hevon perse olisi syntynyt sattumalta. Pelkästään jo peräsuoli sulkijalihaksineen sen vaatima hermotus on todella monimutkainen rakennelma. Elottomassa luonnossa ei sellaisia tapaa lainkaan.


      • Luterilainen nuuskii alapäätään ja uneksii hevosien peräpäästä, josta koko Luterilaisuus on saanu alkunsa. Kuka homo edes uneksii eläinten perseistä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sairas Lestadiolais hutka


      • T3r0H

        Hei mä tiedän, aletaan kaikki käyttämään samaa nikkiä!


      • T3roH

        Kyllä se ainakin minusta selkeyttäisi palstalla käytyä keskustelua ihan selvästi.


    • Jackasspot

      Uskikset ovat odottaneet päävoittoansa jo 2016 vuotta, vielä odotat ihmeen osuvan kohdalle?

    • Olen pelannut lottoa tänävuonna 20 eurolla, ja en pitäisi taloudellista riippumattomuutta yhtään huonona asiana. Ja jos oikein paljon tulis, niin kai sitä vaan tarttis yrittää järkätä työtä mahdollisimman monelle.

      • raha.ei.ratkaise

        Ei kai siihen lottovoittoa tarvita. Valmistat vaan netistä otetuilla ohjeilla pullopommeja, joita sijoitat ihmisten postilaatikoihin ja kas, johan alkaa töitä löytyä monille yhteiskunnassa. Viranomaisten lisäksi myös kiinalaisille postilaatikkoja valmistavan muovitehtaan köyhille buddhalaisille.


      • raha.ei.ratkaise kirjoitti:

        Ei kai siihen lottovoittoa tarvita. Valmistat vaan netistä otetuilla ohjeilla pullopommeja, joita sijoitat ihmisten postilaatikoihin ja kas, johan alkaa töitä löytyä monille yhteiskunnassa. Viranomaisten lisäksi myös kiinalaisille postilaatikkoja valmistavan muovitehtaan köyhille buddhalaisille.

        Kakarana tuli uutenavuotena räjäytettyä postilaatikko, Salemin postilaatikko, ja jäätiin siitä myös kiinni. Korvattiin laatikko, ja kuultiin helluntalaispastorilta vielä tarinointia 1000 vuotisesta valtakunnasta, ja siitä lähtien olen ollut ateisti, vaikka en kyseistä sanaa vielä silloin tuntenutkaan. Ei tullu taloudellista riippumattomuutta.


      • HyvinPyyhkii

        En ole lotonnut vuosiin. Eläkeläisenä olen taloudellisesti riippumaton ilman lottovoittoakin. Kun panosti aikanaan opiskeluun ja kuokki sen jälkeen täyden uran hyvässä ammatissa, eläke riittää vaatimattomaan elämään vallan mainiosti. Minun ei tarvitse lahjoittaa edes niitä kymmenyksiä millekään uskonlahkolle. Voin sijoittaa siitäkin säästyvät eurot lapsenlapseni itsenäisen elämän startin helpottamiseen.


      • raha.ei.ratkaise
        kiinnnnostunut kirjoitti:

        Kakarana tuli uutenavuotena räjäytettyä postilaatikko, Salemin postilaatikko, ja jäätiin siitä myös kiinni. Korvattiin laatikko, ja kuultiin helluntalaispastorilta vielä tarinointia 1000 vuotisesta valtakunnasta, ja siitä lähtien olen ollut ateisti, vaikka en kyseistä sanaa vielä silloin tuntenutkaan. Ei tullu taloudellista riippumattomuutta.

        " Ei tullu taloudellista riippumattomuutta"

        Niin no, minä ajattelinkin, että olet ensisijaisesti kiinnostunut muiden työllistämisestä. Älä kuule annan sen ahneuden pirun riivata mieltäsi ja viedä sinulta ainutta ikuista elämääsi!


      • Ter0H
        raha.ei.ratkaise kirjoitti:

        Ei kai siihen lottovoittoa tarvita. Valmistat vaan netistä otetuilla ohjeilla pullopommeja, joita sijoitat ihmisten postilaatikoihin ja kas, johan alkaa töitä löytyä monille yhteiskunnassa. Viranomaisten lisäksi myös kiinalaisille postilaatikkoja valmistavan muovitehtaan köyhille buddhalaisille.

        Vain uskovaiset valmistaa pommeja..


      • T3roH
        Ter0H kirjoitti:

        Vain uskovaiset valmistaa pommeja..

        Väität siis, että kiinnnnostunut on uskovainen? Mihin hän uskoo?


      • T3roH kirjoitti:

        Väität siis, että kiinnnnostunut on uskovainen? Mihin hän uskoo?

        70 luvulla sai "tykinjysäyksiä" ihan paikallisesta urheiluväline kaupoista, olivat hengenvaarallisia, onneks ne sittemmin kiellettiin. :)


      • T3roH
        kiinnnnostunut kirjoitti:

        70 luvulla sai "tykinjysäyksiä" ihan paikallisesta urheiluväline kaupoista, olivat hengenvaarallisia, onneks ne sittemmin kiellettiin. :)

        Juu, kaveri räjäytteli leikkikentän varaston kaikki lukot sellaisilla tuusan nuuskaksi. Myös me olimme nuorina sellaisia huippuälykkäitä neroja...


      • T3rotin
        T3roH kirjoitti:

        Juu, kaveri räjäytteli leikkikentän varaston kaikki lukot sellaisilla tuusan nuuskaksi. Myös me olimme nuorina sellaisia huippuälykkäitä neroja...

        Eikä tilanne juuri ole siittään muuttunut myöhemminkään


    • Teidän ateisitien teorioiden mukaanhan teidän kaikkien pitäisi voittaa päävoitto joka viikko kaikissa arvonnoissa, eikö noin ole käynytkään??? :D

      • Miksi pitäisi?


      • en tiedä !!!!!!!!!!!! :(


    • bertill

      Se oli sellaista lällärihommaa siihen aikaan.Nykyiset uskonveljemme pistävät papattiliivit niskaansa ja räjäyttävät itsensä taivaan tuuliin.

    • Uskikset taas maksavat suuria summia Benny Hinnin kaltaisille huijareille, joilla on luksusvaateita ja oma lentokone.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      18
      2523
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2215
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      83
      1466
    4. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1423
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1385
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      95
      1260
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1118
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1063
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      79
      1059
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      59
      1039
    Aihe