Pääministeri Sipilä ei näytä olevan saanvapausmiehiä, koska ryhtyi hiillostamaan Ylen toimittajaa. Yle ei ole pääministerin media, vaikka Sipilä niin luulee. Ylen ei olisi pitänyt lepsuilla Sipilän edessä, niin kuin se teki. Ylen vastaavan päätoimittajan, Atte Jääskeläisen, housut alkoivat tutista, ja hän kielsi Ylen toimittajia setvimästä enempää Sipilän toimia Terrafamessa.
Kohta tulee piste i:n päälle, kun oikeusasiamieheltä tulee Sipilän jääviydestä päätös. Lopputulos on jo ennalta arvatenkin selvä: jääviyttä ei ole ollut eikä edes moitittavuutta.
Sipilällä ja Ylellä opittavaa sananvapaudesta
taaltapesee
1
98
Vastaukset
- rightg
Ihmisellä on oikeus vaatia mediassa oikeudenmukaista ja totuudellista kohtelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316