Viking Gracella. Laivalle lähtevät ainakin minä, Kirves-Kari, Kake, Make, Pera, Bicky Jr. (jonka huoltajaksi/vastuuhenkilöksi minut on merkitty), sekä muutama ihan rivijäsen joista en ole niinkään kertonut palstalla.
Tänään tulee viina virtaamaan ja karvaiset tatuoidut perseet nousee ja laskee laivan hyteissä! Eiköhän juniorikin onnistu jonkun iskemään, mutta tarvittaessa hänelle hommataan maksullinen nainen. Tossa iässä sitä kokemusta on paras hankkia keinolla millä hyvänsä!
Ja nuuskaa me kukin tuodaan maihin suurin sallittu määrä, ihan siis vain omaan käyttöön. Heh.
Meillä on tänään Penetraattorien pikkujoulut
12
75
Vastaukset
- Khjyyy
Eikös tuolla aiemmin timppa maininnutkin että hänen ja ekin vaimot on myöskin lähdössä pikkujouluristeilylle? Hmmm ja hmm...
Kiitti faija että sain laittaa tän hienon Prospect-liivin päälle! Nyt oon melkein kuin sä ja sun kaverit.
Tykkääköhän tytöt tästä hienosta liivistä tai musta sen perusteella? :)))"Kiitti faija että sain laittaa tän hienon Prospect-liivin päälle! Nyt oon melkein kuin sä ja sun kaverit. "
Hieno juttu Bicky jr, että säkin sait päällesi Penetrators MC:n jengiliivin:)))
Jostain oon kuullut, että noissa moottoripyöräkerhoissa olisi vaatimuksena 18-vuoden ikä. Ajattelin että varmaan sä pääset myös tonne Penetrators MC:n jäseneksi viimeistään heti täysi-ikäisenä, ellei sitten sun faija ota sua sinne mukaan jo aikaisemmin.
Mutta varmasti sä mieluummin teidän faijan moottoripyöräkerhoon liityt, kun että opiskelisit ja menisit aikuisena töihin Timpan insinööritoimistoon:))))))
- tappoa
Kerro Kirves-Karille terveisiä! t. Tappaja-Pena
- Jyystäri-Jykä
Otitko Bicky telaketjut mukaan?
- Harrikka-Harri
We're gonna get shitfaced!
Hyvä juttu Bicky, että pääsette viettämään pikkujouluja laivalle ja saat vielä viettää yhteistä aikaa oman poikasi kanssa. Kyllähän varmasti Bicky jr. mieluummin oikean isänsä kanssa laivalle lähtee, kun että Timpan kanssa sinne lähtisi:))))))
Varmaan myös Timppa ja Eki pääsevät vielä ennen joulua insinööritoimistonsa työpaikan risteilylle:)))) Saa varmaan myös pojat vaimoiltaan luvan ottaa siellä muutaman oluen, kunhan vaan ovat sitten takaisin tullessa ajokunnossa, että pääsevät viemään perheensä ostoksille Prisman ja Ikeaan:)))))))
Sulla varmaan Bicky meneekin rahaa siellä enemmän omiin ostoksiin, kun mitä Timpalla ja Ekillä:))))))
Niin sullahan olikin Bicky tosiaan myös tatuoitu perseeseen ne hienot liekkitatuoinnit:)))) Se onkin hyvä, niin sitten on hyvä laivan hytissä karvaisen ja tatuoidun perseen vaan nousta ja laskea:))))))))On ollut kyllä onnistunut pikkujouluristeily. Eilen alkuillasta pokasin jonkun ruotsalaisen 25-vuotiaan blondin ja panimme hytissä tunnin tai pari, kunnes hänen piti lähteä takaisin kaveriensa ja poikaystävänsä seurueeseen. Myöhemmin yöllä kun olin aivan saatanan kännissä, tuli pantua jotain arviolta mun ikäistä vaaleaa suomalaista läskiä, jonka kanssa nukahdettiin. Aamulla kyseinen nainen oli lähtenyt, mutta jostain syystä Luunmurskaaja-Kake nukkui vieressäni kun heräsin. Sekin on varmaan ollut niin sekaisin että on vain rojahtanut ensimmäiseen sänkyyn mikä vastaan on tullut.
