Itse haluaisin vastauksia esimerkiksi kysymyksiin paljonko One Coin on tuottanut jo teille, monessako maassa on jo kauppapaikkoja/verkkokauppoja auki, tuotteet joita voi ostaa One Coinilla: vaatteet, elintarvikkeet, ravintolat, autot, veneet etc.
Mutta ei täällä ole asiallista keskustelua. Kesken kasvuiset vain laukovat.
Kai pitää siirtyä keskustelemaan toisille Forumeille jos haluaa asiallista keskustelua Kryptovaluutoista!
Ei täällä ole asiallista keskustelua
3
61
Vastaukset 3
- Krypto
Mene muualle keskustelemaan!
Olet verkostokus.. -markkinointipalstalla.
Hus pois täältä senkin kryptorahatyyppi >Itse haluaisin vastauksia esimerkiksi kysymyksiin ...
No eikö kupletin juoni jo ole käynyt selväksi?
Onecoinilla ei ole tienannut kukaan muu kuin pyramidin terävin kärki. Jos joku rivitunkittajista on jäänyt plussalle, kyse on suolarahoista.
Mitään kauppoja ei ole eikä tule. Onecoin itse ilmoittaa, ettei onecoin kelpaa maksuvälineeksi missään.
Onecoinilla ei ole mitään tekemistä kryptovaluuttojen kanssa. Se on pyramidihuijaus- SorottajaSoros
Lisää tietoa ulkomailta, köysi kiristyy:
http://www.onecoin-harhautetut.fi/onecoin-rikosilmoitukset.html
Tais mennä rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851186
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut161895- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.183642Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t149622Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4616- 43615
- 30602
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su228592