http://m.iltalehti.fi/viihde/201611302200034040_vi.shtml Kehtaisitko itse ajaa tunnetuimmalla vikapesä evokuella? Itse en kehtaisi. Onhan pörkillä toki tatulointeja niin näyttää kovikselta sitten naisten autossa.
Tomi pörkki osti naisten maasturin
3
198
Vastaukset
- 102030405060
Kyllä mää tuolla kehtaisin ajaa, siinä missä millä vain autolla.
Mutta eikai tuo mikään ökyauto ole, ihan perus citymaasturi?
No, Iltasanomien juttuja, eipä niitä niin todesta kannata ottaa. - tojotalla_alanko
uuvessa tojotalehessä taas on juttu Ilkka Alangosta, on omistana Tojota Land cruiserin jo 11 vuotta ja osti 150 tkm ajettuna käytettynä. nyt lasissa onpi 400 tonnia eikä aijo vaihtaa mihinkään. kuulemma mottona on että mielummin vanha iso kuin uusi pieni.
- Ruiseri
Jumalan Tosi! Minulla tosin vasta 5 vuotta ja 150 Mm omassa J150 Cruiserissa, mutta enää ei autoa tarvitse tässä elämässä ostaa. Hyrisee maailman tappiin ja perikunta kiistelee siitä, kuka AUTON saa seuraavaksi.
Mitä Land Roverin / Range Rover laatuun tulee, niin tilastojen mukaan brittimerkkien surkeinta luotettavuutta vuodesta toiseen. Ainoa auto joka on TM:n testissä jättänyt välille on Discovery III. Kolmesti 1000 kilometrin testin aikana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1476822Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142508Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471720Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141401Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63976