Bicky The Kid:kin sai pillua. Poika kertoi että joku hänen ikäinen porilainen tyttö oli tullut ihastelemaan hänen Prospect-liiviä ja sen jälkeen asiat vain tapahtuivat. Täytyy sanoa että oon vitun ylpeä pojastani ja onnellinen kun olen saanut seurata hänen varttumistaan kaikki nämä vuodet. Ja onneksi elättämisen on hoitanut joku ihan muu. Kjähähäh!Hyvä juttu Bicky, että teillä oli onnistunut risteily. Näitkö yhtään tuolla laivalla tämän ruotsalaisen naisen poikaystävää? Tuli heti mieleen, että olisit voinut käydä vittuilemassa sille samalla tavalla kun Timpalle:)))))))
Varmasti se Bicky jr:n jengiliivi on tehnyt vaikutuksen moniin teineihin:)))) Useinhan ne asiat just vaan tapahtuvat:))))) Voi sitten myös Bicky jr. käydä tulevaisuudessa vittuilemassa panemiensa naisten aviomiehille:)))))))))))
Eihän sitä Bicky tiedä, jos sustakin tulisi vaikka jo muutaman vuoden päästä isoisä:))))) Voisit sitten tarjota Makelle oikein kalliit VSOP-konjakit tuolla Penetratorsin kerhotiloilla:))))))) Voisitte yhdessä puhua sitä, että millaista on olla ukki.Mitä luulet Bicky, että jäiköhän Timpalle hyvät jälkimaut tosta teidän laivaristeilystä:)))))
Taitaa olla Bicky jr. tullut ihan isäänsä, kun hänen kanssaan ne asiat myös vaan tapahtuvat:))))) Tarkoitin tällä isällä nyt siis ihan hänen OIKEAA isäänsä, eikä sentään elätti-isäänsä, eli Timppaa:))))))))))))))DarkFear kirjoitti:
Mitä luulet Bicky, että jäiköhän Timpalle hyvät jälkimaut tosta teidän laivaristeilystä:)))))
Taitaa olla Bicky jr. tullut ihan isäänsä, kun hänen kanssaan ne asiat myös vaan tapahtuvat:))))) Tarkoitin tällä isällä nyt siis ihan hänen OIKEAA isäänsä, eikä sentään elätti-isäänsä, eli Timppaa:))))))))))))))Jälkimaut. Siinäpä se onkin, kun en ole varma paninko aamuyöstä Janicaa, joka oli samalla laivalla viettämässä tyttöjen pikkujouluja. Muistan vain että nainen oli suunnilleen mun ikäinen vaaleatukkainen läski ja ihan yhtä kännissä kuin minä.
Jos asia on näin, niin Timpalle vaan terveisiä että nuole aisuri nuole! Kjähähäh!bicky_royal kirjoitti:
Jälkimaut. Siinäpä se onkin, kun en ole varma paninko aamuyöstä Janicaa, joka oli samalla laivalla viettämässä tyttöjen pikkujouluja. Muistan vain että nainen oli suunnilleen mun ikäinen vaaleatukkainen läski ja ihan yhtä kännissä kuin minä.
Jos asia on näin, niin Timpalle vaan terveisiä että nuole aisuri nuole! Kjähähäh!Niin kohtahan se on taas joulukin, niin voit käydä Timpan perheen luona vaikka joulupukkina:))))))
Olisi varmasti Bicky jr:kin mielissään, kun hänen oikea isänsä jakaisi lahjat Timpan sijasta:))))))) Eikä varmaan Janica myöskään pistäisi sitä yhtään pahakseen:))))))))
Voisit juoda vaikka lähtiessä Timpan jääkaapista kaikki lonkerot:)))))))))
Sitten kun kävisit joulupukkina Liljanlaaksossa myös Ekin perheen luona, niin eiköhän sielläkin olisi emäntä sun vierailustasi ihan mielissään:))))))) Mortti ja Verttikin tykkäisivät, kun joulupukki kaartaisi pihaan siistillä jyystöautolla:))))))
Timppa ja Eki sanoisivat joulupyhinä toisilleen, vaan että oi-voi voi:)))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767