LähiTapiolan ja dextran terveyshelppi palvelu?

kokemuksiaaa123

Hei!

Onko kenelläkään kokemusta tästä lähitapiolan ja dextran tekemästä terveyshelppi palvelusta? Eli jos on kattava sairaskuluvakuutus niin voisi vain soittaa terveyshelppi numeroon jossa vastaa jokin "asiantuntija" ja bookkaa sitten dextran lääkärille aikaa?

Ilmeisesti ei tarvitsisi itse pelata lainkaan oman rahan sekä korvauslomakkeiden kanssa. Vaan käytössä olisi suoralaskutus.

17

6057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • APPPPPPPP

Ja lisäyksenä kysymys onko kellään muulla vakuutusyhtiöllä samankaltaista palvelua?
      Ainakaan hätäisellä googletuksella ei löydy, edes jotain sopimusta että menis aina suoraveloituksena vakuutusyhtiölle?

• Anonyymi

Olisi kiinnostavaa tietää, että mitä tarkoittaa kun se on KATTAVA SAIRASKULUVAKUUTUS?
        Pysyykö se kattavana pidemmän aikaa nuoruudesta vanhuuteen saakka. Vai muuttuuko se kattavasta suppeaksi kun tulee tarpeeksi ikää ja jos näin on niin voiko silloinkin soittaa terveyshelppi numeroon . Jos on yli 50-vuotias niin saako tuollaisen vakuutuksen kattavana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää, että mitä tarkoittaa kun se on KATTAVA SAIRASKULUVAKUUTUS?
        Pysyykö se kattavana pidemmän aikaa nuoruudesta vanhuuteen saakka. Vai muuttuuko se kattavasta suppeaksi kun tulee tarpeeksi ikää ja jos näin on niin voiko silloinkin soittaa terveyshelppi numeroon . Jos on yli 50-vuotias niin saako tuollaisen vakuutuksen kattavana?

EI KANNATA OTTAA TOLLASTA VAKUUTUSTA. SE ON TÄYTTÄ HUIJAUSTA!!!!

• Kitevesku

Meillä on palvelu on toiminut hyvin jo muutaman vuoden. Ensimmäisellä kerralla per sairaus/tapaturma pitää itse maksaa lasku ja hakea korvausta. Meillä omavastuu on 84 euroa. Jos samaan asiaan tulee lisäkäyntejä, niin laskutus hoituu suoraan.

Puhelinpalvelu on ollut aina ruuhkaton niin arkena kuin viikonloppuna ja palvelusta on saanut asiallisia neuvoja ja ovat varanneet ajan hoitoon tarvittaessa.

Korvauspäätös on tullut yleensä parissa päivässä.

Suosittelen.

• KateliAho

Aivan loistava palvelu/keksintö👌
        "Toimii kuin junan vessa"
        Katsovat oikean lääkärin ja sopivan paikan,ei tarvitse soittaa kuin yhteen numeroon.samalla hoituu myös tarvittavat korvaus asiat, jos oma vastuu on jo hoidossa saa täyden maksusitoumuksen jo mennessä.
        Ja palvelu avoinna -23,ihanaa!
        Loistavia sairaanhoitajia puhelimen päässä.
        Suosittelen!!!👏

• Salonkien_partaveitsi

Käytin tätä nyt ensimmäistä kertaa ja toimi todella hyvin. Mulla oli tapaturma ja kaikki laskut meni suoraan LähiTapiolalle, tekstarilla tuli maksusitoomus määrätyille lääkkeille mitä näytin apteekissa. Kaikki hoitui yhdellä soitolla ja tutkimukaissa meni alke tunti röntgenin kanssa vkl iltana. Aivan ässä meno ja vahva suositus!

• Anonyymi

MINKÄ IKÄISILLE TÄLLAINEN PALVELU MYYDÄÄN JA MIKÄ ON SEN KOKONAISHINTA ??

• Anonyymi
        KateliAho kirjoitti:

Katsovat oikean lääkärin ja sopivan paikan,ei tarvitse soittaa kuin yhteen numeroon.samalla hoituu myös tarvittavat korvaus asiat, jos oma vastuu on jo hoidossa saa täyden maksusitoumuksen jo mennessä.
        Suosittelen!!!👏

Vaikuttaa todella hyvältä. Onko tuokin Kattava Sairaskuluvakuutus. Entäs sen jälkeen kun se ei ole kattava, onko se silloinkin loistava keksintö?

• Anonyymi
        KateliAho kirjoitti:

Suosittelen!!!👏

HÖPÖ HÖPÖ

• Nuhainen-nenä

Eipä ole kovin vaikea arvata minkä tahon edustajat näitä mainosviestejä tänne kirjoittaa.

"toimii kuin junan vessa"

Entäs ne oikeudenkäynnit??

• Paasipe

Mulla raju olkapäävaiva. Työnantajalta laaja työkykyvakuutus.
      Terveyshelppi ohjeisti, että ekaks mun pitää varata itse aika työterveyslääkärille joka sitten kirjoittaa lähetteen erikoislääkärille.
      Eli Lähi-Tapiola säästyy mahdollisilta kustannuksilta, jos vaikka työterveyslääkäri kuvittelee osaavansa hoitaa asian. terveyshelpin esittelytekstissä nimenomaan mainostetaan olkapäävammojen nopeaa hoitoon pääsyä.

• risapolvi

Sama täällä. Työnantajalla on laaja työkykyvakuutus. Toimii todella hyvin. Ensin työterveyslääkäriltä lähete ortopedille ja hän ohjasi magneettikuviin, polven leikkaus onnistui yksityisesti, 15 kertaa fyssarin kuntoutusta ym. katto 10000€ tuolle vaivalle. Ekasta lääkäri käynnistä meni 5 viikkoa niin polvioperoitiin. Tässäkin olisin päässyt nopeammin pöydälle, mutta olin jo sopinut koulutuspäivän ja sentakia siirrettiin viikolla eteenpäin. Senttiäkään en ole maksanut hoidoista , lääkkeistä ym. Myös lomilla toimii hyvin. Pääsen mökkikunnassani yksityiselle jos sairastun. Kunnallinen on niin ylibuukattu jo kyläläisistä. Ei moittimista.

• Anonyymi

Kaikenmaailman eksyttäjää on liikkeellä.

• Anonyymi

Paska palvelu. Numero pois käytöstä j chatti ruuhkautunut. Ei saatu palvelua.

• Anonyymi

Näin on. Hyvin toimii ja voi valita paikankin tarvittaessa. Mehiläinen, Terveystalo jne.

• Anonyymi

On kokemusta. Saahan sinne yhteyden, mutta apua et saa. Lääkäriajan voit saada sitä kautta. Jos kiire niin suoraan päivystykseen. Lääkäri on siellä kaukana sinusta eikä häntä kiinnosta sinun terveydellinen tilanne pätkääkään. Vakuutusyhtiön mainoksessa kaikki toimii kuin elokuvissa, mutta siihen se jää. Sairaskuluvakuutus on hirveän kallis, jolloin se raha kannattaa käyttää suoraan yksitysilääkärin palveluihin. Samalla säästät.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe