Persut ovat onnistuneet pitämään 5. sijansa

hyvin_on_mennyt

http://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1199,h_1202,q_70/13-3-9328886.jpg

Soinin ahkeralla työllä persut ovat onnistuneet säilyttämään 5. sijansa puolueiden kannatuksessa. Prosenttiluku on juhlallinen 8,5 %.

RKP ja kristilliset tosin hengittävät niskaan.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A-Celle

Tämä on oikeasti ihme. Ei ole varmaankaan yhtään vaalilupausta, jota persut eivät olisi pettäneet. Jos persut olisivat menneet vaaleihin vaatimalla lisää rahaa pakoilaisille, verohelpotuksia rikkaille ja leikkauksia köyhille ja sairaille, he eivät olisi saaneet edes 4,5% ääniosuutta. Nyt toteuttamalla tätä politiikkaa he ovat kuitenkin säilyttäneet jopa 8,5% kannatuksen.

Tämä on suurempi ihme kuin vähäsateinen syksy Talvivaarassa, jonka arvostelun yläpuolelle kohotettu Virallisen Totuuden Isä ja Suomen Kansan Rakastettu Johtaja Sipilä kanonisoi viralliseksi ihmeeksi Terrafamen mainospipo päässään.

• Yle-gallupin-mukaan

Tosi asiassa persut ovat vasta kuudentena, vasureidenkin perässä. Soinista on tullut pullisteleva takiainen, joka takertuu ministeriauton takapenkkiin rystyset valkeina ja köyhät maksaa.

http://yle.fi/uutiset/3-9328474

• Kyl Soinistit ovat tippuneet pysyvästi takaisin takiaiseksi.

• Irwin_Leukanen

Peruspersu Oinonen kutsui puoluettaan sataiaisiksi. Takiaista mehevämpi ilmaisu!
        Taitaa olla "rotestimiehiä" puolueen sisällä. Soini kun erehtyi piikittelemään, että ilman häntä Oinonen työntelisi vain potkukelkkaa Rautavaaralla.

• öljuy

Persut ovat kuudentena, eivät viidentenä.

• A-Celle

Suurin osa persuista ei ole lukenut pitkää matematiikkaa. He tippuivat siinä vaiheessa kun numeroiden esittelyssä päästiin neljään.

• laskuri

Me persut emme halua olla 5sia haluamme olla ainakin 7koja

• lähestyy_koko_ajan

Meistä persuista se on kivaa kun RKP huohottaa niskaan. Sitä ei voi kuin kuvitella mitä jännää seuraavaksi tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90